SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik ken me eigen krachten nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent 15 en hebt een babysitter voor jezelf nodig?
Het is voor de meetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je moeilijk doen om antwoord te geven op een makkelijke vraag?
Wanneer je van richting verandert moet je uit- en inchecken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:30 schreef xminator het volgende:
Stel ik doe de volgende reis:
Ams. Sloterdijk -> ams centraal -> ams sloterdijk -> zaandam.
Mot ik dan uitchecken en weer inchecken @ centraal? Ik reis meteen weer terug (iemand ophalen)?
Jep. Amsterdam Centraal -> Amsterdam Sloterdijk is niet mogelijk als je hebt ingecheckt op Amsterdam Sloterdijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:30 schreef xminator het volgende:
Stel ik doe de volgende reis:
Ams. Sloterdijk -> ams centraal -> ams sloterdijk -> zaandam.
Mot ik dan uitchecken en weer inchecken @ centraal? Ik reis meteen weer terug (iemand ophalen)?
Ik heb gewoon een soort van abi nodig die me begleid en niet laat betasten door andere mensenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoveel was al duidelijk, je zegt niets nieuws.
Jwzquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Hij wil gewoon weten of hij zijn papa en mama kan vertellen dat er een volwassen babysitter is...
Kom je naar de meet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een soort van abi nodig die me begleid en niet laat betasten door andere mensen
Denk het wel glip wel weg mischien met de smoes dat ik met vrienden ga maar ik ben wel de jongstequote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom je naar de meet?.
Er zijn genoeg abi's, maak je geen zorgen. De drie meiden hebben het ook overleefd zonder kleerscheuren.
(Ik hou de grappen over betasten maar voor mezelf. Tam adamina geldin...)
Is je beginstemming A'dam Sloterdijk en je eindbestemming Zaandam? Dan moet je op A'dam Centraal uit- en inchecken omdat je van richting verandert.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef xminator het volgende:
Maar dat is niet mijn eindbestemming.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Denk het wel glip wel weg mischien met de smoes dat ik met vrienden ga maar ik ben wel de jongste![]()
Laten we dat maar niet doen. Je gaat netjes aangeven bij je ouders wat je van plan bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Denk het wel glip wel weg mischien met de smoes dat ik met vrienden ga maar ik ben wel de jongste![]()
Als ik zeg: ik ga met mensen op het internet afspreken die ik nog nooit heb gezien en ik weet maar 1 naam denk je dat ze ja gaan zeggen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Je gaat netjes aangeven bij je ouders wat je van plan bent.
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Wil je weten waarom "veel Nederlanders" niet willen dat Turkije toetreedt tot de EU?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Laten we eens een discussie voeren waarom geven veel nederlanders de reden omdat ze turken zijn of omdat ze moslim zijn als het over het volgende gaat : Moet turkije in de EU komen?
Dan heb je - op jouw leeftijd - gewoon pech.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:50 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Als ik zeg: ik ga met mensen op het internet afspreken die ik nog nooit heb gezien en ik weet maar 1 naam denk je dat ze ja gaan zeggen?
Dan moet je echt wel toestemming vragen. Ik denk dat sommigen onder ons zich ook zorgen kunnen maken wanneer je 's avonds alleen naar huis moet gaan reizen.quote:
Nee nee bijv dit forum.fok.nl/topic/1915210quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Wil je weten waarom "veel Nederlanders" niet willen dat Turkije toetreedt tot de EU?
1) vele grote culturele verschillen tussen Europese landen en Turkije (met uitzondering van de toeristische gebieden).
2) Turkije telt veel moslims - het aandeel moslims in de EU stijgt enorm.
3) Turkije is een groot land..
4) De EU grenst dan opeens aan het Midden-Oosten.
En nog een paar redenen...
Waarom datquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan heb je - op jouw leeftijd - gewoon pech.
En als ik met vrienden kom ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je echt wel toestemming vragen. Ik denk dat sommigen onder ons zich ook zorgen kunnen maken wanneer je 's avonds alleen naar huis moet gaan reizen.
Yep dan zijn we gewoon met z'n 5e dan mogen ZarGon, Arcadia en xminator een lekker kinderarrangement bestellen voor onsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je moet luisteren naar je papa en mama.
[..]
Komen zij met hetzelfde smoesje?
Hihihihihihihi bacardi met colaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoek jij gewoon een manier om aan alcoholische drankjes te komen?
1) Omdat je nou eenmaal te jong bent (en dus naar je ouders moet luisteren, hoe niet-leuk dat ook is)quote:
Oh, dan moeten we ook nog eens fulltime gaan babysitten op jullie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Yep dan zijn we gewoon met z'n 5e dan mogen ZarGon, Arcadia en xminator een lekker kinderarrangement bestellen voor ons
Heb je dat andere forum wat ik net heb gestuurd gelezen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoek jij gewoon een manier om aan alcoholische drankjes te komen?
Yep ik kan alles alleen betalenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
1) Omdat je nou eenmaal te jong bent (en dus naar je ouders moet luisteren, hoe niet-leuk dat ook is)
2) Ik heb geen zin in gezeik met ouders achteraf (want gok eens wie er beter had moeten handelen, want verstandiger blabla)
3) Kun je überhaupt de kosten wel betalen (en dan heb ik het over de reiskosten alleen voor nu)
Jewel ik luister dan wel naar jullie want jullie zijn denk ik best wel chillquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, dan moeten we ook nog eens fulltime gaan babysitten op jullie.. Als je niet eens naar je ouderen luistert heb je al helemaal de behoefte niet om te luisteren naar een van ons.
Babysitten kost ¤ 5 per uur per persoon. 5 kinderen, dus ¤ 25 per uur.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, dan moeten we ook nog eens fulltime gaan babysitten op jullie.. Als je niet eens naar je ouderen luistert heb je al helemaal de behoefte niet om te luisteren naar een van ons.
5 euro????????!jhyhjfiriu 2.50 is wel genoeg per uur per persoonquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Babysitten kost ¤ 5 per uur per persoon. 5 kinderen, dus ¤ 25 per uur.
Eerst toestemming vragen. Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid op me als je dat niet doet. Serieus, dit moet echt in overeenstemming met je ouders, je moet ze zonder gezeik gemakkelijk kunnen bereiken mocht er wat dan ook gebeuren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:04 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Jewel ik luister dan wel naar jullie want jullie zijn denk ik best wel chill
Dordrechtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst toestemming vragen. Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid op me als je dat niet doet. Serieus, dit moet echt in overeenstemming met je ouders, je moet ze zonder gezeik gemakkelijk kunnen bereiken mocht er wat dan ook gebeuren.
Waar woon je eigenlijk?
Je wil niet dat je ouders via internetbankieren kunnen zien dat je buiten Dordrecht bent geweest?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:11 schreef fb12fb12 het volgende:
Als het kan wil ik wel contant cash betalen daar
Geld is niet het probleem/geen probleem...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:11 schreef fb12fb12 het volgende:
Als het kan wil ik wel contant cash betalen daar
Dat mogen ze inderdaad niet zien ik pin wel en geef cash en ik ken Yvonne nieteensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je wil niet dat je ouders via internetbankieren kunnen zien dat je buiten Dordrecht bent geweest?
Woont Yvonne niet in Dordrecht? Misschien kan je met haar mee.
Huuuh. Ik las het wel als geodriehoek. En nee, ik heb het niet gekopieerd en geplakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij de rest van haar foto's gezien?
Wat is een "geodriek"?
[..]
Heb je zijn fout overgenomen of noem jij het ook een "geodriek"?.
Jij kan toch niet aansprakelijk worden gesteld dus wat is het probleem nouquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geld is niet het probleem/geen probleem...
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
WOW!
http://julis.nl/#26936390014 & http://julis.nl/#26936244634
Dat zijn wel hele mooie tekeningen ooit aan gedacht als baan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:30 schreef Julis het volgende:
[..], dank je wel.
Yavuz, hou op met die site.![]()
Kijk eens op Deviantart.com. Woah, dat zijn pas mooie 'tekeningen'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:31 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele mooie tekeningen ooit aan gedacht als baan?
http://www.twitvid.com/YQLQU.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:30 schreef Julis het volgende:
[..], dank je wel.
Ik heb heel veel Pokémon- en Dragonball Z-karakters getekend als kindquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wow. Julis dit is echt onwijs goed.. Hoe leer je zo onwijs goed tekenen? Bizar!
quote:
Mag ik je misschien vragen om een foto van mij en Deniz te tekenen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb heel veel Pokémon- en Dragonball Z-karakters getekend als kind. En bedankt
.
[..]. Het is wel grappig om te zien hoe het taalgebruik van mijn zusje is veranderd.
Maar de meeste mensen daar zijn ook professioneel ////// wist je dat de trollface ook op deviantart is gemaakt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Kijk eens op Deviantart.com. Woah, dat zijn pas mooie 'tekeningen'.
Je vraagt het lief, dus ik wil het wel proberenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mag ik je misschien vragen om een foto van mij en Deniz te tekenen?
Wat is dat filmpje kan hem nu niet zien op telefoon is het je zusje julisquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb heel veel Pokémon- en Dragonball Z-karakters getekend als kind. En bedankt
.
[..]. Het is wel grappig om te zien hoe het taalgebruik van mijn zusje is veranderd.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef fb12fb12 het volgende:
wist je dat de trollface ook op deviantart is gemaakt?
Blijkbaar heeft deze jongen de troll-face gecreëerdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Heb je er toevallig een link van?
WIE IS NICE? WAT IS NICE? DIE JONGEN? WRAAAHGHHGHGHGHGH!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft deze jongen de troll-face gecreëerd: http://whynne.deviantart.com/
Nice.
Mits smartphone, even kijken of er een app voor is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:51 schreef fb12fb12 het volgende:
Ik heb nog een oude foto dat ik met een oude vriend sta die er niet meer is maar weet niet hoe ik hem met telefoon op imgur kan zetten
De site van imgur werkt nu ook mobielquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mits smartphone, even kijken of er een app voor is.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
De site van imgur werkt nu ook mobiel
Ik heb me bedacht.. Laat mij er maar af, daar kan niks goeds van komenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Je vraagt het lief, dus ik wil het wel proberen(maar ik weet niet of ik hem af zal krijgen of hoelang ik erover zal doen
. Stuur maar een foto
).
Gelukkig wel. Kan altijd beter en bij jou?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alo worstje, alles tamam in de hamam?
Ben jij die man rechts op de foto?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht.. Laat mij er maar af, daar kan niks goeds van komen![]()
[ afbeelding ]
Maar mensen met een bb moeten het online doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]die heeft al een eeuwigheid gewoon een app hoor.. Haha
Lief!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:03 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ben jij die man rechts op de foto?
Wat is dat nou voor raars. Ik ben altijd al een man geweestquote:
Jaja rustig, ga zo maar een stukje rennen in de regenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:03 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Kan altijd beter en bij jou?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor raars. Ik ben altijd al een man geweest
Ik geloof je niet dat is je man denk ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor raars. Ik ben altijd al een man geweest
De Turkse overheid wilde de woning van 500m2 van die man in de uitzending in beslag nemen, compensatie? Een woning van 30m2quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Nu op Ned 2, Oude Kaas & Doner inclusief Turkse babs lannen!
Paar topics terug zei iemand je bent wel een milf tegen hemquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
JaleesaJoia is een man. Vraag het maar aan de mensen die naar de meet zijn geweest.
Waarschijnlijk niet iemand die naar de meet is geweest. Of een typfout, hij/zij bedoelde misschien FILF ipv MILF.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Paar topics terug zei iemand je bent wel een milf tegen hem
Goed punt, maar een beetje ibne zijn is geen schande mits gever en geen ontvanger!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet iemand die naar de meet is geweest. Of een typfout, hij/zij bedoelde misschien FILF ipv MILF.
Denk het niet toen zei ik nog daar mag ze trots op zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet iemand die naar de meet is geweest. Of een typfout, hij/zij bedoelde misschien FILF ipv MILF.
Jij bent echt topquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goed punt, maar een beetje ibne zijn is geen schande mits gever en geen ontvanger!
Julis Nederlander?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef fb12fb12 het volgende:
Alle nederlanders in dit topic behalve julis zijna allemaal stuk voor stuk top
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goed punt, maar een beetje ibne zijn is geen schande mits gever en geen ontvanger!
Respect geven is krijgen a mattiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heydat is de cultuur nou eenmaal, respect is het kernwoord hier
Ik heb respect voor homo's, enkele vrienden van me zijn homo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heydat is de cultuur nou eenmaal, respect is het kernwoord hier
Nee ik begrijp je volledig, mijn vriendin probeer ik nog altijd te overtuigen van het feit dat volgens kroegwijsheden alle mooie vrouwen een beetje bi zijn, tot noch toe met weinig succesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb respect voor homo's.Dat betekent niet dat ik van homoseksuele activiteiten houd.
Geven is krijgen, ook mijn mantra!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:43 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Respect geven is krijgen a mattie
Jij weet a tata we stelen van die rijke niggas die rijke tata's weetje mino ik moet lerenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geven is krijgen, ook mijn mantra!
Maar voor de krachtige handen van de masseur in de hamam maak ook jij toch wel een uitzondering?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:59 schreef fb12fb12 het volgende:
Ik heb repsect voor die homo's maar als ze me betasten bam vol op de neus
Wie laat zich nou masseeren door een man elke keer in turkei door een vrouwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar voor de krachtige handen van de masseur in de hamam maak ook jij toch wel een uitzondering?
Vrouwen ontbreekt het vaak aan eckte kneedkracht!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:04 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wie laat zich nou masseeren door een man elke keer in turkei door een vrouw
Mijn man? Hahaha. Ik ben geen homo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:21 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik geloof je niet dat is je man denk ik
Julidequote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:30 schreef Julis het volgende:
[..], dank je wel.
Waarom henk bres voor dit programmaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Nu op Ned 2, Oude Kaas & Doner inclusief Turkse babs lannen!
Goede vraag.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom henk bres voor dit programma?
Ze kneden wel lekker het hamur van me lahmacunquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vrouwen ontbreekt het vaak aan eckte kneedkracht!
Cig koftequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, badkamer schoongemaakt... Wat een vervelend werk is dat zeg.
Nu even köfte maken en invriezen.
Oh oke sorryquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mijn man? Hahaha. Ik ben geen homo.
Watquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mijn man? Hahaha. Ik ben geen homo.
Hoe maak jij je kofte's?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, badkamer schoongemaakt... Wat een vervelend werk is dat zeg.
Nu even köfte maken en invriezen.
Wanneer ik mijn rijbewijs terug heb iig, dat zal ongeveer midden februari zijn..quote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef xminator het volgende:
Fotos van definitieve kofte met garnituur?
Lan deme...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef Turquaz52 het volgende:
ulannen, wanneer is de volgende meet?
lanlar..quote:
Jou zie ik voorlopig niet met het OV reizen nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn rijbewijs terug heb iig, dat zal ongeveer midden februari zijn..
Waarom is je rijbewijs ingenomen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn rijbewijs terug heb iig, dat zal ongeveer midden februari zijn..
Geloof je het zelf..?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jou zie ik voorlopig niet met het OV reizen nee.
Maar... Betekent dat dat jij dan niet gaat drinken?
om iets fucking doms..quote:
Dacht eerder van eind januari...Maar dat mag de organisator beslissen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En wie is de organisator?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Dacht eerder van eind januari...Maar dat mag de organisator beslissen.
Oh? Haha...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef xminator het volgende:
Dat was jij toch? Omdat utrecht enzo?
waarom eerder eindigen..?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef xminator het volgende:
Persoonlijk vind ik dat van Rdam wel goed eigenlijk en dan iets eerder afspreken en iets eerder eindigen.
Het hoeft van mij niet per se in Utrecht hoor. Voor mij is dat lekker makkelijk, maar Rotterdam is ook goed te doen. Bowlen + steengrillen in Rotterdam lijkt mij ook prima.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Kijk eens even of je iets leuks weet te doen daaro? JFM heeft iets (bowlen+steengrillen in Rdam, zag er goed uit!), maar dat is Rdam en jullie wilden Utrecht.
Uiteindelijk als groep beslissen wat het
wordt.
Gewoon een kleine activiteit, plus iets drinken en eventueel hapje eten.
Zodat niet iedereen naar de laatste trein hoeft te racen...quote:
me too.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef xminator het volgende:
Persoonlijk vind ik dat van Rdam wel goed eigenlijk en dan iets eerder afspreken en iets eerder eindigen.
we kunnen bivakeren in mijn vader zijn Grand Scenic:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zodat niet iedereen naar de laatste trein hoeft te racen...
Ben ik geen verwonenden..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil nog even reactie afwachten van ver wonenden zoals Julis en PWF. Daarna kunnen we kijken hoe &wat.
Oh ja? Voor wie moet ik komen dan?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oh ja? Voor wie moet ik komen dan?
Voor x, met hem kan je gezellig drinken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oh ja? Voor wie moet ik komen dan?
quote:
Nouhou. Bedankt voor het lieve gebaarquote:
Ik vind Rotterdam wel goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil nog even reactie afwachten van ver wonenden zoals Julis en PWF. Daarna kunnen we kijken hoe &wat.
Beter dan een saai potje bowlen en steengril kunnen de nederlanders ook effe proeven hoe LEKKER het is en dan lekker smulleeeeenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:09 schreef xminator het volgende:
Cigkofte,mezze en raki. Goed idee.
Bij xaban06 thuis als housewarming.
Natuurlijkquote:
Je hebt ze ook vleesloos, velen merken het verschil niet eensquote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Rauw vlees begin ik maar niet aan... gekke koeien... wormen... dit dat alles
Gewoon een zinloos excuus omdat ze het niet lusten of te pittig vindenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt ze ook vleesloos, velen merken het verschil niet eens
Waar is jouw birheid?!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Rauw vlees begin ik maar niet aan... gekke koeien... wormen... dit dat alles
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is je beginstemming A'dam Sloterdijk en je eindbestemming Zaandam? Dan moet je op A'dam Centraal uit- en inchecken omdat je van richting verandert.
Je hebt eigenlijk een retourtje A'dam Sloterdijk - A'dam Centraal en een enkeltje A'dam Sloterdijk - Zaandam nodig.
Jaleesa, ik heb het geprobeerdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 02:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaleesa, ik heb het geprobeerd!
WoooooooOooooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je eet zeker ook geen adana kebap of lahmacunquote:Op zondag 6 januari 2013 01:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Verstopt in een blokje tofu van de reformwinkel
Ik ben blij dat je de tekening leuk vindt!quote:Op zondag 6 januari 2013 02:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wooooooow, supertof!![]()
Dankjewel![]()
Hij lijkt precies
De grotere versie trouwens: http://fc01.deviantart.ne(...)_julidee-d5qkb85.png.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wooooooow, supertof!![]()
Dankjewel![]()
Hij lijkt precies
Ik vind m geweldig!quote:Op zondag 6 januari 2013 02:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de tekening leuk vindt!
Nimmer in sobere toestand!quote:Op zondag 6 januari 2013 02:15 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Je eet zeker ook geen adana kebap of lahmacun
[..]
Bravo, knap van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kort gezegt je bent half birquote:Op zondag 6 januari 2013 02:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nimmer in sobere toestand!
Heb er daartegen het volledige vertrouwen in dat de Turksche krachtige enzymen uit de Raki mijn lichaam beschermen tegen kwalijke invloeden uit dergelijke gerechten.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze wel raki daar?quote:Op zondag 6 januari 2013 02:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
*attentie*
Is iedereen in voor bowlen en steengrillen in Rdam?
Zo nee, suggesties?
Ik ben er wel voorquote:Op zondag 6 januari 2013 02:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
*attentie*
Zo nee, suggesties?
quote:
Cig kofte etenquote:Op zondag 6 januari 2013 02:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
*attentie*
Zo nee, suggesties?
Had een keertje geproefdquote:Op zondag 6 januari 2013 02:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Halfvol, het is een zegen en een vloek die immer op mijn vege aftakelende lichaam zal rusten
OnTurk! Raki is een groot goed mien jongquote:Op zondag 6 januari 2013 02:30 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Had een keertje geproefdof het komt omdat pas 15 ben bacardi cola daarintegen
Ben jij dronken ofzoquote:Op zondag 6 januari 2013 02:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
OnTurk! Raki is een groot goed mien jong![]()
Agac yas iken egilir dus het kan nog goed met je komen
Gewoon je typte net alsof je dronken wasquote:Op zondag 6 januari 2013 02:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vanwaar die intresse? wil je dat ik gablazen ofzo?
Zag je mij typperdetyp doen? sub7 zeker he? nou op die webcam gaat meteen een stukje tape! viespeukquote:Op zondag 6 januari 2013 02:59 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Gewoon je typte net alsof je dronken was
Waarom zit je uberhaupt in je onderbroek voor de pcquote:Op zondag 6 januari 2013 03:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zag je mij typperdetyp doen? sub7 zeker he? nou op die webcam gaat meteen een stukje tape! viespeuk
Omdat mijn lederen broek nog onder de olijfolie zit, zo blijf ik maar van mijn zetel glijden.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:11 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Waarom zit je uberhaupt in je onderbroek voor de pc
Wat ga je kont shaken en springen in je kamerquote:Op zondag 6 januari 2013 03:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat mijn lederen broek nog onder de olijfolie zit, zo blijf ik maar van mijn zetel glijden.
Ik voel mij net een skippybal dus dan moet dat evenquote:Op zondag 6 januari 2013 03:20 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat ga je kont shaken en springen in je kamer
HEY NIGGA WASSUP NIGGA LEGO NIGGA LETS DANCE NIGGA LETS GO TO ST.TROPEZ NIGGA LETS GO TO THE WALLEN NIGGA LETS GO TO THE BEACH NIGGA LETS GO TO THE TURKAI NIGGA LETS GET MASSAGE NIGGA LETS DANCE NIGGA LETS FUCK NIGGA LETS FUCK NICE TURKISH GIRLS NIGGA LETS EAT CIG KOFTE NIGGA LETS EAT MEZE NIGGA LETS DRINK RAKI NIGGAquote:Op zondag 6 januari 2013 03:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
Niggers, hoorde ik daar mijn naam vallen?
Jij bent zo grappig weetje datquote:Op zondag 6 januari 2013 03:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik voel mij net een skippybal dus dan moet dat even
Het liedje begint rustig maar wordt langzaam hardcore en punk en ik voel me net een pinguinquote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou aardig wat geld kunnen verdienen als je op al die Turkse bruiloften enkele tekeningen maakt van gasten die dat willen.
[ Bericht 11% gewijzigd door sylvesterrr op 06-01-2013 10:22:08 ]
Hahaha dat ontbijt heb ik alleen in het weekend om 12 uur normaal s'ochtends gewoon broodje met kipfilet en theequote:Op zondag 6 januari 2013 13:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Typisch Turks...
[ afbeelding ] met yoghurt
of
[ afbeelding ]
met melk
Ik heb om 6 uur 's ochtends geen zin in/tijd voor een uitgebreid ontbijt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal brood+kaas/muesli+melk/kwark.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 14:28:18 ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef Ayca het volgende:
Ik had vandaag een gebruik-alle-groente-die-je-hebt-voordat-ze-bederven-soep voor het ontbijt. Was wel heel lekker.hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal brood+kaas/muesli+melk/kwark.![]()
Was het fijn in Turkai?"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Slecht geslapen alleenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Te veel gedronken en/of slecht geslapen? Of gewoon ziek?
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef WammesWaggel het volgende:
American Horror Story kijken voor het naar je bed gaan? Fokking nachtmerries gehad
Dankjewelquote:
Is het zo eng? Hoorde wat vrienden er ook al over praten..quote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef WammesWaggel het volgende:
American Horror Story kijken voor het naar je bed gaan? Fokking nachtmerries gehad
Het is niet engquote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Is het zo eng? Hoorde wat vrienden er ook al over praten..
Haha, dat is toch niet echt eng?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja die vond ik ook eng,
I know what you did last summer ook.
Mensen, ik was vijf.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef xminator het volgende:
Toen ik jong was hield ik echt van horrorfilms en nu ik ouder ben hou ik er totaal niet meer van :x
Ik heb er nooit van gehouden.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef xminator het volgende:
Toen ik jong was hield ik echt van horrorfilms en nu ik ouder ben hou ik er totaal niet meer van :x
Zeker!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hmmm![]()
Was het fijn in Turkai?
Perks of being a wallflower.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zeker!
Nu we het over films hebben.. iemand nog een tip? Gewoon eentje om de tijd de doden.
Al gezienquote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Perks of being a wallflower.
Fuck
Zie geen sig op mobielquote:
Ohja ruby sparks die zou ook nog kijken, die dan maar.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zie geen sig op mobiel
Ik vond hem zo fijn he
Even denken.. The Vow is ook leuk,
ik wil zo nog Ruby Sparks kijken.
Babey, kom je naar de meet?
X dacht aan 1 feb.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja ruby sparks die zou ook nog kijken, die dan maar.
Wanneer
Nee iets later aub..quote:Op zondag 6 januari 2013 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
X dacht aan 1 feb.
Bowlen en steengrill bij Dok 99, Hillegersberg.
Dit had ik al eerder doorgegeven..quote:
Midden februari Insallah..quote:Op zondag 6 januari 2013 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer krijg je je rijbewijs terug?
Ik moet altijd zo lachen wanneer het licht uitgaat en ze met vuurwerk dessert aankomenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Dok 99? Ha, daar ben ik een keer geweest! We hadden daar een gezellig afdelingsuitje.
Heb een troost, mijn rijbewijs ligt niet bij het OM maar bij het CBR..quote:Op zondag 6 januari 2013 19:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal mijn contacten bij het OM vragen of ze jouw rijbewijs iets langer kunnen vasthouden...
Hebben ze nog steeds hetzelfde irritante deuntje?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen wanneer het licht uitgaat en ze met vuurwerk dessert aankomen
En iedere keer denk je dat het voor jou is, maar neeee.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds hetzelfde irritante deuntje?Die avond ging het licht écht heel vaak uit.
Jammer, ik heb geen contacten bij het CBR om je te kunnen plagen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb een troost, mijn rijbewijs ligt niet bij het OM maar bij het CBR..
Wel bij de OM? I knew it!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer, ik heb geen contacten bij het CBR om je te kunnen plagen.
Het was zo erg dat ik toen ook maar een taart heb besteld voor onze tafel... Wij waren de enigen zonder taart...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
En iedere keer denk je dat het voor jou is, maar neeee.
raarquote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het was zo erg dat ik toen ook maar een taart heb besteld voor onze tafel... Wij waren de enigen zonder taart...
BRZN?quote:
Zeg ben je hier om mij in de gaten te houden? Dan ben je niet echt undercover bezigquote:Op zondag 6 januari 2013 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bovenregionale Recherche Zuid Nederland? Nee.
Ik werk niet bij de overheid, don't worry. Anders had je al kunnen kennismaken met de rechter.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zeg ben je hier om mij in de gaten te houden? Dan ben je niet echt undercover bezig
Ow? Postief of negatief?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik werk niet bij de overheid, don't worry. Anders had je al kunnen kennismaken met de rechter.
Ja behoorlijk en het tweede seizoen is nog engerquote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Is het zo eng? Hoorde wat vrienden er ook al over praten..
Ga je de Polizei inlichten?quote:
Je snapt 'm niet..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ga je de Polizei inlichten?En ja ik heb gereden van Berlijn terug naar Venlo. 0.0% bewijs aangezien dit een openbare forum is waar je niet verplicht bent om de waarheid te spreken, voor het zelfde geldt lieg ik, verzin ik dit en/of zuig ik dit uit mijn duim, maar misschien heb ik ook echt gereden, who knows?
De Turken in België zijn onderwerp van moppen?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef Ayca het volgende:
Wat is het verschil tussen Turken in Belgie en in Nederland?
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je snapt 'm niet..Rustig aan joh.
Als ik bij het OM zou werken, dan had je niet kunnen terugrijden.
Nou, groot kans dat de politie/Polizei je al op de heenweg van de weg had geplukt...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]lol.. leg es uit hoezo had ik niet kunnen terugrijden..?
Turken in Belgie zijn closer met elkaar en leven in 'Turken wijken' is mijn ervaring.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef Ayca het volgende:
Wat is het verschil tussen Turken in Belgie en in Nederland?
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:17 schreef xaban06 het volgende:
Gencler (erkekler) in NL komen bijvorbeeld niet zo snel bij elkaar thuis, spreken altijd buiten af. In Belgie komen ze vaker bij elkaar thuis, spreken ze elkaars ouders vaker, felan filan
Die wijken heb je in Nederland ook wel hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Turken in Belgie zijn closer met elkaar en leven in 'Turken wijken' is mijn ervaring.
De traditionele Turken (vooral de mannen) vinden dat geweldig. De hele wijk helpt mee met de opvoeding (sociale controle).quote:Op zondag 6 januari 2013 21:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Een wijk met alleen maar Turken, het summum van Bir.
...quote:Op zondag 6 januari 2013 22:20 schreef xminator het volgende:
Eén volk, één rijk, één leider! TURKEN!
Via de poorten van Wenen naar Poelenburg en snel ookquote:Op zondag 6 januari 2013 22:20 schreef xminator het volgende:
Eén volk, één rijk, één leider! TURKEN!
Op een dag zullen wij zegevieren! Never lose the faith!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Via de poorten van Wenen naar Poelenburg en snel ook
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef Aether het volgende:
Blokker NS-dagkaart
• 17 euro
• De Dagkaart is geldig van 7 januari t/m 17 maart 2013.
• Eén dag geldig voor 1 persoon in de 2e klas.
• De Dagkaart is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur. Zaterdag en zondag onbeperkt geldig.
• Geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia. Met toeslag geldig in Fyra- en ICE-International.
• Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
• Geen restitutie of omwisseling mogelijk.
• De Dagkaart is te koop t/m 20 januari 2013 in de winkel en op blokker.nl
Waarom gaan we niet gewoon met z'n allen cig kofte eten is lekkerder en goedkoperquote:Op zondag 6 januari 2013 22:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM
Ik ga er morgen gelijk 4 stuks halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |