Kom uit Rotterdamquote:Op maandag 14 januari 2013 16:28 schreef babipangang het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar doe een voorstel zou ik zeggenLeuk in ieder geval dat je in de toekomst wellicht een keer mee wil. Kom je zelf uit de regio van Rotterdam?
Goed idee..dan zijn mijn tentamens net voorbij, dus heb ik alle tijd:)quote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Waarom komen jullie niet gezellig mee op 9 februari?
Fietsenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:44 schreef babipangang het volgende:
[..]
Enige vervelende in Rotterdam is het parkeren, wellicht iemand hier die daar DE oplossing voor heeft
Nee, hoor ik vind van niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:07 schreef Murmeli het volgende:
Is het verboden toegang voor boven de 35? Ik woon nl in Rotterdam en ben op het moment van de meet van 9 februari 38....
maar t lijkt me op zich wel gezellig... fokmeet is lang geleden!
Maar, als jullie zeggen: nee, 38 is te oud, even goede vrienden hoor
Haha nee, verboden zou raar zijn. Maar een "zitten we niet echt op te wachten" vind ik ook wel reden om weg te blijven. Ik beloof dat ik niet zal gaan huilenquote:
Chawi!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef Chawi het volgende:
Eindhoven is ondertussen goed vertegenwoordigd!
Klinkt verleidelijk. De dag erop organiseer ik zelf al een meet voor 15-20 man, even op de centjes letten dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef babipangang het volgende:
Aankomende zaterdag, wie gaat er mee op stap in Rotterdam? Latin Lovers @ club Vie. Wellicht ga ik al met enkele mensen, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd
BOL hier? Volgens mij val je qua Eindhoven aardig met je neus in de boter zelfs...quote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef BeamofLight het volgende:
tvp; bestaat dat nog?
Als er een keer iets in Ehvn komt, dan heb ik interesse
Nee dat is niet te oud en je bent welkom.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:07 schreef Murmeli het volgende:
Is het verboden toegang voor boven de 35? Ik woon nl in Rotterdam en ben op het moment van de meet van 9 februari 38....
maar t lijkt me op zich wel gezellig... fokmeet is lang geleden!
Maar, als jullie zeggen: nee, 38 is te oud, even goede vrienden hoor
Ik hoop dat je 25+ bedoelt...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee dat is niet te oud en je bent welkom.Ik vind dit een 35+ groep, want anders zouden we al snel een paar van onze favoriete leden moeten gaan missen.
En is Weissman koning natuurlijk. Ik pleit wel voor inmiddels.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee dat is niet te oud en je bent welkom.Ik vind dit een 35+ groep, want anders zouden we al snel een paar van onze favoriete leden moeten gaan missen.
no way joséquote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
Heb een tijdje meegelezen en zal me nu dan maar even voorstellen. Lijkt me leuk om op deze manier nieuwe mensen te ontmoeten, dus ik wil ook graag een keer mee.
Ik woon in Den Haag (en schijn de onderbuurman van Yuki te zijn, hoorde ik net). Hou zelf van film, concerten en theater, maar bordspellen spelen zoals op de vorige meet lijkt me ook erg leuk.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
Heb een tijdje meegelezen en zal me nu dan maar even voorstellen. Lijkt me leuk om op deze manier nieuwe mensen te ontmoeten, dus ik wil ook graag een keer mee.
Ik woon in Den Haag (en schijn de onderbuurman van Yuki te zijn, hoorde ik net). Hou zelf van film, concerten en theater, maar bordspellen spelen zoals op de vorige meet lijkt me ook erg leuk.
Dus iedereen jonger dan 25 jaar en ouder dan 35 jaar?quote:
Daar doe ik niet aan, onder andere omdat dat strafbaar is (en omdat het ranzig is).quote:
Nu is het niet eens grappig meerquote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus iedereen jonger dan 25 jaar en ouder dan 35 jaar?
Ha..ha je bent echt niet grappig Sylquote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus iedereen jonger dan 25 jaar en ouder dan 35 jaar?
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ha..ha je bent echt niet grappig Syl
Klopt.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]!
Dan hebben wij elkaar al gezien. Ik kwam vragen of jij m'n pakket had
Welkom!
Nee. Ben gestopt na de begane grond, bij de rest gooi ik wel een briefje in de bus ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Klopt.Heb je het pakket nog kunnen vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |