Je kunt ook op aanvraag dingen maken, zijn een hoop mensen die er dan best het geld voor over hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik ben nog ff aan het denken of ik de producten of de patronen (of allebei) ga aanbieden. Bij elk kleeft wel een nadeel.
Producten: veel werkuren wat ik nooit in rekening kan brengen, dan kost een sjaal al gauw minimaal 50 euro. Verzenden is lastig/duur want het pas niet door de brievenbus.
Patronen: Ik haak uit mijn hoofd. Ik maak de muts of sjaal gaandeweg en schrijf niet op wat ik eigenlijk doe. (met de laatste dingetjes wel globaal gedaan)
Patroon in het engels schrijven. Mijn engels is prima, maar niet de haak termen. Die ken ik niet. OK die zoek ik zo op maar toch....
En de verdiensten zijn dan best laag
Ja dafuq nu ga ik rare dingen denken dat ik zwanger ben ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees ik vond je laatste keer er goed uitzien anders, helemaal niet dat ik het idee had dat je veel aangekomen was of dat je misschien iets moest afvallen ofzo
gweoon prima
Je hebt schoenen uit en geen 80 lagen kleding aan als je op dat ding staat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja dan is mn bmi nog 24 ofzohij zei dat ik in 507 dagen 24.8 kilo was aangekomen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kom ik zelf in I didn't know I was pregnant
Ik had 1.5kg kleren aangegeven en dat klopt wel. Geen schoenenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt schoenen uit en geen 80 lagen kleding aan als je op dat ding staat?
Okayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had 1.5kg kleren aangegeven en dat klopt wel. Geen schoenen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dafuq nu ga ik rare dingen denken dat ik zwanger ben ofzo
en billetjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn je boobs ook groter geworden spees?
Volgende keer gaan we dr kont checken!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en billetjes
Want ze is nu een vrouw en geen meisje meer
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn je boobs ook groter geworden spees?
goed plan!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we dr kont checken!
neinz, alleen rare kindjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat alles eten wat zwangeren niet mogenkrijg je dan automagisch een miskraam? Einz
Ik ben al aan het kijken. Het loopt echt enorm uiteen zeg!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt ook op aanvraag dingen maken, zijn een hoop mensen die er dan best het geld voor over hebben
Vertalen kun je mensen natuurlijk voor inschakelen, dat is wel op te lossen.
Maar kijk wat je leuk vindt om te maken en gooi het op Etsy, dan gewoon kijken hoe het loopt
quote:
als het maar handgemaakt, tweedehands of enigszins oubollig isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken. Het loopt echt enorm uiteen zeg!
En ik weet ook weer meteen waarom ik Etsy altijd heb gemeden. Ik wordt er zo hebberig van
hoezo, wil je geen kwijlende mongool?quote:
zitten ze nog in je sifon? dan moet je die even open maken/losmaken, daar zitten ze vaak nog wel inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:42 schreef Dwyn het volgende:
Je favoriete etsy oorbellen in de wasbak laten vallen
goeie binnenkomerquote:
Geen idee. Het was in een hotel in Frankrijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zitten ze nog in je sifon? dan moet je die even open maken/losmaken, daar zitten ze vaak nog wel in
Verlaat babybirthdaypresentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK BEN NET JARIG GEWEEST DUS BAKKES
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypochondriequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik het was had ik wel iets gemerkt, TOCH
ja, dát wordt wat lastigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Geen idee. Het was in een hotel in Frankrijk.
Een baby is een ziekte dus goeden diagnosequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypochondrie
cappucchino's!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb al anderhalve dag steeds het idee dat ik moet poepen, maar het lukt steeds niet.
staat bij mijn meds dat een van de bijwerkingen diarree is, mijn reet, IK KAN HEULEMAAL NIET POEPEN JA![]()
![]()
![]()
![]()
moeilijk irritant
ligt al de hele dag op de bank te slapen! hij is er 1 keer afgeweest om naar de kattenbak te gaan maar verder slaapt hij. Hij eet en drinkt wel goed want dat staat naast hem en ik zie dat de brokjes bijna op zijn. De wond is nog open en schoon, komt beetje vocht uit maar geen echt bloedquote:
dat blijft er vandaag niet zo goed in denk ik. ik proef niks en dan is koffie ook 'raar" om te drinken.quote:
Ja!quote:
Ach, die is even aan het bijkomen van de veranderingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt al de hele dag op de bank te slapen! hij is er 1 keer afgeweest om naar de kattenbak te gaan maar verder slaapt hij. Hij eet en drinkt wel goed want dat staat naast hem en ik zie dat de brokjes bijna op zijn. De wond is nog open en schoon, komt beetje vocht uit maar geen echt bloed
he? dus ze denken dat je wel komt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja godverik zou bij m'n moeder en stiefvader eten vanavond. Maar toch niet zo'n zin. Dus ik wa: ik eet toch maar thuis. Om 13:45u. Krijg ik net terug: Ja! We halen net eten!
Poussesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja!We gaan ze waarschijnlijk de 19e halen
die derpie zwartwitte en die met dat zwarte koppie
Gelukkig dat hij zelf qua gedrag ook wel relaxt is, anders schiet je met elke beweging die hij maakt in de stress. Maar klinkt goed! Ik hoop dat het snel heelt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt al de hele dag op de bank te slapen! hij is er 1 keer afgeweest om naar de kattenbak te gaan maar verder slaapt hij. Hij eet en drinkt wel goed want dat staat naast hem en ik zie dat de brokjes bijna op zijn. De wond is nog open en schoon, komt beetje vocht uit maar geen echt bloed
Jaaaaaa tofquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
tof!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Blijkbaar leest ze het net pas en denkt ze dat ik het net pas stuurquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
he? dus ze denken dat je wel komt?
ja hij gaat alleen weg als er weer vuurwerk gegooid wordtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij zelf qua gedrag ook wel relaxt is, anders schiet je met elke beweging die hij maakt in de stress. Maar klinkt goed! Ik hoop dat het snel heelt.
oh op die manier, hehehe, lekker handig, maar gelukkig opgelostquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Blijkbaar leest ze het net pas en denkt ze dat ik het net pas stuurmaar ze zijn al hierheen gekomen dus problem solved!
Hebben ze het vuurwerk nou nog niet op daar?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja hij gaat alleen weg als er weer vuurwerk gegooid wordttwee keer vandaag al dat hij daar van schrok
Ahwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja hij gaat alleen weg als er weer vuurwerk gegooid wordttwee keer vandaag al dat hij daar van schrok
Hehehe ja gelukkig zou ik anders een diepvriespizza eten dus die blijft nu lekker in de vriezerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh op die manier, hehehe, lekker handig, maar gelukkig opgelost
Geen dankquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja foto's op taart d'r fb kip
Jaa superblijbedankt Taartjee
Jaa will doquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
en pics van kittens als ze er zijn uft
nee sinds maandag elke dag klappenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hebben ze het vuurwerk nou nog niet op daar?
Gezellig! Zal ik doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen dank
Ik vindhet zo tof
Moet je wel zeggen als je gaat dan zorg ik dat ik er ook ben whehe
Nicee en alles met 50%?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Toch ook nog 4 lakjes voor mezelf meegenomen natuurlijk.
quote:
Scorequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, daarover, I has info! Kruidvat-mevrouw zei dat ze de potjes gaan vernieuwen, dat daarom alles eruit gaat nu. En dat die actie eigenlijk pas maandag begint maar dat het bij ons te vroeg in de schappen is gezet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Toch ook nog 4 lakjes voor mezelf meegenomen natuurlijk.
Ik heb ze allemaal gevonden.quote:
Ah, ze doen een essence-jequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, daarover, I has info! Kruidvat-mevrouw zei dat ze de potjes gaan vernieuwen, dat daarom alles eruit gaat nu. En dat die actie eigenlijk pas maandag begint maar dat het bij ons te vroeg in de schappen is gezet.
Is goed, stuur maar DM met je gegevens dan maak ik het gelijk overquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gevonden.
Ga even voor je rekenen wat het nou kostte, want mijn 4 lakjes moeten nog van het totaal af.
Komt goed!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is goed, stuur maar DM met je gegevens dan maak ik het gelijk over.
Enne, Priem, wil jij ze dan meenemen op de meet?
Ja want er staat dus niets over in het persbericht ofzo.. irritant. Nu past het allemaal zo mooi in m'n lade. Straks dus niet meerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies! Alleen doen ze er veel vager over.
Poussespam!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja want er staat dus niets over in het persbericht ofzo.. irritant. Nu past het allemaal zo mooi in m'n lade. Straks dus niet meer.
Ja bij Taart op d'r feestboek had haar moeder foto's geplempt!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Poussespam!!!
En nu ook al fotootje misschien?
Ja inderdaad, dit zijn juist fijne potjes! Alleen de kleur kun je niet makkelijk zien in een lade, misschien dat ze dat veranderen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze dan gaan veranderen, die potjes zijn toch juist helemaal prima zo?
Of ze maken kleinere potjes, voor hetzelfde geld, dat kan ook nog
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
Dan moet ik eerst weer nadenken wat Taart haar echte naam is
MdB?
Wat Puckzie zegt!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet niet wie Taart is op FB(en of ik die wel heb!)
Nee dat gaan we de 19e doen en als het goed is gaan ze dan ook meteen met ons meequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Unf, welke kregen jullie nou? Ben je ook al wezen kijken dan?
geen idee. Voor mij hoeven ze in ieder geval niks te veranderen. Gewoon af en toe wat nieuwe kleurtjes en klaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dit zijn juist fijne potjes! Alleen de kleur kun je niet makkelijk zien in een lade, misschien dat ze dat veranderen?
Cuuute!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dat gaan we de 19e doen en als het goed is gaan ze dan ook meteen met ons mee![]()
Die zwart met wit en blauwe ogen die vol in de camera kijkt en op een foto waar ze allemaal op staan staat er 1tje met zwart koppie rechtsonderin de foto
Ja Taart zat/zit ook te azen op die rodequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kittens![]()
Ik zou die rooie willen en die cyperse met dat rood in z'n hoofd![]()
Maar heb m'n handen vol aan Miep en poedel.
Je weet trouwens dat die blauwe ogen hoogstwaarschijnlijk nog verkleuren?
De moeder van Taart zei dat hij elke keer zijn kop naar de lens draait als ze er met de camera bij komtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik Miep kreeg waren haar ogen exact dezelfde kleur als haar vacht![]()
Zonde dat ze groen zijn geworden
Die derp is wel absoluut het meest fotogeniek![]()
![]()
O HAI CAMERAquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De moeder van Taart zei dat hij elke keer zijn kop naar de lens draait als ze er met de camera bij komt
Doe ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is goed, stuur maar DM met je gegevens dan maak ik het gelijk over.
Enne, Priem, wil jij ze dan meenemen op de meet?
Van die witte wilgenhartjes?quote:
van die goedkope uit elkaar val gamma meuk zeker?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben weer een klusprogramma aan het kijken
Toch zijn die voor de inspiratie af en toe best leukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben weer een klusprogramma aan het kijken
Dan staat het gewoon op je paypal rekening en moet je het zelf overmaken naar je rekening.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe het zou werken als ik iets verkoop en de betaling via paypal laat lopen?
Ik heb een account die gekoppeld is aan mijn bankrekening.
ja, dan komt het geld op je PayPal account en wordt na ongeveer een week op je rekening gestort.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe het zou werken als ik iets verkoop en de betaling via paypal laat lopen?
Ik heb een account die gekoppeld is aan mijn bankrekening.
Als je het zelf overmaakt that is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan komt het geld op je PayPal account en wordt na ongeveer een week op je rekening gestort.
hartjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van die goedkope uit elkaar val gamma meuk zeker?
Ik vind zelf wel hartjes leuk overigens, mits niet van wit wilgenspul
Wat, je schoenen zijn er nog niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, bij mij gaat dat automatisch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het zelf overmaakt that is.
quote:
Emailadres.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ja maar hoe vertel ik die persoon waar hij zijn geld naartoe moet sturen?
Heeft mijn pp een nummer ofzo? of dien ik een verzoek tot betaling bij hem in?
Nee dat vertel jij niet, dat doet etsy. En je paypal werkt met je emailadresquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef Puckzzz het volgende:
Dan heb je dat ergens ingesteldquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, bij mij gaat dat automatisch?
je mailadres moet voldoende zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat, je schoenen zijn er nog niet?Die zijn alweer weg ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, de holo-exemplaren, die met de sterretjes blijven
3!
nope, geen letters.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hartjes![]()
Vind je die letters ook leuk?
SHAME ON YOUquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nope, geen letters.
hartjes dus wel, maar das niet vanwege hip endezo. Wordt in Scandinavië van oudsher gebruikt in meubels, huizen, kerken, musea etc en ik vind dat mooi
Oh. Die holo waren toch niet zo leuk?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die zijn alweer weg ookAlthans, de holo-exemplaren, die met de sterretjes blijven
Ze vielen heel klein en smal, plus ik vond de neuzen te spits, dat vind ik geen gezicht bij gympenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh. Die holo waren toch niet zo leuk?
Jij blij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ze vielen heel klein en smal, plus ik vond de neuzen te spits, dat vind ik geen gezicht bij gympen
ja dat leek me ook al nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nope, geen letters.
hartjes dus wel, maar das niet vanwege hip endezo. Wordt in Scandinavië van oudsher gebruikt in meubels, huizen, kerken, musea etc en ik vind dat mooi
Ursulaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Puckzzz het volgende:
Oh The Scary Lady wordt waarschijnlijk de mijne
Morgen ophalen!
Hoe zal ik haar noemen?
Wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Puckzzz het volgende:
Morgen ophalen!
Hoe zal ik haar noemen?
whehehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
SHAME ON YOU
Beetje een andere smaak hebben enzo
Huh watte?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Puckzzz het volgende:
Morgen ophalen!
Hoe zal ik haar noemen?
de wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Puckzzz het volgende:
Morgen ophalen!
Hoe zal ik haar noemen?
Shanaynayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Puckzzz het volgende:
Morgen ophalen!
Hoe zal ik haar noemen?
Jaaa liefquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zal komende week nog wel een keertje langsgaan voor goeden foto`s Unft
Herp en derp
Dat klinkt heel naar ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een paspop uit de 60-er jaren gekocht.
maar sommige meisjes hier vinden haar eng.
Ik niet
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Best wel, eigenlijkAnders moest ik kiezen en dat kan ik niet zo goed
oh diequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een paspop uit de 60-er jaren gekocht.
maar sommige meisjes hier vinden haar eng.
Ik niet
kampers?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
je zoons Mika, dycho en jaro noemen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Meestal kies ik dan ook gewoon niet, maar dat komt niet zo ten gunste van mijn portemonnee
Of Desireequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh die
ja die is wel beheurlijk creepy
ik zou d'r Andrea noemen, das een enge naam, past wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja in een spoiler dan maar.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Nope, die heeft er wel vaker moeite mee als ik weiger te kiezenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]En dat had iemand bij jou thuis misschien ook niet zo kunnen waarderen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Elizabeth TaylorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja in een spoiler dan maar.
disclaimer
Dat heeft mijn stiefpapa zelfs al bij mij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, die heeft er wel vaker moeite mee als ik weiger te kiezen
Dat klinkt echt net alsof ik er nog een paar mannen naast heb ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, die heeft er wel vaker moeite mee als ik weiger te kiezen
[..]Michaela jackson?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja in een spoiler dan maar.![]()
of Donny en Sharlene ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan zouden ze Wesley, djayden en Jeffrey heten.
HEB JE DIE NIET DANquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat klinkt echt net alsof ik er nog een paar mannen naast heb ofzo
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Debsterr het volgende:
KITTENNNNSSSSS JEEEEUJ IK KAN ZE ZIEN.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat klinkt echt net alsof ik er nog een paar mannen naast heb ofzo
[..]heeft ze make up les van Masja gehad??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja in een spoiler dan maar.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heeft mijn stiefpapa zelfs al bij mij.![]()
quote:
[..]WAT EEN ENGNEK BAHBAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja in een spoiler dan maar.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Hahaha. Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Soms heeft hij ook wel gelijk hoor.. Ben alleen blij dat hij bijv. niet betrokken was toen ik mijn 2 katjes ging kiezen
Drie is toch veel gezelliger uiteindelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Kan ik me iets bij voorstellen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Drie is toch veel gezelliger uiteindelijk
Beren?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ga nog eens een poging tot beren doen
lijkt me lastig ook ja, veel bedrijven nemen geen personeel aan nu. Veel succes in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja: Kip > banen?
Ik ben druk aan het solliciteren. Maar nog zonder resultaat
quote:
nee das afberenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beren? Je gaat je man aftrekken?
ah, daar hadden mijn huisgenoten m vandaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn eigen ideeën zijn op. Maar gelukkig heb je nuttige websites
1. Kakken
2. Schijten
3. Kleien
4. Keutelen
5. Meuren
6. Bouten
7. Drieten (Achterhoeks)
8. Bamsen
9. Reutelen
10. Ruften
11. Batsen
12. Dirken
13. Reetracen
14. Trompetteren
15. Metselen
16. Drukken
17. Toileteren
18. Werk aan de Winkel
19. Een bruine trui breien
20. De wc-eend voeren
21. Sanitair relaxen
22. Een (bruine) beer verzuipen
23. Bielsen leggen
24. Bruintje uitlaten
25. De rug snuiten
26. Omgekeerd eten
27. Een bruine stropdas punniken
28. Een dino kleien
29. Uit de bilnaad gieren
30. Uit m'n sterretje brullen
31. Een bruine punt of splinter uit mijn rug drukken of halen
32. Even mijn ruggegraat verleggen
33. Een fax uit Darmstadt ontvangen
34. Een anaalyse maken
35. Een zak tuinaarde openscheuren
36. De rug met een stippellijn verlengen
37. De sik verzetten (Twents)
38. Er een barretje of 3 achter hebben staan
39. De pot funderen
40. Een uitdraai maken
41. Uit de broek hoesten
42. Uit de kont kotsen
43. Effe mijn rug uit drukken
44. Downloaden
45. De krent oprullen
46. Alles achter de rug hebben
47. Roet in het eten gooien
48. De aambeien schoffelen
49. Een taart bakken
50. Van knallenstein gaan
51. De nageboorte zal wel zo komen
52. Een blokhut bouwen
53. Een 'eitje' leggen (Limburgs)
54. De brune hengst op stal zett'n! (West-Fries)
55. Uit de heup kuchen
56. Een mol steken (oud-Nederlands?)
57. Een Forrest Dump maken (in het bos poepen)
58. Een bruinvis lanceren
59. Een bolus draaien
60. Even mijn rioolbelasting betalen
61. Een dammetje bouwen
62. Even uit mijn aars beulen
63. Een laxatierapport opstellen
64. De aambeien smeren
65. Even wat per buizenpost verzenden
66. Hendrik begraven (Gronings)
67. Meneer de Bruin meldt zich
68. Nelson Mandela op de trein/boot zetten
69. Even Kluivert uit de selectie zetten
70. Wie niet betaald, moet er maar uit
71. Hij geeft al kopjes
72. Goh, ik wist niet dat ik het in me had...
73. Het is dringend ik heb al ontsluiting
74. Even naar die bleke jongen met die bril
75. Het was weer twee keer doortrekken
76. Er staat een bruine beer aan 't hek te rammelen
77. Ga even mijn rekoefeningen doen
78. Even de aardappelen afschudden
79. Hij steekt zijn tong al uit
80. Ik voel 'm al tegen het textiel aan drukken
81. Beter in de vrije lucht dan in een benauwd gaatje
82. Effe naar kantoor
83. Mijn endeldarm legen
84. Kringspieroefeningen doen
85. Even naar de drukkerij
86. Even een pijp oud eten er uit drukken
87. Een offer brengen aan de wc-goden
88. Ik ga even regeren op de porseleinen troon
89. Het mestoverschot bevorderen
90. De aambeien föhnen
91. Een negerdorpje kleien
92. Effe mijn middagmaal te water laten
93. Even een neger aan de rivierpolitie overdragen
94. Me bruine jongen laten bobsleeeen
95. De pot volbeuken
96. keramiek kraken
97. Achtje draaien
98. De bruine boot afmeren
99. De bruine afvaart vieren
100. Een Titanic laten zinken
DAT KLOPT HEUL NIETquote:
doelgroep is 8 jaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is wel een zeer matige website moet ik zeggen :'')
Kijk wat een goede garpen hier staan!
http://www.lachjekrom.com(...)foon_op_te_nemen.php
![]()
![]()
quote:batsen
Woordafbreking
bat·sen
batsen
slaan.
(jongerentaal) geslachtsgemeenschap hebben
Zij lagen in die kamer te batsen.
Synoniemen
[1] slaan, beuken
[2] seksen, naaien, neuken
Dafuqquote:'Eerst batsen, dan zoenen'
Een kwart van de jongeren heeft al eens gebatst, voordat ze iemand hebben gezoend of gestreeld. Dit 'vroegrijpe' gedrag is vooral in zwang onder laagopgeleide jongeren en jongens van niet-westerse komaf. Dat blijkt uit een onderzoek waarop Hanneke de Graaf van de Universiteit Utrecht volgende week promoveert.
Hij staat in het wikiwoordenboek!quote:
Ik vind het grootste punt eigenlijk dat er batsen wordt gezegd in een artikel van de Spitsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh wat? Batsen zonder zoenen of strelen??
quote:Op maandag 16 september 2002 12:56 schreef Leif_Erikson het volgende:
Tieten, Borsten
In de zin van
"Zo, die heb grote batsen"
Ik woog rond de 50-52 tot 55 toen ik 14-15 was.quote:
en dit is? 75?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik woog rond de 50-52 tot 55 toen ik 14-15 was.
Hiervoor zat ik eerder rond de 60 en daarna 65 en toen was ik opeens dit
Je weet dat je nog niet volgroeid bent als je 15 bent?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik woog rond de 50-52 tot 55 toen ik 14-15 was.
Hiervoor zat ik eerder rond de 60 en daarna 65 en toen was ik opeens dit
quote:Man zit in zijn stamkroeg bij een potje bier zwaar te huilen en te jammeren. Zijn vriend komt binnen en vraagt wat er aan de hand is. "Mijn vrouw is weggelopen, mijn vrouw is weggelopen," snikt en snottert de man. "Nou ja, daar hoef je toch niet zo voor te jammeren," repliceert de vriend, "wanneer is het gebeurt?" De man jeremieert: "7 jaar geleden," en snikt nog eens diep. Verbaasd antwoordt zijn maat: "Maar moet je daarover dan nu nog, na al die tijd, zo janken?" "Je snapt het niet," antwoordt de ongelukkige, "niet het feit dat ze weg liep stemt mij bedroefd maar het feit dat ze vanmorgen terugkwam."
Ja dat weet ik. Mijn punt is dat ik 1.5 jaar geleden (507 dagen) niet 52 kilo woogquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat je nog niet volgroeid bent als je 15 bent?
ik was er bijna ingetrapt jonguh!quote:Kies uw eigen Apple prijs!
Klik hier...
Claim snel uw plaats in de finale en zet uw nominatie om in
een solide winkans. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
Overzicht deelnemers finale:
Plek 01: T. Reus - deelname bevestigd
Plek 02: hugo kok - deelname bevestigd
Plek 03: kips emaildres - deelname niet bevestigd
Plek 04: Jamilia el berkani - deelname niet bevestigd
Claim uw plaats in de finale! Klik hier.
dat weet de Wii nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat je nog niet volgroeid bent als je 15 bent?
tering wat matigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heeft die website de scheurkalender van Priem gemaakt, wat een matige moppen
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
Bb kan echt niet hoofdrekenen
Moet ie 10,5 X 20 berekenen en dan trekt ie echt zo'n blanco hoofd tot ik het maar voorzeg![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heeft die website de scheurkalender van Priem gemaakt, wat een matige moppen
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net weer... 8 keer 3? En dan mij aanstaren!
8 x 3??? DUDE!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net weer... 8 keer 3? En dan mij aanstaren!
quote:Twee vrienden die elkaar jaren niet gezien hadden komen elkaar tegen. En natuurlijk is de eerste vraag "Hoe gaat het met je". "Nou, niet zo goed eigenlijk", zegt de een, "Ik ben nu al voor de derde keer weduwnaar". "G?vervelend voor je. En waar is je eerste vrouw aan overleden?" "Die had giftige paddenstoelen gegeten". "O, en de tweede?" "Die had ook giftige paddenstoelen gegeten". "Ongelooflijk, dat is ook toevallig - en de derde?" "Die had een gebroken schedel." "Wat erg, hoe is dat gebeurd?" "Zij weigerde paddenstoelen te eten".
quote:Een man wordt in de straat aangesproken door een dakloze, zeer vuil en verwilderd. Hij vraagt geld om te kunnen eten. De voorbijganger neemt zijn portefeuille en neemt een biljet van 10 euro, maar vooraleer hij het geld geeft, vraagt hij het volgende: "Indien ik je dit biljet geef, ga je dan bier kopen in plaats van te eten?" "Neen, het is nu al enkele jaren dat ik gestopt ben met drinken." "Gaat u het dan gebruiken om met de kaarten te gaan spelen in plaats van te eten?" vraagt de man. "Neen, ik gok niet", zegt de dakloze. "Dan zal je er misschien mee naar het voetbal gaan kijken?" "U lacht ermee, zeker", zegt de dakloze, "ik ben al 20 jaar niet meer naar een wedstrijd gaan kijken." "Misschien gebruik je het om sex te krijgen?" "Neen, want het risico lopen om AIDS op te lopen zeker, met maar 10 euro",zegt de dakloze. "Zeer goed," zegt de man, "ik ga u geen geld geven, maar ik nodig u thuis uit voor een goede maaltijd, ik zal mijn echtgenote verwittigen." De verraste dakloze vraagt: "Maar uw vrouw zal furieus zijn; ik ben vuil en ruik niet fris!" En de goede samaritaan antwoordt hem: "Kalm maar, het is perfect. Ik wil haar enkel tonen hoe een man eruit ziet die zijn bier, het gokken, de voetbal en de sex moet laten!!"
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ik vannacht wakker was ging ik maar comedy central kijken, oude South Park aflevering die ik blijkbaar nooit gezien had, was het verdorie een Pet Sematary parodie man!
Die van mij roept altijd maar iets als ie het snel moet wetenquote:
AH FUCKquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ik vannacht wakker was ging ik maar comedy central kijken, oude South Park aflevering die ik blijkbaar nooit gezien had, was het verdorie een Pet Sematary parodie man!
Nee die nietquote:
quote:Meanwhile, Linda is still distraught by the loss of her son, and Stephen is deeply troubled by her sorrow, also missing Butters. Unprompted, he is told by an old mechanic (last seen in "Asspen") not to dig Butters' body up and re-bury him at the Indian burial ground (a reference to Jud Crandall from Pet Sematary).[1] The mechanic tells him "Don't do it Stotch! Sometimes, what you take out of the ground ain't the same thing you put in!" Stephen—who had no intention of doing such a thing until the old man put the notion in his head, and no obvious knowledge of any Indian Burial Ground—does however exhume Butters' 'remains' and re-bury the pig-carcass there, believing this will bring Butters back to life.
Hij was wel goed hoor, maar had beter gekund. Ik vond die vent in de film bijvoorbeeld vreemder spreken dan deze vent.quote:Meanwhile, Butters' parents have now convinced themselves that their child will return as a demon. He knocks on the door but they do not want to see him back from the dead. Butters returns home to his terrified parents who lock him in the basement and chain him up. When he says he is hungry, his parents murder a saleswoman with a shovel in front of him, and offer him up her corpse to feed on, still believing Butters to be hell-spawn. The episode ends with Butters asking for SpaghettiOs instead.
Tosh.O is cool man! Ik heb keihard zitten lachen vannacht!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
AH FUCKik werd continue wakker vannacht en dan ging ik ook even cc kijken maar ik zag alleen maar spin city en tosh.o
tosh.oquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
AH FUCKik werd continue wakker vannacht en dan ging ik ook even cc kijken maar ik zag alleen maar spin city en tosh.o
Ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tosh.O is cool man! Ik heb keihard zitten lachen vannacht!
Seinfeld vind ik dan weer zeer matig. maar deze aflevering van South Park maakte het weer goed
ja klopt, echt, die dude is echt té gay! met zijn gestijlde haarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookik vind die dude zo grappig. Het was met die gay van hide yo kids hide yo wife he?
Smakelijkkkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja klopt, echt, die dude is echt té gay! met zijn gestijlde haar![]()
![]()
![]()
maaruh, ik ga even eten, tot straks!
is it racist? Of toen ie het publiek 2 girls, 1 cup liet zienquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
enige amerikaanse show die ik ken met zoveel racisme erin
quote:Een man ligt op het naaktstrand heerlijk te zonnen. Na een tijdje denkt hij bij zichzelf.. Ik zou wel een ijsco met kutsmaak lusten! Hij kijkt een beetje om zich heen maar denkt ja.. als die überhaupt bestaan..hoe kom ik er dan aan?!? Ohh ik heb er echt zo'n zin in!! Even later hoort hij een man roepen 'alle soorten ijs hier verkrijgbaar'!! De man gaat snel rechtop zitten en ziet een man met zijn ijscokar staan! Hij vraagt zich af of hij ook ijs met kutsmaak zou hebben.. Hij besluit de gok te nemen en t te gaan vragen! Hij denkt..ik neem al m'n spullen vast mee, mocht hij dan geen ijs met kutsmaak hebben dan ben ik meteen weg sta ik ook niet zo voor lul! Dus de man loopt naar de kar. Hij laat eerst nog een paar mensen voor gaan zodat het wat rustiger is.. Hij vraagt aan de man.. 'Misschien een rare vraag maar heeft u ook ijs met uhmm.. Kutsmaak?' Maar natuurlijk!! antwoord de ijscoman! Hoeveel bolletjes wilt u? Nou, antwoord de man.. Ik heb er zo'n zin in.. Doe er maar 3! Even later loopt de man weg met zijn ijsco met kutsmaak! Helemaal blij neemt hij een lange lik van zijn ijsje.. Hij zegt 'gatverdamme dit smaakt niet naar kut dit smaakt naar stront'!! Behoorlijk teleurgesteld (juist omdat hij er zo'n zin in had) loopt hij terug naar de ijscokar! Hij zegt tegen de ijscoman.. Umm sorry meneer maar ik koop hier net een ijsje met kutsmaak maar hij smaakt niet naar kut hij smaakt naar stront! Waarop de ijscoman antwoord.. Tja.. Dan moet je niet van die lange likken nemen!
god-sammequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nav schaar dr matige garpers moest ik ineens denken aan een fbpage met ranzige matigen moppen die ik laatst langs zag komennou ik heb m gevonden hoor
[..]
van die vettige sjappiesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er staan zulke matige open ik zie de types ook al voor me die die dan bulderend van het lachen vertellen in de kroeg
ik heb echt veel te weinig afleveringen gezien geloof ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is it racist? Of toen ie het publiek 2 girls, 1 cup liet zien
van die rochelende figuren met super mee-eters in hun gezicht en Derek montuur bril opquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er staan zulke matige open ik zie de types ook al voor me die die dan bulderend van het lachen vertellen in de kroeg
was je afgelopen weken alleen maar samen met dinges? (ben zijn fok naam kwijtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Raar om weer eens een weekendje thuis te zijn
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van die rochelende figuren met super mee-eters in hun gezicht en Derek montuur bril op![]()
die op vakantie gaan naar Turkije all inclusive of een kutstacaravan in weet ik veel waar het ook alweer was
Ja volgens mij was mijn vakantie het laatste weekend dat we niet samen warenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was je afgelopen weken alleen maar samen met dinges? (ben zijn fok naam kwijt)
oh ja, die naam ga ik vast weer vergeten, maar ik zal het proberen te onthoudenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja volgens mij was mijn vakantie het laatste weekend dat we niet samen warenIntronic is het trouwens.
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, die naam ga ik vast weer vergeten, maar ik zal het proberen te onthouden
Tof toch, dat jullie het zo leuk hebben samen![]()
Ja duh! Almerequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik merk dat ik me trouwens ook meer thuis voel in Brabant dan inAlmere
Limburgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
LimburgLimburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Preciesquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
LimburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |