abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2013 @ 15:02:43 #203
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121270264
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Nja negatief. Een risico lopen is niet altijd slecht. Zeker als de ander het aanbied.

Meer te winnen dan te verliezen :).

Ik heb er geen reet mee te maken dat zij dronken is. Als zij mij wilt zoenen enzo terwijl zij dronken is, en dit niet meent is dat niet mijn probleem. Dan zou dat eerder onrespectvol vanuit haar naar mij toe zijn.

Dus waarom moet ik respect tonen? Waarom moet ik rekening houden dat zij gedronken heeft?

Dus ik krijg de schuld omdat zij zichzelf niet kan gedragen? Moet niet gekker worden :').
Omdat je een vriend(in) geen nare herinnering aan jou wil bezorgen? Is dat nou zoiets raars?
...as always
pi_121270344
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:02 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Omdat je een vriend(in) geen nare herinnering aan jou wil bezorgen? Is dat nou zoiets raars?
Als ze een nare herinnering heeft aan mij, dan is ze of pot, of ze kan geen goede zoen waarderen. Anderzijds, zoals ik al zei, drinkt zij zich lam. Niet ik.

Ik ben niet verantwoordelijk voor wat zij zegt of doet, maar zij zelf.

En als dat niet zo is, is er iets mis met de samenleving denk ik.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:33:56 #205
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_121271370
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:57 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Waarom haal je nou ineens feminisme erbij?

Ik ken zelf trouwens dit soort situaties alleen vanuit TS' kant, maar dan een beetje anders: in een dronken bui gezoend met een homo, en dan achteraf een vaag schuldgevoel omdat ik niet denk dat hij daar normaal gesproken warm voor loopt. Ik heb ook wel eens een dronken homo afgewezen omdat ik weet dat-ie nuchter echt van meisjes walgt. :') Vind ik eigenlijk een kwestie van zelfrespect: je wilt toch niet dat mensen zo negatief terugdenken aan een ervaring met jou? Dan liever alleen met mensen die zelf echt willen.
Volgens mij was het op het moment zelf voor TS niet echt duidelijk dat dat meisje het niet wilde. Daar liet ze verder ook niks van blijken. Sterker nog, zíj was juist degene die op dat moment wilde zoenen.

100% blaam bij die chick, dus. Wat die situatie betreft.
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 15:34:31 #206
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121271390
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Als ze een nare herinnering heeft aan mij, dan is ze of pot, of ze kan geen goede zoen waarderen. Anderzijds, zoals ik al zei, drinkt zij zich lam. Niet ik.

Ik ben niet verantwoordelijk voor wat zij zegt of doet, maar zij zelf.

En als dat niet zo is, is er iets mis met de samenleving denk ik.
Ik snap het als je zo denkt over een random meisje in de kroeg, maar toch niet over een goede vriendin? Ik vind respectvol omgaan met je vrienden niet echt een teken dat er iets mis is met de samenleving, maar het staat je vrij om jouw ideeën in jouw sociale kring toe te passen. ;)
...as always
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:36:33 #207
288245 crew  Moira
pi_121271462
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik snap het als je zo denkt over een random meisje in de kroeg, maar toch niet over een goede vriendin? Ik vind respectvol omgaan met je vrienden niet echt een teken dat er iets mis is met de samenleving, maar het staat je vrij om jouw ideeën in jouw sociale kring toe te passen. ;)
TS is toch ook gewoon met respect met dat meisje omgegaan?
Wat bazel je nou? Je slaat de plank een beetje mis.
Fuck the EBU.
pi_121271539
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Een goede vriendin die niks van me moet, biedt zich niet aan bij mij. Dronken of nuchter. Doe ik ook niet bij mijn vriendinnen waar ik niks van moet. Zo worden er geen gevoelens gekwetst.

De TS is heel de avond (inclusief het helpen omdat ze teveel gezopen had e.d.) bezig geweest met haar omdat zij zich niet kan gedragen en heeft dus TS zijn avond verpest en zijn reputatie bij vrienden.

Wie is er dan niet respectvol. TS of dat meisje?

Als je in dit geval TS aanwijst als de persoon die onrespectvol met een vriendin is omgegaan. Hebben wij schijnbaar 2 hele verschillende normen en waardes geleerd. Zover ik wist komt respect van 2 kanten en is dat meisje verre van respectvol naar de TS toe. Zeker als ze wist van zijn gevoelens.
pi_121271548
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Een beetje maar :')!
  maandag 7 januari 2013 @ 15:41:12 #210
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121271632
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet respectvol om gebruik te maken van dronkenschap van een goede vriend(in), omdat je er dan een behoorlijke kans bestaat dat je de vriendschap op het spel zet. :) Als jullie daar anders over denken, prima. Ik zou het gewoon in zo'n geval netter vinden om te zeggen "Verleidelijk aanbod, doe het nog eens als je weer helder bent."
...as always
pi_121271688
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Een goede vriendin die niks van me moet, biedt zich niet aan bij mij. Dronken of nuchter. Doe ik ook niet bij mijn vriendinnen waar ik niks van moet. Zo worden er geen gevoelens gekwetst.

De TS is heel de avond (inclusief het helpen omdat ze teveel gezopen had e.d.) bezig geweest met haar omdat zij zich niet kan gedragen en heeft dus TS zijn avond verpest en zijn reputatie bij vrienden.

Wie is er dan niet respectvol. TS of dat meisje?

Als je in dit geval TS aanwijst als de persoon die onrespectvol met een vriendin is omgegaan. Hebben wij schijnbaar 2 hele verschillende normen en waardes geleerd. Zover ik wist komt respect van 2 kanten en is dat meisje verre van respectvol naar de TS toe. Zeker als ze wist van zijn gevoelens.
Precies, ik heb 1,5 uur lang bij haar gezeten/gelegen toen ze in m`n bed lag met een emmer naast d`r (en voldoende water) heb álles voor d`r gedaan wat ze vroeg (Mensen gebeld waar ze naar vroeg) En ik heb d`r achteraf na die zoen gewoon keurig naar huis gebracht.

Ik deed zo respectvol mogelijk, geholpen met alles wat ik mogelijk kón doen.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:44:38 #212
288245 crew  Moira
pi_121271730
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet respectvol om gebruik te maken van dronkenschap van een goede vriend(in), omdat je er dan een behoorlijke kans bestaat dat je de vriendschap op het spel zet. :)
Dat is inderdaad ook niet respectvol, maar dat is niet de situatie van TS en die meid.
Fuck the EBU.
pi_121271829
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet respectvol om gebruik te maken van dronkenschap van een goede vriend(in), omdat je er dan een behoorlijke kans bestaat dat je de vriendschap op het spel zet. :) Als jullie daar anders over denken, prima. Ik zou het gewoon in zo'n geval netter vinden om te zeggen "Verleidelijk aanbod, doe het nog eens als je weer helder bent."
Klopt. Maar vrouwen worden minder geacht moeite te moeten doen voor een zoen dan een jongen.. TS dacht waarschijnlijk gewoon dat hij iets goeds deed ipv iets slechts. Dat die chick een psycho bitch is, kan hij ook niks aan doen. Elk normaal functionerend mens zou gewoon eerlijk zijn en zelf de schuld aanvaarden.
pi_121271854
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies, ik heb 1,5 uur lang bij haar gezeten/gelegen toen ze in m`n bed lag met een emmer naast d`r (en voldoende water) heb álles voor d`r gedaan wat ze vroeg (Mensen gebeld waar ze naar vroeg) En ik heb d`r achteraf na die zoen gewoon keurig naar huis gebracht.

Ik deed zo respectvol mogelijk, geholpen met alles wat ik mogelijk kón doen.
Niet luisteren naar anderen dude. Je hebt gewoon het goede gedaan :) . Voel je nooit verantwoordelijk voor zulke dingen als het onterecht is. ;)
pi_121273521
Hehe :) Eigenlijk wil ik d`r ff een berichtje sturen( ze had me een week terug een berichtje gestuurd op facebook.. "Omg you deleted me as a friend :o")

Maar nu wil ik haar éigenlijk wat terug sturen, iets in de trant van "Ja, vind je het héél gek, na die zoen van 2 jaar geleden ben je nooit meer de oude geworden, het is bij mij ook blijven knagen tot vorige week, GOH Waarom zou ik je nou hebben verwijderd? "

Vond het wel een goede afsluiter zeg maar :) Maar sturen doe ik het niet.
  maandag 7 januari 2013 @ 16:35:39 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121273567
Ja laat anders nog ff met je spelen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 7 januari 2013 @ 16:36:13 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121273588
Een hele goede afsluiter ....

Maar niet heus.

Maar ben blij dat het je verder niks meer doet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121273603
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Braddie het volgende:
Hehe :) Eigenlijk wil ik d`r ff een berichtje sturen( ze had me een week terug een berichtje gestuurd op facebook.. "Omg you deleted me as a friend :o")

Maar nu wil ik haar éigenlijk wat terug sturen, iets in de trant van "Ja, vind je het héél gek, na die zoen van 2 jaar geleden ben je nooit meer de oude geworden, het is bij mij ook blijven knagen tot vorige week, GOH Waarom zou ik je nou hebben verwijderd? "

Het is maar beter dat je dat niet gestuurd hebt :')
Verwijder het achterwiel niet.
  maandag 7 januari 2013 @ 16:37:24 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121273634
Een goede afsluiter? :') Hoe erg kun je je dan laten kennen zeg. _O-
Gourmetten of steengrillen?
pi_121273643
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef aapinator het volgende:

[..]

Het is maar beter dat je dat niet gestuurd hebt :')
Nee, ik ga haar niks meer sturen, vorige week dat berichtje gekregen, 1x naar gekeken verder links laten liggen. Maar ik kreeg opeens een ingeving van "Wat als ik dat nou naar d`r zou sturen"

(Doe het verder niet, en haal het idee ook uit m`n hoofd)
pi_121273653
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:37 schreef Silenus het volgende:
Een goede afsluiter? :') Hoe erg kun je je dan laten kennen zeg. _O-
Hmm.. ja, daar heb je gelijk in :D :D

(Beter dat ik het niet doe nee)
pi_121273678
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef Copycat het volgende:
Een hele goede afsluiter ....

Maar niet heus.

Maar ben blij dat het je verder niks meer doet.
:') :') :') :') :')

Ik heb het niet gestuurd, en heb de volledige gespreks geschiedenis die ik met haar had verwijderd (Vanaf 2007 tot nu) Lijkt me een betere afsluiter haha.
pi_121276675
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dit moet een grap zijn toch?
Nee, vind ik serieus treurig en vooral als je weet dat ze (of hij) het nuchter sowieso niet had gedaan, dan maak je misbruik van de situatie op dat moment.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:54:52 #224
288245 crew  Moira
pi_121276788
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Nee, vind ik serieus treurig en vooral als je weet dat ze (of hij) het nuchter sowieso niet had gedaan, dan maak je misbruik van de situatie op dat moment.
Waar haal jij uit dat ze het nuchter sowieso niet had gedaan dan?
Dat zegt TS nergens, ik maak het nergens uit op en als TS dat idee had gekregen voor en tijdens de zoen had hij dat denk ik ook niet gedaan.

Die chick is gewoon een aandachtshoer. Kan TS verder niks aan doen dat ze achteraf zo blijkt te flippen om iets wat ze zelf veroorzaakt heeft.
Fuck the EBU.
pi_121276799
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Braddie het volgende:

Met zo'n chick een relatie aangaan ga je spijt van krijgen, thrust me ;)
pi_121276812
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waar haal jij uit dat ze het nuchter sowieso niet had gedaan dan?

Tuurlijkwel, anders was ze ook niet boos geworden en had de zoen zich wel herhaald.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:55:43 #227
288245 crew  Moira
pi_121276819
Bovendien zeg je, hoe fucking dronken of gedrogeerd je ook bent, nóóit zomaar "ik hou van je en ik zou je wel kunnen zoenen nu" tegen iemand waar je eigenlijk niks van moet.
Fuck the EBU.
pi_121276869
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Moira. het volgende:
Bovendien zeg je, hoe fucking dronken of gedrogeerd je ook bent, nóóit zomaar "ik hou van je en ik zou je wel kunnen zoenen nu" tegen iemand waar je eigenlijk niks van moet.
Jawel. Aandacht omdat dronken.
pi_121276875
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Zij zoende hem..
pi_121276901
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Zij zoende hem..
Trek je terug als ze het nuchter ook niet zou doen. Anders was het echt wel gebeurd! Zo simpel is het
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:59:09 #231
288245 crew  Moira
pi_121276961
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Tuurlijkwel, anders was ze ook niet boos geworden en had de zoen zich wel herhaald.
Dát is nou juist het punt. Ze lokt iets zelf uit, zíj zoent hém tenslotte, en wordt vervolgens pissig en zegt dat híj het niet had moeten doen. Daar klopt iets niet, dat meisje verdraait het verhaal gewoon om TS een hak te zetten en zichzelf als zielig af te tekenen van 'kijk mij eens aandacht nodig hebben, ik ben gebruikt'.

TS heeft de hele avond voor haar gezorgd met alle goede bedoelingen zonder haar verder ook maar met een poot aan te raken. Pas toen zij zelf zei dat ze hem wou zoenen en ze hem zoende heeft hij teruggezoent.
Als TS het meisje in kwestie nou belaagd had zonder dat ze erom vroeg, dan had hij inderdaad misbruik gemaakt van de situatie. Maar het gaat hier om een zoen waar het meisje zelf het initiatief in heeft genomen.
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:59:44 #232
288245 crew  Moira
pi_121276983
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Precies. Aandachtshoer dus.
TS zit hier niet fout in. Behalve dan dat hij het gelijk daarna al links had moeten laten liggen omdat het gewoon een bizarre psycho bitch is :')
Fuck the EBU.
pi_121277009
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Dat weet TS toch niet.. En ja als zij hem dan uitdaagd en zoent..

Moest hij haar dan wegduwen? Nee daar was ze blij mee geweest :').

Dus wat TS ook deed hij kon niks goeds doen..

De logica van (sommige) vrouwen/internethelden :')
pi_121277032
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dát is nou juist het punt. Ze lokt iets zelf uit, zíj zoent hém tenslotte, en wordt vervolgens pissig en zegt dat híj het niet had moeten doen. Daar klopt iets niet, dat meisje verdraait het verhaal gewoon om TS een hak te zetten en zichzelf als zielig af te tekenen van 'kijk mij eens aandacht nodig hebben, ik ben gebruikt'.

TS heeft de hele avond voor haar gezorgd met alle goede bedoelingen zonder haar verder ook maar met een poot aan te raken. Pas toen zij zelf zei dat ze hem wou zoenen en ze hem zoende heeft hij teruggezoent.
Als TS het meisje in kwestie nou belaagd had zonder dat ze erom vroeg, dan had hij inderdaad misbruik gemaakt van de situatie. Maar het gaat hier om een zoen waar het meisje zelf het initiatief in heeft genomen.
Projecteer je nu ofzo? Ik bedoel: je bent dronken en je bent al goed bevriend, hoe kan je dan denken dat iemand je wil als het in nuchtere toestand nooit heeft plaatsgevonden? :')
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:01:06 #235
288245 crew  Moira
pi_121277044
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Trek je terug als ze het nuchter ook niet zou doen. Anders was het echt wel gebeurd! Zo simpel is het
Ben jij er dan ook zo een die na 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu al helemaal 'fucking bad' gaat en mensen uit loopt te dagen en te verkondigen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, om ze vervolgens als aanrander af te schilderen terwijl je het zelf hebt geinstigeerd?
Fuck the EBU.
pi_121277078
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Is dat ook al TS zijn schuld of niet? :P
Wow, je bent (bijna) 19 ik snap niet dat je dan nog zo kortzichtig kan zijn zeg..
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:02:13 #237
288245 crew  Moira
pi_121277093
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Projecteer je nu ofzo? Ik bedoel: je bent dronken en je bent al goed bevriend, hoe kan je dan denken dat iemand je wil als het in nuchtere toestand nooit heeft plaatsgevonden? :')
Hij zei zelf toch al dat hij het idee had dat het wel iets zou kunnen worden?
Zou jij het afslaan als iemand die je op dat moment heel erg leuk vindt jou uit zichzelf begon te zoenen?
Fuck the EBU.
pi_121277112
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dat weet TS toch niet.. En ja als zij hem dan uitdaagd en zoent..

Moest hij haar dan wegduwen? Nee daar was ze blij mee geweest :').

Dus wat TS ook deed hij kon niks goeds doen..

De logica van (sommige) vrouwen/internethelden :')
Ja, wegduwen. Die chick zit ook fout, zeker, maar toch: je bent goed bevriend en in nuchtere toestand heeft ze nooit toegegeven jou leuk te vinden. Waarom denk je dan dat het in dronken toestand waar is? Ik ken wel meer van die meiden en jonens die rare dingen doen omdat ze dronken zijn en daarna niks meer weten van wat ze hebben gedaan. Sowieso ook funest voor een goede vriendschap om zo'n meid te gaan zoenen mijn inziens.
pi_121277156
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Omdat nuchter te laf? Leeftijd 16 toch? Lijkt me wel iets voor een meisje van die leeftijd (herkenbaar).
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:03:58 #240
288245 crew  Moira
pi_121277157
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Ja, wegduwen. Die chick zit ook fout, zeker, maar toch: je bent goed bevriend en in nuchtere toestand heeft ze nooit toegegeven jou leuk te vinden. Waarom denk je dan dat het in dronken toestand waar is? Ik ken wel meer van die meiden en jonens die rare dingen doen omdat ze dronken zijn en daarna niks meer weten van wat ze hebben gedaan. Sowieso ook funest voor een goede vriendschap om zo'n meid te gaan zoenen mijn inziens.
Dan is dat toch hooguit gewoon een domper als je weer nuchter bent, van "oh, het was een foutje, dat doen we niet nog een keer".
TS had op geen enkele manier kunnen voorzien hoe het meisje het verhaal zo zou verdraaien en TS zwart zou maken.
Fuck the EBU.
pi_121277175
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zou jij het afslaan als iemand die je op dat moment heel erg leuk vindt jou uit zichzelf begon te zoenen?
Ja, wel als die persoon dronken is en ik niet. Moet er niet aan denken dat iemand vanwege drank met mij zoent en dat in nuchtere toestand nevernooit zou willen. En zodra iemand in nuchtere toestand nooit kenbaar heeft gemaakt mij te willen, ga ik niet zodra de persoon dronken is op de persoon in. Beter in nuchtere toestand.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:05:33 #242
288245 crew  Moira
pi_121277229
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Ja, wel als die persoon dronken is en ik niet. Moet er niet aan denken dat iemand vanwege drank met mij zoent en dat in nuchtere toestand nevernooit zou willen. En zodra iemand in nuchtere toestand nooit kenbaar heeft gemaakt mij te willen, ga ik niet zodra de persoon dronken is op de persoon in. Beter in nuchtere toestand.
quote:
Ik neem aan dat ze vaak genoeg nuchter contact hebben gehad waarvan hij het idee kreeg dat het best eens iets zou kunnen worden.
Fuck the EBU.
pi_121277237
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Als jij nuchter met een jongen bent die dronken is, en jij vind hem al heel lang heel leuk. En hij zoent jou, ga jij hem echt niet wegduwen hoor :')
pi_121277249
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ben jij er dan ook zo een die na 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu al helemaal 'fucking bad' gaat en mensen uit loopt te dagen en te verkondigen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, om ze vervolgens als aanrander af te schilderen terwijl je het zelf hebt geinstigeerd?
Nee, als ik dronken ben doe ik namelijk helemaal niks qua uitdagen en ben ik te lam om uit te dagen ofzo. En als ik wel zo zou zijn, zou ik de schuld bij mezelf leggen. Neemt niet weg dat ik het treurig van een goede vriend vind om dan zo'n kans te pakken. Ik neem aan dat als je goed bevriend bent met elkaar, je wel weet of diegene jou wil of niet. In deze situatie overduidelijk niet dus.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:06:51 #245
288245 crew  Moira
pi_121277282
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Nee, als ik dronken ben doe ik namelijk helemaal niks qua uitdagen en ben ik te lam om uit te dagen ofzo. En als ik wel zo zou zijn, zou ik de schuld bij mezelf leggen. Neemt niet weg dat ik het treurig van een goede vriend vind om dan zo'n kans te pakken. Ik neem aan dat als je goed bevriend bent met elkaar, je wel weet of diegene jou wil of niet. In deze situatie overduidelijk niet dus.
Nogmaals: dan is het zoiets wat de volgende ochtend gewoon een foutje blijkt te zijn, en een teleurstelling voor TS.
Deze reactie van dat meisje is volslagen debiel :')
Fuck the EBU.
pi_121277292
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Als jij nuchter met een jongen bent die dronken is, en jij vind hem al heel lang heel leuk. En hij zoent jou, ga jij hem echt niet wegduwen hoor :')
Jawel hoor, hoef geen vieze drank/kots-zoen. Heel zeker.
pi_121277293
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat ze vaak genoeg nuchter contact hebben gehad waarvan hij het idee kreeg dat het best eens iets zou kunnen worden.
We spraken elkaar voor dat het hele incident plaats vond 2-3x per week
pi_121277311
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Jawel hoor, hoef geen vieze drank/kots-zoen. Heel zeker.
Of je leest even terug waar ik meld dat ze d`r zelf gewoon weer heeft opgelapt.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:08:27 #249
393159 OpinionPeep
u i t r o e p t e k e n
pi_121277346
Zoenen... Serieus? :?
pi_121277352
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Mijn theorie? Ze vond die andere gast leuk, die heeft haar afgewezen. Ze zoekt aandacht bij TS, zoent hem om vervolgens de aandacht van die jongen te trekken. :Y)
pi_121277357
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nogmaals: dan is het zoiets wat de volgende ochtend gewoon een foutje blijkt te zijn, en een teleurstelling voor TS.
Deze reactie van dat meisje is volslagen debiel :')
Nee, kan het wel begrijpen. Hoewel ze voornamelijk de schuld bij zichzelf moet zoeken, kan ik wel begrijpen dat ze boos op hem is.

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Ja, gebaseerd op wat. Sommige mensen baseren het wel op hele kleine dingen. Het moge duidelijk zijn dat ze hem niet heeft gewild. :)
pi_121277444
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Mijn theorie? Ze vond die andere gast leuk, die heeft haar afgewezen. Ze zoekt aandacht bij TS, zoent hem om vervolgens de aandacht van die jongen te trekken. :Y)
Kan ook best. _O- Punt is dat ik vind dat Braddie ook wel fout zit, evenals die meid. Zo maak je vriendschappen wel kapot dus je neemt best een risico. Maarja, super lang geleden dus zand erover toch? :P
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:11:50 #253
288245 crew  Moira
pi_121277502
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Nee, kan het wel begrijpen. Hoewel ze voornamelijk de schuld bij zichzelf moet zoeken, kan ik wel begrijpen dat ze boos op hem is.

[..]

Ja, gebaseerd op wat. Sommige mensen baseren het wel op hele kleine dingen. Het moge duidelijk zijn dat ze hem niet heeft gewild. :)
Als je iemand niet wilt ga je ook niet zeggen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, al sta je nog zo strak van de pillen ofzo.
Ze heeft er zelf om gevraagd, dan heb je geen enkele reden om boos op iemand te zijn die jou leuk vind en simpel terugzoent.

Ze hebben toch niet geneukt?
Fuck the EBU.
pi_121277542
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:10 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Kan ook best. _O- Punt is dat ik vind dat Braddie ook wel fout zit, evenals die meid. Zo maak je vriendschappen wel kapot dus je neemt best een risico. Maarja, super lang geleden dus zand erover toch? :P
Zand erover? Dat hadden we 2 maanden daarna besproken en toen zei ze dat alles weer goed was, MAAARRRR als ik haar weer zou proberen te zoenen zou ze me een kungfu trap in m`n ballen verkopen enzo :')

Maar goed, nu 2 jaar later ben ik blij van dat mens af te zijn blegh.
pi_121277570
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je iemand niet wilt ga je ook niet zeggen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, al sta je nog zo strak van de pillen ofzo.
Ze heeft er zelf om gevraagd, dan heb je geen enkele reden om boos op iemand te zijn die jou leuk vind en simpel terugzoent.

Dit inderdaad.

Dronken mensen/mensen aan de drugs/Kleine kinderen, liegen niet toch? :)
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:13:20 #256
288245 crew  Moira
pi_121277577
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zand erover? Dat hadden we 2 maanden daarna besproken en toen zei ze dat alles weer goed was, MAAARRRR als ik haar weer zou proberen te zoenen zou ze me een kungfu trap in m`n ballen verkopen enzo :')

Maar goed, nu 2 jaar later ben ik blij van dat mens af te zijn blegh.
Mooi zo. Dat soort types wil je niet in je leven. :r
Fuck the EBU.
pi_121277782
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jawel. Kan best wel als je onder invloed bent at je dingen doet waar je nuchter niet achter staat. Eigen schuld, maar ook dom van hem om te zoenen.

Gelukkig niet.
pi_121277809
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mooi zo. Dat soort types wil je niet in je leven. :r
Zeer zeker niet nee :r
pi_121277820
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Jawel, liegen wel :P je hoort toch ook vaak van mannen dat zodra ze drank op hebben ze vrouwen mooier vinden enzo. Of is dat een fabeltje :D
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:19:22 #260
288245 crew  Moira
pi_121277826
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Nouja, onder invloed kunnen veel mensen nog prima liegen hoor :P
Ik bedoelde meer dat je altijd nog wel een besef hebt van wat je aan het doen bent, al helemaal na 'slechts' 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu die je alweer uitgebreid uitgekotst hebt. En als je iemand dan niet moet en totáál niet zou willen dat diegene je op wat voor manier dan ook alleen al aanraakt, dan zou je nóóit zeggen dat je van diegene houdt en hem wil zoenen.
Dat je achteraf zoiets hebt van "shiiiit, had ik niet moeten doen, stom stom gebeurt nooit meer!" kan ik me prima in vinden, maar het is ronduit achterlijk als je vervolgens een 'vriend' gaat zwart maken en te kakken zetten om iets wat je eigen stomme schuld was. Kutwijf.
Fuck the EBU.
pi_121277829
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Jawel. Kan best wel als je onder invloed bent at je dingen doet waar je nuchter niet achter staat. Eigen schuld, maar ook dom van hem om te zoenen.

Gelukkig niet.
Nee.. blegh
pi_121277845
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Jawel, liegen wel :P je hoort toch ook vaak van mannen dat zodra ze drank op hebben ze vrouwen mooier vinden enzo. Of is dat een fabeltje :D
:D :D Ik heb geen idee, ik drink niet (meer) maar dat lijkt me een fabeltje.
pi_121277870
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nouja, onder invloed kunnen veel mensen nog prima liegen hoor :P
Ik bedoelde meer dat je altijd nog wel een besef hebt van wat je aan het doen bent, al helemaal na 'slechts' 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu die je alweer uitgebreid uitgekotst hebt. En als je iemand dan niet moet en totáál niet zou willen dat diegene je op wat voor manier dan ook alleen al aanraakt, dan zou je nóóit zeggen dat je van diegene houdt en hem wil zoenen.
Dat je achteraf zoiets hebt van "shiiiit, had ik niet moeten doen, stom stom gebeurt nooit meer!" kan ik me prima in vinden, maar het is ronduit achterlijk als je vervolgens een 'vriend' gaat zwart maken en te kakken zetten om iets wat je eigen stomme schuld was. Kutwijf.
Precies, als ze mij niet had zwart zitten maken was het helemaal prima geweest denk ik zo, maar dit gooide er een flinke schep boven op.
pi_121277933
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies, als ze mij niet had zwart zitten maken was het helemaal prima geweest denk ik zo, maar dit gooide er een flinke schep boven op.
En dat is dan wel weer treurig, om iemand zwart te maken. :P
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:22:07 #265
288245 crew  Moira
pi_121277935
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, die reactie was gewoon enorm debiel.
Ze had gewoon de schuld 100% bij zichzelf moeten gaan en eventueel kon ze dan misschien persoonlijk naar jou toe gaan van "Hee, ik vond 't niet zo tof dat we hebben gezoend. Sorry als ik je verkeerde indrukken heb gegeven, maar dat kwam door de drank. Ik wil niet dat het nog een keer gebeurt.". En ja, dat kunnen meisjes van 16 ook hoor.
Maargoed blij dat je van die mongol af bent dan :)
Fuck the EBU.
pi_121278009
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ze had gewoon de schuld 100% bij zichzelf moeten gaan en eventueel kon ze dan misschien persoonlijk naar jou toe gaan van "Hee, ik vond 't niet zo tof dat we hebben gezoend. Sorry als ik je verkeerde indrukken heb gegeven, maar dat kwam door de drank. Ik wil niet dat het nog een keer gebeurt.". En ja, dat kunnen meisjes van 16 ook hoor.
Ja, ik heb haar de volgende ochtend (Ze was wat spullen vergeten, dus die bracht ik terug) nog gezegd "Luister, we hebben gezoend, heb er enorm veel spijt van " toen zei ze " Ja, dat was niet helemaal de bedoeling" Maar meer kwam er ook niet uit.

Ben echt blij dat ik d`r vanaf ben, mens is echt gek.
pi_121278061
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

En dat is dan wel weer treurig, om iemand zwart te maken. :P
Ja ach, laat meteen zien hoe ze is ;) Iemand zwart maken. kom op zeg.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:25:34 #268
288245 crew  Moira
pi_121278077
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik heb haar de volgende ochtend (Ze was wat spullen vergeten, dus die bracht ik terug) nog gezegd "Luister, we hebben gezoend, heb er enorm veel spijt van " toen zei ze " Ja, dat was niet helemaal de bedoeling" Maar meer kwam er ook niet uit.

Ben echt blij dat ik d`r vanaf ben, mens is echt gek.
Dan had ze daarna al helemáál d'r bek moeten houden :')
Eigenlijk zou het al uitgesproken moeten zijn nadat de woorden "het spijt me" en "was niet de bedoeling" zijn gevallen.

Maarja eind goed, al goed dus, al heeft het even een paar jaar geduurd :P
Fuck the EBU.
pi_121278105
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Klopt.
Mja misschien is het de leeftijd en had ze anders gereageerd wanneer ze 26 zou zijn. Om haar per definitie gek te noemen is ook onaardig
pi_121278122
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan had ze daarna al helemáál d'r bek moeten houden :')
Eigenlijk zou het al uitgesproken moeten zijn nadat de woorden "het spijt me" en "was niet de bedoeling" zijn gevallen.

Maarja eind goed, al goed dus, al heeft het even een paar jaar geduurd :P
Precies, eind goed al goed :) Opbokken met d`r uit m`n nu weer vrolijke en gezellige leven :D
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:27:06 #271
288245 crew  Moira
pi_121278135
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:26 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Klopt.
Mja misschien is het de leeftijd en had ze anders gereageerd wanneer ze 26 zou zijn. Om haar per definitie gek te noemen is ook onaardig
Misschien waar, maar ik vind die reactie dusdanig overdreven en achterlijk dat ik haar dan ook snel als psychotische aandachtshoer bestempel :P Zal vast niet de enige keer zijn dat ze zo'n maffe actie flikt.
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:27:27 #272
288245 crew  Moira
pi_121278149
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies, eind goed al goed :) Opbokken met d`r uit m`n nu weer vrolijke en gezellige leven :D
Slie slaa slotjeeeeuhhh *O*
Fuck the EBU.
pi_121278178
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Misschien waar, maar ik vind die reactie dusdanig overdreven en achterlijk dat ik haar dan ook snel als psychotische aandachtshoer bestempel :P Zal vast niet de enige keer zijn dat ze zo'n maffe actie flikt.
Nja of ze heeft ervan geleerd, kan ook. Zou als ze oud was haar als gekke aandachtshoer bestempelen denk k, niet op 16 jarige leeftijd :P
pi_121278212
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Slie slaa slotjeeeeuhhh *O*
Inderdaad *O* And we lived happily ever after :D
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:33:25 #275
288245 crew  Moira
pi_121278379
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:28 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Nja of ze heeft ervan geleerd, kan ook. Zou als ze oud was haar als gekke aandachtshoer bestempelen denk k, niet op 16 jarige leeftijd :P
Meh, dan hoop ik maar dat ze ervan geleerd heeft.
Ook als je 16 bent kunt je prima je eigen verantwoordelijkheden dragen en je eigen fouten inzien en toegeven :)
Fuck the EBU.
pi_121278428
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Meh, dan hoop ik maar dat ze ervan geleerd heeft.
Ook als je 16 bent kunt je prima je eigen verantwoordelijkheden dragen en je eigen fouten inzien en toegeven :)
Ja dat lijkt me wel, zeker omdat meiden voor lopen op jongens toch? :D
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:41:33 #277
288245 crew  Moira
pi_121278758
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me wel, zeker omdat meiden voor lopen op jongens toch? :D
Nouja, dat zou ik ook niet over iedereen durven zeggen :P

Ben blij dat ik (en mijn omgeving) niet meer in de puber-fase zit :')
Fuck the EBU.
pi_121278777
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nouja, dat zou ik ook niet over iedereen durven zeggen :P

Ben blij dat ik (en mijn omgeving) niet meer in de puber-fase zit :')
Haha, same here.. hoe oud is jij? :D
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:42:25 #279
288245 crew  Moira
pi_121278795
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Haha, same here.. hoe oud is jij? :D
20 :)
Fuck the EBU.
pi_121278818
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

20 :)
22 hier :) dat puberale gedoe.. bah
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:45:52 #281
288245 crew  Moira
pi_121278969
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

22 hier :) dat puberale gedoe.. bah
Ghehe, ben er al helemaal klaar mee sinds ik een relatie heb gehad (en ergens nog steeds soort van heb) met iemand van 27.
Nestel-drang begint te kriebelen hier! Hahaha :P
Fuck the EBU.
pi_121279151
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ghehe, ben er al helemaal klaar mee sinds ik een relatie heb gehad (en ergens nog steeds soort van heb) met iemand van 27.
Nestel-drang begint te kriebelen hier! Hahaha :P
Haha, misschien is dat wel een beetje het verschil ik ben al m`n hele leven single ;(
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 22:03:25 #283
288245 crew  Moira
pi_121289591
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Haha, misschien is dat wel een beetje het verschil ik ben al m`n hele leven single ;(
Naww ;(
Meer dronken chicks zoenen *O* Dan kom je er vast vanzelf eentje tegen die de dag erna géén spijt heeft :D :P
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:05:07 #284
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121292800
quote:
12s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Naww ;(
Meer dronken chicks zoenen *O* Dan kom je er vast vanzelf eentje tegen die de dag erna géén spijt heeft :D :P
ROLF!!!
  maandag 7 januari 2013 @ 23:05:21 #285
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121292809
TS _O_
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 23:13:32 #286
288245 crew  Moira
pi_121293209
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef wickedmen het volgende:

[..]

ROLF!!!
Wie is Rolf?
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:20:06 #287
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121293506
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wie is Rolf?
Mijn neef.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 23:20:35 #288
288245 crew  Moira
pi_121293526
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Mijn neef.
Serieus?
Mijn neef heet ook Rolf ^O^
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:22:19 #289
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121293611
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Serieus?
Mijn neef heet ook Rolf ^O^
Is hij ook homo?
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 23:23:03 #290
288245 crew  Moira
pi_121293647
quote:
11s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:22 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Is hij ook homo?
Nee, dat niet.
Maar m'n 'schoonbroer' is dat wel.
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:25:59 #291
294141 tarantism
hups in die kont
pi_121293757
BRADDIE TOPIC JOEPIE
  maandag 7 januari 2013 @ 23:26:37 #292
294141 tarantism
hups in die kont
pi_121293782
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.
haha koning
pi_121301510
Wat een domme bitch hey...ze is verantwoordelijk voor zichzelf en jij niet voor haar.

En jij bent een beetje een kneusje dat je dat pikt en als een pussy de rol van schuldige op je neemt. :') Vertel haar gewoon dat ze zelf maar niet zoveel had moeten zuipen (en dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom ze jou niet ziet zitten).
pi_121301617
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Zucht93 het volgende:

Jaaaahoorrr, typisch van dat vrouwen gezeik. Hoezo moet hij schuld bij zichzelf zoeken... ze ZEGT notabene ik kan je wel zoenen en doet het zelf. Nobody else to blame dan zichzelf. Als hij haar ineens zoent terwijl ze daar geen aanleiding voor geeft oke.

En daarbij, ze hebben gezoend...kommop. Na een shotje teveel wel uitlokken tot zoenen maar achteraf spijt hebben en dan iemand anders de schuld geven :') En er vervolgens ook nog een probleem van maken ook. Je kan ook wakker worden en denken: "ach...was niet de bedoeling maar boeie, tis gebeurd" en gewoon doorgaan met je leven.
pi_121301831
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat een domme bitch hey...ze is verantwoordelijk voor zichzelf en jij niet voor haar.

En jij bent een beetje een kneusje dat je dat pikt en als een pussy de rol van schuldige op je neemt. :') Vertel haar gewoon dat ze zelf maar niet zoveel had moeten zuipen (en dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom ze jou niet ziet zitten).
Klopt inderdaad, maar weetje.. fuck it, ik heb er eigenlijk helemaal niet meer aangedacht gister/vandaag :)
Een berichtje sturen wakkert het alleen maar aan en ik ben er klaar mee wel.
pi_121301879
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, maar weetje.. fuck it, ik heb er eigenlijk helemaal niet meer aangedacht gister/vandaag :)
Een berichtje sturen wakkert het alleen maar aan en ik ben er klaar mee wel.
^O^
  PR en moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 09:27:55 #297
288245 crew  Moira
pi_121302041
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Jaaaahoorrr, typisch van dat vrouwen gezeik.
Heuj! :( Nou niet seksistisch gaan doen :{w
Check mijn reacties hihi
Fuck the EBU.
pi_121302212
Hehe
pi_121302796
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Check mijn reacties hihi
Ik had het topic verder niet gelezen..sorry :*

Edit: Ben het d'r volledig mee eens
pi_121303679
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:13 schreef b4kl4p het volgende:
Fuck die ho, zij had niet zoveel moeten zuipen. Je had haar die avond ook gewoon moeten neuken.
Inderdaad
pi_121305444
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Check mijn reacties hihi
Moira begrijp me niet verkeerd, maar je bent echt 1 van de weinige vrouwen op dit forum die niet het Viva forum als vorige forum heeft gehad :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')