rook jij? nee toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef Yuki het volgende:
Oh. En ik neem een goede voorraad sigaretten voor mezelf mee. Binnen roken ftw!
Tsja. Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar door een blessure loop ik ook al ruim 3 maanden niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat had ik eerlijk gezegd niet van je verwacht. Hardlopen en roken, vreemde combinatie.
Deze rookster heeft ook net een uur hardgelopenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat had ik eerlijk gezegd niet van je verwacht. Hardlopen en roken, vreemde combinatie.
Ik voel nu al een bandquote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Deze rookster heeft ook net een uur hardgelopen
Dat heb ik dan gemist in het looptopic. Sorry.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar door een blessure loop ik ook al ruim 3 maanden niet meer
Ik rookte al toen ik startte met hardlopen en rook nu nog steeds. Was ook bekend in het looptopic, trouwens.
En nu weer klaar met de OMG YUKI ROOKT![]()
![]()
reacties, ok?
Ok...quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Deze roker heeft net een uur lang op zijn reet gezeten. Ook niet verkeerd.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je reet?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze roker heeft net een uur lang op zijn reet gezeten. Ook niet verkeerd.
Last minute misschien aanmelding van Splashquote:Bordspelletjesmeet 12 januari in Groningen:
Aanwezig:
Eefje801
Hungry_Joe
Weissman
Yuki
Andromache
Hiergaanwedan
Bouke-p
Corinne-p
Redfever007
Comp_lex
El_thijs
Wolken
Splash
Sekhmet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Redfever007 er is wifi, dus er kan gefokt worden![]()
@Hgwd, je mag meenemen wat je wilt, waar je maar zin in hebt.![]()
@Weismann, Hgwd, H_J en Comp_lex, lief spelenanders zet ik mijn troefkaart El_Thijs in
![]()
@Alle aanwezigen, zijn er hele specifieke dingen om rekening mee te houden wat betreft eten, vegetariërs, allergieën etc. (mag per PM verstuurd worden gezeik te voorkomen). Ik denk dat ik een grote pan soep ga maken met brood...naast alle snackjes![]()
Eh ja. Er zijn wat mensen allergisch voor zoutkorrels. Is die snert met of zonder?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
@Alle aanwezigen, zijn er hele specifieke dingen om rekening mee te houden wat betreft eten, vegetariërs, allergieën etc. (mag per PM verstuurd worden gezeik te voorkomen). Ik denk dat ik een grote pan soep ga maken met brood...naast alle snackjes
Geen olijven en schimmelkaas. Verder ben ik een makkelijke eterquote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef Sekhmet het volgende:
@Alle aanwezigen, zijn er hele specifieke dingen om rekening mee te houden wat betreft eten, vegetariërs, allergieën etc. (mag per PM verstuurd worden gezeik te voorkomen). Ik denk dat ik een grote pan soep ga maken met brood...naast alle snackjes
Ik vraag me af of er ook mensen zijn die allergisch zijn voor trolls.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:02 schreef Weissman het volgende:
Ik ben allergisch voor zuurpruimen, telt dat ook mee ?
Dat zou jou slecht uitkomen he?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ook mensen zijn die allergisch zijn voor trolls.
Mijn voornaam betekent Pruim(enboom) in het Turks. En ik ben een verzuurde ex-mod. Dan zullen we dus nooit meeten?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:02 schreef Weissman het volgende:
Ik ben allergisch voor zuurpruimen, telt dat ook mee ?
Goeie vermomming.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik bén allergisch voor trolls... Vandaar dat ik me niet heb opgegeven voor de meet.
Hallo Erik.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn voornaam betekent Pruim(enboom) in het Turks. En ik ben een verzuurde ex-mod. Dan zullen we dus nooit meeten?![]()
quote:
Maar jouw voornemen was om te stoppen tochquote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |