je wilde toch suggesties? je kunt vanalles doen; naar de sauna, geef haar een massage, ga uit eten of kook zelf, workshop, indoor kart/snowboarden/etc, strandwandeling, you name it.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
En tjah, een workshop, ik wil ook een beetje genieten op een date en dat doe ik dan niet denk ik.
sauna of massage lijkt me voor date 2 niet de beste optie.... Niet iedereen durft zich zo kwetsbaar op te stellen. Just my 2 centsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
je wilde toch suggesties? je kunt vanalles doen; naar de sauna, geef haar een massage, ga uit eten of kook zelf, workshop, indoor kart/snowboarden/etc, strandwandeling, you name it.
Ligt aan het soort datequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
sauna of massage lijkt me voor date 2 niet de beste optie.... Niet iedereen durft zich zo kwetsbaar op te stellen. Just my 2 cents
Leven?quote:
Tuurlijk!quote:
Ghehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Alt F4 om de titel te kunnen zien
Super.... btw de beste wensen voor 2013quote:Op zondag 6 januari 2013 11:00 schreef Myraela het volgende:
Morgen bank uitzoeken.Volgende week waarschijnlijk de kat ophalen.
Ik ben blij.
A good to knowquote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb TB gepm't over de kartmeet.
Incl verzoek om zijn reactie naar PeuRac door te sturen ipv te reageren.
Thanks,quote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb TB gepm't over de kartmeet.
Incl verzoek om zijn reactie naar PeuRac door te sturen ipv te reageren.
Dan ben ik wel benieuwd naar zijn reactiequote:Op zondag 6 januari 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:
TB heeft alsnog zijn reactie naar mij gestuurd. Helaas geen opmerking of hij wel of niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |