abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121369898
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wat werkt er niet dan? Bij mij werkte dat altijd prima.

Edit; ik kan hem trouwens ook wel met een input formuliertje maken, misschien nog makkelijker en sneller. Zal eens even kijken binnenkort als mensen interesse hebben.
Dat lijkt me wel wat!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_121385581
Vandaag 3 ritten, net een Panda afgeleverd bij de grote in Almere vanuit Eindhoven, straks nog Amsterdam - Breda in een Avensis en tot slot Breda - Breda in een BWM 320i Cabriolet. Die laatste wordt leuk, jammer dat het maar iets van 12km is...
pi_121387217
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:11 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel wat!
http://db.tt/bQ58lyyN
Eerste opzetje, als er dingen anders moeten hoor ik het wel. Kunnen vast nog wel handige dingen in.
Mocht je niet op de knop kunnen klikken moet je macro's enablen.
pi_121388969
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wat werkt er niet dan? Bij mij werkte dat altijd prima.

Edit; ik kan hem trouwens ook wel met een input formuliertje maken, misschien nog makkelijker en sneller. Zal eens even kijken binnenkort als mensen interesse hebben.
Nou hij telt daar gewoon alles bij elkaar op. Ook als je een nieuwe maand begint. Dus zeg maar zo:

Datum - verdiend - per maand
1 januari - 100 euro - 100 euro
2 januari - 100 euro - 200 euro
1 februari - 100 euro - 300 euro
2 februari - 100 euro - 400 euro

Ipv dat ie dan in februari weer bij 0 euro begint. Savvie?

Trouwens gisteren over twee ritten 9 uur gedaan. Die eerste rit naar het oosten van het land was best prima, maar moest daar drie kwartier op de bus wachten (eens in het uur) en toen nog 2:15 uur naar mijn volgende adres reizen. Na aflevering in Almere nog in een verkeerde trein gestap, kwam ik ineens in Amsterdam ipv Amersfoort :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_121390181
Morgen ook weer wat werk, al is het niet veel. Wanneperveen - groningen en groningen - amersfoort.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_121397009
Dit is toch ook wel het toppunt. Net gebeld door AR, maar met dat ik opneem druk ik per ongeluk de oproep weg. Meteen teruggebeld, is het al niet meer nodig :(
pi_121397584
Ook twee ritten morgen. Ede Meerkerk en Meerkerk Arnhem. Als iemand om ongeveer half 11 in Meerkerk is, ik heb een lift nodig van feest naar snelweglocatie :P

Golf en Clio overigens. Mn zoveelste Golf, maar mijn eerste Clio. Overigens de splinternieuwe Clio.

Edit: die Clio heeft een 0.9 liter 3 cylinder. Leve de downsizing.
pi_121397802
Schijnt overigens best een aardige motor die zijn die 0.9.
pi_121398058
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Schijnt overigens best een aardige motor die zijn die 0.9.
Ja er zal vast wel iets gebeuren, maar ik hou er niet van. Vooral omdat die motoren in de praktijk toch niet zuiniger zijn. Die downsize is alleen handig omdat in de officiële verbruikstest de inspanning zo laag is dat kleiner altijd efficiënter is, in de echte wereld niet.

Dan kan je beter een Mercedes 300d ofzo rijden zoals een vriend van mij, die haalt 1:20 in z'n 6 cilinder. En dat ding rijdt nog wel tot de miljoen km.
pi_121398364
15 minuten later weer gebeld, voor een wisselrit die begint in Vlijtingen (5km over de grens bij Maastricht) en dan naar Oirschot, en van Oirschot dus weer de omgekeerde route. Beetje vreemd, want als ik zou beginnen en eindigen in Oirschot zou het allemaal veel minder ingewikkeld zijn. Maar goed, als het andersom zou kunnen hadden ze het zelf ook wel bedacht denk ik.

Kom er alleen niet echt uit met het OV. Ik zal sowieso wel naar Maastricht moeten, en dan dus naar dat dorp over de grens. Hoe bereidt je zoiets voor? kom er met delijn.be ook niet echt uit.. Iemand ervaring mee?
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:52:01 #191
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_121398491
Gewoon Easyway bellen. Zeggen dat je niet weet wat je doen moet. Dikke kans dat je met de taxi mag.
#26 || Luciano da Silva
pi_121398589
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:52 schreef joppie_saus het volgende:
Gewoon Easyway bellen. Zeggen dat je niet weet wat je doen moet. Dikke kans dat je met de taxi mag.
Zit bij AR, maar die zullen natuurlijk wel het zelfde reageren. Zoek nog wel even verder en anders bel ik ze straks op.
pi_121398685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef Ordinateur het volgende:
15 minuten later weer gebeld, voor een wisselrit die begint in Vlijtingen (5km over de grens bij Maastricht) en dan naar Oirschot, en van Oirschot dus weer de omgekeerde route. Beetje vreemd, want als ik zou beginnen en eindigen in Oirschot zou het allemaal veel minder ingewikkeld zijn. Maar goed, als het andersom zou kunnen hadden ze het zelf ook wel bedacht denk ik.

Kom er alleen niet echt uit met het OV. Ik zal sowieso wel naar Maastricht moeten, en dan dus naar dat dorp over de grens. Hoe bereidt je zoiets voor? kom er met delijn.be ook niet echt uit.. Iemand ervaring mee?
Met De lijn zou het moeten lukken als je gewoon Maastricht station als begin neemt. Delijn doet bussen en treinen, dus die zou wat moeten vinden.
pi_121399347
Nog niet gebeld voor morgen, hoop dat ik zo nog een ritje krijg anders is het de 3e vrijdag op rij dat ik niets heb ;(
pi_121399594
Ik moest een keer naar een of ander dorp bij Antwerpen, toen heb ik op google maps dat adres opgezocht, gekeken of er een bushalte in de buurt was en met de naam van die halte op delijn gaan kijken.
pi_121399595
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:54 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Zit bij AR, maar die zullen natuurlijk wel het zelfde reageren. Zoek nog wel even verder en anders bel ik ze straks op.
Ik denk dat ze bij EW heel anders zouden reageren als jij ze belt :P

Ik ben al sinds september elke vrijdag vrij en altijd nog gewerkt (wel enkele keren een spoedje).

Sowieso niks te klagen, van september tot nu alleen in oktober en in kerstvakantie twee keer beschikbaar geweest en niet gewerkt. Voordeel van het midden van het land denk ik, al betekent het wel vaak kortere dagen.
pi_121399662
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Met De lijn zou het moeten lukken als je gewoon Maastricht station als begin neemt. Delijn doet bussen en treinen, dus die zou wat moeten vinden.
Ben er inderdaad wel redelijk uit. Moet vanaf maastricht met met 2 verschillende bussen, en duurt precies een uur. Kosten zijn 6 euro, dus zal sowieso geen taxi mogen nemen. Hoop dat ook de terugweg dan goed gaat, want kan natuurlijk geen 9292 app gebruiken dan. Misschien heb ik geluk en krijg ik een lift!
pi_121399786
De auto's zijn trouwens wel echt jammer. Een Volkswagen UP (wtf), wel gloednieuw, en een Nissan Micra voor de terugweg.

Net voor de grap ook even de CP opgezocht op Facebook. Krijg ik een foto van iemand met 2 kippen op zn hoofd _O-
pi_121400145
Belgen he :D
pi_121400238
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:28 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nou hij telt daar gewoon alles bij elkaar op. Ook als je een nieuwe maand begint. Dus zeg maar zo:

Datum - verdiend - per maand
1 januari - 100 euro - 100 euro
2 januari - 100 euro - 200 euro
1 februari - 100 euro - 300 euro
2 februari - 100 euro - 400 euro

Ipv dat ie dan in februari weer bij 0 euro begint. Savvie?

Trouwens gisteren over twee ritten 9 uur gedaan. Die eerste rit naar het oosten van het land was best prima, maar moest daar drie kwartier op de bus wachten (eens in het uur) en toen nog 2:15 uur naar mijn volgende adres reizen. Na aflevering in Almere nog in een verkeerde trein gestap, kwam ik ineens in Amsterdam ipv Amersfoort :')
Ik heb wat veranderd, t zou nu goed moeten zijn ( http://db.tt/bQ58lyyN )
pi_121400587
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Panthera. het volgende:
Belgen he :D
Inderdaad _O_

Heb zelfs nog gebeld om zeker te zijn dat het niet andersom is, dus oirschot-belgie-oirschot, maar de planner die ik aan de lijn kreeg zei dat het zo was doorgegeven dus dat het zo moest.

Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.

Toch bereid ik me maar voor op een avontuurlijke dag morgen.
pi_121400871
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.

Dan zou er een verschil moeten zijn tussen eerste inschrijving en eerste inschrijving in Nederland. Sowieso is de Up een vrij nieuw model. Zal wel een tijdelijke auto zijn.
pi_121401404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Inderdaad _O_

Heb zelfs nog gebeld om zeker te zijn dat het niet andersom is, dus oirschot-belgie-oirschot, maar de planner die ik aan de lijn kreeg zei dat het zo was doorgegeven dus dat het zo moest.

Toch bereid ik me maar voor op een avontuurlijke dag morgen.
Inderdaad wat vreemd, wellicht dat er toch wat fout is gegaan. In Oirschot zit namelijk wel een leasemaatschappij waar ik heel af en toe een ritje voor heb gereden. Logischer zou het, er vanuit gaande dat het idd die leasemij is, zijn om van daar met de nieuwe auto naar België te gaan en de 2 jaar oude Micra mee terug te nemen naar de leasemij. Nu zitten ze op het ophaaladres dus even zonder auto :P

Maar goed voor de uurtjes, zoals we dan maar zeggen he ):O
.
pi_121401507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Inderdaad wat vreemd, wellicht dat er toch wat fout is gegaan. In Oirschot zit namelijk wel een leasemaatschappij waar ik heel af en toe een ritje voor heb gereden. Logischer zou het, er vanuit gaande dat het idd die leasemij is, zijn om van daar met de nieuwe auto naar België te gaan en de 2 jaar oude Micra mee terug te nemen naar de leasemij. Nu zitten ze op het ophaaladres dus even zonder auto :P
Zo redeneerde ik dus ook, de leasmij in Oirschot is mijn 'thuisbasis', woon er vlakbij en kom er regelmatig.

Net nóg een keer gebeld naar AR, om het nog een keer te checken en omdat ik in belgie een belbus zou moeten nemen, uur vantevoren reserveren en dat 2x op een dag leek me iets te veel van het goede. Deze keer wel wat beter geholpen, de rit klopt toch echt en ik heb wel toestemming om zowel heen als terug van maastricht een taxi te nemen.
pi_121401595
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:13 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Zo redeneerde ik dus ook, de leasmij in Oirschot is mijn 'thuisbasis', woon er vlakbij en kom er regelmatig.

Net nóg een keer gebeld naar AR, om het nog een keer te checken en omdat ik in belgie een belbus zou moeten nemen, uur vantevoren reserveren en dat 2x op een dag leek me iets te veel van het goede. Deze keer wel wat beter geholpen, de rit klopt toch echt en ik heb wel toestemming om zowel heen als terug van maastricht een taxi te nemen.
Blijft een rare volgorde, maar mooi van die taxi :)

En let op in België is het friet en dus niet patat!

Maar dat leasebedrijf is dus nog klant? Heb al erg lang niet meer voor ze gereden. Ik kom eigenlijk nooit meer zuidelijker dan Den Bosch :{
.
pi_121401776
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Blijft een rare volgorde, maar mooi van die taxi :)

En let op in België is het friet en dus niet patat!

Maar dat leasebedrijf is dus nog klant? Heb al erg lang niet meer voor ze gereden. Ik kom eigenlijk nooit meer zuidelijker dan Den Bosch :{
Nutteloze tip, ik kom uit Eindhoven en daar is patat sowieso al friet. Ik weiger zelfs uit principe om als ik noordelijk kom 'patat' te bestellen, altijd friet. ^O^

En dat bedrijf is inderdaad nog klant, als je tenminste het bedrijf bedoelt waar de parkeerinstructie heel belangrijk is (''let op, er geldt in Oirschot een ZEER BELANGRIJKE parkeerinstructie'')
pi_121401944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:22 schreef Ordinateur het volgende:

En dat bedrijf is inderdaad nog klant, als je tenminste het bedrijf bedoelt waar de parkeerinstructie heel belangrijk is (''let op, er geldt in Oirschot een ZEER BELANGRIJKE parkeerinstructie'')
Ja, die inderdaad. Naast de schadehersteller volgens mij.
.
pi_121402113
Ik heb morgen pas een aparte dag.

Moet eerst van Rotterdam naar Sittard in een Fiat Panda uit het jaar 2012.

Vervolgens moet ik dan van hetzelfde adres in Sittard nogmaals een zelfde type Fiat Panda 2012 meenemen, maar dan in een andere kleur, terugbrengen naar hetzelfde adres in Rotterdam waar ik ben begonnen.

Snap niet de logica hiervan, maarja :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:34:28 #209
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_121402181
Tja, wensen van de klant? Ik heb ooit eens Groningen - Middelburg - Groningen gereden in twee identieke Golfjes Variant. Enige verschil: de auto die ik bracht had een trekhaak, die ik ophaalde niet, en juist die trekhaak daar was het om te doen. Andere auto brengen was voor de leasemij goedkoper dan om de klant een trekhaak te laten monteren.
#26 || Luciano da Silva
pi_121402250
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:32 schreef Warrick21 het volgende:
Ik heb morgen pas een aparte dag.

Moet eerst van Rotterdam naar Sittard in een Fiat Panda uit het jaar 2012.

Vervolgens moet ik dan van hetzelfde adres in Sittard nogmaals een zelfde type Fiat Panda 2012 meenemen, maar dan in een andere kleur, terugbrengen naar hetzelfde adres in Rotterdam waar ik ben begonnen.

Snap niet de logica hiervan, maarja :P
Misschien schade of een ander probleem. Of mevrouw vond de kleur niet mooi :D
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')