abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121400587
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Panthera. het volgende:
Belgen he :D
Inderdaad _O_

Heb zelfs nog gebeld om zeker te zijn dat het niet andersom is, dus oirschot-belgie-oirschot, maar de planner die ik aan de lijn kreeg zei dat het zo was doorgegeven dus dat het zo moest.

Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.

Toch bereid ik me maar voor op een avontuurlijke dag morgen.
pi_121400871
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.

Dan zou er een verschil moeten zijn tussen eerste inschrijving en eerste inschrijving in Nederland. Sowieso is de Up een vrij nieuw model. Zal wel een tijdelijke auto zijn.
pi_121401404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Inderdaad _O_

Heb zelfs nog gebeld om zeker te zijn dat het niet andersom is, dus oirschot-belgie-oirschot, maar de planner die ik aan de lijn kreeg zei dat het zo was doorgegeven dus dat het zo moest.

Toch bereid ik me maar voor op een avontuurlijke dag morgen.
Inderdaad wat vreemd, wellicht dat er toch wat fout is gegaan. In Oirschot zit namelijk wel een leasemaatschappij waar ik heel af en toe een ritje voor heb gereden. Logischer zou het, er vanuit gaande dat het idd die leasemij is, zijn om van daar met de nieuwe auto naar België te gaan en de 2 jaar oude Micra mee terug te nemen naar de leasemij. Nu zitten ze op het ophaaladres dus even zonder auto :P

Maar goed voor de uurtjes, zoals we dan maar zeggen he ):O
.
pi_121401507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Inderdaad wat vreemd, wellicht dat er toch wat fout is gegaan. In Oirschot zit namelijk wel een leasemaatschappij waar ik heel af en toe een ritje voor heb gereden. Logischer zou het, er vanuit gaande dat het idd die leasemij is, zijn om van daar met de nieuwe auto naar België te gaan en de 2 jaar oude Micra mee terug te nemen naar de leasemij. Nu zitten ze op het ophaaladres dus even zonder auto :P
Zo redeneerde ik dus ook, de leasmij in Oirschot is mijn 'thuisbasis', woon er vlakbij en kom er regelmatig.

Net nóg een keer gebeld naar AR, om het nog een keer te checken en omdat ik in belgie een belbus zou moeten nemen, uur vantevoren reserveren en dat 2x op een dag leek me iets te veel van het goede. Deze keer wel wat beter geholpen, de rit klopt toch echt en ik heb wel toestemming om zowel heen als terug van maastricht een taxi te nemen.
pi_121401595
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:13 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Zo redeneerde ik dus ook, de leasmij in Oirschot is mijn 'thuisbasis', woon er vlakbij en kom er regelmatig.

Net nóg een keer gebeld naar AR, om het nog een keer te checken en omdat ik in belgie een belbus zou moeten nemen, uur vantevoren reserveren en dat 2x op een dag leek me iets te veel van het goede. Deze keer wel wat beter geholpen, de rit klopt toch echt en ik heb wel toestemming om zowel heen als terug van maastricht een taxi te nemen.
Blijft een rare volgorde, maar mooi van die taxi :)

En let op in België is het friet en dus niet patat!

Maar dat leasebedrijf is dus nog klant? Heb al erg lang niet meer voor ze gereden. Ik kom eigenlijk nooit meer zuidelijker dan Den Bosch :{
.
pi_121401776
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Blijft een rare volgorde, maar mooi van die taxi :)

En let op in België is het friet en dus niet patat!

Maar dat leasebedrijf is dus nog klant? Heb al erg lang niet meer voor ze gereden. Ik kom eigenlijk nooit meer zuidelijker dan Den Bosch :{
Nutteloze tip, ik kom uit Eindhoven en daar is patat sowieso al friet. Ik weiger zelfs uit principe om als ik noordelijk kom 'patat' te bestellen, altijd friet. ^O^

En dat bedrijf is inderdaad nog klant, als je tenminste het bedrijf bedoelt waar de parkeerinstructie heel belangrijk is (''let op, er geldt in Oirschot een ZEER BELANGRIJKE parkeerinstructie'')
pi_121401944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:22 schreef Ordinateur het volgende:

En dat bedrijf is inderdaad nog klant, als je tenminste het bedrijf bedoelt waar de parkeerinstructie heel belangrijk is (''let op, er geldt in Oirschot een ZEER BELANGRIJKE parkeerinstructie'')
Ja, die inderdaad. Naast de schadehersteller volgens mij.
.
pi_121402113
Ik heb morgen pas een aparte dag.

Moet eerst van Rotterdam naar Sittard in een Fiat Panda uit het jaar 2012.

Vervolgens moet ik dan van hetzelfde adres in Sittard nogmaals een zelfde type Fiat Panda 2012 meenemen, maar dan in een andere kleur, terugbrengen naar hetzelfde adres in Rotterdam waar ik ben begonnen.

Snap niet de logica hiervan, maarja :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:34:28 #209
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_121402181
Tja, wensen van de klant? Ik heb ooit eens Groningen - Middelburg - Groningen gereden in twee identieke Golfjes Variant. Enige verschil: de auto die ik bracht had een trekhaak, die ik ophaalde niet, en juist die trekhaak daar was het om te doen. Andere auto brengen was voor de leasemij goedkoper dan om de klant een trekhaak te laten monteren.
#26 || Luciano da Silva
pi_121402250
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:32 schreef Warrick21 het volgende:
Ik heb morgen pas een aparte dag.

Moet eerst van Rotterdam naar Sittard in een Fiat Panda uit het jaar 2012.

Vervolgens moet ik dan van hetzelfde adres in Sittard nogmaals een zelfde type Fiat Panda 2012 meenemen, maar dan in een andere kleur, terugbrengen naar hetzelfde adres in Rotterdam waar ik ben begonnen.

Snap niet de logica hiervan, maarja :P
Misschien schade of een ander probleem. Of mevrouw vond de kleur niet mooi :D
.
pi_121402431
Zo heb je ze wel vaker, leasemaatschappijen willen nog wel eens de verkeerde auto aan een klant geven.
pi_121403756
Ach ja, zo komen wij in ieder geval aan onze uren! Ik vind het ook helemaal geen probleem om zo omslachtig te reizen en lang bezig te zijn, in mijn ogen kon het alleen zo veel simpeler!

Kan morgen wel lekker uitslapen, hoef pas tussen 12 en 13 op het adres in belgie te zijn
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:17:30 #213
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121403937
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:36 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Misschien schade of een ander probleem. Of mevrouw vond de kleur niet mooi :D
Dat heb ik een keer gehad _O-
Nu kan ik er wel om lachen maar toen kreeg ik na een half uur discussiëren toch wel de pest in..
pi_121404274
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nu kan ik er wel om lachen maar toen kreeg ik na een half uur discussiëren toch wel de pest in..
Heb ik ook eens gehad, een zilverkleurige auto was toch echt niet waar mevrouw om had gevraagd :P
En ik kwam een Opel Astra brengen bij een vrouw. Maar ze had toch echt een stationwagen klasse Golf besteld, En ik kwam aan met een Opel Astra SW aan. Die had toch echt veel minder klasse dan een Golf, daar kon ze toch niet mee komen aanzetten bij haar vriendinnen, een Opel is toch geen auto met klasse :D Ik heb haar maar niet verteld dat deze obesitas-opel ook nog een ongeblazen 1.4 met 100 luie pony's onder de kap had, en antwoordde braaf dat het een prima auto was :')
.
pi_121405123
Ik heb eens gehad dat de C1 van een klant vervangen moest worden door een andere C1, omdat hij 3(?) jaar oud was. Hij kreeg er een terug van 2 jaar oud maar met veel meer kilometers op de teller, daar was hij niet zo blij mee. Hij ging meteen de leasemaatschappij bellen omdat hij liever de eerste C1 wilde houden. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 19:45:30 ]
pi_121406118
gister net een kettingbotsing kunnen ontwijken. kwam op de matrixborden die flitsdingejtes voor te waarschuwen voor een file, maar het peugeotje voor mij had dat blijkbaar niet door. (de vrouw) reed vrij hard achterop de file, ik kon nog op tijd stil komen. peugeotje lag flink in de kreukels..
pi_121407082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef mothergoose het volgende:
gister net een kettingbotsing kunnen ontwijken. kwam op de matrixborden die flitsdingejtes voor te waarschuwen voor een file, maar het peugeotje voor mij had dat blijkbaar niet door. (de vrouw) reed vrij hard achterop de file, ik kon nog op tijd stil komen. peugeotje lag flink in de kreukels..
Heb je mooi geluk mee gehad dan! Ik weet nog dat we vroeger op weg naar of van vakantie een keer ineens een stilstaande file zagen opdoemen vanuit de mist. Ons roestige en abs-loze astratje van toen had er volle bak aan om slippend en langssturend op een meter na de voorligger te ontwijken en net op tijd stil te staan voor de file.
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:40:49 #218
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_121407707
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik bracht een keer een splinternieuwe (slechts 7 km op de teller) full-options parelmoerwitte 508 SW naar een vrouw in Haren, je weet wel, dat dorp waar ze te gekke fuifen kunnen geven. Echt, ik had dat ding zo voor de deur geplempd. Stapelverliefd was ik op die auto. Echt alles wat je je maar kon wensen zat aan boord, panoramadak, ding was echt afgeladen. Kom ik daar, wilde mevrouw de auto eerst niet aannemen. Ze vond de kleur niet mooi. Ik dacht dat ik gek werd. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_121412830
Nog nooit gehad dat iemand de auto niks vond. Wel een keer gehad dat ik bij iemand kwam voor een auto, beetje praten enzo, ook uitleggen wat EW nou precies inhield. Toen werd ie boos dat "de OV-studentenkaart die van mijn belastinggeld betaald wordt misbruikt wordt voor dit soort zaken waarvoor hij ten zeerste niet bedoeld is" _O-
Voordat ik wegging met de auto zei hij nog dat hij nog wel een brief naar de overheid zou sturen ofzo :')
pi_121413017
Ik had laatst nog iemand die oprecht verbaasd was dat hij een auto kreeg zonder navigatie (een crisis-Clio). Hij zei er van uit te zijn gegaan dat iedere 'zakelijke auto' tegenwoordig wel voorzien zou zijn van een ingebouwd navigatie-systeem... :{
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:13:07 #221
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121413347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef Jieuwst het volgende:
Ik had laatst nog iemand die oprecht verbaasd was dat hij een auto kreeg zonder navigatie (een crisis-Clio). Hij zei er van uit te zijn gegaan dat iedere 'zakelijke auto' tegenwoordig wel voorzien zou zijn van een ingebouwd navigatie-systeem... :{
Het kan ook best vervelend zijn. Ik baal zelf al als er geen navi in zit.
Terwijl ik er altijd een in m'n tas heb zitten :')
pi_121413674
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Het kan ook best vervelend zijn. Ik baal zelf al als er geen navi in zit.
Terwijl ik er altijd een in m'n tas heb zitten :')
Ja, maar het vervelend vinden is iets anders dan letterlijk zeggen dat je niet verwacht had dat het nog mogelijk was dat er auto's bestonden die er geen hebben, vind ik dan.
pi_121413739
Ik moest een keer een Audi A1 brengen en een Polo mee terug nemen. De klant had om wat groters gevraagd, maar dat was niet echt doorgekomen blijkbaar :') Ze moest dezelfde middag nog met vijf man naar de andere kant van het land :D
pi_121414012
Ik heb ook eens een rit van Nijmegen naar Veendam gehad. Onderweg heel veel gedoe, ov-vertraging en files, kom ik in Veendam aan, zegt dit man: 'ik had een auto met trekhaak besteld, hier kan ik niks mee'. Al die moeite voor niets. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 22:23:31 ]
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:33:13 #225
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121414601
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ja, maar het vervelend vinden is iets anders dan letterlijk zeggen dat je niet verwacht had dat het nog mogelijk was dat er auto's bestonden die er geen hebben, vind ik dan.
Dat is wel waar inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')