quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan dat domme gelul van opa over het gooien van pijltjes (of je gooit raak of niet) even niet meer aanhoren. Tot later
Darten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:54 schreef Jian het volgende:
Oop heeft er vroeger veel voor over gehad. Niemand weet echt voor wat, maar het is leuk om te horen .....
Doe nou niet zo gemeen.quote:
Jonguh, jij moet lief zijn tegen die Alugekkies, anders komt Obama je halen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:00 schreef Copycat het volgende:
Jonguh! Ik roep zo meester Grijs erbij, hoor! Die zet je moralistisch op je plek. En geeft mij een pluim, want ik geloof niet in crazy shooters. Is allemaal een set up van die gemene regering!
Lmao mod, het mod echt niet gekker worden hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Copycat het volgende:
Die alugekkies zijn een beetje sneu, mag je niet om lachen. Mongolen lach je nu eenmaal ook niet in hun gezicht uit. Die Zomerse looney is trouwens nog mod geweest ook, unfuckingbelievable.
En Grijs is de Yvon Jaspers van FOK!.
En nu ga ik echt The Wire kijken.
()
Het is geluktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze proberen opa weg te pesten.
Is het weer niet gelukt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is uitgehuild en weer online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |