Lijkt wel een dude!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het ook. Verbaas me er altijd over dat de tomboys best goed in de markt liggen. Ik vind ze echt afstotelijk.
Zo iemand dus:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:30 schreef Lyza666 het volgende:
maar gelijk met iedere vrouw zou willen neuken.
Maar sowieso, neuken wordt een beetje lastig lijkt me.quote:
Want neuken omhelst enkel een piemel in een vagina (of kont)?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar sowieso, neuken wordt een beetje lastig lijkt me.
Ja, zo zou ik het woord neuken definiëren.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Want neuken omhelst enkel een piemel in een vagina (of kont)?
Hm.
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, zo zou ik het woord neuken definiëren.
Dan verschillen wij van mening.quote:neuken: ` neu - ken
(neukte, h. geneukt)
1
informeel geslachtsgemeenschap hebben, coïteren;
dat neukt niet of niks
dat geeft niet, dat is van geen belang;
2
Zuid-Nederlands , informeel stompen, stoten, slaan, duwen;
3
Zuid-Nederlands , informeel beetnemen, foppen, bedriegen, verneuken
neuken: Grof woord voor de liefde bedrijven. (Sex hebben)
neuken: een beurt geven, een punt zetten, fleppen, het doen, kezen, poken, rampetampen, vrijen, coïteren, geslachtsgemeenschap hebben, naaien, poepen, wippen
duwen, slaan, stompen, stoten
verneuken, bedriegen, beetnemen, foppen
Scissor me tender!quote:
Semantiek.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Dan verschillen wij van mening.
Me too. Alhoewel je als vrouw ook wel een vrouw kunt 'neuken', mits voorbinddildo. Maar dan voel je als neukende partij (behalve lust) zelf niksquote:Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, zo zou ik het woord neuken definiëren.
Eens! Je kunt over alles nadenken, maar sommige dingen gebeuren gewoon. Of niet. Ik heb mezelf altijd als hetero beschouwd, één keer met een meisje gezoend uit nieuwsgierigheid, verder nooit over nagedacht. Geen fantasieën, heb me nooit tot een vrouw aangetrokken gevoeld en kon me niet voorstellen ooit seks met een vrouw te hebben. Tot dat er een vrouw kwam die alles op zijn kop zette en de stellige overtuiging in me losmaakte dat ik mijn leven met haar moet delen. En nu kan ik me niet voorstellen ooit nog seks met een man te hebben. Ik wil haar en verder niet. Wat mij betreft is biseksualiteit (want dat zal ik volgens de definitie wel zijn, al heb ik zelf maling aan etiketjes) niet iets parallels maar serieel. Ik fantaseer niet over mannen en vrouwen tegelijkertijd, maar heb blijkbaar een lange mannenperiode achter de rug en zit nu in een vrouwenperiode, die hopelijk minstens zo lang gaat duren.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een veel voorkomend misverstand is dan ook dat een vrouw, wanneer ze lesbisch of bi-seksueel is, dan ook maar gelijk met iedere vrouw zou willen neuken. Dat werkt echt gewoon net als bij man/vrouw. De een vind je aantrekkelijk, de ander niet. Dus jouw voor- of afkeuren zijn normaal. Maak er niet zo'n drama van.
Je bent alles vreselijk aan het doodanalyseren. Als je er nieuwsgierig naar bent, gewoon eens doen als de gelegenheid zich voordoet en dan merk je vanzelf of het leuk is of niet. Zoals je nu bezig bent en je belandt ooit eens in bed met een vrouw zit je zo in je hoofd dat er bij voorbaat al geen barst aan is.
En vwb je onzekerheden; let op de reacties van de dame in kwestie, dan merk je vanzelf wel wat ze wel of niet prettig vindt.
Oh nee?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Me too. Alhoewel je als vrouw ook wel een vrouw kunt 'neuken', mits voorbinddildo. Maar dan voel je als neukende partij (behalve lust) zelf niks![]()
Er zit geen gevoel in dat plastic want het is niet je eigen lichaam, dus dan voel je (behalve opwinding over hetgeen je aan het doen bent) toch niks lijkt me? Je wordt zelf niet lichamelijk gestimuleerd. Of komt dat ding dan tegen je clit aan oid?quote:
Dat ligt aan het model en wat je ermee doet, maar is wel een optie.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:01 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Er zit geen gevoel in dat plastic want het is niet je eigen lichaam, dus dan voel je (behalve opwinding over hetgeen je aan het doen bent) toch niks lijkt me? Je wordt zelf niet lichamelijk gestimuleerd. Of komt dat ding dan tegen je clit aan oid?
Ja dat heb ik me ook wel eens afgevraagdquote:Op maandag 21 januari 2013 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kom me er ook maar eens tegenaan bemoeien
[..]
Eens! Je kunt over alles nadenken, maar sommige dingen gebeuren gewoon. Of niet. Ik heb mezelf altijd als hetero beschouwd, één keer met een meisje gezoend uit nieuwsgierigheid, verder nooit over nagedacht. Geen fantasieën, heb me nooit tot een vrouw aangetrokken gevoeld en kon me niet voorstellen ooit seks met een vrouw te hebben. Tot dat er een vrouw kwam die alles op zijn kop zette en de stellige overtuiging in me losmaakte dat ik mijn leven met haar moet delen. En nu kan ik me niet voorstellen ooit nog seks met een man te hebben. Ik wil haar en verder niet. Wat mij betreft is biseksualiteit (want dat zal ik volgens de definitie wel zijn, al heb ik zelf maling aan etiketjes) niet iets parallels maar serieel. Ik fantaseer niet over mannen en vrouwen tegelijkertijd, maar heb blijkbaar een lange mannenperiode achter de rug en zit nu in een vrouwenperiode, die hopelijk minstens zo lang gaat duren.
Doe waar je je goed bij voelt en wat je gelukkig maakt. Niet alles hoeft onherroepelijk gecategoriseerd en gelabeld te worden.
Ligt eraan wat je koopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Me too. Alhoewel je als vrouw ook wel een vrouw kunt 'neuken', mits voorbinddildo. Maar dan voel je als neukende partij (behalve lust) zelf niksdus dat telt niet 'echt'.
Dat vind ik grijs gebied.quote:Maar beffen en vingeren en andere seksuele handelingen zou ik niet onder neuken scharen (haha, scharen....). Zelfs iemand penetreren met een dildo (die niet aan je lijf vastzit) zou ik nog geen neuken noemen.
quote:
Ik had serieus echt geen idee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
Zeg, iedereen weet dat ik de Fok!lesbienne ben ipv NanKing.
Dit topic gaat nu vooral over Bulbjes die in Narnia zitquote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef oLexie het volgende:
Maar serieus... wat is dit topic? Beetje aparte vragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |