Kijk! Dat zijn de betere ritten! Ben benieuwd naar de foto's.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 05:34 schreef mothergoose het volgende:
Heb gister 12 gangen vis meegegeten met een stuk of 8 zeer bekende bn ers. Klant had mij besteld om 19 zodat ik mee kon eten ipv eeuwig kebab eten.
Maar dan waar het om gaat: de 911
Het reed eigenlik minder speciaal dan ik dacht.. hele tijd 170 gereden en dat was best prima. Flink hard geveerd wel.. Laatste stuk, door Maastricht was wel heel erg vet. Raampjes open en lekker keihard bochten uitaccelereren door een slapende stad. Heb een huge fooi gekregen ook nog dus dat was allemaal erg vet. Nadeel was dat ik om 0100 in bed lag en om 0515 alweer in de trein moest zitten voor volgende rit..
Foto's volgen
Nice verhaal dit. Dit is dus ook de reden waarom ik evt. PC zou willen worden. Mooie avonturen, mooie auto's, gratis dinertjes:)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 05:34 schreef mothergoose het volgende:
Heb gister 12 gangen vis meegegeten met een stuk of 8 zeer bekende bn ers. Klant had mij besteld om 19 zodat ik mee kon eten ipv eeuwig kebab eten.
Maar dan waar het om gaat: de 911
Het reed eigenlik minder speciaal dan ik dacht.. hele tijd 170 gereden en dat was best prima. Flink hard geveerd wel.. Laatste stuk, door Maastricht was wel heel erg vet. Raampjes open en lekker keihard bochten uitaccelereren door een slapende stad. Heb een huge fooi gekregen ook nog dus dat was allemaal erg vet. Nadeel was dat ik om 0100 in bed lag en om 0515 alweer in de trein moest zitten voor volgende rit..
Foto's volgen
Volgens mij moet dat bij veel minder maanden al, als er al een officiele termijn voor is. Maar ze willen ook dat je doorgeeft wanneer je 2 weken op vakantie gaat, dus een telefoontje kan geen kwaad lijkt me...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:12 schreef Kevindinhinho het volgende:
Voor mij ook de reden dat ik over een maand als pc ga solliciteren! Fijn verhaal Mothergoose!
Hoe zit het eigenlijk met stage lopen? Ik weet dat, wanneer je zes maanden + afwezig bent, jehet door moet geven. Maar ik loop slechts drie maanden stage. Iemand?
Das altijd een teleurstelling... veel plezier in het ov:pquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:25 schreef bokkepoot het volgende:
En dan blijkt dat er op het eerste adres gewoon geen auto klaarstaat.
Haha jij had je woordenboek aanstaan zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef mothergoose het volgende:
kan iemand mij ff PMen hoe ik hoer een foto ingooi?
Haha je had geen idee dat het veel geregend had ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:07 schreef joppie_saus het volgende:
Gisteren de voorbumper van de bedrijfsbus aan stront gereden. Ik dacht even slim te zijn en een stukje via het gras af te snijden. Toen kwam ik klem te zitten. Komt er een gappie naar buiten die mij er wel even achterwaarts uit zou trekken. Net toen ik zei dat het niet ging lukken, gaf meneer nog een peut gas. Maar mijn voorbumper had zich al ingegraven in de grond, dus die stoot gas was genoeg om mijn voorbumper aan de voorkant los te laten schieten. Uiteindelijk heeft de klant waar ik was mijn busje met de heftruck er uit getrokken en kon ik op kantoor met drie man die bumper met schroeven weer vastjassen
handig, maar herkenbaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel, maar ik rij daar altijd over het gras. Liepen ook genoeg bandensporen dus ik vertrouwde er op dat het moest lukken.
Had gelijk een vervolg rit gekregenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef maxmin het volgende:
[..]
Das altijd een teleurstelling... veel plezier in het ov:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |