Zoiets lijkt me ook echt mooi om een keer te doen, ik hou namelijk wel van een beetje avontuurquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Ordinateur het volgende:
Vandaag dus een avontuurlijke dag gehad! Met de trein naar Maastricht gegaan, en vervolgens met de taxi naar het adres in Belgie. Prijs van de rit schrok ik wel redelijk van, was 32 euro. De CP was een hele vriendelijke man, maar hij was ook erg verbaasd dat ik eerst de oude auto kwam halen om vervolgens de nieuwe te brengen. Volgens mij snapte hij sowieso de procedure niet helemaal, want ik mocht gaan zitten en kreeg wat drinken, 'dan wachten we even op die andere jongen'. Na een paar minuten maar uitgelegd dat ik alles alleen ging doen, anders had ik daar nog wel even gezeten.
Op en neer naar Oirschot, de Volkswagen Up reed nog best prima, nieuwe auto (19 km op de teller) maar harder dan 130 moet je er echt niet mee gaan rijden. Bij aankomst weer vriendelijk ontvangen, de man zei eerlijk dat ie me wel naar maastricht wilde brengen maar dat ie gewoon geen tijd had om een half uur heen en een half uur terug te rijden. Dus taxi weer gebeld, zelfde als in de ochtend, en onderweg naar huis.
Heb dus 62 euro aan taxikosten moeten declareren, ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor. Stiekem hoop ik van wel, misschien dat ze dan zelf ook inzien hoe omslachtig het allemaal is.
Hoogtepunt van de dag: Bij de leasemaatschappij een mooie pen gekregen, in de vorm van een uitklapbare autosleutel met ook een ingebouwd zaklampje.
Echt lame die kentekentransporten. Heb het denk ik 3x moeten doen. Kom je daar aan bij die receptie.. "Bedankt bye" en vervolgens kan je dik 20min staan wachten op de bus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:16 schreef zazzel het volgende:
Nouja het kansloze is gewoon dat het met de auto nog niet eens 20min rijden is, en met het ov bijna 1,5 uur als je pech hebt..
Een dubbele missie, are you kidding me? 'Ja inderdaad, ik heb echt het gevoel dat ik de wereld red vandaag!'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:33 schreef Mallet het volgende:
[..]
Echt lame die kentekentransporten. Heb het denk ik 3x moeten doen. Kom je daar aan bij die receptie.. "Bedankt bye" en vervolgens kan je dik 20min staan wachten op de bus.
Ik heb ook een keer kentekenpapieren vanuit de grote in Breda naar iemand moeten brengen, maar dat was zeg maar op doorreis met een auto naar het afleveradres. Toen zeiden ze nog daar: "Oh ja jij hebt vandaag een dubbele missie"
Inderdaad, gewoon wat afwisseling van de dagelijkse gang van zaken zou vaker welkom zijn. Maar erg avontuurlijk krijg je het niet in Nederland helaas.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me ook echt mooi om een keer te doen, ik hou namelijk wel van een beetje avontuur
Meestal is het voor mij afleveren industrieterrein - bus naar station - trein naar huis. Lijkt me best wel mooi als iets echt onbereikbaar blijkt te zijn, tenzij het echt kutweer is natuurlijk
Dan heb je hopelijk wel een auto meegekregen om die dingen ook te bezorgen? Anders lukt dat nooit in één dagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:16 schreef MuurStraat het volgende:
Heb weleens met 30 kentekenbewijzen rond geredenMoest even wat nieuwe auto's checken, stickertjes plakken voordat ze op transport gingen door heel Europa (Was vervangend vervoer)
Ben je gestopt dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:05 schreef S-RS het volgende:
Ik kreeg die zelfs niet toen ik gewoon in dienst was, eikels
Nee, maar ik schreef het in de verleden tijd omdat ik vandaag niet jarig benquote:
EW ook altijd met hun preken. Het gebeurt me vaak genoeg dat ik door een fout in hun planning iets totaal niet kan halen en als ik ze dan bel dat ik te laat kom dan beginnen ze gelijk al over eerder dit eerder dat blablabla.... Tsja sorry maar als ik OM half 8 een auto moet ophalen en deze VOOR half 10 moet afleveren en de rit duurt 2 uur zonder file, dan wordt het vrij lastig natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 08:36 schreef zazzel het volgende:
Openbaar vervoer op de maandag ochtendbuurtbus gemist.. Die kerel zwaaide gewoon naar me toen ik aangerend kwam... Dus EW maar gebeld dat ik nu 20 min te laat zou komen bij een particulier. Kreeg ik een preek over een verbinding eerder nemen
Die mail kreeg ik ook ja, gewoon met mijn eigen naam erboven dus even dacht ik dat ie persoonlijk aan mij gericht was. Heb hem uiteindelijk maar als niet verzonden beschouwd, omdat ik me zeker net genoeg kleed, ik zou ook makkelijk de EW norm halen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Bij AR krijg je helemaal niks![]()
Ja met kerst een e-card met de hoofden van de planners op sneeuwpoppen geplakt
Oja, en ik kreeg laatst een mailtje dat ze allerminst tevreden zijn met de kleding en het formuliergebruik van studenten.
Sowieso zijn er vaak wel tijden die de LM op geeft inderdaad. Maar kan me voor een hoop ritten ook voorstellen dat er geen tijd aan verbonden zit en dat de enige voorwaarde de datum is. Dan is het aan de planners om de tijden in te delen, en daar kiezen ze (logischerwijs) tijden die voor EW het financieel rendabelst zijn ook al gaat dat dan ten kosten van het gemak voor de chauffeur.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:00 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik denk dat de planners het ook andersom denken. Zij kunnen vaak weinig aan de tijden doen die de LM opgeeft.. Maar ik ben het met jullie eens, die planning slaat soms nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |