SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik ken me eigen krachten nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent 15 en hebt een babysitter voor jezelf nodig?
Het is voor de meetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je moeilijk doen om antwoord te geven op een makkelijke vraag?
Wanneer je van richting verandert moet je uit- en inchecken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:30 schreef xminator het volgende:
Stel ik doe de volgende reis:
Ams. Sloterdijk -> ams centraal -> ams sloterdijk -> zaandam.
Mot ik dan uitchecken en weer inchecken @ centraal? Ik reis meteen weer terug (iemand ophalen)?
Jep. Amsterdam Centraal -> Amsterdam Sloterdijk is niet mogelijk als je hebt ingecheckt op Amsterdam Sloterdijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:30 schreef xminator het volgende:
Stel ik doe de volgende reis:
Ams. Sloterdijk -> ams centraal -> ams sloterdijk -> zaandam.
Mot ik dan uitchecken en weer inchecken @ centraal? Ik reis meteen weer terug (iemand ophalen)?
Ik heb gewoon een soort van abi nodig die me begleid en niet laat betasten door andere mensenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoveel was al duidelijk, je zegt niets nieuws.
Jwzquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Hij wil gewoon weten of hij zijn papa en mama kan vertellen dat er een volwassen babysitter is...
Kom je naar de meet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een soort van abi nodig die me begleid en niet laat betasten door andere mensen
Denk het wel glip wel weg mischien met de smoes dat ik met vrienden ga maar ik ben wel de jongstequote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom je naar de meet?.
Er zijn genoeg abi's, maak je geen zorgen. De drie meiden hebben het ook overleefd zonder kleerscheuren.
(Ik hou de grappen over betasten maar voor mezelf. Tam adamina geldin...)
Is je beginstemming A'dam Sloterdijk en je eindbestemming Zaandam? Dan moet je op A'dam Centraal uit- en inchecken omdat je van richting verandert.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef xminator het volgende:
Maar dat is niet mijn eindbestemming.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Denk het wel glip wel weg mischien met de smoes dat ik met vrienden ga maar ik ben wel de jongste![]()
Laten we dat maar niet doen. Je gaat netjes aangeven bij je ouders wat je van plan bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Denk het wel glip wel weg mischien met de smoes dat ik met vrienden ga maar ik ben wel de jongste![]()
Als ik zeg: ik ga met mensen op het internet afspreken die ik nog nooit heb gezien en ik weet maar 1 naam denk je dat ze ja gaan zeggen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Je gaat netjes aangeven bij je ouders wat je van plan bent.
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Wil je weten waarom "veel Nederlanders" niet willen dat Turkije toetreedt tot de EU?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Laten we eens een discussie voeren waarom geven veel nederlanders de reden omdat ze turken zijn of omdat ze moslim zijn als het over het volgende gaat : Moet turkije in de EU komen?
Dan heb je - op jouw leeftijd - gewoon pech.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:50 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Als ik zeg: ik ga met mensen op het internet afspreken die ik nog nooit heb gezien en ik weet maar 1 naam denk je dat ze ja gaan zeggen?
Dan moet je echt wel toestemming vragen. Ik denk dat sommigen onder ons zich ook zorgen kunnen maken wanneer je 's avonds alleen naar huis moet gaan reizen.quote:
Nee nee bijv dit forum.fok.nl/topic/1915210quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Wil je weten waarom "veel Nederlanders" niet willen dat Turkije toetreedt tot de EU?
1) vele grote culturele verschillen tussen Europese landen en Turkije (met uitzondering van de toeristische gebieden).
2) Turkije telt veel moslims - het aandeel moslims in de EU stijgt enorm.
3) Turkije is een groot land..
4) De EU grenst dan opeens aan het Midden-Oosten.
En nog een paar redenen...
Waarom datquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan heb je - op jouw leeftijd - gewoon pech.
En als ik met vrienden kom ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je echt wel toestemming vragen. Ik denk dat sommigen onder ons zich ook zorgen kunnen maken wanneer je 's avonds alleen naar huis moet gaan reizen.
Yep dan zijn we gewoon met z'n 5e dan mogen ZarGon, Arcadia en xminator een lekker kinderarrangement bestellen voor onsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je moet luisteren naar je papa en mama.
[..]
Komen zij met hetzelfde smoesje?
Hihihihihihihi bacardi met colaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoek jij gewoon een manier om aan alcoholische drankjes te komen?
1) Omdat je nou eenmaal te jong bent (en dus naar je ouders moet luisteren, hoe niet-leuk dat ook is)quote:
Oh, dan moeten we ook nog eens fulltime gaan babysitten op jullie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Yep dan zijn we gewoon met z'n 5e dan mogen ZarGon, Arcadia en xminator een lekker kinderarrangement bestellen voor ons
Heb je dat andere forum wat ik net heb gestuurd gelezen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoek jij gewoon een manier om aan alcoholische drankjes te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |