Omdat je een vriend(in) geen nare herinnering aan jou wil bezorgen? Is dat nou zoiets raars?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nja negatief. Een risico lopen is niet altijd slecht. Zeker als de ander het aanbied.
Meer te winnen dan te verliezen.
Ik heb er geen reet mee te maken dat zij dronken is. Als zij mij wilt zoenen enzo terwijl zij dronken is, en dit niet meent is dat niet mijn probleem. Dan zou dat eerder onrespectvol vanuit haar naar mij toe zijn.
Dus waarom moet ik respect tonen? Waarom moet ik rekening houden dat zij gedronken heeft?
Dus ik krijg de schuld omdat zij zichzelf niet kan gedragen? Moet niet gekker worden.
Als ze een nare herinnering heeft aan mij, dan is ze of pot, of ze kan geen goede zoen waarderen. Anderzijds, zoals ik al zei, drinkt zij zich lam. Niet ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:02 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Omdat je een vriend(in) geen nare herinnering aan jou wil bezorgen? Is dat nou zoiets raars?
Volgens mij was het op het moment zelf voor TS niet echt duidelijk dat dat meisje het niet wilde. Daar liet ze verder ook niks van blijken. Sterker nog, zíj was juist degene die op dat moment wilde zoenen.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Waarom haal je nou ineens feminisme erbij?
Ik ken zelf trouwens dit soort situaties alleen vanuit TS' kant, maar dan een beetje anders: in een dronken bui gezoend met een homo, en dan achteraf een vaag schuldgevoel omdat ik niet denk dat hij daar normaal gesproken warm voor loopt. Ik heb ook wel eens een dronken homo afgewezen omdat ik weet dat-ie nuchter echt van meisjes walgt.Vind ik eigenlijk een kwestie van zelfrespect: je wilt toch niet dat mensen zo negatief terugdenken aan een ervaring met jou? Dan liever alleen met mensen die zelf echt willen.
Ik snap het als je zo denkt over een random meisje in de kroeg, maar toch niet over een goede vriendin? Ik vind respectvol omgaan met je vrienden niet echt een teken dat er iets mis is met de samenleving, maar het staat je vrij om jouw ideeën in jouw sociale kring toe te passen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als ze een nare herinnering heeft aan mij, dan is ze of pot, of ze kan geen goede zoen waarderen. Anderzijds, zoals ik al zei, drinkt zij zich lam. Niet ik.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat zij zegt of doet, maar zij zelf.
En als dat niet zo is, is er iets mis met de samenleving denk ik.
TS is toch ook gewoon met respect met dat meisje omgegaan?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik snap het als je zo denkt over een random meisje in de kroeg, maar toch niet over een goede vriendin? Ik vind respectvol omgaan met je vrienden niet echt een teken dat er iets mis is met de samenleving, maar het staat je vrij om jouw ideeën in jouw sociale kring toe te passen.
Een goede vriendin die niks van me moet, biedt zich niet aan bij mij. Dronken of nuchter. Doe ik ook niet bij mijn vriendinnen waar ik niks van moet. Zo worden er geen gevoelens gekwetst.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik snap het als je zo denkt over een random meisje in de kroeg, maar toch niet over een goede vriendin? Ik vind respectvol omgaan met je vrienden niet echt een teken dat er iets mis is met de samenleving, maar het staat je vrij om jouw ideeën in jouw sociale kring toe te passen.
Een beetje maarquote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
TS is toch ook gewoon met respect met dat meisje omgegaan?
Wat bazel je nou? Je slaat de plank een beetje mis.
Ik vind het gewoon niet respectvol om gebruik te maken van dronkenschap van een goede vriend(in), omdat je er dan een behoorlijke kans bestaat dat je de vriendschap op het spel zet.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
TS is toch ook gewoon met respect met dat meisje omgegaan?
Wat bazel je nou? Je slaat de plank een beetje mis.
Precies, ik heb 1,5 uur lang bij haar gezeten/gelegen toen ze in m`n bed lag met een emmer naast d`r (en voldoende water) heb álles voor d`r gedaan wat ze vroeg (Mensen gebeld waar ze naar vroeg) En ik heb d`r achteraf na die zoen gewoon keurig naar huis gebracht.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Een goede vriendin die niks van me moet, biedt zich niet aan bij mij. Dronken of nuchter. Doe ik ook niet bij mijn vriendinnen waar ik niks van moet. Zo worden er geen gevoelens gekwetst.
De TS is heel de avond (inclusief het helpen omdat ze teveel gezopen had e.d.) bezig geweest met haar omdat zij zich niet kan gedragen en heeft dus TS zijn avond verpest en zijn reputatie bij vrienden.
Wie is er dan niet respectvol. TS of dat meisje?
Als je in dit geval TS aanwijst als de persoon die onrespectvol met een vriendin is omgegaan. Hebben wij schijnbaar 2 hele verschillende normen en waardes geleerd. Zover ik wist komt respect van 2 kanten en is dat meisje verre van respectvol naar de TS toe. Zeker als ze wist van zijn gevoelens.
Dat is inderdaad ook niet respectvol, maar dat is niet de situatie van TS en die meid.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet respectvol om gebruik te maken van dronkenschap van een goede vriend(in), omdat je er dan een behoorlijke kans bestaat dat je de vriendschap op het spel zet.
Klopt. Maar vrouwen worden minder geacht moeite te moeten doen voor een zoen dan een jongen.. TS dacht waarschijnlijk gewoon dat hij iets goeds deed ipv iets slechts. Dat die chick een psycho bitch is, kan hij ook niks aan doen. Elk normaal functionerend mens zou gewoon eerlijk zijn en zelf de schuld aanvaarden.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet respectvol om gebruik te maken van dronkenschap van een goede vriend(in), omdat je er dan een behoorlijke kans bestaat dat je de vriendschap op het spel zet.Als jullie daar anders over denken, prima. Ik zou het gewoon in zo'n geval netter vinden om te zeggen "Verleidelijk aanbod, doe het nog eens als je weer helder bent."
Niet luisteren naar anderen dude. Je hebt gewoon het goede gedaanquote:Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, ik heb 1,5 uur lang bij haar gezeten/gelegen toen ze in m`n bed lag met een emmer naast d`r (en voldoende water) heb álles voor d`r gedaan wat ze vroeg (Mensen gebeld waar ze naar vroeg) En ik heb d`r achteraf na die zoen gewoon keurig naar huis gebracht.
Ik deed zo respectvol mogelijk, geholpen met alles wat ik mogelijk kón doen.
Het is maar beter dat je dat niet gestuurd hebtquote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Braddie het volgende:
HeheEigenlijk wil ik d`r ff een berichtje sturen( ze had me een week terug een berichtje gestuurd op facebook.. "Omg you deleted me as a friend
")
Maar nu wil ik haar éigenlijk wat terug sturen, iets in de trant van "Ja, vind je het héél gek, na die zoen van 2 jaar geleden ben je nooit meer de oude geworden, het is bij mij ook blijven knagen tot vorige week, GOH Waarom zou ik je nou hebben verwijderd? "
Vond het wel een goede afsluiter zeg maarMaar sturen doe ik het niet.
Nee, ik ga haar niks meer sturen, vorige week dat berichtje gekregen, 1x naar gekeken verder links laten liggen. Maar ik kreeg opeens een ingeving van "Wat als ik dat nou naar d`r zou sturen"quote:Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef aapinator het volgende:
[..]
Het is maar beter dat je dat niet gestuurd hebt
Hmm.. ja, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 7 januari 2013 16:37 schreef Silenus het volgende:
Een goede afsluiter?Hoe erg kun je je dan laten kennen zeg.
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef Copycat het volgende:
Een hele goede afsluiter ....
Maar niet heus.
Maar ben blij dat het je verder niks meer doet.
Nee, vind ik serieus treurig en vooral als je weet dat ze (of hij) het nuchter sowieso niet had gedaan, dan maak je misbruik van de situatie op dat moment.quote:
Waar haal jij uit dat ze het nuchter sowieso niet had gedaan dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Nee, vind ik serieus treurig en vooral als je weet dat ze (of hij) het nuchter sowieso niet had gedaan, dan maak je misbruik van de situatie op dat moment.
Met zo'n chick een relatie aangaan ga je spijt van krijgen, thrust mequote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Braddie het volgende:
HeheEigenlijk wil ik d`r ff een berichtje sturen( ze had me een week terug een berichtje gestuurd op facebook.. "Omg you deleted me as a friend
")
Maar nu wil ik haar éigenlijk wat terug sturen, iets in de trant van "Ja, vind je het héél gek, na die zoen van 2 jaar geleden ben je nooit meer de oude geworden, het is bij mij ook blijven knagen tot vorige week, GOH Waarom zou ik je nou hebben verwijderd? "
Vond het wel een goede afsluiter zeg maarMaar sturen doe ik het niet.
Tuurlijkwel, anders was ze ook niet boos geworden en had de zoen zich wel herhaald.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat ze het nuchter sowieso niet had gedaan dan?
Jawel. Aandacht omdat dronken.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Moira. het volgende:
Bovendien zeg je, hoe fucking dronken of gedrogeerd je ook bent, nóóit zomaar "ik hou van je en ik zou je wel kunnen zoenen nu" tegen iemand waar je eigenlijk niks van moet.
Zij zoende hem..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Nee, vind ik serieus treurig en vooral als je weet dat ze (of hij) het nuchter sowieso niet had gedaan, dan maak je misbruik van de situatie op dat moment.
Trek je terug als ze het nuchter ook niet zou doen. Anders was het echt wel gebeurd! Zo simpel is hetquote:
Dát is nou juist het punt. Ze lokt iets zelf uit, zíj zoent hém tenslotte, en wordt vervolgens pissig en zegt dat híj het niet had moeten doen. Daar klopt iets niet, dat meisje verdraait het verhaal gewoon om TS een hak te zetten en zichzelf als zielig af te tekenen van 'kijk mij eens aandacht nodig hebben, ik ben gebruikt'.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Tuurlijkwel, anders was ze ook niet boos geworden en had de zoen zich wel herhaald.
Precies. Aandachtshoer dus.quote:
Dat weet TS toch niet.. En ja als zij hem dan uitdaagd en zoent..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Tuurlijkwel, anders was ze ook niet boos geworden en had de zoen zich wel herhaald.
Projecteer je nu ofzo? Ik bedoel: je bent dronken en je bent al goed bevriend, hoe kan je dan denken dat iemand je wil als het in nuchtere toestand nooit heeft plaatsgevonden?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dát is nou juist het punt. Ze lokt iets zelf uit, zíj zoent hém tenslotte, en wordt vervolgens pissig en zegt dat híj het niet had moeten doen. Daar klopt iets niet, dat meisje verdraait het verhaal gewoon om TS een hak te zetten en zichzelf als zielig af te tekenen van 'kijk mij eens aandacht nodig hebben, ik ben gebruikt'.
TS heeft de hele avond voor haar gezorgd met alle goede bedoelingen zonder haar verder ook maar met een poot aan te raken. Pas toen zij zelf zei dat ze hem wou zoenen en ze hem zoende heeft hij teruggezoent.
Als TS het meisje in kwestie nou belaagd had zonder dat ze erom vroeg, dan had hij inderdaad misbruik gemaakt van de situatie. Maar het gaat hier om een zoen waar het meisje zelf het initiatief in heeft genomen.
Ben jij er dan ook zo een die na 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu al helemaal 'fucking bad' gaat en mensen uit loopt te dagen en te verkondigen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, om ze vervolgens als aanrander af te schilderen terwijl je het zelf hebt geinstigeerd?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Trek je terug als ze het nuchter ook niet zou doen. Anders was het echt wel gebeurd! Zo simpel is het
Is dat ook al TS zijn schuld of niet?quote:
Hij zei zelf toch al dat hij het idee had dat het wel iets zou kunnen worden?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Projecteer je nu ofzo? Ik bedoel: je bent dronken en je bent al goed bevriend, hoe kan je dan denken dat iemand je wil als het in nuchtere toestand nooit heeft plaatsgevonden?
Ja, wegduwen. Die chick zit ook fout, zeker, maar toch: je bent goed bevriend en in nuchtere toestand heeft ze nooit toegegeven jou leuk te vinden. Waarom denk je dan dat het in dronken toestand waar is? Ik ken wel meer van die meiden en jonens die rare dingen doen omdat ze dronken zijn en daarna niks meer weten van wat ze hebben gedaan. Sowieso ook funest voor een goede vriendschap om zo'n meid te gaan zoenen mijn inziens.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat weet TS toch niet.. En ja als zij hem dan uitdaagd en zoent..
Moest hij haar dan wegduwen? Nee daar was ze blij mee geweest.
Dus wat TS ook deed hij kon niks goeds doen..
De logica van (sommige) vrouwen/internethelden
Omdat nuchter te laf? Leeftijd 16 toch? Lijkt me wel iets voor een meisje van die leeftijd (herkenbaar).quote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Projecteer je nu ofzo? Ik bedoel: je bent dronken en je bent al goed bevriend, hoe kan je dan denken dat iemand je wil als het in nuchtere toestand nooit heeft plaatsgevonden?
Dan is dat toch hooguit gewoon een domper als je weer nuchter bent, van "oh, het was een foutje, dat doen we niet nog een keer".quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja, wegduwen. Die chick zit ook fout, zeker, maar toch: je bent goed bevriend en in nuchtere toestand heeft ze nooit toegegeven jou leuk te vinden. Waarom denk je dan dat het in dronken toestand waar is? Ik ken wel meer van die meiden en jonens die rare dingen doen omdat ze dronken zijn en daarna niks meer weten van wat ze hebben gedaan. Sowieso ook funest voor een goede vriendschap om zo'n meid te gaan zoenen mijn inziens.
Ja, wel als die persoon dronken is en ik niet. Moet er niet aan denken dat iemand vanwege drank met mij zoent en dat in nuchtere toestand nevernooit zou willen. En zodra iemand in nuchtere toestand nooit kenbaar heeft gemaakt mij te willen, ga ik niet zodra de persoon dronken is op de persoon in. Beter in nuchtere toestand.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij zei zelf toch al dat hij het idee had dat het wel iets zou kunnen worden?
Zou jij het afslaan als iemand die je op dat moment heel erg leuk vindt jou uit zichzelf begon te zoenen?
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja, wel als die persoon dronken is en ik niet. Moet er niet aan denken dat iemand vanwege drank met mij zoent en dat in nuchtere toestand nevernooit zou willen. En zodra iemand in nuchtere toestand nooit kenbaar heeft gemaakt mij te willen, ga ik niet zodra de persoon dronken is op de persoon in. Beter in nuchtere toestand.
Ik neem aan dat ze vaak genoeg nuchter contact hebben gehad waarvan hij het idee kreeg dat het best eens iets zou kunnen worden.quote:Hij zei zelf toch al dat hij het idee had dat het wel iets zou kunnen worden?
Als jij nuchter met een jongen bent die dronken is, en jij vind hem al heel lang heel leuk. En hij zoent jou, ga jij hem echt niet wegduwen hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja, wegduwen. Die chick zit ook fout, zeker, maar toch: je bent goed bevriend en in nuchtere toestand heeft ze nooit toegegeven jou leuk te vinden. Waarom denk je dan dat het in dronken toestand waar is? Ik ken wel meer van die meiden en jonens die rare dingen doen omdat ze dronken zijn en daarna niks meer weten van wat ze hebben gedaan. Sowieso ook funest voor een goede vriendschap om zo'n meid te gaan zoenen mijn inziens.
Nee, als ik dronken ben doe ik namelijk helemaal niks qua uitdagen en ben ik te lam om uit te dagen ofzo. En als ik wel zo zou zijn, zou ik de schuld bij mezelf leggen. Neemt niet weg dat ik het treurig van een goede vriend vind om dan zo'n kans te pakken. Ik neem aan dat als je goed bevriend bent met elkaar, je wel weet of diegene jou wil of niet. In deze situatie overduidelijk niet dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben jij er dan ook zo een die na 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu al helemaal 'fucking bad' gaat en mensen uit loopt te dagen en te verkondigen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, om ze vervolgens als aanrander af te schilderen terwijl je het zelf hebt geinstigeerd?
Nogmaals: dan is het zoiets wat de volgende ochtend gewoon een foutje blijkt te zijn, en een teleurstelling voor TS.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Nee, als ik dronken ben doe ik namelijk helemaal niks qua uitdagen en ben ik te lam om uit te dagen ofzo. En als ik wel zo zou zijn, zou ik de schuld bij mezelf leggen. Neemt niet weg dat ik het treurig van een goede vriend vind om dan zo'n kans te pakken. Ik neem aan dat als je goed bevriend bent met elkaar, je wel weet of diegene jou wil of niet. In deze situatie overduidelijk niet dus.
Jawel hoor, hoef geen vieze drank/kots-zoen. Heel zeker.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als jij nuchter met een jongen bent die dronken is, en jij vind hem al heel lang heel leuk. En hij zoent jou, ga jij hem echt niet wegduwen hoor
We spraken elkaar voor dat het hele incident plaats vond 2-3x per weekquote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat ze vaak genoeg nuchter contact hebben gehad waarvan hij het idee kreeg dat het best eens iets zou kunnen worden.
Of je leest even terug waar ik meld dat ze d`r zelf gewoon weer heeft opgelapt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoef geen vieze drank/kots-zoen. Heel zeker.
Mijn theorie? Ze vond die andere gast leuk, die heeft haar afgewezen. Ze zoekt aandacht bij TS, zoent hem om vervolgens de aandacht van die jongen te trekken.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Nee, als ik dronken ben doe ik namelijk helemaal niks qua uitdagen en ben ik te lam om uit te dagen ofzo. En als ik wel zo zou zijn, zou ik de schuld bij mezelf leggen. Neemt niet weg dat ik het treurig van een goede vriend vind om dan zo'n kans te pakken. Ik neem aan dat als je goed bevriend bent met elkaar, je wel weet of diegene jou wil of niet. In deze situatie overduidelijk niet dus.
Nee, kan het wel begrijpen. Hoewel ze voornamelijk de schuld bij zichzelf moet zoeken, kan ik wel begrijpen dat ze boos op hem is.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nogmaals: dan is het zoiets wat de volgende ochtend gewoon een foutje blijkt te zijn, en een teleurstelling voor TS.
Deze reactie van dat meisje is volslagen debiel
Ja, gebaseerd op wat. Sommige mensen baseren het wel op hele kleine dingen. Het moge duidelijk zijn dat ze hem niet heeft gewild.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat ze vaak genoeg nuchter contact hebben gehad waarvan hij het idee kreeg dat het best eens iets zou kunnen worden.
Kan ook best.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mijn theorie? Ze vond die andere gast leuk, die heeft haar afgewezen. Ze zoekt aandacht bij TS, zoent hem om vervolgens de aandacht van die jongen te trekken.
Als je iemand niet wilt ga je ook niet zeggen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, al sta je nog zo strak van de pillen ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Nee, kan het wel begrijpen. Hoewel ze voornamelijk de schuld bij zichzelf moet zoeken, kan ik wel begrijpen dat ze boos op hem is.
[..]
Ja, gebaseerd op wat. Sommige mensen baseren het wel op hele kleine dingen. Het moge duidelijk zijn dat ze hem niet heeft gewild.
Zand erover? Dat hadden we 2 maanden daarna besproken en toen zei ze dat alles weer goed was, MAAARRRR als ik haar weer zou proberen te zoenen zou ze me een kungfu trap in m`n ballen verkopen enzoquote:Op maandag 7 januari 2013 18:10 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Kan ook best.Punt is dat ik vind dat Braddie ook wel fout zit, evenals die meid. Zo maak je vriendschappen wel kapot dus je neemt best een risico. Maarja, super lang geleden dus zand erover toch?
Dit inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je iemand niet wilt ga je ook niet zeggen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, al sta je nog zo strak van de pillen ofzo.
Ze heeft er zelf om gevraagd, dan heb je geen enkele reden om boos op iemand te zijn die jou leuk vind en simpel terugzoent.
Ze hebben toch niet geneukt?
Mooi zo. Dat soort types wil je niet in je leven.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zand erover? Dat hadden we 2 maanden daarna besproken en toen zei ze dat alles weer goed was, MAAARRRR als ik haar weer zou proberen te zoenen zou ze me een kungfu trap in m`n ballen verkopen enzo
Maar goed, nu 2 jaar later ben ik blij van dat mens af te zijn blegh.
Jawel. Kan best wel als je onder invloed bent at je dingen doet waar je nuchter niet achter staat. Eigen schuld, maar ook dom van hem om te zoenen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je iemand niet wilt ga je ook niet zeggen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, al sta je nog zo strak van de pillen ofzo.
Ze heeft er zelf om gevraagd, dan heb je geen enkele reden om boos op iemand te zijn die jou leuk vind en simpel terugzoent.
Ze hebben toch niet geneukt?
Zeer zeker niet neequote:Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat soort types wil je niet in je leven.
Jawel, liegen welquote:Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Dronken mensen/mensen aan de drugs/Kleine kinderen, liegen niet toch?
Nouja, onder invloed kunnen veel mensen nog prima liegen hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Dronken mensen/mensen aan de drugs/Kleine kinderen, liegen niet toch?
Nee.. bleghquote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Jawel. Kan best wel als je onder invloed bent at je dingen doet waar je nuchter niet achter staat. Eigen schuld, maar ook dom van hem om te zoenen.
Gelukkig niet.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Jawel, liegen welje hoort toch ook vaak van mannen dat zodra ze drank op hebben ze vrouwen mooier vinden enzo. Of is dat een fabeltje
Precies, als ze mij niet had zwart zitten maken was het helemaal prima geweest denk ik zo, maar dit gooide er een flinke schep boven op.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, onder invloed kunnen veel mensen nog prima liegen hoor
Ik bedoelde meer dat je altijd nog wel een besef hebt van wat je aan het doen bent, al helemaal na 'slechts' 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu die je alweer uitgebreid uitgekotst hebt. En als je iemand dan niet moet en totáál niet zou willen dat diegene je op wat voor manier dan ook alleen al aanraakt, dan zou je nóóit zeggen dat je van diegene houdt en hem wil zoenen.
Dat je achteraf zoiets hebt van "shiiiit, had ik niet moeten doen, stom stom gebeurt nooit meer!" kan ik me prima in vinden, maar het is ronduit achterlijk als je vervolgens een 'vriend' gaat zwart maken en te kakken zetten om iets wat je eigen stomme schuld was. Kutwijf.
En dat is dan wel weer treurig, om iemand zwart te maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, als ze mij niet had zwart zitten maken was het helemaal prima geweest denk ik zo, maar dit gooide er een flinke schep boven op.
Ja, die reactie was gewoon enorm debiel.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, als ze mij niet had zwart zitten maken was het helemaal prima geweest denk ik zo, maar dit gooide er een flinke schep boven op.
Ja, ik heb haar de volgende ochtend (Ze was wat spullen vergeten, dus die bracht ik terug) nog gezegd "Luister, we hebben gezoend, heb er enorm veel spijt van " toen zei ze " Ja, dat was niet helemaal de bedoeling" Maar meer kwam er ook niet uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, die reactie was gewoon enorm debiel.
Ze had gewoon de schuld 100% bij zichzelf moeten gaan en eventueel kon ze dan misschien persoonlijk naar jou toe gaan van "Hee, ik vond 't niet zo tof dat we hebben gezoend. Sorry als ik je verkeerde indrukken heb gegeven, maar dat kwam door de drank. Ik wil niet dat het nog een keer gebeurt.". En ja, dat kunnen meisjes van 16 ook hoor.
Maargoed blij dat je van die mongol af bent dan
Ja ach, laat meteen zien hoe ze isquote:Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
En dat is dan wel weer treurig, om iemand zwart te maken.
Dan had ze daarna al helemáál d'r bek moeten houdenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar de volgende ochtend (Ze was wat spullen vergeten, dus die bracht ik terug) nog gezegd "Luister, we hebben gezoend, heb er enorm veel spijt van " toen zei ze " Ja, dat was niet helemaal de bedoeling" Maar meer kwam er ook niet uit.
Ben echt blij dat ik d`r vanaf ben, mens is echt gek.
Klopt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, die reactie was gewoon enorm debiel.
Ze had gewoon de schuld 100% bij zichzelf moeten gaan en eventueel kon ze dan misschien persoonlijk naar jou toe gaan van "Hee, ik vond 't niet zo tof dat we hebben gezoend. Sorry als ik je verkeerde indrukken heb gegeven, maar dat kwam door de drank. Ik wil niet dat het nog een keer gebeurt.". En ja, dat kunnen meisjes van 16 ook hoor.
Maargoed blij dat je van die mongol af bent dan
Precies, eind goed al goedquote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan had ze daarna al helemáál d'r bek moeten houden
Eigenlijk zou het al uitgesproken moeten zijn nadat de woorden "het spijt me" en "was niet de bedoeling" zijn gevallen.
Maarja eind goed, al goed dus, al heeft het even een paar jaar geduurd
Misschien waar, maar ik vind die reactie dusdanig overdreven en achterlijk dat ik haar dan ook snel als psychotische aandachtshoer bestempelquote:Op maandag 7 januari 2013 18:26 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Klopt.
Mja misschien is het de leeftijd en had ze anders gereageerd wanneer ze 26 zou zijn. Om haar per definitie gek te noemen is ook onaardig
Slie slaa slotjeeeeuhhhquote:Op maandag 7 januari 2013 18:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, eind goed al goedOpbokken met d`r uit m`n nu weer vrolijke en gezellige leven
Nja of ze heeft ervan geleerd, kan ook. Zou als ze oud was haar als gekke aandachtshoer bestempelen denk k, niet op 16 jarige leeftijdquote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien waar, maar ik vind die reactie dusdanig overdreven en achterlijk dat ik haar dan ook snel als psychotische aandachtshoer bestempelZal vast niet de enige keer zijn dat ze zo'n maffe actie flikt.
Meh, dan hoop ik maar dat ze ervan geleerd heeft.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:28 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Nja of ze heeft ervan geleerd, kan ook. Zou als ze oud was haar als gekke aandachtshoer bestempelen denk k, niet op 16 jarige leeftijd
Ja dat lijkt me wel, zeker omdat meiden voor lopen op jongens toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, dan hoop ik maar dat ze ervan geleerd heeft.
Ook als je 16 bent kunt je prima je eigen verantwoordelijkheden dragen en je eigen fouten inzien en toegeven
Nouja, dat zou ik ook niet over iedereen durven zeggenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel, zeker omdat meiden voor lopen op jongens toch?
Haha, same here.. hoe oud is jij?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, dat zou ik ook niet over iedereen durven zeggen
Ben blij dat ik (en mijn omgeving) niet meer in de puber-fase zit
Ghehe, ben er al helemaal klaar mee sinds ik een relatie heb gehad (en ergens nog steeds soort van heb) met iemand van 27.quote:
Haha, misschien is dat wel een beetje het verschil ik ben al m`n hele leven singlequote:Op maandag 7 januari 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ghehe, ben er al helemaal klaar mee sinds ik een relatie heb gehad (en ergens nog steeds soort van heb) met iemand van 27.
Nestel-drang begint te kriebelen hier! Hahaha
Nawwquote:Op maandag 7 januari 2013 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, misschien is dat wel een beetje het verschil ik ben al m`n hele leven single
ROLF!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Meer dronken chicks zoenenDan kom je er vast vanzelf eentje tegen die de dag erna géén spijt heeft
![]()
haha koningquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.
Jaaaahoorrr, typisch van dat vrouwen gezeik. Hoezo moet hij schuld bij zichzelf zoeken... ze ZEGT notabene ik kan je wel zoenen en doet het zelf. Nobody else to blame dan zichzelf. Als hij haar ineens zoent terwijl ze daar geen aanleiding voor geeft oke.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Zucht93 het volgende:
Nee, kan het wel begrijpen. Hoewel ze voornamelijk de schuld bij zichzelf moet zoeken, kan ik wel begrijpen dat ze boos op hem is.
Klopt inderdaad, maar weetje.. fuck it, ik heb er eigenlijk helemaal niet meer aangedacht gister/vandaagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat een domme bitch hey...ze is verantwoordelijk voor zichzelf en jij niet voor haar.
En jij bent een beetje een kneusje dat je dat pikt en als een pussy de rol van schuldige op je neemt.Vertel haar gewoon dat ze zelf maar niet zoveel had moeten zuipen (en dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom ze jou niet ziet zitten).
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar weetje.. fuck it, ik heb er eigenlijk helemaal niet meer aangedacht gister/vandaag
Een berichtje sturen wakkert het alleen maar aan en ik ben er klaar mee wel.
Heuj!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jaaaahoorrr, typisch van dat vrouwen gezeik.
Ik had het topic verder niet gelezen..sorryquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heuj!Nou niet seksistisch gaan doen
![]()
Check mijn reacties hihi
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:13 schreef b4kl4p het volgende:
Fuck die ho, zij had niet zoveel moeten zuipen. Je had haar die avond ook gewoon moeten neuken.
Moira begrijp me niet verkeerd, maar je bent echt 1 van de weinige vrouwen op dit forum die niet het Viva forum als vorige forum heeft gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heuj!Nou niet seksistisch gaan doen
![]()
Check mijn reacties hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |