abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121400587
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Panthera. het volgende:
Belgen he :D
Inderdaad _O_

Heb zelfs nog gebeld om zeker te zijn dat het niet andersom is, dus oirschot-belgie-oirschot, maar de planner die ik aan de lijn kreeg zei dat het zo was doorgegeven dus dat het zo moest.

Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.

Toch bereid ik me maar voor op een avontuurlijke dag morgen.
pi_121400871
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.

Dan zou er een verschil moeten zijn tussen eerste inschrijving en eerste inschrijving in Nederland. Sowieso is de Up een vrij nieuw model. Zal wel een tijdelijke auto zijn.
pi_121401404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Inderdaad _O_

Heb zelfs nog gebeld om zeker te zijn dat het niet andersom is, dus oirschot-belgie-oirschot, maar de planner die ik aan de lijn kreeg zei dat het zo was doorgegeven dus dat het zo moest.

Toch bereid ik me maar voor op een avontuurlijke dag morgen.
Inderdaad wat vreemd, wellicht dat er toch wat fout is gegaan. In Oirschot zit namelijk wel een leasemaatschappij waar ik heel af en toe een ritje voor heb gereden. Logischer zou het, er vanuit gaande dat het idd die leasemij is, zijn om van daar met de nieuwe auto naar België te gaan en de 2 jaar oude Micra mee terug te nemen naar de leasemij. Nu zitten ze op het ophaaladres dus even zonder auto :P

Maar goed voor de uurtjes, zoals we dan maar zeggen he ):O
.
pi_121401507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Inderdaad wat vreemd, wellicht dat er toch wat fout is gegaan. In Oirschot zit namelijk wel een leasemaatschappij waar ik heel af en toe een ritje voor heb gereden. Logischer zou het, er vanuit gaande dat het idd die leasemij is, zijn om van daar met de nieuwe auto naar België te gaan en de 2 jaar oude Micra mee terug te nemen naar de leasemij. Nu zitten ze op het ophaaladres dus even zonder auto :P
Zo redeneerde ik dus ook, de leasmij in Oirschot is mijn 'thuisbasis', woon er vlakbij en kom er regelmatig.

Net nóg een keer gebeld naar AR, om het nog een keer te checken en omdat ik in belgie een belbus zou moeten nemen, uur vantevoren reserveren en dat 2x op een dag leek me iets te veel van het goede. Deze keer wel wat beter geholpen, de rit klopt toch echt en ik heb wel toestemming om zowel heen als terug van maastricht een taxi te nemen.
pi_121401595
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:13 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Zo redeneerde ik dus ook, de leasmij in Oirschot is mijn 'thuisbasis', woon er vlakbij en kom er regelmatig.

Net nóg een keer gebeld naar AR, om het nog een keer te checken en omdat ik in belgie een belbus zou moeten nemen, uur vantevoren reserveren en dat 2x op een dag leek me iets te veel van het goede. Deze keer wel wat beter geholpen, de rit klopt toch echt en ik heb wel toestemming om zowel heen als terug van maastricht een taxi te nemen.
Blijft een rare volgorde, maar mooi van die taxi :)

En let op in België is het friet en dus niet patat!

Maar dat leasebedrijf is dus nog klant? Heb al erg lang niet meer voor ze gereden. Ik kom eigenlijk nooit meer zuidelijker dan Den Bosch :{
.
pi_121401776
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Blijft een rare volgorde, maar mooi van die taxi :)

En let op in België is het friet en dus niet patat!

Maar dat leasebedrijf is dus nog klant? Heb al erg lang niet meer voor ze gereden. Ik kom eigenlijk nooit meer zuidelijker dan Den Bosch :{
Nutteloze tip, ik kom uit Eindhoven en daar is patat sowieso al friet. Ik weiger zelfs uit principe om als ik noordelijk kom 'patat' te bestellen, altijd friet. ^O^

En dat bedrijf is inderdaad nog klant, als je tenminste het bedrijf bedoelt waar de parkeerinstructie heel belangrijk is (''let op, er geldt in Oirschot een ZEER BELANGRIJKE parkeerinstructie'')
pi_121401944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:22 schreef Ordinateur het volgende:

En dat bedrijf is inderdaad nog klant, als je tenminste het bedrijf bedoelt waar de parkeerinstructie heel belangrijk is (''let op, er geldt in Oirschot een ZEER BELANGRIJKE parkeerinstructie'')
Ja, die inderdaad. Naast de schadehersteller volgens mij.
.
pi_121402113
Ik heb morgen pas een aparte dag.

Moet eerst van Rotterdam naar Sittard in een Fiat Panda uit het jaar 2012.

Vervolgens moet ik dan van hetzelfde adres in Sittard nogmaals een zelfde type Fiat Panda 2012 meenemen, maar dan in een andere kleur, terugbrengen naar hetzelfde adres in Rotterdam waar ik ben begonnen.

Snap niet de logica hiervan, maarja :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:34:28 #209
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_121402181
Tja, wensen van de klant? Ik heb ooit eens Groningen - Middelburg - Groningen gereden in twee identieke Golfjes Variant. Enige verschil: de auto die ik bracht had een trekhaak, die ik ophaalde niet, en juist die trekhaak daar was het om te doen. Andere auto brengen was voor de leasemij goedkoper dan om de klant een trekhaak te laten monteren.
#26 || Luciano da Silva
pi_121402250
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:32 schreef Warrick21 het volgende:
Ik heb morgen pas een aparte dag.

Moet eerst van Rotterdam naar Sittard in een Fiat Panda uit het jaar 2012.

Vervolgens moet ik dan van hetzelfde adres in Sittard nogmaals een zelfde type Fiat Panda 2012 meenemen, maar dan in een andere kleur, terugbrengen naar hetzelfde adres in Rotterdam waar ik ben begonnen.

Snap niet de logica hiervan, maarja :P
Misschien schade of een ander probleem. Of mevrouw vond de kleur niet mooi :D
.
pi_121402431
Zo heb je ze wel vaker, leasemaatschappijen willen nog wel eens de verkeerde auto aan een klant geven.
pi_121403756
Ach ja, zo komen wij in ieder geval aan onze uren! Ik vind het ook helemaal geen probleem om zo omslachtig te reizen en lang bezig te zijn, in mijn ogen kon het alleen zo veel simpeler!

Kan morgen wel lekker uitslapen, hoef pas tussen 12 en 13 op het adres in belgie te zijn
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:17:30 #213
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121403937
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:36 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Misschien schade of een ander probleem. Of mevrouw vond de kleur niet mooi :D
Dat heb ik een keer gehad _O-
Nu kan ik er wel om lachen maar toen kreeg ik na een half uur discussiëren toch wel de pest in..
pi_121404274
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nu kan ik er wel om lachen maar toen kreeg ik na een half uur discussiëren toch wel de pest in..
Heb ik ook eens gehad, een zilverkleurige auto was toch echt niet waar mevrouw om had gevraagd :P
En ik kwam een Opel Astra brengen bij een vrouw. Maar ze had toch echt een stationwagen klasse Golf besteld, En ik kwam aan met een Opel Astra SW aan. Die had toch echt veel minder klasse dan een Golf, daar kon ze toch niet mee komen aanzetten bij haar vriendinnen, een Opel is toch geen auto met klasse :D Ik heb haar maar niet verteld dat deze obesitas-opel ook nog een ongeblazen 1.4 met 100 luie pony's onder de kap had, en antwoordde braaf dat het een prima auto was :')
.
pi_121405123
Ik heb eens gehad dat de C1 van een klant vervangen moest worden door een andere C1, omdat hij 3(?) jaar oud was. Hij kreeg er een terug van 2 jaar oud maar met veel meer kilometers op de teller, daar was hij niet zo blij mee. Hij ging meteen de leasemaatschappij bellen omdat hij liever de eerste C1 wilde houden. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 19:45:30 ]
pi_121406118
gister net een kettingbotsing kunnen ontwijken. kwam op de matrixborden die flitsdingejtes voor te waarschuwen voor een file, maar het peugeotje voor mij had dat blijkbaar niet door. (de vrouw) reed vrij hard achterop de file, ik kon nog op tijd stil komen. peugeotje lag flink in de kreukels..
pi_121407082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef mothergoose het volgende:
gister net een kettingbotsing kunnen ontwijken. kwam op de matrixborden die flitsdingejtes voor te waarschuwen voor een file, maar het peugeotje voor mij had dat blijkbaar niet door. (de vrouw) reed vrij hard achterop de file, ik kon nog op tijd stil komen. peugeotje lag flink in de kreukels..
Heb je mooi geluk mee gehad dan! Ik weet nog dat we vroeger op weg naar of van vakantie een keer ineens een stilstaande file zagen opdoemen vanuit de mist. Ons roestige en abs-loze astratje van toen had er volle bak aan om slippend en langssturend op een meter na de voorligger te ontwijken en net op tijd stil te staan voor de file.
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:40:49 #218
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_121407707
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik bracht een keer een splinternieuwe (slechts 7 km op de teller) full-options parelmoerwitte 508 SW naar een vrouw in Haren, je weet wel, dat dorp waar ze te gekke fuifen kunnen geven. Echt, ik had dat ding zo voor de deur geplempd. Stapelverliefd was ik op die auto. Echt alles wat je je maar kon wensen zat aan boord, panoramadak, ding was echt afgeladen. Kom ik daar, wilde mevrouw de auto eerst niet aannemen. Ze vond de kleur niet mooi. Ik dacht dat ik gek werd. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_121412830
Nog nooit gehad dat iemand de auto niks vond. Wel een keer gehad dat ik bij iemand kwam voor een auto, beetje praten enzo, ook uitleggen wat EW nou precies inhield. Toen werd ie boos dat "de OV-studentenkaart die van mijn belastinggeld betaald wordt misbruikt wordt voor dit soort zaken waarvoor hij ten zeerste niet bedoeld is" _O-
Voordat ik wegging met de auto zei hij nog dat hij nog wel een brief naar de overheid zou sturen ofzo :')
pi_121413017
Ik had laatst nog iemand die oprecht verbaasd was dat hij een auto kreeg zonder navigatie (een crisis-Clio). Hij zei er van uit te zijn gegaan dat iedere 'zakelijke auto' tegenwoordig wel voorzien zou zijn van een ingebouwd navigatie-systeem... :{
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:13:07 #221
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121413347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef Jieuwst het volgende:
Ik had laatst nog iemand die oprecht verbaasd was dat hij een auto kreeg zonder navigatie (een crisis-Clio). Hij zei er van uit te zijn gegaan dat iedere 'zakelijke auto' tegenwoordig wel voorzien zou zijn van een ingebouwd navigatie-systeem... :{
Het kan ook best vervelend zijn. Ik baal zelf al als er geen navi in zit.
Terwijl ik er altijd een in m'n tas heb zitten :')
pi_121413674
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Het kan ook best vervelend zijn. Ik baal zelf al als er geen navi in zit.
Terwijl ik er altijd een in m'n tas heb zitten :')
Ja, maar het vervelend vinden is iets anders dan letterlijk zeggen dat je niet verwacht had dat het nog mogelijk was dat er auto's bestonden die er geen hebben, vind ik dan.
pi_121413739
Ik moest een keer een Audi A1 brengen en een Polo mee terug nemen. De klant had om wat groters gevraagd, maar dat was niet echt doorgekomen blijkbaar :') Ze moest dezelfde middag nog met vijf man naar de andere kant van het land :D
pi_121414012
Ik heb ook eens een rit van Nijmegen naar Veendam gehad. Onderweg heel veel gedoe, ov-vertraging en files, kom ik in Veendam aan, zegt dit man: 'ik had een auto met trekhaak besteld, hier kan ik niks mee'. Al die moeite voor niets. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 22:23:31 ]
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:33:13 #225
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121414601
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ja, maar het vervelend vinden is iets anders dan letterlijk zeggen dat je niet verwacht had dat het nog mogelijk was dat er auto's bestonden die er geen hebben, vind ik dan.
Dat is wel waar inderdaad.
pi_121419970
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb wat veranderd, t zou nu goed moeten zijn ( http://db.tt/bQ58lyyN )
Thanks, zelf ben ik geen topper met Excel, anders had ik het zelf wel veranderd. :) Zal morgen ff kijken. Dropbox ligt er nu uit of zo.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:34:32 #227
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_121420943
Haha ik had bij een van m'n eerste ritten dat ik een prius plug-in kwam brengen, en dat ik de full option lexus GS450H van die kerel weer moest meenemen. Kon die klant ook niet echt waarderen :')
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:47:50 #228
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_121426878
Zo bracht ik eens een Panda naar een klant, beetje een vies mannetje. Zegt ie: 'nou die achterbank is wel klein zeg'. Ik antwoordde naïef met dat hij toch alleen maar voorin zat als het goed was, en toen begon hij vies te lachen. Gadverdamme :')
#26 || Luciano da Silva
pi_121427497
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb wat veranderd, t zou nu goed moeten zijn ( http://db.tt/bQ58lyyN )
Jo werkt man, thanks!

quote:
15s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef joppie_saus het volgende:
Zo bracht ik eens een Panda naar een klant, beetje een vies mannetje. Zegt ie: 'nou die achterbank is wel klein zeg'. Ik antwoordde naïef met dat hij toch alleen maar voorin zat als het goed was, en toen begon hij vies te lachen. Gadverdamme :')
Haha had je moeten zeggen 'Ja ik heb hem net nog getest, gaat prima!'

Trouwens, ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik heb vorige week Navfree World gedownload voor mijn Android telefoon. Ies graties en werkt prima. Google Maps navigatie voldoet prima, maar dit is een goed alternatief voor het buitenland!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 11:36:28 #230
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_121428232
Maandag 3 ritten Achterveld - Meerkerk Meerkerk - Houten Nieuwegein - Breda
A4, Kentekenpapieren :') en een fiesta.
Die rit vanaf achterveld wordt nog leuk aangezien de overstap van de ene bus naar de andere buurtbus slechts 1minuut is...
pi_121428347
Ik zit al een half uur bij de dealer te wachten tot het rdw mee wil werken en de auto op naam kan worden gezet, goed voor de uurtjes zullen we maar zeggen.
pi_121428431
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef zazzel het volgende:
Maandag 3 ritten Achterveld - Meerkerk Meerkerk - Houten Nieuwegein - Breda
A4, Kentekenpapieren :') en een fiesta.
Die rit vanaf achterveld wordt nog leuk aangezien de overstap van de ene bus naar de andere buurtbus slechts 1minuut is...
Zeker zo'n buurtbus die 1 keer in het uur komt?

Moeten easyway trouwens niet het kenteken vervagen op hun eigen plaatje op Facebook? :)
pi_121428625
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Moeten easyway trouwens niet het kenteken vervagen op hun eigen plaatje op Facebook? :)
Volgens mij is dat de auto van de nieuwe commercieel directeur. Heb deze auto al een paar zien staan waar voorheen de R8 van een van de oud directeuren stond.
Nee.
pi_121429140
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:49 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de auto van de nieuwe commercieel directeur. Heb deze auto al een paar zien staan waar voorheen de R8 van een van de oud directeuren stond.
Ok, zo'n vermoede had ik al. Ik dacht dat het een nieuwe instructieauto zou zijn oid.
pi_121429876
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Wordt daar net een paar seconden geleden ook als opmerking geplaatst, door jou toevallig? ;)
pi_121429984
Nop, ik ben degene die daarboven heeft gereageerd. ^^
pi_121430820
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:33 schreef DrSnuggle het volgende:
Nop, ik ben degene die daarboven heeft gereageerd. ^^
Aight!

Haha lekker trollen die gast over het onzichtbaar maken van kentekens.
pi_121433385
Zo, dat was weer even een lekkere vakantie, volgende week weer aan de slag :P

Die kentekentransporten van jullie altijd :p Dat moet toch ook met een auto te combineren zijn oid?
pi_121434219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:09 schreef Hojdhopper het volgende:

Trouwens, ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik heb vorige week Navfree World gedownload voor mijn Android telefoon. Ies graties en werkt prima. Google Maps navigatie voldoet prima, maar dit is een goed alternatief voor het buitenland!
Handig, die ga ik als aanvulling gebruiken voor in het buitenland. Ik gebruik in het binnenland altijd Waze, geeft ook continu files en vertragingen door van andere Waze-gebruikers. En hoewel Google Maps dat ook doet, past Waze dan ook de route nog aan terwijl je rijdt. Waze gebruikt alleen wel internet, dus in het buitenland niet heel handig...
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_121435647
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef Babananana het volgende:

[..]

Handig, die ga ik als aanvulling gebruiken voor in het buitenland. Ik gebruik in het binnenland altijd Waze, geeft ook continu files en vertragingen door van andere Waze-gebruikers. En hoewel Google Maps dat ook doet, past Waze dan ook de route nog aan terwijl je rijdt. Waze gebruikt alleen wel internet, dus in het buitenland niet heel handig...
Goeie tip, dat Waze. Ik zal het eens proberen. Ben nu altijd nog Maps gebruiker en nooit problemen mee gehad. Enkel dat het dus een 'kale' navigatie is, geen extra's zoals flitsers idd.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 15:36:15 #241
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_121436860
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:13 schreef MuurStraat het volgende:
Zo, dat was weer even een lekkere vakantie, volgende week weer aan de slag :P

Die kentekentransporten van jullie altijd :p Dat moet toch ook met een auto te combineren zijn oid?
Nou ik rij later die middag nog een keer over de a27 langs houten. Maar moest perse eerst met het ov naar Houten voordat ik m'n laatste auto ophaal :') over efficiëntie gesproken.
En die buurtbus rijd maar 5x op een dag, dus ik voel een taxi aankomen..
pi_121438130
Ik heb al héél lang niet meer die kentekenpapieren gedaan, maar vroeger toen ik het nog wel eens deed pakte ik in zo'n geval gewoon eerst de tweede auto. Nooit wat van gehoord.
Pas wel op dat je je aan de tijden in de ritinfo houdt, want het bedrijf in Houten houdt zich daar nogal strikt aan. Een keer moest ik daar een auto halen en bij iemand afleveren om 16.00, toen werd ik om 16.05 gebeld door EW waarom ik er nog niet was.
Overigens was ik er toen net aangekomen en wilde ik EW net bellen dat de CP nergens gevonden kon worden dus dat kwam goed uit :D
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:16:06 #243
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_121438297
Nouja het kansloze is gewoon dat het met de auto nog niet eens 20min rijden is, en met het ov bijna 1,5 uur als je pech hebt..
pi_121438337
Ja, daarom ging ik eerst meestal de 2e auto ophalen als Houten op de route lag :P
Alleen dus wel oppassen dat je de tijd haalt, maar ik heb nooit klachten van EW ontvangen dat dat niet mocht.
pi_121438533
Ik hoop dat ik maandag niet thuis kom te zitten... :@
pi_121439266
Ik moest vandaag voor het eerst eens het tanken voorschieten. Maar hoe werkt dat nou? Scan je gewoon je bon in en voeg het toe bij je digitale ritbon en het is goed. Of moet je nou ook het originele bon opsturen?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:56:25 #247
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_121439688
Als je ergens anders tankt dan bij de Esso: tankbon origineel opsturen. Tank je bij de Esso dan is een kopie bij de upload voldoende, tenzij je rijdt voor K uit Born.
#26 || Luciano da Silva
pi_121440500
Maandag weer aan de bak. Groningen - Apeldoorn in een Swift en Meppel - Elburg in een Golf Variant. Hoe ze aan de combinatie komen mag Joost weten, maar ik maak weer uren.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_121442222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef joppie_saus het volgende:
Als je ergens anders tankt dan bij de Esso: tankbon origineel opsturen. Tank je bij de Esso dan is een kopie bij de upload voldoende, tenzij je rijdt voor K uit Born.
Oh ik heb laatst mijn Esso-bon wel opgestuurd. Nouja, beter wel opsturen wanneer het niet moet dan andersom :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_121448921
Vandaag dus een avontuurlijke dag gehad! Met de trein naar Maastricht gegaan, en vervolgens met de taxi naar het adres in Belgie. Prijs van de rit schrok ik wel redelijk van, was 32 euro. De CP was een hele vriendelijke man, maar hij was ook erg verbaasd dat ik eerst de oude auto kwam halen om vervolgens de nieuwe te brengen. Volgens mij snapte hij sowieso de procedure niet helemaal, want ik mocht gaan zitten en kreeg wat drinken, 'dan wachten we even op die andere jongen'. Na een paar minuten maar uitgelegd dat ik alles alleen ging doen, anders had ik daar nog wel even gezeten.

Op en neer naar Oirschot, de Volkswagen Up reed nog best prima, nieuwe auto (19 km op de teller) maar harder dan 130 moet je er echt niet mee gaan rijden. Bij aankomst weer vriendelijk ontvangen, de man zei eerlijk dat ie me wel naar maastricht wilde brengen maar dat ie gewoon geen tijd had om een half uur heen en een half uur terug te rijden. Dus taxi weer gebeld, zelfde als in de ochtend, en onderweg naar huis.

Heb dus 62 euro aan taxikosten moeten declareren, ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor. Stiekem hoop ik van wel, misschien dat ze dan zelf ook inzien hoe omslachtig het allemaal is.

Hoogtepunt van de dag: Bij de leasemaatschappij een mooie pen gekregen, in de vorm van een uitklapbare autosleutel met ook een ingebouwd zaklampje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')