quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Lambada valt aardig in de smaak bij Oop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Geinig die concerten achterop, hij is nog te beroerd om naar de Arena toe te gaan voor een wedstrijd van Ajax, laat staan dat ie naar een concert zou gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is erg trots op zijn Led Zeppelin-shirt, met alle concerten op de rug
[ afbeelding ]
En 's avonds poetst opa gewoon weer z'n tanden met die borstel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
Oop heeft een werkster die poetst het hele huis met een tandenborstel. Ze vergeet alleen wel eens een stukkie achter de bank
Als ik 'm zo zie bewegen kan ie volgens mij zelf wel z'n biertjes halen .....en dat is nog het minstequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik 'm dan zo zie weet ik haast zeker dat hij familie is van Schlitzie uit Freaks.
Vreemdgaan is 'm veel te veel werk, daarvoor moet-ie misschien zelfs wel voor naar buiten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
Hij is al 40 jaar met oma getrouwd en hij gaat niet vreemd. OMG het arme mens heeft een echt lot uit de loterij
Ik wil net zeggen en welke vrouw krijg je bovendien zo gek om biertjes te halen als reactie op een belletje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vreemdgaan is 'm veel te veel werk, daarvoor moet-ie misschien zelfs wel voor naar buiten.
zélf???quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Tijdens de karaoke-ronde wordt het Feyenoordlied ingezet. Oop gaat maar even bier halen...
[ afbeelding ]
Ja het liefst zou ie natuurlijk willen dat oma er het bed voor uit zou komen, maar zooo gek is ze nog niet geloof ik .......quote:
Ze zal wel lekker kunnen slapen van die mooie muziek.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja het liefst zou ie natuurlijk willen dat oma er het bed voor uit zou komen, maar zooo gek is ze nog niet geloof ik .......
Ja, maar hij heeft natuurlijk geroepen, als je er last van hebt, moet je het zeggen hoor ..... ja, jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal wel lekker kunnen slapen van die mooie muziek.
Als een echte Feyenoorderquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef BendeBielzen het volgende:
*Hand in Hand Kameraden*
[ afbeelding ]
Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij een echte Feyenoord-fan is. Misschien kunnen we eens voor hem regelen dat de Feyenoord-selectie hem eens thuis komt bezoeken. Vindt-ie vast leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:51 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee eerlijk is eerlijk, hij zong Ajax nummer 1... Arme vogel
Als jij dat regelt kun je niet meer stuk bij hemquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij een echte Feyenoord-fan is. Misschien kunnen we eens voor hem regelen dat de Feyenoord-selectie hem eens thuis komt bezoeken. Vindt-ie vast leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |