Ferdi wil bier! Legt hij aan de anderen uit. Daar zal hij dus wel om gevraagd hebben in de DBK.
Ze hebben het over dat vrouwen met masseren niet genoeg kracht hebben. Alibaba vertelt dat een fysiotherapeute hem eens verslagen heeft met handjedrukken. Dus zeg dat nou niet van die zwakke vrouwenhanden!
Leo vraagt een paar keer: "Jij song tog ook?" "Jij song tog ook?" Aan wie weet ik niet.
Ferdi heeft acht bier, een fles rood en een fles wit besteld. Voor 15 piek. En het zou alleen maandag besteld worden, maar nu kan het toch morgen al. Ofzoiets
Ze hebben het over drankgebruik.
De Stem: we kunnen binnen een half uur de bestelde drank leveren. Ik wil nu namen horen en daarna het bedrag wat je wil inleveren.
Cola is niet mogelijk.
Geluid weg
Stem vraagt: Ik wil nu weten wie zijn zakgeld heeft ingezet voor de drankbestelling? Cola kan niet ofzo. Zullen ze wel niet dronken genoeg van worden, VOO wil wel leuke beelden tenslotte.
Frank de Boer zegt ook wat.
Nog steeds werkt maar 1 stream.
Ik ga lekker slapen denk. Mazzel.
Ferdi heeft van bier nog nooit gekotst.
Wel van Pisang Ambon en nog een aantal dranken door elkaar.
Big Brother gaat weer drank kopen, de bewoners moeten er zakgeld voor inleveren. Iedereen roept zijn of haar bedrag. Het wordt binnen een half uur geleverd
Koos 5 gulden
Ferdi 5 gulden
Kim 2,50 gulden
Desiree 2,50 gulden
voor 8 bier, 1 fles witte en 1 fles rode wijn
Kim: Jullie hebben voor 10 piek bier en wij hebben voor 5 piek 2 flessen wijn.
Ali: "Dit is toch het Lagerhuis? Met Paul Witteman?"
Herhaalt dit 6 keer.
Is blij dat hij genomineerd is, had anders nu op zijn bed gelegen en het dan als verraad tegenover de anderen gevoeld. Ik snap niets van deze man.
Koos constateert dat volgende week zijn hele familie in de studio zit.
Ali wil wat eten, is gefrustreerd. Wil zak paprikachips.
Ali vertelt over zijn zoontje. Wel lief.
Robin smeert brood voor allemaal.
Drank staat in de DBK.Ali haat alcohol. Er blijkt toch cola te zijn, wel zo eerlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 00:36]
De eerste verstandige uitspraak van Ali
Zou hij Het eindelijk doorhebben?
Of heeft iemand iets over de schutting geroepen?
Kan m'n oren niet geloven.
Heeft iemand hem dat horen zeggen tijdens het nomineren???
Ali: 'Ik ben wie ik ben en ik verander voor niemand. Waarom zou niekmand zich aan mij aanpassen'
Ferdi: 'Maar je kan niet van 7 anderen verachten dat ze zich aan jouw aanpassen.'
Ferdi: 'Maar dat verwacht ik ook niet. Maar komt niet met loze praatjes aan en niet met bullshit'
Ali: 'ik heb een waanzinnig grote bek, maar ik haal mensen niet naar beneden, ik druk ze eerder omnhoog'
Hieke: 'Ik ben zo'
Ali: 'Dan hoop ik dat ik ernaast zit'
Hieke: 'het is zo'
Ali: 'Dan is het zo'
Veel smalltalk nu, jammer dat ze Ali niet z'n zin hebben gegeven.
"Ik ben zoals ik ben".3 Keer in de herhaling, rarara van wie.
Kan weinig verstaan, geluid is goed maar iedereen praat door elkaar.
Bianca vind het toch enigszins vreemd dat ze is genomineerd, denkt dat ze met iedereen goed kan opschieten.
Weer Ali met dat niemand hem kan veranderen, geen bullshit, laat iedereen in zijn waarde, ik ben zoals ik ben.
De rest van de bewoners reageert er al niet eens meer op.
Volgens mij staat het geluid toch erg op Ali gericht, alleen hem hoor je debateren.Verder geluid vaag.
Ali kan zich niet voorstellen dat Hieke buiten het huis ook zo aardig tegen iemand zo is
Volgens Hieke is dat toch echt zo.
Ali hoopt voor haar dat dat echt zo is
Het lijkt er op dat ali weer een discussie op gang gaat brengen. Ja hoor, Hieke zou geen compliment over het eten hebben gegeven. Hij zit haar duidelijk te stangen. Ze heeft alleen hem geen compliment gegeven.
Vandaar zijn 2 punten voor Hieke!! Dit wordt weer ruzie.
Ali heeft het nu over rokers die rekening moeten houden met niet-rokers. Koos begint weer over het bb-lied. Daarin zong Ali dat ze 12 vrienden waren. Vervolgens waren verschillende mensen achtereenvolgens aan de beurt om door Ali uitgekafferd te worden.
Ali: 'nu maak je er een spelletje van'
Koos vraagt zich af hoe Ali zo kan veranderen. De rest vindt ook dat hij tegenstrijdig is.
Desiree met Robin in de badkamer. Ze wilde dat ze in de discussie wat kon zeggen en dat ze niet weg hoefde te lopen. Hier baalt ze van. Ze heeft vandaag aan Ali gemerkt dat hij anders was. Ze had al vanaf het begin een hekel 'nou ja, een hekel' aan 2 mensen.
Reclame
[Nou, ik hou ermee op suc6 verder]
Weer geen geluid
Ali ruziet met Ferdi, het is niet te volgen, hij lult zo irrationeel, geen ander woord voor, sorry.
Koos probeert redelijk tegen Ali te praten over Hieke maar Ali heeft duidelijk haatgevoelens voor haar, hij durft haar niet aan te kijken.
Rust is wedergekeerd.
Het gaat erg snel dus enkele uitspraken:
Ali: lul nou niet zo Koos, ik heb hardstikke veel meegemaakt. Ik ben toch geen 18 meer?
Koos: maar Hieke toch ook niet?
Ali: dat zeg ik toch niet? Jullie begrijpen me niet.
Ali: Ik zie gewoon alles. Dat is hardstikke vervelend. Ik zie gewoon hoe mensen zijn.
Annet gaat er tegenin.
pff... de rest is standaard Ali-taal:
'jamaar kijk dat zijn dingen ik bedoel'
'begrijp je?'
'weet je wat het is?'
'zo is het gewoon'
'ik zweer het op alles wat me lief is'
etc.
Wat gepraat en ze tongen wat verder... Mèt geluid!Whoops, deze is laaaaaaaang... Desiree veegt wat speeksel van haar gezicht
Tjee, ze houden niet meer op vandaag joh...
Ok, Desiree gaat zo naar bed, lange trustezoen...
Robin slaapt overigens niet naast Desiree omdat Robin niet kan slapen als er iemand vlak naast hem ligt. Wie zegt dat er geslapen moet worden dan?! Actie willen we zien!
[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 22-09-2000 01:25]
Er is werkelijk niemand anders aan het woord, ali praat zichzelf zo dom vast dat er ook niet redelijk op te reageren valt.
<offtopic>wou dat heel nederland dit kon zien>
Annet vindt dat Ali het direct moet zeggen als er iets is.
"Ik ben zoals ik ben", Ali, King der HerhALI.
Zooo zeg!! der wordt hier ff speeksel uitgewisseld en huigen gekieteld!!
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 01:23]
Robin zegt dat hij de reacties achteraf na de nominatie juist het leukste vindt "hoe iedereen reageert, de discussies achteraf" waarom hij dan met Dee in de badkamer gaat zitten is me een raadsel, aangezien we toch niet veel romantiek hoeven te verwachten van hem.
Robin denkt dat hij en Dee op dezelfde mensen gestemd hebben, een bepaald vrouwspersoon "Dominant aanwezig, overal ieen vinger in de pap willen hebben"
Dee doet beetje hatelijk een van de anderen na "Hey guys !" (weet iemand wie dat is ?)
Iemand komt vragen wat ze aan het doen zijn. Dee zegt ronduit niet in een discussie-omgeving met Darius te willen zitten.
Dee zegt bang geweest te zijn genomineerd te zullen worden omdat de andere vrouwen erg veel met elkaar omgaan "die zijn zo close memekaar ik voel me daar niet bij thuis"
Robin zegt het heerlijk gevonden te hebben dit soort gesprekken (bij de vorige BB) op tv te kijken.
Volgens Robin zijn er meerdere mensen die zichzelf niet zijn (daar gaan we weer) Dee zegt te willen weten wie nog meer op een bepaald iemand heeft gestemd, die nu genomineerd is, en van wie zij van begin af aan al dacht niet zichzelf te zijn.
Ze heeft het over iemand die voortdurend aanwezig is, bij het koken, bij het kippen voeren, bij het afwassen, enz enz en ze stoort zich er mateloos aan. "Gewoon zeggen" zegt Robin.
"Dat merk je niet hoor als er een weg gaat dan zijn er nog elf" vindt Dee, "Nou dan komt er teminste een bed vrij en kan ik lekker slapen", Robin weer romantisch bezig. Desiree zegt juist liever met iemand anders in bed te liggen "Echt ?!?!" vraagt onze casanova oprecht verbaasd. Deze jongen is m.i. werkelijk nog maagd.
Nou gaan ze zoentjes geven, lief hoor.
"Stel je voor dat ze dit later terug zien", zegt Dee, want "niemand heeft er nog wat van gemerkt" (dat ze stiekum zoenen) Dee wil het ook juist geheim houden voor de anderen.
Na nog wat gesmak gaan ze terug naar binnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson op 22-09-2000 01:27]
Robin komt binnen, probeert Ali verstand bij te brengen. Lukt niet. ali zal iemand die Robin wat aandoet verpletteren. Natuurlijk.
Komodo kent wel een hersenchirurg die graag Ali z'n hersenen wil onderzoeken. Uniek exemplaar...
Ali vindt het GOOR hoe Desiree zich nu gedraagt.Vind het laag. Desiree kijkt hem niet meer aan. Ze begrijpt hem niet.
Robin vindt dat hij het moet laten rusten.
Ali: "kan ik ook".
Ik taai af (fris voor examen morgen) en wens de andere streamers/volhouders/helden/kanjers veel succes!
"Tja t'is een moeilijk mannetje" verzucht Koos (over Ali natuurlijk) In gesprek van benedenbed naar bovenbed zegt Desiree dat Ali er vanzelf wel een keer uit gaat want "dat gaat niet goed zo met hem en de groep" Desiree had niet verwacht dat Koos genomineerd zou zijn "Nou ik wel" bromt Koos. "Ik neem het ze niet kwalijk maar ik weet zeker dat Hieke op mij gestemd heeft, en met Bianca heb ik ook bijna geen contact, dat zijn er dan 2, en dan denk ik ook dat Georgie op mij gestemd heeft daar heb ik ook helemaal geen contact mee" "Nee?" "Nee, helemaal niks" Koos herhaalt het degenen die op hem gestemd hebben niet kwalijk te nemen "voor hetzelfde geld heb ik ook op hun gestemd, dat is dan dus wederzijds"
Saai gesprek hoor, ik wil Ali zien (en horen!)
Ferdi is aan de beurt.
Ali tegen Ferdi over levenservaring.
Ferdi: Ja, jij zal wel veel meer levenservaring hebben dan ik.
Ali: ja jongen, daar kan ik ook niks aan doen.
Ferdi: Maar ik blijf het vreemd vinden dat jij zegt dat ik je genomineerd hebt.
Ali: Ik weet gewoon dat jij me hebt genomineerd.
Ferdi: Nou, daar ben ik blij om.
Ali: Ik kijk gewoon door je heen jongen. Maar het geeft niet hoor.. 'no hard feelings'.
Ferdi: ik ga pissen
Ali: Tegen mij hebben ze gezegd bij de psygologische tests, je bent dominant en hebt alles voor iedereen over. Ja da's makkelijk, ze hebben m'n voorgeschiedenis gezien.
Robin: mopper..mopper
Ali: Robin, Robin, Robin. Ik ben niet achterlijk! Ik heb HTS gedaan dus ik ben best wel slim. Als ik iets zeg dan meen ik het.
Ferdi (terug van pissen): Je hebt wel overal een mening over.
Ali: Ja, want als ik jouw mening kan omverwerpen is het gewoon bullshit
Ferdi: Ik denk niet zo over dingen na maar misschien ben ik er wel te jong en niet ervaren genoeg voor.
Ali: maar daarvoor hoef je me nog niet te nomineren
Ferdi: jongen, wie zegt dat ik je genomineerd heb. Je bent gewoon aan het gissen.
Ali: Nee jongen, ik weet het gewoon.
Ferdi: En al zal ik het wel gedaan hebben, dan is dat aan mij.
Ali: gevoelens daar speel je niet mee. Je bent aardig voor me maar naait me in de dagboek kamer
en dit gaat volgens mij nog wel een tijdje door.
Robin zit op de hand van Ferdi en Ali is gewoon pissed en moet het kwijt.
[Dit bericht is gewijzigd door MarcoTC op 22-09-2000 01:59]
Ferdi: Je hebt oogkleppen op, en niet van die hele kleintjes ook. Je respecteerd de mening van anderen niet
Ali: En dat weet jij
Ferdi: Ja, da's mijn mensenkennis dan weer.
Ali: mh mh
Robin: Je voelt je nou aangevallen maar dat hoeft niet. Iedereen vind je aardig maar ze vonden je te dominant.
Ali: Maar ik ga niet veranderen. Ik ben mezelf
Robin: Dat moet je zelf weten maar dan weet je dat mensen je blijven nomineren
Ali: Maar de wereld gaat buiten verder en als ik verenader dan denken de mensen buiten 'fokking sjit hij is veranderd'.
Ferdi: Met Dees en Kim heb ik een normale band
Ali: van hun blijf je af want die zijn zo lief
Ferdi: daar gaat het toch helemaal niet over?
Ali: Hun zijn m'n zusjes en daar blijf je vanaf
Ferdi: Het enige waar ik mee bezig ben is een Team maken
Ali: ja dat heb je net van Robin gehoord.
Ferdi: Ik ben een survivor
Ali: Ik ook
Ferdi: Ik ben een doorzetter
Ali: ik ook
Ali: maar waarom wil je een team maken? Wil je voetballen?
Ferdi: ja, ik wil een team, ik wil lolmaken en doorgaan
Ali: oh, dus je zit hier om lol te maken
etc.
sorry hoor, het is te moeilijk om een discussie zonder inhoud te verslaan.
Kirk: WOL streams zijn ook gratis. Een LITE abo kost niks... alleen telefoontikken.
Robin ontkent hevig.
Robin kan naast niemand liggen slapen, zegt ie.
2:50
Ali staat op dit moment achetr de spiegel in de badkamer. Hij poetst zijn tanden met zijn vinger (Ja, echt. ik moest ook 2 x kijken)
Robin is ook zijn tandjes aan het poetsen.
Wel een goed idee van ze, ik ga de hint volgen!
Stream 2 op de vrouwenslaapkamer. Jolanda is wakker, loopt weg om een glaasje water, komt terug, mompelt iets tegen degene die naast haar ligt (horen wij hier Leo?), ligt te woelen, fluistert iets over Robin, stapt weer uit bed, komt even later terug met 'zuigtabletten', zoals ze zegt (die zullen wel van Robin zijn). Jolanda neemt zo'n ding en hoest vervolgens langdurig. Ja, dat helpt lekker. Ze kruipt weer in bed. Ik kan niet zien wie er naast haar ligt. Degene in het bed achter haar is ook wakker geworden en murmelt wat losse woorden, kan ze niet verstaan. Dan weer stilte...
Kim (bovenin het stapelbed) is wakker en praat met Jolanda (denk ik), die schijnbaar een slapeloze nacht doormaakt. Ons aller Kimmie moet naar het toilet en springt uit het bed. Ze is VOLLEDIG NAAKT en hrmblerqw weqwhewq fdf ...(streamverslaggever begeeft 't)
4.22 uur
Terwijl Kim weg is, staat Annet (die dus naast Jolanda lag in het 2persoonsbed) op en kruipt bovenin het stapelbed, op de plek van Kim! Waar is dat in godsnaam goed voor?
4.30 uur
Even rechtzetten: Kim was niet poedelnaakt maar droeg netjes een nachthempje. (PingPong heeft z'n lenzen niet meer in.) Niemand heeft dus iets gemist. Overigens is Kim nog altijd niet terug en ligt Annet te snurken in Kims bed. Why???
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 22-09-2000 04:31]
Een paar uur geleden lagen desiree en koos in de mannenslaapkamer in gesprek.
koos vertelde dat hij ferdi totaal niet mag , hij vind hem een leids kolere studentje "al toen ik hem voor het eerst zag dacht ik , oooh man".
Koos verteld dat hij georgie ook niet zo mag , vindt hem te betweterig.
Koos en desiree wisselen elkaars keuzes uit.
Desiree : "robin is mijn maatje , maar ik lig ook goed bij ferdi want die ligt tenminste stil en daar kan ik mijn voeten aan warmen".
even later
robin en ali staan tanden te poetsen (ali doet dit met zijn vingers)
ali :"van desiree had ik het nooit verwacht , ik zie haar nog altijd als mijn zusje , ik vind dit echt heel slecht , zeg jij (robin) nog even tegen haar dat ik dit niet zo meende".
ali : "ferdi is de klos , we moeten hem redden".
robin : "ja dikke snikkel , ik ga hem een beetje helpen".
ze moeten nu allebei lachen om ali's opmerking over ferdi.
Kim is nog altijd niet terug in de vrouwenslaapkamer. Of ze zit op de wc (meest waarschijnlijk), of ze heeft geruild met Annet en ligt nu naast Jolanda (kan ik niet zien op de stream, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk, 'k heb het in ieder geval niet zien gebeuren).
Ze zit ook niet in 't kippenhok, want dat heb ik gecheckt.
4.51 uur
Godsallemachtig je maakt nog eens wat mee hier 's nachts. Nu is Annet weer verdwenen, net op het moment dat m'n stream het begaf. Voor de goede orde: het is 5 uur 's nachts en Kim en Annet zijn NIET in de slaapkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 22-09-2000 04:52]
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 22-09-2000 05:06]
Dank aan ShroomHead. Kim schijnt weer terug te zijn. Dan kan ik ook weer rustig slapen.
Tot zover de nachtdienst.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 22-09-2000 05:05]
Als Dees al in bed ligt en Koos nog niet in het bovenbed, geeft Robin Dees een knuffel (alweer speekseluitwisseling). Flarden gehoord:
- Robin: ...je snapt het tenminste...
- Dees: ...m'n domme vriendje... [Ferdi]
- Robin: ...de afstandelijkheid...
Gaat over: waarom ligt Robin niet bij Dees -> Robin vindt het te warm op de herenSK.
Dees ligt naast Ferdi alleen om 'voeten te warmen' en niet alleen te liggen
Alles ligt nog op 1 oor .......behalve de kippen die eten en scharrelen wat rond in hun hok...
Heb weer 1 stream gericht op de damesslaappkamer in het huis -------de andere is en blijft zwart
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 07:50]
Wie heeft ze uit het hok gelaten..?.......wie is er wakker?......heb ik iets gemist?..nog steeds maar 1 stream op de damesslaapkamer.......
Er valt niets te melden.....ik ga aan de arbeid.....tot later...
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 08:32]
De regie is in ieder geval aanwezig nu want stream 4 wisselt wat naar de woonkamer, de tuin en de badkamer. Tijd om ze wakker te maken jongens!
BB grijp in!
Jep, BIANCA @ 10:15 uur.
ps: ik weet niet of BB de BB-ers heeft gewekt, want ik heb geen geluid
De stem......Bianca en Aly .....willen jullie batterijen wisselen.....
Aly Kiss my aars....
Koos mag ik heel erg graag ....zal ik nooit geen ruzie mee krijgen....maar hij moet niet tegen mij zeggen hou je muil.....
SJEES WAAR GAAT DIT OVER....??????
Aly : ik ben rechtvaardig.....
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 10:48]
Hij ratelt door..
"Kijk ik zie alles. Ik zie alle leed van de wereld en ik wil iedereen helpen..."
blablabla
Bianca: "Maar jij bekijkt alles zó extreem vanuit je gevoel en dat gevoel is zó extreem rechtvaardig..."
Ali laat 'r weer niet uitspreken en komt er weer tussen.
Ali: "Kijk, als je nomineert, zie 't niet als een spelletje. Speel niet met mensen d'r gevoelens, want daar ben ik nou ook onderdoor gegaan... Denk je dat ik men jou ruzie kan krijgen ? (wijst naar Kim -red) Denk je dat ik met jou ruzie kan krijgen ? (wijst naar Bianca)."
Bianca: "Dat weer ik niet..."
Ali: "Ja maar dat weet ik wél.. Ik kan met jou en jou geen ruzie krijgen. Ik mag Koos ook heel graag, he, ik respecteer Koos. Koos is wat ouder en ik heb geleerd respect te hebben voor mijn ouderen. Maar gisteren zegt ie dat ik me muil moet houden en dat pik ik niet. Dat zeg niemand tegen mij en dat heb ik 'm ook gezegd. Ik zeg Koos, don't go there.. Hou je normen en waarden."
De DBK stem verzoekt Ali en Bianca nieuwe batterijen uit de DBK te halen.
Ali oppert dat 'ie misschien bij de politie moet gaan werken. Kim is het ermee eens en lacht.
Ali: "Dan ben je toch FOK!king dom man als je dat serieus neemt ? Denk je nou dat ik dat nodig heb ? Lichamelijk geweld ? Kom toch op man, kiss my ass. Dan mag je 'm honderd keer kussen."
"Er zijn er in dit huis drie die niet zichzelf zijn. En als ik er straks uit ben dan ga ik 't van afstand bekijken en dan zien we wel hoe lang ze 't volhouden. Ik wil gewoon als ik het huis uitkom mensen nog recht in d'r gezicht aan kunnen kijken. Niet dat je in de supermarkt loopt en dat je krijgt (maakt met vingers rondje rondt lippen -red) "neppert"."
Bianca ligt dubbel van het lachen. Kim ook. Kim lacht ontzettend lief valt me op
Nu proberen Kim en Bianca hem langzaam af te leiden door het gesprek wat luchtiger te maken: boodschappen doen en supermarkten. Helaas Ali heeft weer het woord genomen
Ze hebben nog 3 kwartier, dan begint de weekopdracht.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 11:50]
Daar gaan we dan.....
Beste bewoners ...de opdracht is geslaagd......806,40....aan boodschappen mogen er gedaan worden...heb ik dit goed gehoord..../
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 12:10]
12:35
De boodschappenlijst wordt samengesteld. Met de extra 20% hebben ze volgens Ferdi 870 piek te besteden.
Er worden zowieso 5 blokken kaas besteld. Er wordt nog wat gedold over 20 potten mosterd en 27 pakken melk. Lijkt me niet serieus bedoeld
12:38
Robin en Koos staan in de tuin. Er vliegt een vliegtuig over en Robin zwaait uitbundig."
Robin: "Zwaai dan eens een keer met je vleugels man! Ik sta hier toch niet voor Jan Doedel ?!?"
12:44
Pff, Ali staat met het orgel te spelen en laat zo'n beetje alle melodietjes die erin zitten de revue passeren
De bewoners zijn niet of nauwelijks meer te verstaan.
En ja hoor, hij gaat opera staan zingen. Het was te verwachten...
12:49
De stem vraagt Jolanda om naar de DBK te komen. Er wordt meteen gemeld dat de piano er alleen was voor de weekopdracht.
Eindelijk rust dus...
Ah, eindelijk gaat ze dan toch naar binnen. De stream verhuist eerst naar de woonkamer, die leeg is, en dan weer naar een totaalshot van de tuin.
Weinig boeiends.
Jolanda overlegt 't met Ali.
Ali: "Kijk, als er zes man op de bank zitten te roken dan gaat het stinken. Maakt mij niet zoveel uit, alleen aan tafel als we zitten te eten vind ik het niet leuk. Vind het ook vies dat me handdoek ernaar gaat stinken en me kleren."
Jolanda: "Maar dan roken we toch gewoon buiten, dat vind ik geen enkel probleem"
Ali: "Je mag van mij roken. Je mag van mij roken zoveel je wilt, als me handdoek en me kleren er maar niet naar gaan stinken.. Ik vind 't gewoon blêh."
Jolanda: "Kan ik begrijpen, maar dan roken we toch gewoon buiten ?"
Ali: "Kijk da's hetzelfde als met drugs. Als iemand drugs wil gebruiken moeten ze dat zelf weten. Ik keur dat niet goed, maar ze mogen het van mij gebruiken. Als ze het maar niet in mijn buurt doen..."
Jolanda geeft het op.
Robin gaat waarschijnlijk verliezen
Ferdi en Bianca zijn aan het tafeltennissen. (ze hebben veel teveel afleiding vind ik -red)
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 13:56]
14:04
Koos en Kim hangen de was op. Wat de rest doet is niet te zien want hebben nog steeds 1 stream
Bianca zit in haar Bikini in de tuin
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 14:07]
14:16
Leo is de vloer aan het scrobben? Om de traditie hoog te houden wordt er weer een kaartje gelegd onder begelijding van muziek..
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 14:18]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 14:42]
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 22-09-2000 15:12]
quote:Nee danny, Leo heeft al heel wat jaren een computerzaak in Den Helder/Anna Paulowna en is als "self made man" in feite gestart als een handige computernerd. Hij zal er dus iets meer verstand van hebben als wij....
Op 22 september 2000 13:28 schreef Danny het volgende:
13:26
Leo zit in de tuin in de camera te lullen over videokaarten. Roept wat termen als 3DFX, Glide en OpenGL. Heeft ooit eens een Computer Idee gelezen gok ik..
15:17
Er wordt maar weer eens ge-éénendertigd. Jolanda doet niet mee. Kim, Ferdi, Robin en Ali spelen wél. Koos is languit op de bank in slaap gevallen op de bank.
Ferdi gaapt. Desiree komt ook 's kijken wat ze aan het doen zijn en schuift aan naast Jolanda.
Het is vandaag een saaie dag in het BB Huis.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 22-09-2000 15:25]
Koos blijkt PVDA'er. Opvallend is dat Koos honderduit kan lullen, maar zodra Leo hem iets vraagt begint 'ie te stotteren en kan 'ie niet meer uit zijn woorden komen.
Op de vraag va Leo waar de grens van Koos ligt mbt de PVDA doet 'ie er een kwartier over om te stamelen "als ze gaan discrimineren op wat voor manier dan ook".
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 16:09]
Ik hoor nu twee maal hetzelfde geluid door elkaar heen.
Koos heeft het gevoel dat 'ie over zich heen laat lopen, zegt 'ie.
"En dat maakt voor mezelf dit project nog boeiender. Zo kom ik erachter dat ik over me heen laat lopen he, en dan denk ik hoe KAN dat nou ?"
Darius en Desiree hebben nu echt mot!
16:12
Koos gaat zich er ook mee bemoeien.
Desiree roept iets over KUT (geluid valt weg) Wow dit is wel weer ff heftig. Ben weer wakker
Ali: Van haar had ik niet verwacht...
Koos: Ja maar je begint elke keer opnieuw.
Ali: Ik heb mijn excuses aangeboden
Ali: Ik had op dat moment een leren broek aan (doet dus desiree na..)
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 16:15]
Koos: "Hou er nou 's een keer mee op..."
Ali: "Het is m'n zusje blablabla"
Desiree wordt pissig nu
"Nou moet jij een keer naar mij luisteren jongen !"
Ali: "Ik luister niet naar jou.."
Desiree: "Luister is, je vraagt aan mij mijn mening en die geef ik en dan zeg je dat is niet jouw mening..."
Ali: "Laat maar gaan, d'r valt met jou niet te praten"
Desiree stormt naar binnen en mompelt iets van "kut..... (rest is niet te verstaan)"
Koos: "Je begint zelf Darius, hou d'r nou een keer over op..."
Ali vindt zichzelf weer eens het slachtoffer.
Ali: "Ik had die nominatie van iedereen kunnen accepteren, maar niet van mijn zussie.."
Desiree komt weer naar buiten en neemt plaats bij het hek op 't kleed.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 16:20]
16:22
AAARRGHHH! Alle stream op zwart en die <censuur> Ruud... Net nu het leuk wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 16:22]
ALI tegen DE: "Jij bestaat niet meer voor mij!"
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 22-09-2000 16:23]
Ali weer een hoop bla over zusje en broertje en zweren op moeder.
Het gaat er heftig aan toe!
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 16:25]
Jolanda : "Kappuh!!"
Ali: "Ik zei dat van die broek dat was misschien een slecht voorbeeld, maar jij zeg ik accepteer je excuses en je accepTEERT 't gewoon niet"
Desiree: "Darius je luistert niet naar wat ik zeg"
Ali: "Laat maar, ik praat niet meer met je.."
Desiree probeert 't nog eens...
Ali: "Ik praat niet meer tegen je. Voor mij besta jij niet meer in dit huis..."
Desiree is meteen stil en zegt "ik besta niet meer in dit huis ?"
Ali: "Jij bestaat voor mij niet meer in dit huis"
Desiree: "Ow, dat is goed jongen.." Ze keert zich naar Jolanda die Ali niet heeft verstaan..
"Ik besta niet meer in dit huis voor 'm.."
Ze probeert zich even groot te houden, maar loopt daarna toch huilend het huis in.
Jolanda probeert met Ali te praten, maar die jongen is OF doof OF achterlijk OF allebei. In ieder geval heeft 'ie een enorme plaat voor z'n harses. Ook Jolanda geeft 't snel op.
Robin bemoeit zich er nog mee.
Robin: "Je moet zo lang doorzeiken over hetzelfde. Daar moet je gewoon mee ophouwe."
Ali weigert het ook maar van iemand's kant te zien behalve van de zijne en begint weer.
Ali: "ZE HEEFT HET NIET GEACCEPTEERD ANDERS HAD ZE MIJ FOKKING NIET GENOMINEERD ! WE WAREN ELKAARS ZUSJE EN BROERTJE EN ZOUDEN ELKAAR NIET NOMINEREN !"DE DBK !"
(jaja, hij verheft z'n stem weer eens -red).
Jolanda en Hieke kijken van afstand toe.
(geluid valt steeds weg, excuus als ik zo nu en dan wat mis -red)
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 22-09-2000 16:33]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 16:31]
De discussie is niet meer bij te houden met m´n toesten..
Ali vindt dat de mannen elkaar aan het likken zijn.
Hij vind vaak genoeg gekwetst...Ali " ik ben geen boeman"
Ali" Ik bied toch mijn excuses aan"
Ferdi gaat zich er nu ook mee bemoeien.
Ali heeft moeite met het nomineren door z´n vrienden.
Ali Begrijpen jullie het nou echt niet?
Ferdi wordt nu geirriteerd. Ik vind dat we nou motten kappuh met dat gezeik.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 16:37]
't lijkt te werken, de discussie houdt *voorlopig* even op.
hehehe, Darius gaat verder, "ik ben 30 jaar zonder jullie vooruit gekomen en heb jullie nu ook niet nodig. Ik houdt van eerlijke mensen..etc..etc..ik weet hoe ik ben, zie er misschien groot en stoer uit"
Hmm..'t spijt me wel, maar deze jongen heeft ergens hulp mee nodig, zoals Danny al zei, hij heeft een enorme plaat voor z'n kop, want de discussie gaat nu gewoon weer door, met Hieke ditmaal, trekt weer wat aandacht en de tuin stroomt vol...'t krijgt echter geen vervolg en de stream schakelt naar de keuken..en weer terug naar de tuin...
"'t lijkt wel of ik heel snel op m'n teentjes getrapt ben en dat is misschien ook wel zo" (hij kent zichzelf ;-)
DARIUS NAAR DAGBOEKKAMER geroepen door Hummie !
Desiree komt de tuin weer in, met zonnebril, gaat weer zitten en leest verder.
Ali: "Ik ben in ieder geval weer heel wat kwijt in ieder geval. Maar kijk het lijkt alsof ik heel snel op mijn teentjes getrapt ben, en dat zal dan ook wel zo, maar er zijn er hier meerdere. En dat is het lullige. Je kan bij mij gaan tot hier, maar als je hier overheen gaat nou dan ken je lachen, maar dat heb nog niemand hier bereikt.."
Hummie in de intercom: "Wil Mohammed Ali even naar de dagboekkamer komen ?"
[offtopic]ik neem mijn woorden terug over de saaie dag [/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 16:39]
16:46
Jolanda tegen Desiree: Je moet hem ook in zijn waarde laten, hoe raar het ook klinkt (YOlanda!)
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 16:46]
16:42
We mogen het niet meer volgen geloof ik. De stream staat op de keuken gericht, het geluid is uit. Dat terwijl de dames buiten nog hevig aan het discussiëren zijn en Ali in de DBK zit. (Lijkt me dat er toch genoeg interessant materiaal is om op de stream te gooien, maar nee, we zien de keuken en horen niks -red)
Hieke maakt nog even haar medelijden kenbaar, 't is zonde voor die jongen (jaja =) dat is 't zeker, maar 't maakte de streams wel ff lekker spannend)
Helaas switchen de streams nu steeds van keuken naar tuin, maar er wordt nog nagepraat over de zojuist gevoerde discussie.
't lijkt erop dat een aantal bewoners de moed opgeven om Darius te bewegen zich wat aardiger te gedragen..ach ja, Darius houdt van echt, niet van namaak, dus die veranderd niet. "dat helpt ook al niet meer" En ja, ze hebben al heel wat geprobeerd.
De stream blijft nu op de keuken staan waar Leo aan het kokkerelen is, pannekoeke of friet, dat heb ik mooi gemist....
Terug naar keuken...veronica please!!! ;-)
Jolanda: "Je moet hem ook in z'n waarde laten, hoe raar dat ook klinkt. Voor de kijkcijfers is dat...."
Weer de keuken...waar Leo nog steeds aan het aanrecht bezig is..
Annet en Desiree praten nog over Darius, ze zijn erg benieuwd wat er in de DBK wordt besproken en wat er gaat gebeuren, stiekum lijken ze to hopen dat hij uit zichzelf gaat vertrekken.
Ondertussen blijft VOO lekker naar de keuken switchen..tjonge tjonge..dat Leo aan 't koken is hebben we nu wel gezien...van de gesprekken in de tuin is zo weining te bakken, 't blijft bij halve zinnen...
Annet heeft het door..dit is goed voor de kijkcijfers "Aan de andere kant denk ik misschien willen ze dit wel..."
Kim en Annet vertekken naar binnen voor een kopje thee.
Koos hangt op de bank in de woonkamer...
Ondertussen hebben Kim en Annet zich bij Koos gevoegd op de bank waar ze het weer over Darius hebben, helaas is 't geluid errug zacht.
[Dit bericht is gewijzigd door fokworst op 22-09-2000 16:59]
17:00
Goed getimed zo vol op 't uur. 'T eten is klaar en iedereen, behalve Ali, neemt plaats aan de eettafel.
Darius hoorde ik net zeggen dat 'ie zich ging douchen. (heeft waarschijnlijk weer zielig zitten huilen en zeggen dat 'ie zwervers opvangt enzo in de DBK, zie uitzending vandaag/morgen).
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 22-09-2000 17:05]
Darius wordt door Bianca geroepen: Pannekoeken Darius!
Ik kom een pannekoekje eten. Jullie moeen van me aannemen dat ik hier niet zit om jullie te kwetsen (...)
17:08
En we beginnen weer van voren af aan. Het bekende blala van Ali over een klein hartje en niet kwetsen...gaap.
We gaan overnieuw beginnen, een verse start (wat zal er in de DBK tegen hem gezegd zijn?)
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 17:09]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 17:14]
Ali wil dat ze meer bij elkaar zijn en meer samen doen.
Koos: "En de een heeft een grotere muil dan de andere. Het valt me op dat ik hier veel rustiger ben dan thuis."
Ali: "Ik heb maar een klein hartje en ik kan soms dingen zeggen die kwetsend over komen. Hummie zegt ook, je ziet van jou alleen nog maar negativiteit."
Hij wendt zich naar Desiree: "Ik hou van je en bij mij is het nou helemaal gezakt. Ik ben het kwijt."
Desiree praat toch weer tegen 'm
"Okee, maar als je maar weet dat als ik iets zeg dat ik 't ook meen"
Ali reageert nauwelijks, maar iedereen schudt 'm de hand en ze besluiten ervoor te gaan.
Ali: "Ik ga niet zomaar iemand haten. Er moeten een heleboel dingen tegelijk gebeuren wil ik iemand gaan haten. Dat is pas één of twee keer in m'n leven voor komen. Ik zal jou nog steeds niet nomineren. Van mij mag je honderd leren broeken hebben."
Desiree geeft toch niet al teveel sjoege.
Ali heeft geen 'hard feelings' tegen Desiree. (zou ook mooi zijn ook, alsof ZIJ fout is.. Er kan niet eens een excuus van af van 'm.. - red)
Ali (over Hummie): Mijn tv-moeder. Wat kan die vrouw me rustig krijgen, zeg. Wat is dat een lieve vrouw.
later (nadat alles schijnbaar is bijgelegd):
EEN AANTAL BEWONERS IN KOOR: "Kiss my ass! Kiss my ass! (ze gaan er toch geen lied van maken, hè? - red.)
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 22-09-2000 17:18]
Volgens mij zijn ze allemaal bekaf van dat geschreeuw van Darius, er ligt iemand voor pampus in de tuin. Robin doet ze leuke stemmetjes weer
Voor de ping pong statestieken: 9-10
17:49
Ik ben de tel kwijt. Stream staat alleen maar op de tuin.
Hummie had Aladin niet naar de DBK moeten roepen!
17:50
Er vliegt een vliegtuig over...snurk
17:52
Hieke helpt Bianca op het klimrek klimmen. Hijgende geluiden door mijn boxen van Bianca.
Ze zit nu stevig op de balk.
Lekker even een paal tussen d'r benen!
17:55
Hieke vraagt Robin om haar een kontje te geven. Nu zit ook Hieke met een paal tussen haar benen.
Hieke: Ooo Jolanda kan je wat voor me doen? even m'n sjekkie aangeven?
18:00
Gesprek op de balk gaat over de bevalling van Hieke. Woorden als veel bloed en nooit en nooit weer worden gebruikt. Ik luister nu even half als jullie het niet erg vinden
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 18:07]
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 18:17]
18:20
Ali en Koos zijn aan het schaken.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 22-09-2000 18:22]
Thxs Tuurr voor de inzet.
Zijn we weer, niet voor heel lang maar wilde toch nog iets doen vandaag.
Stream op de woonkamer, Ferdi loopt wat heen en weer. Leo ook. Diepe stilte verder. Lijtk erop als of ze met blokken hout aan het slepen zijn? Probeer ondertussen weer de bewoners te herkennen, verder weinig te melden.
Stream 1 op de tuin, taalles is bezig, stream 2 vertikt het weer eens en de kippen? geen spoor van te bekenen. Desiree zittend op de bank, lijkt bezig met pindanootjes. Kim op de andere bank, en het derde kippetje Bianca maakt het compleet. Terwijl Kim en Desiree nootjes aan het pellen zijn, lijkt Bianca verzonken in wat leesvoer.
Ff snel de verslagen van vandaag doorgelezen, waarom mis ik ook altijd alle actie? Had niemand ff kunnen bellen ofzow?
Camera terug op Desiree, wat huishoudelijke praat, nothing special.
Georgie komt ook even kijken, en whoehoew! Bianca springt op en....doet verder niets (bummer ) Stream op de slaapkamer, Ali lijkt op het bed te zitten en had zijn BB koffertje vast, denk er niet te veel achter, zal wel om wat te pakken zijn geweest. Zingend loopt hij de slaapkamer uit. Inmiddels wordt de verzameling bewoners in de woonkamer groter. Georgie, Desiree, Jolanda, Kim en Hieke(?) op de bank. Leo lijkt buiten bezig te zijn met hout. De rode Morres bank lacht me ondertussen toe, achterkant is saai en euh... rood. phoe-phoe, die geeft stof tot schijven
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 22-09-2000 18:45]
Het is niet eerlijk de hele dag gebeuren er spannende dingen, en zit ik weer eens te streamen dan is een schilpad nog heftiger om naar te kijken, m.a.w. er wordt een klein beetje heen en weer gepraat over pinda's, marsen, koffie, cola, kaas en dat was het dan wel weer.
Het sigaretten syndroom lijkt een beetje de zelfde wending te krijgen als vorig jaar, moeilijk om te beslissen of van het aanwezige geld wat besteed hieraan mag worden. Prachtige shot van Hieke en Kim, saampjes op de bank, de schaal met pindanootjes vertroetelend. Jajah de camera bewoog zomaar.
Nog steeds Kim en Hieke saampjes op de bank, in ieder geval een stuk beter om naar te kijken dan een achterzijde van een bank.
Het lijkt erop dat de cameramensen aan het avondeten zitten ofzo, geen enkele beweging in de streams what-so-ever. Kim verteld dat haar ouders nog niet al te lang weten dat ze rookt, iig haar moeder dan, ze neemt aan dat haar vader dit inmiddels wel op tv gezien zal hebben. En inderdaad
Ineens valt me op dat Kim geheel in het zwart is en Desiree geheel in het wit, ying-yang gedachtes schieten door mijn hoofd.
Vingers trommelen wat doelloos over mijn toetsenbord, niet echt toetsen indrukkend, er gebeurt te weinig, ik wil actie en keihard! Geef me een Ali die desnoods aan het zingen is een Robin die immintaties doet, een Desiree die euh... najhah geef me iets, please?
Georgie probeerd Kim een trucje bij te leren, voor het beter/sneller pellen van de pinda's. Kim verteld dat ze helemaal niet zo goed is in spelletjes, "ik ben geboren om te verliezen" zegt ze, de rest is het hier niet helemaal mee eens, of doet net alsof uit beleefdheid.
Thxs for the screenshot Koos!
De actie van de afgelopen 5 minuten, Georgie loopt weg, Koos in het beeld, camera op Jolanda met kleine kom pinda's in haar handen, gesprek over werk, Desiree in een stoer spijkerjackie lopend door de kamer, Desiree doet spijkerjackie weer uit... *luciferstokjes tussen mijn oogleden gepropt* Thizzz izzzz boring!
Koos neemt een gedeelte van het gesprek over, Georgie heeft een gedeelte van een zaag in zijn vinger gekregen. Koos geeft toe dat hij vandaag een 'zwakere' dag heeft, slecht geslapen schijnbaar. Ali is in geen velden of wegen te bekenen en lijkt zich afzijdig te houden van wat dan ook.
Hallicinaties over lunch met de cameracrew, chinees halen en steaks eten maken momenteel deel uit van het gesprek. Koos vraagt braaf of hij ook een pinda mag bietsen. Zo druk en actief het de afgelopen paar dagen was, zo rustig en ingeslapen is het nu. Heeft wat weg van een verjaardagsfeestje waarbij iedereen probeerd middels wat algemene praat het geprek draaiende te houden.
Shot van Koos en Jolanda in gesprek: Je moet niet te veel blijven hangen in het negatieve zegt Jolanda tegen Koos. Koos lijkt zich momenteel in een dipje te begeven, voelt zich niet goed, ga dan ook wat doen! ga touwtjespringen, waterorgels mishandelen, what ever! Nope denkt Koos, laat mij maar hangen hier op de bank. Koos merkt op dat volgens hem Desiree soms haar momenten heeft waarop ze twijfeld, Desiree kan zich hier niet geheel in vinden gezien haar antwoord op deze stelling.
Desiree zegt dat het voor haar allemaal tot nu toe wel mee valt, Koos lijkt en vertelt ook zo'n zijn momenten van heimwee te hebben. Hej! Annet in beeld had ik nog niet gezien vandaag. Hieke is inmiddels wat aan het opruimen en vraagt ondertussen of Annet nu weer al in de keuken stond te koken?
"Uien, tomaten gesneden en dat was het wel" zegt Annet, is meer dan ik doe voor eten op een dag, maar telt niet als eten klaarmaken voor haar.
Als de 'Morres, mooi wonen bank' nu zou beginnen met zingen zou de irri-factor vergelijkbaar worden met die van Ali, de afgelopen 15 minuten niet veel meer dan dat gezien, waar blijft het strakke camera werk?
Gesprek gaat verder over afvallen.
Koos deelt zijn "slank in korte tijd(tm)" geheim met de dames, van 12 sneden brood terug naar 4 en af en toe een warme maaltijd overslaan, is the key to succes voor hem geweest.
Ali is op het voetenbankje bij de rest van het gezeldschap komen zitten, bemoeit zich tot op dit moment nog niet echt met het gesprek maar neemt meer een pose aan waarbij de film Bambi het zwaar zou verliezen qua zieligheid.
Voor de statistieken: Ferdi, Ali, Koos, Jolanda, Desiree, Kim in de woonkamer, Leo loopt buiten.
"Ik zal de discussies bewaren voor in een ander programma" provoceerd Ali.
Internet is 24 uur per dag en ze horen ook wat je zegt, Ali heeft dit net doorgekregen zegt hij.
Ali denkt dat er voor internet andere camera's opgehangen zijn, en zegt dat Leo hiervan wel meer zou weten.
Ferdi valt hem in de reden en verteld dat hiervoor wel dezelfde camera's worden gebruikt maar dat de beelden gecomprimeerd doorgegeven worden. Daarna schakkelen we weer terug in de muts-mode(tm)
Ali lijkt Koos uit te nodigen voor een potje schaak, Koos reageerd hier nu niet echt geweldig op, na het eten wel zegt hij.
Leo was dus buiten druk bezig met brood in de buitenoven. Ondertussen tractatie van shot op de bank Georgie en Desiree daarna een zwart beeld, zou het? .... Snel een schietgebedje, please doe het niet! maar nee hoor het is al weer te laat, Onze knuffelbeer
Terug met de streams in de woonkamer....
Nog even en we krijgen te horen dat de bibliotheek om half acht gesloten zal worden en of alle gasten nu hun boeken willen dichtdoen en zich naar de uitgang willen begeven, dit is wel ongeveer de sfeer die momenteel vergelijkbaar is aan de woonkamer.
Er wordt niets gezegd en de streams draaien door op een lezende en dus zwijgende Georgie en Desiree.
Georgie heeft een bladzijde omgeslagen! spanning stijgt, hoe snel zou hij lezen? Desiree daar in tegen lijkt diep verzonken te zijn op een gedeelte. Georgie qua leessnelheid dus aan de winnende hand (voor de statistiek junks).
Zo visite dus helaas genoodzaakt om er weer even mee te stoppen, keep de streamverslagen comming! Blij dat ik toch nog iets heb kunnen doen vandaag, tot vannacht of anders morguh!!
Oh jee, ze kunnen er uren over praten zeggen ze, als ze dat nu maar niet doen.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 20:33]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 21:01]
Ze gaan naar de tuin om nogmaals het Wilhelmus met waterorgel te doen...
21:11 > lalalalalalala Wilhelmus lalalalalala
(sjees man wat zingt die annet vals!)
Ali doet Pavarotti na...
21:13 > KLAAR!
Keyboard wordt door Hieke naar binnen gedragen. Ali vraagt zich af of ze ook het waterorgel zullen 'afbouwen'. Ferdi vindt van niet. Ondertussen wordt Kim in stoeigevechtje met Georgie gedwongen om "King George! King George!" te roepen...
[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 22-09-2000 21:19]
21:20 > Ferdi speelt wat 'ditjeridoe' (hoe schrijf je dat) op de slang van het waterorgel, in australie geleerd zegtie
21:21 > Ali vraagt de stem of het waterorgel weer helemaal uit elkaar gehaald moet worden of dat het in rekvorm ook goed is. Geen antwoord van de stem (die net overigens beswel lief klonk). Annet vindt het zo in rekvorm wel goed.
Ik zap naar binnen waar Robin, Kim en Desiree aan de afwas zijn. Robin doet hoog stemmetje maar ik versta er geen ruk van. Eindigt met "dan wordt ik genomineerd".
Hij vertelt de goedgelovige dames dat hij speciaal een computer heeft gekocht met een programma dat het hele stemproces automatiseerd. "Het is wel een investering maarja dan heb je ook wat" Pas als Robin begint te lachen begrijpen de dames het...
Verder ook in de tuin stil... Regie, doe's woonkamer ofzow?
Ah, dank regie (HULDE! - red), ik zie de woonkamer *zap* Desiree op de ene bank, Kim op de andere... Leo komt erbij met knaloranje true, gaat naast Dé zitten en Dé leunt tegen hem aan.
Gesprek over muntjes en zakgeld. Over de drank van gisteren. Leo: "Wat kan je er eigenlijk allemaal van kopen? Alleen wat er op de lijst staat hè?" Dé: "Neehoor, gewoon alles"
[Ok, kom op met de nerdtalk, daar wachten we op - red]
Nu gaat het gesprek verder over Gigi (het 'sexy' boek van Dé). No nerdtalk... ZAO naar de badkamer [regie houdt me bezig]
Hieke en Annet staan rug aan rug om te kijken wie langer is. Lopen nu weer weg. Stream vanzelf terug naar de woonkamer (wederom HULDE! aan de regie - red)
Hij is dan half mens en half ... (geen idee). Op die manier is hij sterker; loopt rond met een knots. "Wat doe je in zo'n weekend dan?" "Nou, een boek, dat spelen we na." Komt neer op Fantasy spelletje. Kim en Dé luisteren aandachtig.
[m'n vingers houden dit niet bij hoor - red]
[zoek ergens op het web een pagina over rollenspellen ofzow, 't is best leuk maar teveel om allemaal in te tikken, toch reuze bedankt aan de regie voor dit half uurtje - red]
Bianca praat nu, maar haar geluid is te zacht...
Ze worden tegengehouden door de rest "Hej, dat kunnen we gebruiken als brandhout joh" Ok, dan gaan we toch weer terug. Bijna het hoofd van Bianca geraakt, maar het gaat net goed. Planken weer in de tuin. Bianca d'r geluid nog steeds zachter dan de anderen. Versta er niks van terwijl zij degene is die op d'r praatstoel zit.
Robin doet in de tuin *eng* plank op het speelrek en loopt daarover. Alsie niet uitkijkt gaat Dé hem zo oplikken ofzow.
Aan de eettafel gaat geloof ik weer gekaart worden. Bianca is weer terug... MET GOED GELUID!
Koos heeft het weer over de familiedag morgen, want "dat heeft kim gezegd" Kim: "Ja, dat weet je toch gewoon! Dat zei mijn familie"
Het schijnt dat de familie langskomt om te kijken hoe het allemaal werkt. Dé "Dat hoor je want die maken allemaal geluid" (gek hè? als ze maar niet gaan zingen - red)
Koos: "Het is nett een aquarium waar we inzitten hoor"
Dé: "Ja, net een dierentuin"
Kim kan wel koken, maar kan niet iets uit de tuin halen en er wat lekkers van maken. Ferdi "Tja, er groeit geen spaghetti in de tuin"
[wie neemt het stokje over?]
1 screenshotje was wel voldoende.. cool Koos.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-09-2000 22:05]
[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 22-09-2000 22:29]
Ali en Robin zijn quasi aan het zingen. Eigenlijk best wel gaaf. Voor 1 keer vind ik het niet erg Ali te horen zingen.
Jolanda draait zich met haar rug naar Leo en duwt zich tegen 'm aan.
Leo slaat een arm om haar heen en zegt "Theelepeltjes ?"
Dat belooft wat !
Er wordt nog wat gekletst over niks in het bijzonder...
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 23:13]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 23:22]
De familie dag van morgen wordt besproken....
Aly verwacht niemand...zijn broer kan de zaak niet dichtgooien......
Kim zou wel even willen zwaaien.....Leo en koos zeggen van niet omdat de betovering dan verbroken zou zijn......
Desiree zegt een zaklantaarn gezien te hebben...en ze hoort s'nachts mensen praten....
Annet hoort het aan en staat zeer charmant...met haat achterwerk naar de camera.......ik heb vol zicht...(ben een vrouw ....geniet er dus niet echt van)
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 23:35]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 23:43]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 23:45]
Leo leunt op de bank helemaal tegen Desiree aan.
Koos : 'Wat mij opwindt is werkelijk m'n liefje naast me. Zo'n sexboekie is niks. Daar krijg ik een afknapper van. Fantasie juist.'
(red. wat is Ferdi een eikel zeg)
Desiree zit met het haar van Leo te spelen.
Desiree wil wel in de Playboy : 'ze vragen met toch niet. Ik heb geen tieten.'
Ferdi : 'Tankwagenchauffeur, dan zou je ook kunnen denken dat je op een tank rijdt in het leger.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-09-2000 23:56]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 23:59]
(red. Koos werkte bij bedrijf waar ook m'n vader werkt.. BK-Gas. Is-ie weggesaneerd. Boe)
Ferdi heeft ook eens iets gehoord : 'had je ook zo'n ISO-9001 certificatie? Wat een gedoe he?'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 23-09-2000 00:02]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |