Inderdaadquote:
Dan zou er een verschil moeten zijn tussen eerste inschrijving en eerste inschrijving in Nederland. Sowieso is de Up een vrij nieuw model. Zal wel een tijdelijke auto zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.
Inderdaad wat vreemd, wellicht dat er toch wat fout is gegaan. In Oirschot zit namelijk wel een leasemaatschappij waar ik heel af en toe een ritje voor heb gereden. Logischer zou het, er vanuit gaande dat het idd die leasemij is, zijn om van daar met de nieuwe auto naar België te gaan en de 2 jaar oude Micra mee terug te nemen naar de leasemij. Nu zitten ze op het ophaaladres dus even zonder autoquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Heb zelfs nog gebeld om zeker te zijn dat het niet andersom is, dus oirschot-belgie-oirschot, maar de planner die ik aan de lijn kreeg zei dat het zo was doorgegeven dus dat het zo moest.
Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.
Toch bereid ik me maar voor op een avontuurlijke dag morgen.
Zo redeneerde ik dus ook, de leasmij in Oirschot is mijn 'thuisbasis', woon er vlakbij en kom er regelmatig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Inderdaad wat vreemd, wellicht dat er toch wat fout is gegaan. In Oirschot zit namelijk wel een leasemaatschappij waar ik heel af en toe een ritje voor heb gereden. Logischer zou het, er vanuit gaande dat het idd die leasemij is, zijn om van daar met de nieuwe auto naar België te gaan en de 2 jaar oude Micra mee terug te nemen naar de leasemij. Nu zitten ze op het ophaaladres dus even zonder auto
Blijft een rare volgorde, maar mooi van die taxiquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:13 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Zo redeneerde ik dus ook, de leasmij in Oirschot is mijn 'thuisbasis', woon er vlakbij en kom er regelmatig.
Net nóg een keer gebeld naar AR, om het nog een keer te checken en omdat ik in belgie een belbus zou moeten nemen, uur vantevoren reserveren en dat 2x op een dag leek me iets te veel van het goede. Deze keer wel wat beter geholpen, de rit klopt toch echt en ik heb wel toestemming om zowel heen als terug van maastricht een taxi te nemen.
Nutteloze tip, ik kom uit Eindhoven en daar is patat sowieso al friet. Ik weiger zelfs uit principe om als ik noordelijk kom 'patat' te bestellen, altijd friet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Blijft een rare volgorde, maar mooi van die taxi![]()
En let op in België is het friet en dus niet patat!
Maar dat leasebedrijf is dus nog klant? Heb al erg lang niet meer voor ze gereden. Ik kom eigenlijk nooit meer zuidelijker dan Den Bosch![]()
Ja, die inderdaad. Naast de schadehersteller volgens mij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:22 schreef Ordinateur het volgende:
En dat bedrijf is inderdaad nog klant, als je tenminste het bedrijf bedoelt waar de parkeerinstructie heel belangrijk is (''let op, er geldt in Oirschot een ZEER BELANGRIJKE parkeerinstructie'')
Misschien schade of een ander probleem. Of mevrouw vond de kleur niet mooiquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:32 schreef Warrick21 het volgende:
Ik heb morgen pas een aparte dag.
Moet eerst van Rotterdam naar Sittard in een Fiat Panda uit het jaar 2012.
Vervolgens moet ik dan van hetzelfde adres in Sittard nogmaals een zelfde type Fiat Panda 2012 meenemen, maar dan in een andere kleur, terugbrengen naar hetzelfde adres in Rotterdam waar ik ben begonnen.
Snap niet de logica hiervan, maarja![]()
Dat heb ik een keer gehadquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:36 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Misschien schade of een ander probleem. Of mevrouw vond de kleur niet mooi
Heb ik ook eens gehad, een zilverkleurige auto was toch echt niet waar mevrouw om had gevraagdquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad![]()
Nu kan ik er wel om lachen maar toen kreeg ik na een half uur discussiëren toch wel de pest in..
Heb je mooi geluk mee gehad dan! Ik weet nog dat we vroeger op weg naar of van vakantie een keer ineens een stilstaande file zagen opdoemen vanuit de mist. Ons roestige en abs-loze astratje van toen had er volle bak aan om slippend en langssturend op een meter na de voorligger te ontwijken en net op tijd stil te staan voor de file.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef mothergoose het volgende:
gister net een kettingbotsing kunnen ontwijken. kwam op de matrixborden die flitsdingejtes voor te waarschuwen voor een file, maar het peugeotje voor mij had dat blijkbaar niet door. (de vrouw) reed vrij hard achterop de file, ik kon nog op tijd stil komen. peugeotje lag flink in de kreukels..
Ik bracht een keer een splinternieuwe (slechts 7 km op de teller) full-options parelmoerwitte 508 SW naar een vrouw in Haren, je weet wel, dat dorp waar ze te gekke fuifen kunnen geven. Echt, ik had dat ding zo voor de deur geplempd. Stapelverliefd was ik op die auto. Echt alles wat je je maar kon wensen zat aan boord, panoramadak, ding was echt afgeladen. Kom ik daar, wilde mevrouw de auto eerst niet aannemen. Ze vond de kleur niet mooi. Ik dacht dat ik gek werd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad![]()
Nu kan ik er wel om lachen maar toen kreeg ik na een half uur discussiëren toch wel de pest in..
Het kan ook best vervelend zijn. Ik baal zelf al als er geen navi in zit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef Jieuwst het volgende:
Ik had laatst nog iemand die oprecht verbaasd was dat hij een auto kreeg zonder navigatie (een crisis-Clio). Hij zei er van uit te zijn gegaan dat iedere 'zakelijke auto' tegenwoordig wel voorzien zou zijn van een ingebouwd navigatie-systeem...
Ja, maar het vervelend vinden is iets anders dan letterlijk zeggen dat je niet verwacht had dat het nog mogelijk was dat er auto's bestonden die er geen hebben, vind ik dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Het kan ook best vervelend zijn. Ik baal zelf al als er geen navi in zit.
Terwijl ik er altijd een in m'n tas heb zitten
Dat is wel waar inderdaad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Ja, maar het vervelend vinden is iets anders dan letterlijk zeggen dat je niet verwacht had dat het nog mogelijk was dat er auto's bestonden die er geen hebben, vind ik dan.
Thanks, zelf ben ik geen topper met Excel, anders had ik het zelf wel veranderd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb wat veranderd, t zou nu goed moeten zijn ( http://db.tt/bQ58lyyN )
Jo werkt man, thanks!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb wat veranderd, t zou nu goed moeten zijn ( http://db.tt/bQ58lyyN )
Haha had je moeten zeggen 'Ja ik heb hem net nog getest, gaat prima!'quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef joppie_saus het volgende:
Zo bracht ik eens een Panda naar een klant, beetje een vies mannetje. Zegt ie: 'nou die achterbank is wel klein zeg'. Ik antwoordde naïef met dat hij toch alleen maar voorin zat als het goed was, en toen begon hij vies te lachen. Gadverdamme
Zeker zo'n buurtbus die 1 keer in het uur komt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef zazzel het volgende:
Maandag 3 ritten Achterveld - Meerkerk Meerkerk - Houten Nieuwegein - Breda
A4, Kentekenpapierenen een fiesta.
Die rit vanaf achterveld wordt nog leuk aangezien de overstap van de ene bus naar de andere buurtbus slechts 1minuut is...
Volgens mij is dat de auto van de nieuwe commercieel directeur. Heb deze auto al een paar zien staan waar voorheen de R8 van een van de oud directeuren stond.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zeker zo'n buurtbus die 1 keer in het uur komt?
Moeten easyway trouwens niet het kenteken vervagen op hun eigen plaatje op Facebook?
Ok, zo'n vermoede had ik al. Ik dacht dat het een nieuwe instructieauto zou zijn oid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:49 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de auto van de nieuwe commercieel directeur. Heb deze auto al een paar zien staan waar voorheen de R8 van een van de oud directeuren stond.
Wordt daar net een paar seconden geleden ook als opmerking geplaatst, door jou toevallig?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zeker zo'n buurtbus die 1 keer in het uur komt?
Moeten easyway trouwens niet het kenteken vervagen op hun eigen plaatje op Facebook?
Aight!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:33 schreef DrSnuggle het volgende:
Nop, ik ben degene die daarboven heeft gereageerd. ^^
Handig, die ga ik als aanvulling gebruiken voor in het buitenland. Ik gebruik in het binnenland altijd Waze, geeft ook continu files en vertragingen door van andere Waze-gebruikers. En hoewel Google Maps dat ook doet, past Waze dan ook de route nog aan terwijl je rijdt. Waze gebruikt alleen wel internet, dus in het buitenland niet heel handig...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik heb vorige week Navfree World gedownload voor mijn Android telefoon. Ies graties en werkt prima. Google Maps navigatie voldoet prima, maar dit is een goed alternatief voor het buitenland!
Goeie tip, dat Waze. Ik zal het eens proberen. Ben nu altijd nog Maps gebruiker en nooit problemen mee gehad. Enkel dat het dus een 'kale' navigatie is, geen extra's zoals flitsers idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef Babananana het volgende:
[..]
Handig, die ga ik als aanvulling gebruiken voor in het buitenland. Ik gebruik in het binnenland altijd Waze, geeft ook continu files en vertragingen door van andere Waze-gebruikers. En hoewel Google Maps dat ook doet, past Waze dan ook de route nog aan terwijl je rijdt. Waze gebruikt alleen wel internet, dus in het buitenland niet heel handig...
Nou ik rij later die middag nog een keer over de a27 langs houten. Maar moest perse eerst met het ov naar Houten voordat ik m'n laatste auto ophaalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:13 schreef MuurStraat het volgende:
Zo, dat was weer even een lekkere vakantie, volgende week weer aan de slag![]()
Die kentekentransporten van jullie altijd :p Dat moet toch ook met een auto te combineren zijn oid?
Oh ik heb laatst mijn Esso-bon wel opgestuurd. Nouja, beter wel opsturen wanneer het niet moet dan andersomquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef joppie_saus het volgende:
Als je ergens anders tankt dan bij de Esso: tankbon origineel opsturen. Tank je bij de Esso dan is een kopie bij de upload voldoende, tenzij je rijdt voor K uit Born.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |