quote:How come? Praten is niet zo moeilijk
Op donderdag 29 augustus 2002 17:44 schreef julekes het volgende:[..]
ik moet veel kwijt, want ik heb irl niks te zeggen
quote:tiepen wel zomz
Op donderdag 29 augustus 2002 17:47 schreef berserker10 het volgende:[..]
How come? Praten is niet zo moeilijk
quote:iets te zeggen hebben wel
Op donderdag 29 augustus 2002 17:47 schreef berserker10 het volgende:[..]
How come? Praten is niet zo moeilijk
quote:volgens mij is dat niet zo'n hele hoge prioriteit hier op het fok!
Op donderdag 29 augustus 2002 17:48 schreef julekes het volgende:[..]
iets te zeggen hebben wel
quote:Ja, de eerste helft van mijn leven. Ik ben namelijk een neppe import-brabo.
Op donderdag 29 augustus 2002 17:39 schreef berserker10 het volgende:
Alles? Heb je al eens buiten Eindhoven gewoond
quote:Met ingang van morgen neem ik aan
Op donderdag 29 augustus 2002 17:59 schreef Barb het volgende:
Hey Zeiklops en Berseker10: ik zoek met spoed woonruimte in Utrecht, prijs tot 750 Euro inc. Weten jullie iets?
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 18:01 schreef just me het volgende:
Met ingang van morgen neem ik aan
Ja!!!!
quote:O.k., haast je niet. Het zonnetje schijnt.
Op donderdag 29 augustus 2002 18:03 schreef Barb het volgende:
Cynics, ik ben ff eten. Daarna kan ik pas weer helder denken
Als je nog zin hebt, waar ik natuurlijk wel van uit ga, noem je maar een tijd en (herkenbare) plaats, dan rij of skeeler ik daar wel naartoe.
quote:Welnee
Op donderdag 29 augustus 2002 18:25 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, Cynix is met een x aan het eind.
quote:Half 8 bij de stadsschouwburgingang? Is dat iets? Ik kan niet zo heel denderend skaten hoor en heb op de een of andere manier altijd de behoefte om rechtstreeks naar het dichtsbijzijnde terras te skaten, maar deze keer wil ik het echt langer dan een kwartiertje volhouden!
Op donderdag 29 augustus 2002 18:24 schreef Cynix ® het volgende:
O.k., haast je niet. Het zonnetje schijnt.Als je nog zin hebt, waar ik natuurlijk wel van uit ga, noem je maar een tijd en (herkenbare) plaats, dan rij of skeeler ik daar wel naartoe.
*gaat zich geestelijk voorbereiden en verteld haar maag om snel de pasta te verteren*
quote:Perfect, I'll be there.
Op donderdag 29 augustus 2002 18:35 schreef Barb het volgende:
Half 8 bij de stadsschouwburgingang? Is dat iets? Ik kan niet zo heel denderend skaten hoor en heb op de een of andere manier altijd de behoefte om rechtstreeks naar het dichtsbijzijnde terras te skaten, maar deze keer wil ik het echt langer dan een kwartiertje volhouden!*gaat zich geestelijk voorbereiden en verteld haar maag om snel de pasta te verteren*
quote:Oww, dat moet helemaal goedkomen dan. * Barb is at her best on the roll
Op donderdag 29 augustus 2002 18:38 schreef Cynix ® het volgende:
Perfect, I'll be there.
* Cynix ® is ook geen crack hoor, gewoon een beetje ontspannen rollen.
* just me is er vandoor..
vanavond weer de 1e vergadering over het jeugdvoetbal en ik ben er nu al schijtziek van! Vaders en moeders die bellen dat hun zoon in een verkeerd elftal zit omdat hun kind toch echt beter kan voetballen dan elk ander kind. Senioren-golfers die zeuren omdat het voetbalseizoen weer ge-opend is en dan hebben zij het clubhuis niet meer voor hen alleen; hahaha gaat me nog wat worden als er behalve op de zaterdagochtend ook op de woensdagmiddag een rookverbod gaat komen ![]()
Laat ik maar verheugen op het biertje tijdens en na de vergadering dan heb ik nog iets om naar uit te kijken
quote:Gaaaaaaaf!!!!!!
Op donderdag 29 augustus 2002 19:43 schreef ArTiC het volgende:
* ArTiC gaat zo richting Hezemans dus mochten er mensen vanavond naar Hezemans gaan: blijf uit mijn buurt op de baan.
quote:Hee niet zo he barb, ze zijn al in staat om mij uit het huis te kicken
Op donderdag 29 augustus 2002 17:59 schreef Barb het volgende:
Hey Zeiklops en Berseker10: ik zoek met spoed woonruimte in Utrecht, prijs tot 750 Euro inc. Weten jullie iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |