ja, Almere, dan noem je ook wel watquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik merk dat ik me trouwens ook meer thuis voel in Brabant dan inAlmere
Ik heb er eentje van Fok! die ook in Almere woont op mijn fb. Die zocht laatst een Almeerse vlag om zijn kamer op te leuken. Ten eerste wist ik helemaal niet dat we een vlag hadden (ok wel logisch maar nooit bij stil gestaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Almere is toch helemaal niet bedoeld om je thuis te voelen?
Jamaar daar woon ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, Almere, dan noem je ook wel wat
Maar Brabant is ook gezellig en wat sneller thuis dan boven de rivieren denk ik
Je wilt er in je kamer toch al helemaal niet mee geconfronteerd worden dat je in Almere woont?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van Fok! die ook in Almere woont op mijn fb. Die zocht laatst een Almeerse vlag om zijn kamer op te leuken. Ten eerste wist ik helemaal niet dat we een vlag hadden (ok wel logisch maar nooit bij stil gestaan) en dat ding is nog te lelijk om je reet mee af te vegen
!!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van Fok! die ook in Almere woont op mijn fb. Die zocht laatst een Almeerse vlag om zijn kamer op te leuken. Ten eerste wist ik helemaal niet dat we een vlag hadden (ok wel logisch maar nooit bij stil gestaan) en dat ding is nog te lelijk om je reet mee af te vegen
!!
Hij is zegmaar een beetje pro Almere. Hij wilt ook een poster met de 'skyline'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wilt er in je kamer toch al helemaal niet mee geconfronteerd worden dat je in Almere woont?
I knowquote:
quote:Een man en een dom blondje waren al een tijdje samen tot opeens het domme blondje hem iets moest bekennen. Blondje: schat, we zijn al een paar maand samen en toch zou ik je iets willen zeggen. Man: ja zeg maar blondje: wel, ik heb is een tijdje in de gevangenis gezeten voor fraude aan de belastingen. Man: och, maar dat kan iedereen overkomen, ik ben trots op je dat je me dat willen zeggen hebt. en waar zat je in de gevangenis? Blondje: in monopoly.
quote:2 blondjes komen elkaar tegen op straat: blondje 1: "Bonjour!" blondje 2: "Wat zeg je nou?" blondje 1: "Dat is Frans. Het betekend zoiets als hallo." blondje 2: "Goh, da's knap! Hoe heb je dat geleerd?" blondje 1: "Nou, ik luister altijd naar VeronicaFM, maar als ik de knop dan iets naar rechts draai krijg ik een Franse zender. Dus zo heb ik dat geleerd." Een week later komen de 2 elkaar weer tegen... blondje 1: "Bonjour!" blondje 2: "Krrgrrgggkkrrr..."
klopt. Almerequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Almere is toch helemaal niet bedoeld om je thuis te voelen?
Ergens in een ander topic wil iemand een schilderij van die skyline..quote:
damn.... klik het weg, KLIK HET WEGGGGG, NUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Enige wat ik kan bedenken is dat je 's avonds lichtjes ziet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat heeft Almere dan voor bijzonders dat het tot herkenbare skyline maakt? I don't get it
ik heb echt geen idee hoe het eruit ziet, ik zie het voor me als Zoetermeer, treurig, grijs, rare gebouwen, futuristische bouwwerken (allemaal spuuglelijk), flats, doods.quote:
een groot meer er voor, als een van de weinige Nederlandse steden?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat heeft Almere dan voor bijzonders dat het tot herkenbare skyline maakt? I don't get it
ligt almere aan het water?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skyline van Almere:
[ afbeelding ]
Dat is bijna nog erger dan die moppen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is dat je 's avonds lichtjes ziet.maarja, die zie je langs de snelweg ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nee mooi joh
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]Beats the view by daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nee mooi joh
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ik snap het nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een groot meer er voor, als een van de weinige Nederlandse steden?
Jonge 100 jaar geleden was de stad zelf nog waterquote:
ik dacht dat het veel meer in de polder lagquote:
Almere Havenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht dat het veel meer in de polder lag
maar nu ik het op zocht op google maps zegt de naam Almere haven me wel weer iets
en mannelijke dolfijnen verkrachten de vrouwtjes graag als die geen sex willenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prima! Ik leer net op NatGeo dat dolfijnen sletjes zijn
dan heb je een heel stuk niks, dan een stad. Maakt je skyline een stuk herkenbaarder dan die van eindhovenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet
60!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge 100 jaar geleden was de stad zelf nog water
En toen dacht je aan mij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prima! Ik leer net op NatGeo dat dolfijnen sletjes zijn
Nah ok.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je een heel stuk niks, dan een stad. Maakt je skyline een stuk herkenbaarder dan die van eindhoven
van dit soort schilderijen/foto's aan de muurquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zelfs met mooie effectjes en kleurtjes blijft het lelijk
[ afbeelding ]
daar wil je echt niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
O mijn god, Het centrum van Almere is exact hetzelfde als dat van Zoetermeer.
Het heeft zelfs dezelfde naam(het stadshart
)
Omdat dolfijnenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, toen postte jij ineens hier!!!
Ik werk er, ik weet hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar wil je echt niet dood gevonden worden
ik ben er een keer of 3 geweest in mijn leven, ik vond het er echt vreselijk. Zou nog liever vet omrijden naar Leidsenhage ofzo om te shoppenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik werk er, ik weet het![]()
Wel praktisch moet ik zeggen, dat stadshart.. Maar daar is ook echt alles mee gezegd
Hehehe GOOD FOR YOU!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
met oud en nieuw was er een sletje wat trots vertelde dat ze net een huis had gekocht in Zoetermeer. Ik heb snel gezegd dat het leuk voor haar was en ben toen met een kutsmoes weggelopen omdat ik echt een mix was tussenen
![]()
![]()
Ik heb ook iemand op m'n feestboek die blij is daar te gaan wonenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
met oud en nieuw was er een sletje wat trots vertelde dat ze net een huis had gekocht in Zoetermeer. Ik heb snel gezegd dat het leuk voor haar was en ben toen met een kutsmoes weggelopen omdat ik echt een mix was tussenen
![]()
![]()
Ik rijd erlangs als ik Zoetermeer uitga, dus stop wel regelmatig bij de AH XL om even snel boodschappen te doen of naar de Action te gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben er een keer of 3 geweest in mijn leven, ik vond het er echt vreselijk. Zou nog liever vet omrijden naar Leidsenhage ofzo om te shoppen
en je spreekt het uit als vanloeeeee toch?quote:
Ik weet niet waarom iedereen dat denkt, maar neequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en je spreekt het uit als vanloeeeee toch?
en daarvoor woonde ze echt in een leuke wijk in een randgemeente van Den Haag, dus ik snapte het ook niet echtquote:
een soort meerhovenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook iemand op m'n feestboek die blij is daar te gaan wonen![]()
![]()
Ik ging een keer een eind fietsen met een kind onder het motto "we zien wel waar we uitkomen".. Wij rijden door een wijk in Zoetermeer, roept ze "hey, dit ken ik".. Toen moest ik haar uitleggen dat alle wijken in Zoetermeer er exact hetzelfde uitzien
2013 wordt vast niet haar jaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en daarvoor woonde ze echt in een leuke wijk in een randgemeente van Den Haag, dus ik snapte het ook niet echt
Voorburg?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en daarvoor woonde ze echt in een leuke wijk in een randgemeente van Den Haag, dus ik snapte het ook niet echt
en niet te snappen zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook iemand op m'n feestboek die blij is daar te gaan wonen![]()
![]()
Ik ging een keer een eind fietsen met een kind onder het motto "we zien wel waar we uitkomen".. Wij rijden door een wijk in Zoetermeer, roept ze "hey, dit ken ik".. Toen moest ik haar uitleggen dat alle wijken in Zoetermeer er exact hetzelfde uitzien
nee joh, das echt stukken relaxter, al is het maar omdat er toch behoorlijk ander volk rond looptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik rijd erlangs als ik Zoetermeer uitga, dus stop wel regelmatig bij de AH XL om even snel boodschappen te doen of naar de Action te gaan.
Leidsenhage is net zo erg trouwens
In Zoetermeer rijden als je de weg niet kentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en niet te snappen zijn
rood-blauwstraat, blauw-paars-laan, weet ik het
Ligt er een behoorlijk stukje vanafquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zoetermeer is toch ook een soort randgemeente van den haag?
omdat ik dat zo hoor van mensen die uit die streek komenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom iedereen dat denkt, maar nee
Dat doen veel mensen, belgisch gaan praten als ze limburgs willen pratenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat ik dat zo hoor van mensen die uit die streek komen
Ik probeerde laatst Limburgs na te doen bij Mss, maar die vond me meer Belgisch praten![]()
anyways, voor mij klinkt het als vanloe
ja, dat is ook mooi, vond Vermeer ook alquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was toevallig wel van plan om eens een projectje met de Delftse skyline te doen.. Maar de Delftse skyline is mooiScheve faaltoren
yepquote:
ja officieel wel, maar ik vind het er toch wel wat te ver vanaf staan qua afstand.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zoetermeer is toch ook een soort randgemeente van den haag?
Een heeeeeeeeeeeeeel groot verschilquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit ook nog eens velen verschil tussen noord Limburgs en zuid Limburgs
zuid limburgs klinkt gewoon retardedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit ook nog eens velen verschil tussen noord Limburgs en zuid Limburgs
JONGE DOE ES NORMAALquote:
ok, meer retarded danquote:
mòòòòòhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind accenten al snel dom klinken
Net als westlands...vreselijk
waar woon je/ben je opgegroeid?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet niet of ik met een accent praat of met wat voor een accent ofzo
*voelt zich dom
Woon nu in Amsterdam, maar daarvoor mijn hele leven in Purmerendquote:
ABN is ook een dialectquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind accenten en dialecten al snel dom klinken
Net als westlands...vreselijk
ik wist helemaal niet dat jij in het Westland bent opgegroeid johquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik sprak vroeger echt heel erg plat westlandsdat heb ik mezelf gelukkig aardig afgeleerd
dan zul je wel een "standaard" ABN spraak hebben met wat noord hollandse hardheid erdoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Woon nu in Amsterdam, maar daarvoor mijn hele leven in Purmerend
Maar ik praat niet als iemand uit Purmerend vind ik. En ook niet als een Amsterdammer (dat ken niet etc.).
Ik heb wel een vieze harde GGGGGG
Ik ben geboren in Nalûk johquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat jij in het Westland bent opgegroeid joh
op elke vinger 1quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zoya blaze of storm of Chanel Quartz of vendetta
hehehehe, nou ja, ik ken er genoeg hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Nalûk joh
Ga hier toch niet voor de lol wonen?
Is het mogelijk accentloos of dialectloos nederlands te spreken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ABN is ook een dialect
Aldus sociolonguististen
Joj!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik sprak vroeger echt heel erg plat westlandsdat heb ik mezelf gelukkig aardig afgeleerd
geen idee, zou ook niet weten hoe dat zou klinken eigenlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is het mogelijk accentloos of dialectloos nederlands te spreken?
Volgens mij niet. Mijn docent vond mensen die ABN als standaard beschouwden en dus vonden dat ze perfect Nederlands spraken arrogant mehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is het mogelijk accentloos of dialectloos nederlands te spreken?
jij bent een scheveningerd???quote:
welke heb jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb er 1, ben er wel tevreden over
maar die docent geeft les in brabant, dus dan moet je dat natuurlijk wel zeggenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Mijn docent vond mensen die ABN als standaard beschouwden en dus vonden dat ze perfect Nederlands spraken arrogant mehe. Als ik goed heb opgelet bij socio vorig jaar
that is
hehehe, ik schrok alquote:
ik spuig dervan!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hai en zai hebbûh dr aigûh blabla
Aai en de Gele Gulp gaan nog mee stappen in de Westwood na een daggie vissen, jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:39 schreef Incantrix het volgende:
(Neen, ik haat geen niet-scheveningers)
Ermahgerd, de Westwoodquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aai en de Gele Gulp gaan nog mee stappen in de Westwood na een daggie vissen, jij?
yepquote:
SF pest mij altijd als ik praat met mijn GGGGGquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Woon nu in Amsterdam, maar daarvoor mijn hele leven in Purmerend
Maar ik praat niet als iemand uit Purmerend vind ik. En ook niet als een Amsterdammer (dat ken niet etc.).
Ik heb wel een vieze harde GGGGGG
Harde g is beterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SF pest mij altijd als ik praat met mijn GGGGG
stomme limburgers ook!
Intro mij ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
stomme limburgers ook!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
stomme limburgers ook!
Ik vind zachte g liefquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
En jullie pesten ons met onze zachte g. Cirkeltje rond
is die wat vettiger (zoals die van Catrice) of wat droger/matter?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Clarins lip colour tint, watermelon
Dat leer je hem nog wel afquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik pest SF nooit![]()
Maar hij komt dus uit limburg en woont al tijdje in braband dus er komt van alles uit behalve een harde GGGGGGG dus dat moet ik nu steeds aanhoren
oh ja, spuig is meer andere regio geloof ikquote:
Weet ik niet, heb hem al een tijdje geleden voor het laatst gedragen. Ik zal hem morgen opdoen en verslag uitbrengen ok?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is die wat vettiger (zoals die van Catrice) of wat droger/matter?
Ik zoek eigenlijk een lipstick die een tintje geeft maar niet extreem dekkend is en niet teveel glans of vettigheid geeft
Dat sowiesoquote:
Ik ook niet, hij praat met zijn ouders en broer limburgs, geen idee wat hij dan zegt, ik versta sommige dingen wel maar als het te snel gaat niet. Maargoed dat is over de telefoon, als ik daar ben praten ze allemaal gewoon nederlands dus dat is wel fijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
En dat kei overal voor![]()
Soms versta ik hem trouwens serieus niet als hij teveel met dialect praat
Tof!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb hem al een tijdje geleden voor het laatst gedragen. Ik zal hem morgen opdoen en verslag uitbrengen ok?
Ja dat doen ze bij mij indd ook dus dat scheelt hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Ik ook niet, hij praat met zijn ouders en broer limburgs, geen idee wat hij dan zegt, ik versta sommige dingen wel maar als het te snel gaat niet. Maargoed dat is over de telefoon, als ik daar ben praten ze allemaal gewoon nederlands dus dat is wel fijn
Watwaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
wat een matige kutserie is the walking dead toch ook
waarom kun je niet gewoon gaan slapen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Watwaar?
Ik moet trouwens nog een uur wakkerblijven voor mijn volgende rondje paracetamol, maar ik lag nu al te snurkenhalp
Dat zal best, maar daar merk ik niet zoveel vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Staan de westerlingen er wel es bij stil dat jullie streektaal voor anderen ook regelmatig wtf momenten oplevert?
ow, niet relaxedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Watwaar?
Ik moet trouwens nog een uur wakkerblijven voor mijn volgende rondje paracetamol, maar ik lag nu al te snurkenhalp
dan wordt ze vast 's nachts wakker van pijn met schoppend kind in haar endezoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom kun je niet gewoon gaan slapen?
Omdat ik dan weer wakker word als de allerergste vermoeidheid eraf is. Een uur of 3 later bijvoorbeeld. En dan ben ik stijf en stram en dan doet mijn rib pijn en dan lig ik de rest van de nacht wakkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom kun je niet gewoon gaan slapen?
oh ja hoor, word ik regelmatig aan herinnert door Koos hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Staan de westerlingen er wel es bij stil dat jullie streektaal voor anderen ook regelmatig wtf momenten oplevert?
en ik twijfel nu aan mijn spelling van herinnertquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja hoor, word ik regelmatig aan herinnert door Koos hier
Mwah, het gaat wel weer geloof ik, Peach is wakker, dat scheeltquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow, niet relaxed
anders uurtje tukken en dan pcm en dan verder tukken?
en we hebben die serie gedowload gekocht, maar ik vind 'm stom
Koos vindt 'm wel leuk, dus ik kijk maar met 1 oog mee
Oh en ditquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja hoor, word ik regelmatig aan herinnert door Koos hier
Ik nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en ik twijfel nu aan mijn spelling van herinnert
Als ik mensen uit andere streken spreek moeten ze altijd eerst een half uur om me lachen, dus daar ben ik me wel van bewustquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat vanmiddag ook al iets te typen en dat heb ik 3 x gecorrigeerd omdat ik niet meer wist hoe ik het moest typenquote:
Ow, en dat is ongetwijfeldquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
??quote:
Ja echt he. Ik ga soms de lades af en dan denk ik 'Ik heb niks om te lakken!'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
irritant soms, je hebt zoveel lakjes en dan geen idee wat je op gaat doen
first world problems!
ik snapte 'm niet jonguhquote:
Komt dat zo strikt dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Watwaar?
WANNEER IS DIE KOORTS VAN JOU WEG JE BENT TRAAG ZO!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 21:41:24 ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:43 schreef Spouwerranger het volgende:
WTF mijn fok instellingen zijn aangepast
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WANNEER IS DIE KOORTS VAN JOU WEG JE BENT TRAAG ZO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
whehehehehehe, muppet!quote:
Maar komt niet uit Brabant en spreekt geen Brabants...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar die docent geeft les in brabant, dus dan moet je dat natuurlijk wel zeggen
dan is het vast een hipsterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar komt niet uit Brabant en spreekt geen Brabants...
Ik ben nog aan t lakken. En combinatie kutlicht met telefooncamera zie je toch niks dus googlequote:
Ermahgerd load falenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ik mag geen lakjes meer kopen aangezien k nog meer dan 200 untrieds heb maar:
http://www.illamasqua.com/shop/products/sale/sale-10-00/
Siquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Quartz was toch de lelijke uit de collectie?
Geen load falen want geen ccquote:
Oeh kijk ik zo scheel ?quote:
wel vrij forse verzendkostenquote:
Ik slikte ook iddquote:
Ja ik ramde tot de checkout... toen hield het opquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Terwijl je op BUY ALL THE THINGS ramde?
48 euro voor een pallet (thehehe) van 4 kleuren watquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb een (voor mij) nieuw merk ontdekt
http://www.beccacosmetics.com/eu/
nee ik wil dezequote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
48 euro voor een pallet (thehehe) van 4 kleuren wat
Oh nou vooral voor die hoeveelheidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee ik wil deze
http://www.beccacosmetics(...)-winners/beach-tint/
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ramde tot de checkout... toen hield het op
ik zat swatches te zoeken voor die lipstick van Taart en toen kwam ik toevallig een plaatje van kleurtje dragonfruit tegen en die is mooiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh nou vooral voor die hoeveelheidIk zeg doen
Schande!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ws vandaag aan t opruimen en toen vond ik mijn vice pallet nog in doos, nog niet gebruikt :/
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ws vandaag aan t opruimen en toen vond ik mijn vice pallet nog in doos, nog niet gebruikt :/
Mijn schoonzusje zou boos zijn op je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
2 jaar bijna?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ik durf er bijna niet meer van op te ruimen, straks vind k nog meer zooi wat k nog nooit gebruikt heb
spees hoe lang geleden hebben wij samen met dico dat inglot quad ding gekocht?
jullie zijn echt te ergquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 jaar bijna?volgens mij heb ik m vorig jaar kerst sowieso gebruikt.
untried hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 jaar bijna?volgens mij heb ik m vorig jaar kerst sowieso gebruikt.
/care voor schoonzusjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje zou boos zijn op je.
IK VERGEET EM STEEDSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb m gelukkig al wat vaker gebruikt
quote voor het nageslachtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK VERGEET EM STEEDS
Maargoed ook nog steeds 3 mac quads untried
IK KOOP NIX MEER!!
Ja ik dacht hetzelfde namelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jatoch t is niet alsof die hier in de chat zit ofzo![]()
als die untried zijn verpats je ze toch gewoon?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK VERGEET EM STEEDS
Maargoed ook nog steeds 3 mac quads untried
IK KOOP NIX MEER!!
onoverzichtelijke takkesite vind ik datquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
temptalia kijken is trouwens niet handig
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit gesprek doet me denken aan Sjaan in de Macstore. JA DOE DIE MAAR!
Mevrouw die heeft u al.
OW
nou, ik vind het anders wél heel belangrijk wat bami's schoonzus er van vindt hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik dacht hetzelfde namelijk
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mevrouw die heeft u al.
OW
DAAR gaan we het niet meer over hebben okayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mevrouw die heeft u al.
OW
Nee want misschien gebruik ik zenog welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als die untried zijn verpats je ze toch gewoon?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAAR gaan we het niet meer over hebben okay
Een kleur ruilen die je al hebt voor een kleur ruilen die je blijkbaar ook al hebt!!
ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee want misschien gebruik ik zenog wel
lelijkquote:
MOOI!!!quote:
hehehehe, heldquote:
zand in bestaande lak doen in de tussentijd?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil dat mijn liquid sands een keer binnen komen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
zand in bestaande lak doen in de tussentijd?
je krijgt die skull er ook bij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
die set met skulls en swarovski shit is 19 pond
ditquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
dat is wel velen geld en die skulls hoef ik toch niet
Yeahquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
maar ik wacht wel ff op andere merken
Ik hou van mijn naked 2quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
naked is bij mij ook een beetje een faalaankoop
Gebruik je wel make-up?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
naked is bij mij ook een beetje een faalaankoop
Ga je elke dag wii fitten?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb op de wii -10kg in 3 maanden gezet, ben benieuwd
Dat wisten we alquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb op de wii -10kg in 3 maanden gezet, ben benieuwd
same herequote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Naked is bij mij ook een faal, heb hem misschien 4 keer gebruikt sinds ik hem heb
En ja ik weet al dat ik daar alleen in sta
quote:
Ik denk dat mijn Wii boos wordt als ik hem aanzet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja in Breda wel, ik ga de wii daar neerzetten
ja t zijn ook niet mijn favo kleurenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen is het bij mij dus niet omdat ik zoveel heb, maar omdat ik hem zo vind tegenvallen
Why?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn Wii boos wordt als ik hem aanzet.
een wii wordt niet boosquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
vanwege je dieetboek?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen over zichzelfquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Och, zo erg als bij mij kan het nooit zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |