ik ga in essex wonen en ga bij iemand inwonenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:29 schreef Lienekien het volgende:
Waar ga je wonen? Ga je een huis huren?
Wat voor visum?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:30 schreef rebeldito het volgende:
[..]
ik ga in essex wonen en ga bij iemand inwonen
En die iemand weet dat jij geen cent hebt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:30 schreef rebeldito het volgende:
[..]
ik ga in essex wonen en ga bij iemand inwonen
ja maar dat is niet mijn vraag;)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En die iemand weet dat jij geen cent hebt?
Nee, dat was mijn vraag!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef rebeldito het volgende:
[..]
ja maar dat is niet mijn vraag;)
nee,vandaar mijn vraag over het aanvragenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Heb je al enig idee hoe het daar werkt?
Wat voor visum?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef summer2bird het volgende:
Waarom verhuis je?
Heb je al goedkeuring, een visum?
Hoe oud ben je?
ik ga bij mijn vriendin wonen,ben 23 en nee heb geen visum,dacht niet dat dat nodig was?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef summer2bird het volgende:
Waarom verhuis je?
Heb je al goedkeuring, een visum?
Hoe oud ben je?
hoe ik een baan moet zoeken weet ik welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef dude1960 het volgende:
Iedereen lacht je uit omdat je vraag is "hoe krijg ik een uitkering?" terwijl je zou moeten vragen "weet iemand hoe ik daar het snelst een baan kan vinden als buitenlander?"
Hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:40 schreef rebeldito het volgende:
[..]
hoe ik een baan moet zoeken weet ik wel
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Visumquote:
In dit geval D dus.quote:visum A: luchthaventransitvisum (voor overstappen op een EU-luchthaven, zonder daar de EU-staat binnen te komen).
visum B: transitvisum (5 dagen geldig).
visum C: toeristen/zakenvisum (3 maanden geldig). Voor zeer regelmatige entree kan het visum voor een langere termijn worden afgegeven (circulatievisum).
visum D: entreevisum voor inschrijving als inwoner.
Als Unieburger hoef je geen entreevisum (In Nederland is dat de MVV) aan te vragen. Je mag je vestigen waar je wil binnen de Unie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Visum
[..]
In dit geval D dus.
EU burgers zijn vrij om te wonen waar ze willen binnen de EU.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat moet je toch hebben als je naar het buitenland gaat verhuizen?
Bron?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:18 schreef mzmr7 het volgende:
Je komt echt niet in aanmerking voor een uitkering zonder britse nationaliteit.
Mijn common sense. Uitkeringen e.d. zijn weggelegd voor binnenlanders, de rest is welkom bij de immigratiedienst.quote:
Misschien moet je je er toch eerst wat beter in verdiepen.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:23 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Mijn common sense. Uitkeringen e.d. zijn weggelegd voor binnenlanders, de rest is welkom bij de immigratiedienst.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef Mirjam het volgende:
volgens mij komt TS de UK niet eens binnen als hij uit de lijn gepikt wordt en wordt gevraagd wat hij komt doen
Sommige dingen zijn dat echt niet waard.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je je er toch eerst wat beter in verdiepen.
Jawel, Nederland is een goede buur. Als je uit Roemenie of Pakistan zou komen is het een iets ander verhaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef Mirjam het volgende:
volgens mij komt TS de UK niet eens binnen als hij uit de lijn gepikt wordt en wordt gevraagd wat hij komt doen
Nooit gehoord van vrij verkeer vn burgers in de EU.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef Mirjam het volgende:
Prima, maar onthoud je dan van het doen van uitspraken die op je 'common sense' zijn gebaseerd. Weten dat je ergens niet genoeg van weet is ook 'common sense'.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn dat echt niet waard.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |