SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ga.aguyim op 05-01-2013 17:36:08 ]
quote:
Goed thuis gekomen,gisteren?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef msacras het volgende:
Aangezien quoten in nieuw topic niet kan, bij deze Roaldquote:
Dat is minder inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Jahoor, pas rond half 2 en moest half 7 weer opmaar het ging. Nog leuk gehad daaro?:p
quote:
Waar ben ik?quote:
Je vergat de punt niet. Mijn heldinquote:
Hypoquote:
wat is dezenquote:
Jup, daarna 8 uur gewerkt en nu eindelijk rust. Mooi!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is minder inderdaad![]()
Ja was wel gezellig
Hypoquote:
En vanavond nog wat doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Jup, daarna 8 uur gewerkt en nu eindelijk rust. Mooi!
Hoe gaat ie?quote:
Moah. Niet heel slechtquote:
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Nahh, misschien uit ofzo maar morgen ook werken van 09:30-17:30 dus ik denk het niet! Jij?
Ik werk in een koffiezaak, soort café dus. Ah oké leuk:)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Ik ga misschien even naar een poolcafe in de stad hier
Volgens mij zei je gisteren zo iets inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik werk in een koffiezaak, soort café dus. Ah oké leuk:)
ik verkoop hoesjes voor iphone 4quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn telefoonhoesje gaat een beetje kapot.
Zeker van de vrachtwagen afgevallen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik verkoop hoesjes voor iphone 4
Dat zou zeer goed kunnenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij zei je gisteren zo iets inderdaad
[stalkermodus]quote:
neequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zeker van de vrachtwagen afgevallen?
heb een 4squote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik verkoop hoesjes voor iphone 4
Nee de trilfunctie knopje zit anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef ChesterPerry het volgende:
volgens mij zijn 4 en 4s hetzelfde
'was wel gezellig' enthousiast ditquote:
begin van het eindequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'was wel gezellig' enthousiast dit
wat heb je voor toestel? heb ook nog een bold 9780 en 9700 te koopquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als ik een iphone had zou ik bij je kopen
Ze heeft haar eerste icetea flesje opengekregen, dat is ff belangrijker jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bakkesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze heeft haar eerste icetea flesje opengekregen, dat is ff belangrijker ja
sry knufquote:
nee ik ben niet noord afrikaans als dat is wat je vroeg want ik begreep alleen maghreb in je zinquote:
dat is niet twitter waar je elke hersenscheet op het internet zetquote:
zemmelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik ben niet noord afrikaans als dat is wat je vroeg want ik begreep alleen maghreb in je zin
o oke, nou ik ook nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik ben niet noord afrikaans als dat is wat je vroeg want ik begreep alleen maghreb in je zin
ik veeg jequote:
mag niet van Hypoquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
[stalkermodus]
Bij welke koffiebar kan ik je vinden
[/stalkermodus]
Altijd weer gemeen doen hè.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen idee gquote:
Haha thanks gquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
geen idee g
ik weet alleen dat jou meeten leuk was
vind je dit irritant? irritant irritant vind je dit irritant? vind je dit irritant? irritant irritant vind je dit irritant? vind je dit irritant? irritant irritant vind je dit irritant? irritant irritant irritant irritant irritant irritant irritant irritant irritantquote:
Mongool jijquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
vind je dit irritant? irritant irritant vind je dit irritant? vind je dit irritant? irritant irritant vind je dit irritant? vind je dit irritant? irritant irritant vind je dit irritant? irritant irritant irritant irritant irritant irritant irritant irritant irritant
Promquote:
Aawh, nog steeds in bed? Of gaat het wat beter dan vanochtend? Met mij gaat goedquote:
Ja, ben al weer aan 't opknappenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Prom
Ja gaat goed, met jou dan? Is het nog gezellig daar?
[..]
Aawh, nog steeds in bed? Of gaat het wat beter dan vanochtend? Met mij gaat goed
jaa prima, zit nu loner met tax op de knabquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Prom
Ja gaat goed, met jou dan? Is het nog gezellig daar?
[..]
Aawh, nog steeds in bed? Of gaat het wat beter dan vanochtend? Met mij gaat goed
ken jij Britt of Yngwie of Juanita?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:51 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond lekker poolen en bier drinken in de stad hier Almere.
aah mooiquote:
Oh waar is iedereen dan? Ja vandaag eindelijk alle spullen van mn kamer bij mn opa en oma opgehaald. Dus nu 3 koffers en nog wat dozen uitpakken met spullen. Gaat nog lang duren haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa prima, zit nu loner met tax op de knabjij nog een lekker weekend gehad?
de rest is thuisquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
aah mooi
[..]
Oh waar is iedereen dan? Ja vandaag eindelijk alle spullen van mn kamer bij mn opa en oma opgehaald. Dus nu 3 koffers en nog wat dozen uitpakken met spullen. Gaat nog lang duren haha.
Nee,wat dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ken jij Britt of Yngwie of Juanita?
maar wel eerlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Altijd weer gemeen doen hè.
ALTIJD.
Is de meet voorbij dan? Ik dacht dat ie tot morgen duurde?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de rest is thuis![]()
Haha succes ermee
ja iedereen had wat te doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Is de meet voorbij dan? Ik dacht dat ie tot morgen duurde?
Ja dankje, lekker weer alles opruimen. Is ook wel eens fijn
yngwie is een hij, juanita heeft een vriend en britt lijkt op de ginger van appelquote:
Oh wel jammer : (quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja iedereen had wat te doen![]()
Ja krijg je een lekker opgeruimd gevoel van
G jij ookquote:
Oh laat maar danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yngwie is een hij, juanita heeft een vriend en britt lijkt op de ginger van appel
ach is wel gezellig met taxquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wel jammer : (
Jep, alleen het is zoveel werk, maar je krijgt er wat voor terug. Dusja
Een 5,5 ofzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op een schaal van 10, wat geef jij jezelf?
9.9quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
2x de helft.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wanneer?quote:
er zijn lelijkere exemplarenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet ik veel ben toch niet echt knap?
Sommige hebben tenminste wel een vriendin.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er zijn lelijkere exemplaren
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
BL weet, alleen eckte mannen hebben zoveel zelfvertrouwen.
Jij doet gewoon tof op internet maar in het echt ben je pussy.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
BL weet, alleen eckte mannen hebben zoveel zelfvertrouwen.
Zelfvertrouwen+praatjes+status+geld wilt ook wel eens helpen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige hebben tenminste wel een vriendin.
ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige hebben tenminste wel een vriendin.
quote:
Waarom denk je dit?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij doet gewoon tof op internet maar in het echt ben je pussy.
Of misschien in een andere stad wonenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen+praatjes+status+geld wilt ook wel eens helpen.
Want?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of misschien in een andere stad wonen
Een vriendin/leven hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zegt degene die single is
bitches wonen overalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier wonen alleen maar bitches,die op van die zogenaamde badboys vallen.
Dan kijk je verkeerdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mee eens, 70% wel vind ik, maar heus niet allemaal hoor. Beter zoeken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat zei promi toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
je zei dat er ergere exemplaren zijn die wel een vriendin hebben
ja ik dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat zei promi toch?
'Er zijn ergere exemplaren'
op elkaars account zittenquote:
En alle leuke normale meiden zijn bezet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens, 70% wel vind ik, maar heus niet allemaal hoor. Beter zoeken.
Leuke smoes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En alle leuke normale meiden zijn bezet.
nee ik ben een erger exemplaar bedoelde ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
op elkaars account zittenhoe klef
ohquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
nee ik ben een erger exemplaar bedoelde ik
obedanktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets verkeerd doe qua kijken en versieren ofzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuke smoes.
Want das echt bullshit.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij weet wat ik van jou vind Uft
Geen bitch dus.
doei gquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga naar de stad poolen en wat drinken
HFquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga naar de stad poolen en wat drinken
Jeetje, waarom denkt iedereen dat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef timmmmm het volgende:
1410 is te aantrekkelijk om een FOK!ker te zijn. 10 tegen 1 dat het een mannelijke troll is
Ach ja, voor elke 100 neppe is er één echte.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef timmmmm het volgende:
1410 is te aantrekkelijk om een FOK!ker te zijn. 10 tegen 1 dat het een mannelijke troll is
ze werkt bij de macdonalds volgens facebook. Dat verlaagt haar sociale status dan weer naar een acceptabel niveauquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach ja, voor elke 100 neppe is er één echte.
Precies en ik besta dus echt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach ja, voor elke 100 neppe is er één echte.
Als je een foto van jezelf post met een a4 waar je een koalabeertje op getekend hebt, geloof ik jequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ja omdat ik zojuist hoor dat ik een man ben
Ja, in het managementteam en dat verdient prima als bijbaantje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ze werkt bij de macdonalds volgens facebook. Dat verlaagt haar sociale status dan weer naar een acceptabel niveau
Oke wacht even, ik moet me wel een beetje fatsoeneren want ik heb vandaag een nieuwjaarsduik gehad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je een foto van jezelf post met een a4 waar je een koalabeertje op getekend hebt, geloof ik je
Koalaberen
Beach, mandéra en ik zullen twee afzonderlijke cijfers geven. 1 voor de foto, 1 voor de koalabeer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef 1410 het volgende:
[..]
Oke wacht even, ik moet me wel een beetje fatsoeneren want ik heb vandaag een nieuwjaarsduik gehad.
Natte hondquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Bietsj G, Sleeping Dogs was 4,50 op Steam ofzo
Al gespeeld, echt vette game.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Bietsj G, Sleeping Dogs was 4,50 op Steam ofzo
Strak planquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beach, mandéra en ik zullen twee afzonderlijke cijfers geven. 1 voor de foto, 1 voor de koalabeer.
geen idee, kon het niet laten liggen voor 4,50 thoughquote:
Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen idee, kon het niet laten liggen voor 4,50 though![]()
NB: ik let uiteraard meer op de beer! Pluspunten als er bamboe bij getekend is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beach, mandéra en ik zullen twee afzonderlijke cijfers geven. 1 voor de foto, 1 voor de koalabeer.
Beter je best doen danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:02 schreef 1410 het volgende:
Ja dat tekenen is hem niet geworden, maar een plaatje der bij wel.
Pijnlijk, mijn duim bloed. Met jou?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Lang niet gesproken. Hoe is het?
Sorry daarvoor nog manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pijnlijk, mijn duim bloed. Met jou?
dat is een wasbeerquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sorry daarvoor nog mangoeoeoed.
Ja maar nou.quote:
7.8/10 zou rakenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef timmmmm het volgende:
7 voor de foto, 0 voor de tekening. gemiddeld 3.5
Mijn overige juryleden?
Eigenlijk viel die best wel meequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Echt?Ook nog na die horrorfilm?
Na 'm weer te hebben gezien weet ik eigenlijk ook niet waarom ik 'm nou eng vond jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Eigenlijk viel die best wel mee![]()
alleen die afgehakte tongen waren goor.
Ja maar dan moet je hem zelf openen nu valt hij niet zo op hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
maar hij is nog steeds drie keer gequote
Wanneer fiets je hierheen schatje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:11 schreef 1410 het volgende:
Ja sorry hoor ): Ik heb en gezwommen en 2x door de regen gefietst!
Ik ben hard to get.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:13 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ja he ho hallo, moet ik nog naar jou fietsen ook?
Films zijn de tweede keer nooit engquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Na 'm weer te hebben gezien weet ik eigenlijk ook niet waarom ik 'm nou eng vond ja
hij brengt je terug op de motorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:13 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ja he ho hallo, moet ik nog naar jou fietsen ook?
Ken ik nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Films zijn de tweede keer nooit engbehalve the secret window. Die blijft eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |