abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:28:32 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_121269066
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:19 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ja joh, duw TS maar lekker in een slachtofferrol. Eigen verantwoordelijkheid? Nee, als de ander dronken is, heb jij het recht om daar gebruik van te maken, en als je dat kwalijk wordt genomen, ben je zielug. :')

Met iemand die je niet kent kun je dat niet inschatten, maar een goede vriend(in) bescherm je dan toch tegen zichzelf? Als de vriendschap je tenminste meer waard is dan een keertje zoenen. TS had direct na het zoenen al spijt, toch? Duidelijk signaal dat het geen goed idee was.
Maak je een grapje? :')
TS zag in haar destijds een potentiële relatie. Als je vriendin je dan letterlijk uitdaagt (dronken of niet) om je te zoenen, en TS zegt "doe dan" en wordt gezoend. Waar precies is dat TS' schuld?
Hoe lam je ook bent, je hebt altijd nog wel enig besef van wat je aan het doen bent. Als die chick niet met TS wou zoenen had ze het niet moeten uitdagen, niet moeten zeggen, en niet zelf moeten doen.
TS heeft helemaal geen misbruik gemaakt van de situatie, hij heeft haar niet stiekem dronken gevoerd en vervolgens besprongen ofzo, die meid kwam daar zélf mee.
Daar vervolgens zo'n probleem van maken terwijl je het zelf hebt veroorzaakt is écht aandachtstrekkerij en die chick is gewoon echt een psycho bitch.

Bovendien was het slechts zoenen :')
Geen aanranding en er is ook niet geneukt.
Ik zie het probleem niet :')
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:29:06 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121269091
quote:

[..]

Ja joh, duw TS maar lekker in een slachtofferrol. Eigen verantwoordelijkheid? Nee, als de ander dronken is, heb jij het recht om daar gebruik van te maken, en als je dat kwalijk wordt genomen, ben je zielug. :')

Met iemand die je niet kent kun je dat niet inschatten, maar een goede vriend(in) bescherm je dan toch tegen zichzelf? Als de vriendschap je tenminste meer waard is dan een keertje zoenen. TS had direct na het zoenen al spijt, toch? Duidelijk signaal dat het geen goed idee was.
Schei toch uit, hij is niet stiekem in haar mond klaargekomen ofzo. :') Het was maar zoenen.

Mensen kinderen wat een non-probleem dit. Van dat meisje dat ze hier zo'n probleem over maakt en van TS dat hij hier 2 jaar na dato nog steeds slecht van slaapt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_121269099
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Verhaal klopt. Het is jammer dat vrienden van mij geen Fokkers zijn die hadden het je namelijk precies zo na kunnen vertellen
Dude dit topic is er voor jou, net zoals de reacties. Ik basseer mijn mening op wat jij typt.

Of het wel of niet waar is boeit me verder niet, als je liegt in je OP dan ben jij de enige die dan geen antwoorden krijgt waar je iets aan hebt. Ik zal er geen nacht langer van wakker liggen.

Verder lijk je me een goede kerel ^O^
pi_121269207
quote:

[..]

Mwah niet volledig mee eens. TS is niet zielig, maar dat meisje heeft het wel gewoon aan zichzelf te danken.

Of het slim was, is het tweede. Daarover heb ik het niet gehad.

Ik had hetzelfde gedaan in TS zijn situatie, net zoals waarschijnlijk elke man :).

Hetzelfde als een man dronken is, en hij doet uit zichzelf een huwelijksaanbod, en de vrouw zegt ja. En dat de man de volgende dag boos word op de vrouw omdat ze verwacht te gaan trouwen terwijl hij het dronken zei :'). (Tja als jij met bullshit voorbeelden mag komen, mag ik het ook ;) )

Zet je feministische bril af en denk gewoon normaal na over de relatie aub :)
pi_121269231
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:28 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maak je een grapje? :')
TS zag in haar destijds een potentiële relatie. Als je vriendin je dan letterlijk uitdaagt (dronken of niet) om je te zoenen, en TS zegt "doe dan" en wordt gezoend. Waar precies is dat TS' schuld?
Hoe lam je ook bent, je hebt altijd nog wel enig besef van wat je aan het doen bent. Als die chick niet met TS wou zoenen had ze het niet moeten uitdagen, niet moeten zeggen, en niet zelf moeten doen.
TS heeft helemaal geen misbruik gemaakt van de situatie, hij heeft haar niet stiekem dronken gevoerd en vervolgens besprongen ofzo, die meid kwam daar zélf mee.
Daar vervolgens zo'n probleem van maken terwijl je het zelf hebt veroorzaakt is écht aandachtstrekkerij en die chick is gewoon echt een psycho bitch.

Bovendien was het slechts zoenen :')
Geen aanranding en er is ook niet geneukt.
Ik zie het probleem niet :')
Dit. Eindelijk een vrouw met hersens op dit forum. O+
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:35:20 #181
288245 crew  Moira
pi_121269296
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:33 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dit. Eindelijk een vrouw met hersens op dit forum. O+
Danku :)

Ik heb in een dronken bui ook wel eens met iemand gezoend waarvan ik later zoiets had van "wacht.. neeeee... dat had ik beter niet kunnen doen :') "
Maar no way dat ik die gast daarvan de schuld heb gegeven. Ik was zelden zo lam geweest, maar ik was er toch echt nog steeds zelf bij.
Daar heb ik dus totáál geen probleem van gemaakt achteraf, daarmee wakker je alleen maar meer shit aan. Doodzwijgen heeft voor mij geholpen - "this never happened" ^O^
Fuck the EBU.
pi_121269352
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Schei toch uit, hij is niet stiekem in haar mond klaargekomen ofzo. :') Het was maar zoenen.

Mensen kinderen wat een non-probleem dit. Van dat meisje dat ze hier zo'n probleem over maakt en van TS dat hij hier 2 jaar na dato nog steeds slecht van slaapt.
Slecht van slapen doe ik er niet van, het is alleen dat het soms nog rond spookt hier en daar als iemand het aankaart bijvoorbeeld
pi_121269385
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:29 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dude dit topic is er voor jou, net zoals de reacties. Ik basseer mijn mening op wat jij typt.

Of het wel of niet waar is boeit me verder niet, als je liegt in je OP dan ben jij de enige die dan geen antwoorden krijgt waar je iets aan hebt. Ik zal er geen nacht langer van wakker liggen.

Verder lijk je me een goede kerel ^O^
Ahh, naja.. alright :) Jij lijkt me ook tof!
pi_121269406
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb in een dronken bui ook wel eens met iemand gezoend waarvan ik later zoiets had van "wacht.. neeeee... dat had ik beter niet kunnen doen :') "
Maar no way dat ik die gast daarvan de schuld heb gegeven. Ik was zelden zo lam geweest, maar ik was er toch echt nog steeds zelf bij.
Daar heb ik dus totáál geen probleem van gemaakt achteraf, daarmee wakker je alleen maar meer shit aan. Doodzwijgen heeft voor mij geholpen - "this never happened" ^O^
Als je gewoon zoiets hebt van "Neeeee" en maakt er verder geen probleem van. Dan is dat prima, en moet je je erzelf gewoon overheen zetten.
pi_121269423
Die meid werd trouwens echt door haar vrienden helemaal opgefokt tegen me "Ja, wat is het een klootzak. Dat had hij niet moeten doen, wat een naaier" Dat soort dingen.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:39:41 #186
288245 crew  Moira
pi_121269437
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Slecht van slapen doe ik er niet van, het is alleen dat het soms nog rond spookt hier en daar als iemand het aankaart bijvoorbeeld
Dat is dan denk ik eerder omdat je ergens nog iets voor haar voelt/voelde en ze jou gewoon heel manipulerend een schuldgevoel heeft weten aan te praten. Daar zit je dan nog gewoon mee.
Dan hoop ik maar dat dit topic je een beetje heeft geholpen om in te zien dat dat schuldgevoel vollédig onterecht is en dat je die chick liever kwijt dan rijk bent, zodat je die eventuele gevoelens voor haar ook kunt begraven.
Ze lijken soms moeilijk te vinden, maar er zijn genoeg rationele normaal nadenkende vrouwen in Nederland hoor :) Gewoon vergeten, die bitch.
Fuck the EBU.
pi_121269478
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Daarom, is toch zielig om dat een jongen die niet zo goed is in alles, en ook nog gevoel voor je hebt. Dan op die manier te behandelen. Erg respectloos.

Foutje maken kan gebeuren, maar iedereen moet verantwoording dragen voor zijn/haar eigen fout.

En dat heb jij zelf dus netjes gedaan :)
pi_121269484
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is dan denk ik eerder omdat je ergens nog iets voor haar voelt/voelde en ze jou gewoon heel manipulerend een schuldgevoel heeft weten aan te praten. Daar zit je dan nog gewoon mee.
Dan hoop ik maar dat dit topic je een beetje heeft geholpen om in te zien dat dat schuldgevoel vollédig onterecht is en dat je die chick liever kwijt dan rijk bent, zodat je die eventuele gevoelens voor haar ook kunt begraven.
Ze lijken soms moeilijk te vinden, maar er zijn genoeg rationele normaal nadenkende vrouwen in Nederland hoor :) Gewoon vergeten, die bitch.
Dit topic heeft mij hier heel erg bij geholpen, voor de gene hier! Hartstikke bedankt serieus!.
Ik denk dat het daar inderdaad door komt, maar het word gelukkig steeds minder!
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:41:52 #189
288245 crew  Moira
pi_121269507
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als je gewoon zoiets hebt van "Neeeee" en maakt er verder geen probleem van. Dan is dat prima, en moet je je erzelf gewoon overheen zetten.
Precies, dat is wat die meid van jou ook had moeten doen.
Ik ga toch ook niet gewillig met iemand liggen neuken terwijl ik een beetje onder invloed ben, en vervolgens rondbazuinen dat ik verkracht ben ofzo omdat ik achteraf een beetje spijt heb dat het gebeurd is? :')
Als je spijt hebt van iets of je ervoor schaamt kun je het dus beter doodzwijgen door te doen alsof het nooit gebeurd is.
Dat was 2 jaar geleden eigenlijk al het eerste teken dat je haar niet zou moeten willen ;)
Fuck the EBU.
pi_121269547
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ahh, naja.. alright :) Jij lijkt me ook tof!
Mooi, houden zo!

Dan moet je mijn posts uit KLB wel negeren, anders is mijn reputatie gelijk kapot ;(
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:43:40 #191
288245 crew  Moira
pi_121269561
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Daarom, is toch zielig om dat een jongen die niet zo goed is in alles, en ook nog gevoel voor je hebt. Dan op die manier te behandelen. Erg respectloos.

Foutje maken kan gebeuren, maar iedereen moet verantwoording dragen voor zijn/haar eigen fout.

En dat heb jij zelf dus netjes gedaan :)
Ik ben er aan het eind van mijn puberjaren wel achtergekomen dat je héél veel gezeik en gezeur voorkomt door gewoon je eigen fouten in te zien en toe te geven wanneer je ongelijk hebt.
Voor veel mensen is dat aardig moeilijk, maar het maakt je leven écht een stuk makkelijker ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit topic heeft mij hier heel erg bij geholpen, voor de gene hier! Hartstikke bedankt serieus!.
Ik denk dat het daar inderdaad door komt, maar het word gelukkig steeds minder!
Mooi zo :) Off to the next one! ^O^
Fuck the EBU.
pi_121269563
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Mooi, houden zo!

Dan moet je mijn posts uit KLB wel negeren, anders is mijn reputatie gelijk kapot ;(
:D Ach, ik post soms ook weleens in KLB, en daar word ik gezien als de dorpsgek :')
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:44:26 #193
288245 crew  Moira
pi_121269587
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

:D Ach, ik post soms ook weleens in KLB, en daar word ik gezien als de dorpsgek :')
Dat is Paul al. :{w O+
Fuck the EBU.
pi_121269603
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Precies, dat is wat die meid van jou ook had moeten doen.
Ik ga toch ook niet gewillig met iemand liggen neuken terwijl ik een beetje onder invloed ben, en vervolgens rondbazuinen dat ik verkracht ben ofzo omdat ik achteraf een beetje spijt heb dat het gebeurd is? :')
Als je spijt hebt van iets of je ervoor schaamt kun je het dus beter doodzwijgen door te doen alsof het nooit gebeurd is.
Dat was 2 jaar geleden eigenlijk al het eerste teken dat je haar niet zou moeten willen ;)
Ahh, laat ik het maar doodzwijgen dan :)
Vorig jaar nog met iemand gezoend die wat had gedronken (ik had toen ook wel wát op.. voor het eerst in m`n leven een shotje rum haha :D) En die maakte er geen probleem van, die zei " Weetje, als het gezellig is kunnen we gewoon zoenen alsof ons leven er vanaf hangt of ik nou drank op heb of niet "

(Dat zei ze de volgende dag)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 14:45:25 ]
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:45:37 #195
288245 crew  Moira
pi_121269635
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ahh, laat ik het maar doodzwijgen dan :)
Vorig jaar nog met iemand gezoend die wat had gedronken (ik had toen ook wel wát op.. voor het eerst in m`n leven een shotje rum haha :D) En die maakte er geen probleem van, die zei " Weetje, als het gezellig is kunnen we gewoon zoenen alsof ons leven er vanaf hangt of ik nou drank op heb of niet "
Dat moet dan toch ook wel weer zeggen dat die ene meid al niet spoort, toch? :)
Fuck the EBU.
pi_121269659
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat moet dan toch ook wel weer zeggen dat die ene meid al niet spoort, toch? :)
Dat is waar. Godver :') Ik kies ze ook wel uit zeg :')
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:46:53 #197
288245 crew  Moira
pi_121269675
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:46 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is waar. Godver :') Ik kies ze ook wel uit zeg :')
Iedereen maakt fouten. Dít was dus de jouwe. Leer je weer van :)
Fuck the EBU.
pi_121269693
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Iedereen maakt fouten. Dít was dus de jouwe. Leer je weer van :)
Heb er zeker van geleerd :) Dat mens verdient m`n aandacht niet.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:48:41 #199
288245 crew  Moira
pi_121269733
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Heb er zeker van geleerd :) Dat mens verdient m`n aandacht niet.
Goed zo. Weer een topic opgelost :)
Fuck the EBU.
pi_121269768
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Goed zo. Weer een topic opgelost :)
Nu nog zorgen dit vast te houden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: