Die mail kreeg ik ook ja, gewoon met mijn eigen naam erboven dus even dacht ik dat ie persoonlijk aan mij gericht was. Heb hem uiteindelijk maar als niet verzonden beschouwd, omdat ik me zeker net genoeg kleed, ik zou ook makkelijk de EW norm halen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Bij AR krijg je helemaal niks![]()
Ja met kerst een e-card met de hoofden van de planners op sneeuwpoppen geplakt
Oja, en ik kreeg laatst een mailtje dat ze allerminst tevreden zijn met de kleding en het formuliergebruik van studenten.
Sowieso zijn er vaak wel tijden die de LM op geeft inderdaad. Maar kan me voor een hoop ritten ook voorstellen dat er geen tijd aan verbonden zit en dat de enige voorwaarde de datum is. Dan is het aan de planners om de tijden in te delen, en daar kiezen ze (logischerwijs) tijden die voor EW het financieel rendabelst zijn ook al gaat dat dan ten kosten van het gemak voor de chauffeur.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:00 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik denk dat de planners het ook andersom denken. Zij kunnen vaak weinig aan de tijden doen die de LM opgeeft.. Maar ik ben het met jullie eens, die planning slaat soms nergens op
Met gemak..quote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef qua111 het volgende:
Jaaa na 3 weken alsnog mailtje gehad, maandag sollicitatie!!
Kan iemand mij misschien vertellen hoe 't zit qua regio's?
Ik ga werken in regio Rotterdam, maar is het ophaaladres dan echt om en nabij Rotterdam,
of kan het bijvoorbeeld ook in Gouda zijn(=half uur vanaf R'dam)?
Makkelijk. Ik werk ook regio Rotterdam (woon zelf ik Vlaardingen) en mijn ophaaladressen zijn meestal in Vlaardingen/Schiedam/Rotterdam zelf/Spijkenisse+omgeving en ik heb een periode gehad dat ik regelmatig in de richting van Stellendam/Dirksland en dergelijke begon.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef qua111 het volgende:
Jaaa na 3 weken alsnog mailtje gehad, maandag sollicitatie!!
Kan iemand mij misschien vertellen hoe 't zit qua regio's?
Ik ga werken in regio Rotterdam, maar is het ophaaladres dan echt om en nabij Rotterdam,
of kan het bijvoorbeeld ook in Gouda zijn(=half uur vanaf R'dam)?
Ah goed om te horen. Studeer in Rotterdam, maar woon zelf nabij Gouda, dus dan kan ik vaak met colleges combineren^^quote:Op maandag 14 januari 2013 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Makkelijk. Ik werk ook regio Rotterdam (woon zelf ik Vlaardingen) en mijn ophaaladressen zijn meestal in Vlaardingen/Schiedam/Rotterdam zelf/Spijkenisse+omgeving en ik heb een periode gehad dat ik regelmatig in de richting van Stellendam/Dirksland en dergelijke begon.
bij die toko in Winschoten?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag op het werk bij de snoepboer een VVV Irischeque gehad voor mijn verjaardag. Dit bedrijf weet hoe ze met werknemers om moeten gaan
Haha als je in winterswijk wil komen mag je wel een uur te vroeg vertrekken. Arriva en Breng maken er nog een groter zootje van dan Syntus deed.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Panthera. het volgende:
Ophaalplekken, tsja. Ik zit eerder in Amsterdam dan in Winterswijk, toch start ik af en toe in de laatste en nooit in de eerste.
Benzine is na de jaarwisseling alleen nog maar duurder gewordenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij die toko in Winschoten?
Vandaag trouwens getankt voor 69,9 cent. Vorige week nog 73 cent dus gaat de goede kant op.![]()
(oja, mijn auto rijd op LPG, vandaar.)
Ja ik weet niet wat het is met die lijn maar er is altijd wat. Die nieuwe treinen hebben vooral een hele irritante piep als de deuren opengaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:38 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha als je in winterswijk wil komen mag je wel een uur te vroeg vertrekken. Arriva en Breng maken er nog een groter zootje van dan Syntus deed.
Die piep inderdaad. En die deur gaat ook gewoon 10 minuten lang open en dicht op begin en eindstation:p Zowel afgelopen vrijdag als gisterochtend was het weer veetransport, kon niemand meer bij.. Wie komt er dan ook met een enkel treintje aanzetten op zondagavond als iedereen naar zn studentenkamer gaat? Het is echt nog nooit rustig geweest op zondagavond.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het is met die lijn maar er is altijd wat. Die nieuwe treinen hebben vooral een hele irritante piep als de deuren opengaan.
Haha, daar kwam ik dit weekend ook achter toen ik die trein nam, zwaar vervelend. Trein rook nog wel als nieuw.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het is met die lijn maar er is altijd wat. Die nieuwe treinen hebben vooral een hele irritante piep als de deuren opengaan.
Welcome back!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef RTS91 het volgende:
Weer terug in Nederland, inlogcode toegestuurd gekregen dus ik kan weer aan de slag
Nee.quote:
Nicely.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef RTS91 het volgende:
Weer terug in Nederland, inlogcode toegestuurd gekregen dus ik kan weer aan de slag
Ik snap echt niet waar dat gezeik allemaal vandaan komt. 5 cm sneeuw, kom op jongens....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:40 schreef Viezze het volgende:
Succes gewenst aan iedereen die vandaag de weg op moet. Het filerecord is in ieder geval al verbroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |