abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2013 @ 18:39:16 #126
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_121854924
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:33 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe is het nou om te scharen?
goeden vraag
pi_121854939
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, zo zie ik het ook. Verbaas me er altijd over dat de tomboys best goed in de markt liggen. Ik vind ze echt afstotelijk.
Zo iemand dus:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een dude!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_121855242
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:30 schreef Lyza666 het volgende:
maar gelijk met iedere vrouw zou willen neuken.
:9~ :9~

Vertel.

( :') )
pi_121855343
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:9~ :9~

Vertel.

( :') )
Inderdaad,

:')
pi_121855365
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Inderdaad,

:')
Maar sowieso, neuken wordt een beetje lastig lijkt me.
pi_121855433
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Want neuken omhelst enkel een piemel in een vagina (of kont)?

Hm.
pi_121855472
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:51 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Want neuken omhelst enkel een piemel in een vagina (of kont)?

Hm.
Ja, zo zou ik het woord neuken definiëren.
pi_121855590
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

quote:
neuken: ` neu - ken
(neukte, h. geneukt)

1
informeel geslachtsgemeenschap hebben, coïteren;
dat neukt niet of niks
dat geeft niet, dat is van geen belang;

2
Zuid-Nederlands , informeel stompen, stoten, slaan, duwen;

3
Zuid-Nederlands , informeel beetnemen, foppen, bedriegen, verneuken
neuken: Grof woord voor de liefde bedrijven. (Sex hebben)
neuken: een beurt geven, een punt zetten, fleppen, het doen, kezen, poken, rampetampen, vrijen, coïteren, geslachtsgemeenschap hebben, naaien, poepen, wippen

duwen, slaan, stompen, stoten

verneuken, bedriegen, beetnemen, foppen
Dan verschillen wij van mening.
pi_121855639
quote:
pi_121855735
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef Lawrzs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Scissor me tender!

Mrs. Garrison. _O_
pi_121855750
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

[..]

Dan verschillen wij van mening.
Semantiek. :)
pi_121858134
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Me too. Alhoewel je als vrouw ook wel een vrouw kunt 'neuken', mits voorbinddildo. Maar dan voel je als neukende partij (behalve lust) zelf niks :P dus dat telt niet 'echt'.

Maar beffen en vingeren en andere seksuele handelingen zou ik niet onder neuken scharen (haha, scharen....). Zelfs iemand penetreren met een dildo (die niet aan je lijf vastzit) zou ik nog geen neuken noemen.
pi_121858586
:W Ik kom me er ook maar eens tegenaan bemoeien :+

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:30 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Een veel voorkomend misverstand is dan ook dat een vrouw, wanneer ze lesbisch of bi-seksueel is, dan ook maar gelijk met iedere vrouw zou willen neuken. Dat werkt echt gewoon net als bij man/vrouw. De een vind je aantrekkelijk, de ander niet. Dus jouw voor- of afkeuren zijn normaal. Maak er niet zo'n drama van.

Je bent alles vreselijk aan het doodanalyseren. Als je er nieuwsgierig naar bent, gewoon eens doen als de gelegenheid zich voordoet en dan merk je vanzelf of het leuk is of niet. Zoals je nu bezig bent en je belandt ooit eens in bed met een vrouw zit je zo in je hoofd dat er bij voorbaat al geen barst aan is.

En vwb je onzekerheden; let op de reacties van de dame in kwestie, dan merk je vanzelf wel wat ze wel of niet prettig vindt.
Eens! Je kunt over alles nadenken, maar sommige dingen gebeuren gewoon. Of niet. Ik heb mezelf altijd als hetero beschouwd, één keer met een meisje gezoend uit nieuwsgierigheid, verder nooit over nagedacht. Geen fantasieën, heb me nooit tot een vrouw aangetrokken gevoeld en kon me niet voorstellen ooit seks met een vrouw te hebben. Tot dat er een vrouw kwam die alles op zijn kop zette en de stellige overtuiging in me losmaakte dat ik mijn leven met haar moet delen. En nu kan ik me niet voorstellen ooit nog seks met een man te hebben. Ik wil haar en verder niet. Wat mij betreft is biseksualiteit (want dat zal ik volgens de definitie wel zijn, al heb ik zelf maling aan etiketjes) niet iets parallels maar serieel. Ik fantaseer niet over mannen en vrouwen tegelijkertijd, maar heb blijkbaar een lange mannenperiode achter de rug en zit nu in een vrouwenperiode, die hopelijk minstens zo lang gaat duren.

Doe waar je je goed bij voelt en wat je gelukkig maakt. Niet alles hoeft onherroepelijk gecategoriseerd en gelabeld te worden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_121858824
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Scissor me tender!

Mrs. Garrison. _O_
Scissor me timbers.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_121858856
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Me too. Alhoewel je als vrouw ook wel een vrouw kunt 'neuken', mits voorbinddildo. Maar dan voel je als neukende partij (behalve lust) zelf niks :P
Oh nee?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_121858916
Zijn er overigens nog andere dingen behalve beffen en vingeren en elkaar penetreren met dildo's e.d. die je bij elkaar kunt doen in bed? Zijn jullie veel aan het masseren, rollenspelen aan het doen, andere standjes die wat onbekender zijn, weet ik veel?
En gebruiken jullie vaak dildo's, of houdt je er niet van om gepenetreerd te worden? En worden voorbinddildo's vaak gebruikt binnen de lesbo-scene of eigenlijk niet zoveel?
Ligt natuurlijk allemaal ook erg aan de persoon. De één zal er niet van houden denk ik en de ander wel, en de één houdt van veel strelen en masseren en de ander van hard gevingerd worden of van wat bondage of zo....maar toch. Ben toch beetje benieuwd wat je in bed allemaal kunt doen. En of het vaak hetzelfde standaard riedeltje wordt in een relatie.
En doen jullie wel eens een 'sexy setje' aan voor elkaar oid? Of doet de aanblik van een vrouw in lingerie je niet zoveel -omdat vrouwen niet visueel ingesteld zouden zijn- en gaat het je dus meer om de aanrakingen enzo (je sexy voor elkaar kleden in lingerie lijkt me ergens sowieso wel meer een hetero/ mannending).

En hoe zit het met lichaamsbeharing: welke coupe is in down under? Helemaal kaal, alleen bijgewerkt, of alleen de schaamlippen kaal en op de schaamheuvel haar, streepje etc.?
Zal natuurlijk ook persoonlijk zijn maar toch. Ergens zou ik denken kaal of met haar op schaamheuvel maar niet op schaamlippen, omdat je in een lesbische relatie meer bezig bent met beffen en vingeren zo dan in een hetero-relatie en dan lijken kale lippen me wel fijner beffen??
Zijn er ook veel lesbiennes die beffen vies vinden of niet lekker om te ontvangen?

[ Bericht 6% gewijzigd door bulbjes op 21-01-2013 20:08:55 ]
pi_121858962
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh nee?
Er zit geen gevoel in dat plastic want het is niet je eigen lichaam, dus dan voel je (behalve opwinding over hetgeen je aan het doen bent) toch niks lijkt me? Je wordt zelf niet lichamelijk gestimuleerd. Of komt dat ding dan tegen je clit aan oid?

[ Bericht 2% gewijzigd door bulbjes op 21-01-2013 20:08:13 ]
pi_121859954
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:01 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Er zit geen gevoel in dat plastic want het is niet je eigen lichaam, dus dan voel je (behalve opwinding over hetgeen je aan het doen bent) toch niks lijkt me? Je wordt zelf niet lichamelijk gestimuleerd. Of komt dat ding dan tegen je clit aan oid?
Dat ligt aan het model en wat je ermee doet, maar is wel een optie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_121860546
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
:W Ik kom me er ook maar eens tegenaan bemoeien :+

[..]

Eens! Je kunt over alles nadenken, maar sommige dingen gebeuren gewoon. Of niet. Ik heb mezelf altijd als hetero beschouwd, één keer met een meisje gezoend uit nieuwsgierigheid, verder nooit over nagedacht. Geen fantasieën, heb me nooit tot een vrouw aangetrokken gevoeld en kon me niet voorstellen ooit seks met een vrouw te hebben. Tot dat er een vrouw kwam die alles op zijn kop zette en de stellige overtuiging in me losmaakte dat ik mijn leven met haar moet delen. En nu kan ik me niet voorstellen ooit nog seks met een man te hebben. Ik wil haar en verder niet. Wat mij betreft is biseksualiteit (want dat zal ik volgens de definitie wel zijn, al heb ik zelf maling aan etiketjes) niet iets parallels maar serieel. Ik fantaseer niet over mannen en vrouwen tegelijkertijd, maar heb blijkbaar een lange mannenperiode achter de rug en zit nu in een vrouwenperiode, die hopelijk minstens zo lang gaat duren.

Doe waar je je goed bij voelt en wat je gelukkig maakt. Niet alles hoeft onherroepelijk gecategoriseerd en gelabeld te worden.
Ja dat heb ik me ook wel eens afgevraagd :) Je hebt idd vrouwen die jarenlang met mannen gaan of jarenlang getrouwd zijn, en dan ineens tijdens hun huwelijk of zo smoorverliefd worden op een vrouw. Die lijken dan meer voor 'de persoon' te vallen.
Zijn natuurlijk ook gevallen die altijd al lesbisch/ bi waren maar daar niet voor uit durfden komen en relaties met mannen zijn aangegaan. Maar er lijkt ook een groot aantal te zijn dat gewoon out of the blue verliefd wordt op een vrouw terwijl ze nooit aan hun seksualiteit getwijfeld hebben en nooit opgewonden werden van vrouwen of zo :S

En aangezien het voor de meeste vrouwen 'makkelijker' is om seks met elkaar te hebben dan dat mannen dat zouden doen, is het vaak ook niet zo bezwaarlijk om te doen. Tja en als je verliefd bent en het dus gewoon 'goed' voelt en ook nog eens lekker is....
Ze zeggen sowieso wel eens dat iedere vrouw eigenlijk biseksueel is (vraag me af of dat zo is, maargoed).

Maar vraag me dan wel eens af, wordt zo iemand als jij dan ook opgewonden als je haar naakt ziet? En ben je vroeger nooit opgewonden geraakt van de aanblik van een naakte vrouw? Dus was je echt gewoon heel hetero of zat er altijd al iets latents in?
En nu je met een vrouw bent, kijk je dan om je heen ook meer naar de vrouwen of is dat nog altijd meer naar de mannen?
En hebben jullie eigenlijk uberhaupt wel sex, of regelmatig sex? Of is het meer dat je gewoon wil samenleven met haar, maar niet zozeer wilt sexen?
Hoe zat dat dan toen je verliefd op haar werd, kreeg je toen ook het verlangen sex met haar te hebben? Of meer alleen om zoveel mogelijk bij haar te zijn? Het lijkt me toch raar om seksueel verlangen naar een vrouw te krijgen als verder eigenlijk ontzettend hetero was.

Vind dat toch maar een vreemd iets, maar wel iets typisch vrouwelijks. Bij mannen zal je dit niet zo snel zien (wel dat ze nieuwsgierig worden naar hoe het met een man is, of ineens met een man gaan omdat ze eigenlijk altijd al homoseksueel waren maar daar niet voor durfden uit te komen....maar niet dat een man ineens 'voor de persoon' valt en seksuele handelingen er maar op de koop toe bij neemt ook al heeft ie nooit iets met mannen gehad).
pi_121863210
Ja, natuurlijk hebben we seks en vind ik haar aantrekkelijk en opwindend. Anders zou het niet werken en zouden we gewone vriendinnen zijn nu. Ik ben altijd echt heel hetero geweest, iets latents kan ik er, ook na zorgvuldig terugblikken, niet in ontdekken. Het verlangen was er zelfs al eerder dan de verliefdheid. We waren emotioneel al heel close en daar zijn 'voor de grap' fantasieën bijgekomen. Dat werd flirten, dat veranderde in een verliefdheid en uiteindelijk in houden van. Ik ben wel meer geïnteresseerd in vrouwen nu ja, omdat ik weet hoe fijn en mooi dat kan zijn. Ik hoop niet dat er een volgende partner komt, maar mocht het nodig zijn, dan zou ik nu neigen naar een vrouw.

Er is onderzoek gedaan naar vrouwelijke seksualiteit en dat die veel vloeibaarder is dan mannelijke. Mannen zijn veelal of homo of hetero, terwijl heterovrouwen ook makkelijk opgewonden kunnen raken van een vrouw. Voor vrouwen is het niet raar om eerst een relatie met een man te hebben, dan vol overtuiging lesbisch te zijn en samen met een vrouw te zijn om uiteindelijk weer bij een man terug te keren. Lisa Diamond doet bijvoorbeeld onderzoek naar sexual fludity, heeft wel een aantal interessante artikelen geschreven.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_121863914
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Me too. Alhoewel je als vrouw ook wel een vrouw kunt 'neuken', mits voorbinddildo. Maar dan voel je als neukende partij (behalve lust) zelf niks :P dus dat telt niet 'echt'.
Ligt eraan wat je koopt. :P

quote:
Maar beffen en vingeren en andere seksuele handelingen zou ik niet onder neuken scharen (haha, scharen....). Zelfs iemand penetreren met een dildo (die niet aan je lijf vastzit) zou ik nog geen neuken noemen.
Dat vind ik grijs gebied. :')
pi_121863962
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Scissor me timbers.
:@
  maandag 21 januari 2013 @ 22:47:28 #148
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_121868997
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
Zeg, iedereen weet dat ik de Fok!lesbienne ben ipv NanKing. :(
Ik had serieus echt geen idee.

Maar serieus... wat is dit topic? Beetje aparte vragen en het doet mij ook een beetje denken aan:

:W

Sommigen kleden zich zo omdat ze meer van bepaalde hormonen hebben waardoor zij zich meer mannelijk voelen en dat de 'mooie meisjes' iets 'aparts' hebben ligt meer aan jou. Verder heeft misschien niet elk meisje het maar bij het uitgaan heb ik opzicht best snel door welke vrouw wel of geen interesse heeft in andere vrouwen maar dat zie ik meer aan subtiele hints als oogcontact en een glimlach hier en daar. De ene mens valt zulke subtiele dingen wel op en de ander moet het echt zwart op wit hebben wil hij/zij iets doorhebben.
Bay of Plenty
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:39:10 #149
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_121879648
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef oLexie het volgende:

Maar serieus... wat is dit topic? Beetje aparte vragen
Dit topic gaat nu vooral over Bulbjes die in Narnia zit :Y

Ik vind trouwens dat vrouwen elkaar echt wel kunnen neuken. En mijns inziens gaat dat meer om de manier waarop dan het ding waarmee.
Lesbosapiens
pi_121920261
Maar eh, nu ik dit topic zo ff doorlees: bi- curious vrouwen zijn lang van stof. Wat een epistels! En wat betreft hokjes: iedereen denkt wel in hokjes. Maar in welk hokje je ook zit (hetero, 10, 20, 30, 50, 75 of 100% gay), het belangrijkste is dat jij je goed voelt en wat mij betreft maakt het geen fluit uit wat je geaardheid is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')