Precies wat ik dacht. Het beste zou oma op zondag alle eten voor de hele week klaarmaken en door de blender flikkeren. Witbrood met haring, knakworsten, erwtensoep, diverse stampotten, patat, kroketten en flink wat croma.... even blenderen, invriezen in éénpersoonsporties en dagelijks wat oppiepen in de magnetron. Ze vinden toch alles heerrrrrrrrrlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef Copycat het volgende:
Waarom pleurt hij het niet in de blender? Of laat hij het door zijn slavin voorkauwen en uitspugen? Qua smakelijkheid verandert dat tenslotte niks, maar het maakt het 'eten' nog makkelijker.
2 dagen Leidens ontzet na elkaar dus, wat een historisch besef heeft die man tochquote:Op zondag 6 januari 2013 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. Poes-technisch gezien wordt er ander eten verwacht zou ik inschatten...
Ohw, misschien wil Oop wel een spuugje draadjesvlees op de grond doen?![]()
[ afbeelding ]
Nee, dank jequote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
En voor allen, sommigen, en ook wel diegene die het Hutspot-festijn gemist mochten hebben, hier de volledige versie....![]()
Ik zie Oop liever niet kauwenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het zag er in eerste instantie heel lekker uit hoor....
Mooi wonen in die bossenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zou nooit een ton betalen voor een vakantiehuisje, dat is 'm net even te gek. Hij zit nu te rekenen hoeveel flesjes Cara je kan kopen voor een ton.
Nee, want er zijn geen Marokkanen om de scootertjes te rijden.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi wonen in die bossen
zouden ze ook een pizzakoerier hebben daar ?
gat in de markt dus, we zetten Oop een zwarte pruik op en leggen 'm 12 uur achtereen op een zonnebank, daarna duwen we 'm op een scooter en gaan. Hoeven we Oma alleen nog te leren wat de ovenstanden voor de pizza's zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, want er zijn geen Marokkanen om de scootertjes te rijden.
Die ouwe kan zich überhaupt niet voorstellen wat je in het buitenland moet zoeken, want buitenlanders. Komt bij dat hij uit zijn stoel moet opstaan en in de auto moet plaatsnemen om er naartoe te rijden.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zou nooit een ton betalen voor een vakantiehuisje, dat is 'm net even te gek. Hij zit nu te rekenen hoeveel flesjes Cara je kan kopen voor een ton.
Opa in een vakantiehuis, zie je het voor je? Zit-ie ergens anders de hele middag Facebookspelletjes te spelen en 's avonds bier te tanken.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ouwe kan zich überhaupt niet voorstellen wat je in het buitenland moet zoeken, want buitenlanders. Komt bij dat hij uit zijn stoel moet opstaan en in de auto moet plaatsnemen om er naartoe te rijden.
Nee, dit is alleen weggelegd voor mensen die onterecht veul geld hebben verdiend. En wat is nou 5 weken per jaar in zo'n vakantiehuis? De rest van het jaar staat het leeg. Nooit gehoord van verhuur zeker.
Ik heb met mijn ouders 5 jaar in Noorwegen gewoond. Ik weet er niet veel meer van, te jong. Maar mijn ouders hebben daar de tijd van hun leven gehad. Pa was bassist in een jazzcombo, dus geen vakantie, gewoon werken.
Jian weerquote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef pullup het volgende:
Opa is wat aan het mopperen dat jullie aan het zeiken zijn. Wie deed dat ?
Een echte, tandeloze Hollander van onder de twee en boven de negentig ...quote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Een echte Hollander prakt zijn eten, volgens opa. Dat jullie het maar even weten
In het buitenland hebben ze niet overal I-net hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa in een vakantiehuis, zie je het voor je? Zit-ie ergens anders de hele middag Facebookspelletjes te spelen en 's avonds bier te tanken.
In de tussenliggende jaren heeft die ouwe gewoon niet geleefd. Nu ook niet trouwens.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef Copycat het volgende:
Een echte, tandeloze Hollander van onder de twee en boven de negentig ...
Of echte Hollanders met walgelijke eet'manieren'.
Kleine kinderen hebben er ook nogal eens een probleem mee dat ze niet van hun eigen bordje kunnen eten. Kindertjes hebben dan een Bert en Ernie bord of eentje van Mickey Mouse, die vroegoude kerel heeft er eentje van Ajax.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een echte, tandeloze Hollander van onder de twee en boven de negentig ...
Of echte Hollanders met walgelijke eet'manieren'.
The horrorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze niet overal I-net hoor.
Nou ja, hij lust toch bijna niets. Ze passen dus goed bij elkaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef beequeen het volgende:
Eik best lullig dat zijn vrouw niet kan koken. Laten we eerlijk zijn.
Als je niet zou beter zou weten, zou je denken dat het een flauwe grap is. Nu is het simpelweg de treurige waarheid. Doodgeprakte prut op een kinderbordjequote:Op zondag 6 januari 2013 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Kleine kinderen hebben er ook nogal eens een probleem mee dat ze niet van hun eigen bordje kunnen eten. Kindertjes hebben dan een Bert en Ernie bord of eentje van Mickey Mouse, die vroegoude kerel heeft er eentje van Ajax.
Tsja, beperkt menu idd. Wel makkelijk, potjes, blikjes, zakjes, diepvries en Leo.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, hij lust toch bijna niets. Ze passen dus goed bij elkaar.
Oop heeft er al wat van gezegd geloof ik, die heeft mij hoger zitten dan Hopquote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef pullup het volgende:
Ik hoor het al, het is Hop weer die aan het stoken is tegen Jian.
Wij zijn allemaal laag gezonken volgens opa en Hop.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, beperkt menu idd. Wel makkelijk, potjes, blikjes, zakjes, diepvries en Leo.
Maar ik kraam onzin uit volgens die ouwe. Ben al bezopen.
Heeft Hop al een eigen topic?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal laag gezonken volgens opa en Hop.
quote:
Een badkamer is volgens hem sowieso verspilde ruimte? Daar passen immers minstens twintig kratjes Carabier in.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij dat programma dat hij net keek zei die man over één van de huizen dat hij het een nadeel vond dat er geen wastafel was in de badkamer. "Lekker belangrijk man, wat maakt dat nou uit?", zei opa
Gezelligquote:
Ik vermoedde al zoiets. Waarschijnlijk heeft hij dat ook al vanaf zijn 30ste. Zoals het 'echte Hollanders' betaamt.quote:
Oa vond inderdaad het belangrijkste nadeel van dat huis dat er geen Leo op de hoek zat, dus zoveel mogelijk bierbergruimte was wel gewenst.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een badkamer is volgens hem sowieso verspilde ruimte? Daar passen immers minstens twintig kratjes Carabier in.
Welke rol zou opa eigenlijk spelen in deze grote samenzwering?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets. Waarschijnlijk heeft hij dat ook al vanaf zijn 30ste. Zoals het 'echte Hollanders' betaamt.
Moots! Onze zomerse vriendin sleept er weer van alles met de haren bij.
Ja denk dat ze gelijk hebben. OPa is nl een vriendelijke man die nooit scheld enzoquote:Op zondag 6 januari 2013 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal laag gezonken volgens opa en Hop.
Geef eens een linkje naar dat topic. Ben nu nieuwsgierig.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:07 schreef Copycat het volgende:
Moots! Onze zomerse vriendin sleept er weer van alles met de haren bij.
Ik had gewaarschuwd dat-ie heftig was. Lang geleden dat ik hem gezien heb maar was er toen ook erg van onder de indruk.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:08 schreef beequeen het volgende:
Btw Scrut, ik heb vannacht die film op Canvas gekeken. Heavy, ik kon moeilijk van slapen.
Heel erg BNW. Vaak vind ik dat subforum om te grimlachen, maar deze reeks gaat mij veel te ver.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef beequeen het volgende:
Geef eens een linkje naar dat topic. Ben nu nieuwsgierig.
Ik heb zo het idee dat hij zo is omgeluld om ook in een false flag te geloven.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef mootie het volgende:
Welke rol zou opa eigenlijk spelen in deze grote samenzwering?
Noem het een Islamitisch complot en hij is om.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat hij zo is omgeluld om ook in een false flag te geloven.
Het wordt tijd dat opa hem van z'n chat bant.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef pullup het volgende:
Hop denkt dat opa jenever in zijn koffie heeft gedaan en probeert het geniepig zo naar opa te spelen dat wij dat wel zullen denken.
Geinig dat deze post hem doet veronderstellen dat je op zijn chat wil komenquote:
quote:
Thanks, ik ga eens even inlezen daar.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:21 schreef Copycat het volgende:
Heel erg BNW. Vaak vind ik dat subforum om te grimlachen, maar deze reeks gaat mij veel te ver.
BNW / Sandy Hook school shooting dl.2
Have fun.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een uurtje sporten. Goede voornemens en zo![]()
Hij is gewoon aartsluiquote:Op zondag 6 januari 2013 19:42 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde net dat die ouwe chronische Pfeiffer heeft. Nog nooit zo'n hypochonder meegemaakt.
Zijn niet mijn woorden, maar die van je vriendquote:Op zondag 6 januari 2013 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hou je het niveau een beetje in de gaten,. het zakt wat in lijkt me...
Ja, zie ik zo bleek?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:47 schreef pullup het volgende:
Je moet even googelen of hij wel of geen chronische Pfeiffer heeft BQ
Ik denk hetquote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, zie ik zo bleek?
Of wordt hij specifiek genoemd?![]()
Yepquote:Op zondag 6 januari 2013 19:50 schreef beequeen het volgende:
Btw: als je Pfeiffer hebt mag je geen alcohol. Je lever, hè?
Ohhw joepie ik heb een vriend....quote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden, maar die van je vriend
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het, waarschijnlijk krijg je als je op chronische Pfeiffer googled een plaatje van opa te zien
donequote:Op zondag 6 januari 2013 19:47 schreef pullup het volgende:
Je moet even googelen of hij wel of geen chronische Pfeiffer heeft BQ
Duidelijk ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
done
http://lmgtfy.com/?q=Sjonnie+de+Wilg+chronische+Pfeiffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |