PS in dit topic kan je je eigen kaarten ook plaatsen. Ideetje -> 'fok bonuskaart'?
[Originele bericht enigszins gewijzigd]
Ik heb zelf 'Barcode Magic' gebruikt http://www.labelmagic.net/barcodemagic.html voor een onwijs goede grap:
Bij de AH een bonuskaart gehaald omdat ik een streepjescode nodig had; de kaart ingescand voor de vorm en een beetje met photoshop ge'edit' (nieuwe voor- en achterkant). Daarna met Barcode Magic het nummer ingetoetst om een mooie strakke streepjescode te krijgen (inscannen werkte niet helemaal goed). Daarna laten plastificeren en zie het resultaat:
En het mooie is: hij doet het perfect!! De reacties die je aan de kassa krijgt zijn LEGENDARISCH. Ik blijf natuurlijk altijd volhouden dat dit de nieuwe kaarten zijn die je bij de AH op het station kan krijgen..... IK MAAK ZE GEK, hehe
Een volgende stap is natuurlijk om voor ¤10,- aan flessen in te leveren en die barcode na te maken en op je bonuskaart te plakken Misschien toch maar niet.....
Alle benodigde files zijn te vinden op:
MAAK JE EIGEN BONUSKAART!
Met dank aan Slarioux voor het hosten!
Note from mod: vervolg in Maak je eigen bonuskaart! Part 2
[Dit bericht is gewijzigd door PrivateRyan op 02-09-2002 16:53]
PS Voor de liefhebbers heb ik de photoshop files (2x 5mb)! Ik heb zelf geen ftp ofzo, maar als ik ze ergens neer zou kunnen zetten kan iedereen ze wat mij betreft gewoon gebruiken. Als je ze laat plastificeren moet je ze wel goed langs de rand afknippen/ snijden en evt met secondelijm bijwerken.
Oh ja, die photoshop files zitten zo in elkaar dat je ook erg makkelijk je eigen plaatjes erin kan plakken......bijna minutenwerk.
Overigens, dat truukje met die flessen-barcode is toch iets lastiger: vooral door de volgorde van scannen valt dit erg snel op en krijg je veel problemen - dat is namelijk fraude. Just a tip
quote:Dies goed ja, hebben die kassa miepjuhs toch niet door
Op donderdag 29 augustus 2002 16:03 schreef Lucille het volgende:
Misschien dat het herplakken van barcode stickers bij de bouwmarkt meer zin heeft. Een pot verf van A merk afrekenen als B merk.
Of hardhout afrekenen als vurenhout.
Is niet lullig bedoeld hoor, maar als er 4x3 keer gezaagd staat rekenen ze 1 plank af ipv 4 planken en zaak kosten
Ik kan m wel ergens online zetten alsjewil
UIN: 93142922 -> crane
quote:Ook hier... je hebt mail op het adres in je profiel
Op donderdag 29 augustus 2002 16:17 schreef Mr_Shoot het volgende:
Edjuh...ik heb ze naar je gemaild, en ik zal even kijken of ik op icq ze naar dewis kan sturen.
quote:Sure, ik regel wel wat
Op donderdag 29 augustus 2002 16:26 schreef Mr_Shoot het volgende:
damn....ik zie net dat ik de versie die ik gepost had niet meer heb. Ik heb er nog wel een met andere plaatjes...... (ook mooie dames). Dus die kan ik wel uploaden/ mailen. Ik upload ze nu naar Slarioux. Kan jij ze toevallig ergens beschikbaar maken?
Wanneer zijn ze ongeveer binnen?
Ik upload de images van de twee dames die ik gebruikt had ook nog wel. Die zijn dan makkelijk zelf in te voeren.
hmmm misschien zijn ze bij Slarioux nog niet goed aangekomen. Ik kreeg namelijk niet zo'n succesful bericht die ik wel bij die anderen kreeg.
<edjuh.. die andere zou er ook zo moeten zijn>
als het nog niet gelukt is ze ergens online te zetten, zou je ze dan ook naar mij kunnen mailen???
banzi at banzi dot nl
tnx...
http://members.lycos.nl/vluisje/bonuskaart_achter.jpg
http://members.lycos.nl/vluisje/Bonuskaart_voor.jpg
quote:8.6 bij 5.4 cm is mijn kaartje
Op donderdag 29 augustus 2002 16:44 schreef MeAndMyself het volgende:
kan de topicstarter ff vertellen wat de afmetinen zijn van het kaartje. kan ik et ff powerpointen ofzo. en ook wel materiaal hij heeft gebruikt. gewoon over een bestaande kaart ofzo?!
2x printen, uitlijnen, stukkie karton er tussen en laten plastificeren.
ps als je het dikke plastificeerspul gebruikt heb je geeneens karton nodig.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Shoot op 29-08-2002 16:55]
quote:Doe me een plezier en gooi gelijk de letters "bonus" en het AH logo erachter aan, als je ze nog hebt
Op donderdag 29 augustus 2002 16:53 schreef Mr_Shoot het volgende:
Heb even bij de plaatjes gekeken, en volgens mij zijn de afmetingen 8,7 bij 5,4 cm. Gewoon geprint (op normaal papier) met een kleurenprinter en daarna bij de copyshop voor ¤ 1,- laten plastificeren met het dikke plastic. Langs de randen afknippen, en evt met (seconde-)lijm bijwerken (of voorzichtig met strijkijzer ofzo warmmaken)omdat de kans bestaat dat de plastic kanten van elkaar losgaan. Dit is trouwens theoretisch, want zelf had ik daar weinig last van.
trouwens...hoe kan et dat et scannen gewoon werkt. leest zo'n ding gewoon de streepjescode ofzo?!
edit: de afmeting is 8,6 om precies te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 29-08-2002 16:59]
quote:Het gaat idd alleen om de streepjescode. Als die maar duidelijk is
Op donderdag 29 augustus 2002 16:56 schreef MeAndMyself het volgende:
ik heb zelf van dat 'plakkende' doorzichtige plastic shit..kan et ook gewoon zelf plastificeren, right?!trouwens...hoe kan et dat et scannen gewoon werkt. leest zo'n ding gewoon de streepjescode ofzo?!
en hoe zit dat met dat barcode magic? hoe kan je daarmee je barcode maken en hoe groot moet die zijn?
quote:Ja, is steviger.
Op donderdag 29 augustus 2002 17:00 schreef Sacrem het volgende:
en als je het nou op dik fotopapier afdrukt... de voor en achterkant.. moet je het dan nog plastificeren?
gewoon 128 en dan zelf vergoot?! (normaal worden de letters zo klein..)
[edit] en welk font?![/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 29-08-2002 17:06]
quote:Zitten die niet ook in de photoshop file (front)? Anders ben ik bang dat ik ze namelijk niet meer heb. Zijn die psd files al binnen trouwens?
Op donderdag 29 augustus 2002 16:54 schreef Slarioux het volgende:[..]
Doe me een plezier en gooi gelijk de letters "bonus" en het AH logo erachter aan, als je ze nog hebt
Hehe Slarioux: je wordt nog een echte expert!
quote:Ik heb alles hoor, het klopt
Op donderdag 29 augustus 2002 17:06 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
Zitten die niet ook in de photoshop file (front)? Anders ben ik bang dat ik ze namelijk niet meer heb. Zijn die psd files al binnen trouwens?
Hehe Slarioux: je wordt nog een echte expert!
Btw:
Barcode is EAN 13, laatste cijfer past dan niet maar dat maakt zo te zien nix uit.
quote:Je gebruikt daarvoor EAN 13 en het programma creërt dan een .bmp met exact de juiste grootte. Ik weet dus niet of je zomaar een willekeurig nummer kan invullen.... Maar dat is wel leuk om te proberen natuurlijk!
Op donderdag 29 augustus 2002 17:05 schreef Sacrem het volgende:
en hoe zit dat met dat barcode magic? hoe kan je daarmee je barcode maken en hoe groot moet die zijn?
quote:Nee, pakt ie niet. Je kan beter je eigen nummer, of het nummer van de JPG's gebruiken.
Op donderdag 29 augustus 2002 17:10 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
Je gebruikt daarvoor EAN 13 en het programma creërt dan een .bmp met exact de juiste grootte. Ik weet dus niet of je zomaar een willekeurig nummer kan invullen.... Maar dat is wel leuk om te proberen natuurlijk!
Ik zal de PSD's zo ff uploaden ergens
quote:Als je dat nummer van de topicstarter gebruikt dan gaan ze bij AH op een gegeven moment nattigheid voelen, denk ik. 1 of andere megashopper die door heel het land grof inslaat..
Op donderdag 29 augustus 2002 17:13 schreef Slarioux het volgende:[..]
Nee, pakt ie niet. Je kan beter je eigen nummer, of het nummer van de JPG's gebruiken.
Fok!Bonuskaart ... en dan een lulverhaal ophangen dat dit het gevolg is van de samenwerking tussen AHA en Fok!
[Dit bericht is gewijzigd door www.vantschip.com op 29-08-2002 17:18]
quote:Dat moeten mensen dan zelf maar veranderen. Ik heb mij eigen nummer er al in staan nl
Op donderdag 29 augustus 2002 17:15 schreef qltel het volgende:[..]
Als je dat nummer van de topicstarter gebruikt dan gaan ze bij AH op een gegeven moment nattigheid voelen, denk ik. 1 of andere megashopper die door heel het land grof inslaat..
quote:Het zou wel super zijn als veel Fok!kers mee zouden doen..... Misschien halen we dan het SBS6 journaal wel
Op donderdag 29 augustus 2002 17:13 schreef Slarioux het volgende:[..]
Nee, pakt ie niet. Je kan beter je eigen nummer, of het nummer van de JPG's gebruiken.
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 17:15 schreef qltel het volgende:Als je dat nummer van de topicstarter gebruikt dan gaan ze bij AH op een gegeven moment nattigheid voelen, denk ik. 1 of andere megashopper die door heel het land grof inslaat..
quote:hehehe
Op donderdag 29 augustus 2002 17:20 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
Het zou wel super zijn als veel Fok!kers mee zouden doen..... Misschien halen we dan het SBS6 journaal wel
[..]
Gelukkig staat mijn kaart niet op naam!!
PSD's zijn onder weg... 12 MB gaat alleen niet zo snel met 16 kb/s
quote:Dat zou wel een enorm leuke actie zijn! Ik zou zeggen: maak een mooie Fok! kaart en post hem hier. Misschien dat we Danny of een moderator kunnen overtuigen om een linkje op de FP te zetten
Op donderdag 29 augustus 2002 17:17 schreef www.vantschip.com het volgende:
wie vindt het nog meer een goed idee om een mooi design online te zetten ter promotie van Fok!Fok!Bonuskaart ... en dan een lulverhaal ophangen dat dit het gevolg is van de samenwerking tussen AHA en Fok!
quote:Misschien iedereen een Fok-logo-tje ergens links bovenin ofzo?
Op donderdag 29 augustus 2002 17:17 schreef www.vantschip.com het volgende:
wie vindt het nog meer een goed idee om een mooi design online te zetten ter promotie van Fok!Fok!Bonuskaart ... en dan een lulverhaal ophangen dat dit het gevolg is van de samenwerking tussen AHA en Fok!
quote:Wel mailen, logo mag je niet zomaar gebruiken nl
Op donderdag 29 augustus 2002 17:28 schreef qltel het volgende:[..]
Misschien iedereen een Fok-logo-tje ergens links bovenin ofzo?
quote:Tering, die onderste is net Brechtje als ze later groot is,
Op donderdag 29 augustus 2002 16:42 schreef Slarioux het volgende:
De JPGtjes komen zo onlinehttp://members.lycos.nl/vluisje/bonuskaart_achter.jpg
http://members.lycos.nl/vluisje/Bonuskaart_voor.jpg
quote:bij EAN 13 krijg je dat het eerste cijfer niet vastzit aan de rest. klopt dus niet denk ik....is het echt niet de 128?!
Op donderdag 29 augustus 2002 17:09 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ik heb alles hoor, het klopt
Btw:
Barcode is EAN 13, laatste cijfer past dan niet maar dat maakt zo te zien nix uit.
quote:Heeft Brechtje ook al borstvergroting ondergaan
Op donderdag 29 augustus 2002 17:34 schreef yvonne het volgende:[..]
Tering, die onderste is net Brechtje als ze later groot is,
typisch, de littekens van Brechtje zitten op psies dezelfde plek
quote:Neehee, de EAN 13.... type gewoon alles en de laatste past niet. Bij mij issie perfect
Op donderdag 29 augustus 2002 17:37 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
bij EAN 13 krijg je dat het eerste cijfer niet vastzit aan de rest. klopt dus niet denk ik....is het echt niet de 128?!
quote:die cijfers boeien niet.... want het gaat alleen maar om die barcode
Op donderdag 29 augustus 2002 17:37 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
bij EAN 13 krijg je dat het eerste cijfer niet vastzit aan de rest. klopt dus niet denk ik....is het echt niet de 128?!
quote:Als ze later grrot is muts, en het liiteken op dr gezicht
Op donderdag 29 augustus 2002 17:38 schreef Slarioux het volgende:[..]
Heeft Brechtje ook al borstvergroting ondergaan
quote:Die onder haar oog? Grappig, ik heb ook zo'n soort litteken onder mn linker oog
Op donderdag 29 augustus 2002 17:41 schreef yvonne het volgende:[..]
Als ze later grrot is muts, en het liiteken op dr gezicht
http://members.lycos.nl/vluisje/bonuskaart%20final_back.psd
http://members.lycos.nl/vluisje/bonuskaart%20final_front.psd
Voor en achterkant van die andere bonuskaart (ook erg mooi)... ruim 5 mb per stuk
De psd files die zo wellicht komen (hehe Slarioux) bevatten deze plaatjes. Dus zelf nog ff tweaken zou ik zeggen.
quote:PSD's zijn er
Op donderdag 29 augustus 2002 17:44 schreef Mr_Shoot het volgende:
Wie is brec.............. Whatever I'm not a hardcore Fok!ker I guessDe psd files die zo wellicht komen (hehe Slarioux) bevatten deze plaatjes. Dus zelf nog ff tweaken zou ik zeggen.
En brechtje is onze fok-mascotte
quote:Ik ken iemand, die had 10 jaar geleden een Hacktic-bankpas. Was vanzelfsprekend gewoon een copie van z'n eigen bankpas op een Hacktic-magneetkaart.
Op donderdag 29 augustus 2002 17:44 schreef neo567 het volgende:
Ik wil meer horen van dit soort ideeen ...
hehehe...echt goed...lekker tegen het systeem ...hehehe
quote:die's ook mooi!!
Op donderdag 29 augustus 2002 17:44 schreef Mr_Shoot het volgende:
Wie is brec.............. Whatever I'm not a hardcore Fok!ker I guessDe psd files die zo wellicht komen (hehe Slarioux) bevatten deze plaatjes. Dus zelf nog ff tweaken zou ik zeggen.
quote:Photoshop. Is helaas wel een redelijk ¤ programma. Volgens mij bestaan daar ook geen shareware versies van. Misschien dat iemand een bmp (bitmapje) voor je wil maken, maar het voordeel van photoshop is dat het plaatje uit layers (laagjes) bestaat. Zo kan je dus heel makkelijk een ander achtergrondje invoegen en de rest laten staan.
Op donderdag 29 augustus 2002 18:03 schreef MeAndMyself het volgende:
psd...waar open ik dat mee?!
quote:Nee, maakt niets uit. Volgens mij is er wel een minimale, maar geen maximale lengte van de strepen.
Op donderdag 29 augustus 2002 17:56 schreef danino het volgende:
bij mij loopt de laatste streep door maakt dat wat uit?
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Shoot op 29-08-2002 18:16]
quote:Gewoon 3x zo groot maken, dan opslaan, en dan uitvergroten in PS.
Op donderdag 29 augustus 2002 18:29 schreef Mmore-323 het volgende:
ik krijg die barcode niet mooi op maat.., welke maten gebruiken jullie?
quote:psd = photoshop document
Op donderdag 29 augustus 2002 18:11 schreef Mmore-323 het volgende:
psd = photoshop
---KIKKERLIKKER---
goeie boneskaart, maar goedt das mijn menign
---MRGEKKIE---
erg mooi!
---MRGEKKIE---
mooie Fok! Bonuskaart! Iemand hier die dat beter kan
??
[edit] Auteurs toegevoegd [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Shoot op 01-09-2002 01:14]
BTW: Ik heb nu m'n bonuskaart uitgeknipt en op me autosleutel gelijmd. Werkt perfect, maar je ziet die miepen wel raar kijken
quote:Denk t niet.. zwart op rood bijv. werkt wel!
Op zaterdag 31 augustus 2002 15:29 schreef Ballebek het volgende:
Weet iemand of een scanner ook op witte regels op totaal zwart reageert? Heb ik nog een leuk idee nl!BTW: Ik heb nu m'n bonuskaart uitgeknipt en op me autosleutel gelijmd. Werkt perfect, maar je ziet die miepen wel raar kijken
quote:streepjescodes kunnen behoorlijk klein worden gemaakt. als ze maar recht naast elkaar staan wij hebben ook streepjes codes in gebruik die maar enkele millimeters zijn
Op donderdag 29 augustus 2002 18:11 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
Nee, maakt niets uit. Volgens mij is er wel een minimale, maar geen maximale lengte van de strepen.
http://members.lycos.nl/freek999/FOK/PICS/jimmybonus.jpg
http://members.lycos.nl/freek999/FOK/PICS/bonuskaart.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door MRGEKKIE op 01-09-2002 01:06]
----> BONUSKAART! <----
ps: laat even een berichtje in dit topic achter (en op de weblog) als de files ook ergens anders staan!
Lycos vond het niet zo leuk dat in er 7 gig aan bandbreedte doorheen joeg in een week.
Het hele bonuskaart verhaal is namelijk ook op diverse drukbezette IRC kanalen en sites voorbij gekomen.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 01-09-2002 10:48]
quote:je kan em ook openen in Paintshop Pro
Op donderdag 29 augustus 2002 18:11 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
Photoshop. Is helaas wel een redelijk ¤ programma. Volgens mij bestaan daar ook geen shareware versies van. Misschien dat iemand een bmp (bitmapje) voor je wil maken, maar het voordeel van photoshop is dat het plaatje uit layers (laagjes) bestaat. Zo kan je dus heel makkelijk een ander achtergrondje invoegen en de rest laten staan.
[..]Nee, maakt niets uit. Volgens mij is er wel een minimale, maar geen maximale lengte van de strepen.
quote:heeft iemand al de kleine versie van de AH Bonuskaart ingescanned en gelayerd?
Op donderdag 29 augustus 2002 16:49 schreef Slarioux het volgende:[..]
8.6 bij 5.4 cm is mijn kaartje
Bij EAN13 kun je het dertiende getal nooit zelf intypen, dit is namelijk het controlecijfer (er zit een logaritme in die dertien cijfers). Hierdoor kun je dus ook niet zomaar zelf een nummer verzinnen.
Bij AH bestaat de barcode uit de volgende onderdelen:
26104 - Marker voor AH Spaarsystemen
xxxxxxx - 7-cijferige ID
X - controlegetal
Vandaar dat je in BarcodeMagic zelf niet het dertiende getal kan intoetsen., het controlegetal vult hij zelf aan.
Overigens kan je die truuk met de barcode van een flessenbon wel vergeten, die zijn bij AH tegenwoordig nog maar éénmalig te scannen (link tussen de flessenautomaat en het kassasysteem).
quote:Die heb ik niet meer
Op zondag 01 september 2002 11:40 schreef The-Puck het volgende:[..]
heeft iemand al de kleine versie van de AH Bonuskaart ingescanned en gelayerd?
quote:
Op zondag 01 september 2002 14:59 schreef DaafAzuil het volgende:
heeft iemand ze al uitgeprobeerd eigenlijk?
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:05 schreef Mr_Shoot het volgende:
Wel wat moeite, maar de reacties zijn steengoed. Was erg leuk toen een oudere dame de kaart zag en tegen de kassiëre tekeerging dat ze dit toch echt te ver vond gaan en dat ze een klacht bij de filiaalmanager ging indienen!!! Haha
----> BONUSKAART! <----
Moderator: zou iemand de eerste post van dit topic kunnen wijzigen en dan bovenstaande link willen aangeven ipv de links die daar staan? Deze zijn dood namelijk! Thanks.
<<edit: RAVEN BEDANKT >>
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Shoot op 01-09-2002 15:43]
quote:Done
Op zondag 01 september 2002 15:09 schreef Mr_Shoot het volgende:
ja hoor! ze werken prima!!! Volgens mij gaat het nu storm lopen! Elke paar minuten een hit op de pagina waar de psd's te downloaden zijn.----> BONUSKAART! <----
MODERATOR: ZOU IEMAND DE EERSTE POST VAN DIT TOPIC KUNNEN WIJZIGEN EN DAN BOVENSTAANDE LINK WILLEN AANGEVEN IPV DE LINKS DIE DAAR STAAN? DEZE ZIJN DOOD NAMELIJK! THANKS.
quote:Ik ga aan de gang
Op zondag 01 september 2002 15:45 schreef Mr_Shoot het volgende:
Helden gezocht
Als iemand een goede psd van de sleutelhanger heeft, dan plaats ik die graag op de site
quote:Kan iemand ff de maten van de barcode en de sleutelhanger opmeten?? (heb mijn geodriehoek doorgebroken
Op zondag 01 september 2002 16:07 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik ga aan de gang
quote:
edit: kheb het over dat barcode magic programma tje he
[Dit bericht is gewijzigd door Aardige_Jongen op 01-09-2002 16:15]
quote:Hijs wel moooooooi........
Op zondag 01 september 2002 15:51 schreef Verdicampo het volgende:
Mijn bonuskaart:Nee, ik ben geen fan van ID&T, alleen van sommige plaatjes van ze
quote:De barcode is niet net zo groot als het kaartje hoor...
Op zondag 01 september 2002 16:13 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
als ik 8.6 invul maakt ie er vanzelf 2.0 van bij height en width kan ik al helemaal niet veranderen... ik heb bij units in options metrics gekozen ipv inches... what am i doing rong?
edit: kheb het over dat barcode magic programma tje he
quote:ooow w8 ze hebben t over t kaartje zelf... sjips..nee ik moest de afmetingen van dat barcode ding hebben zodat ik t kan importeren in psd zo
Op zondag 01 september 2002 16:15 schreef blieblie het volgende:[..]
De barcode is niet net zo groot als het kaartje hoor...
8.5 cm is beetje breed voor een barcode denk ik. maar ik heb hier geen liniaal, maar ik schat zo een 2.5 cm bij 1.7cm
quote:of maakt die grootte geen eens wat uit?
Op zondag 01 september 2002 16:18 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
ooow w8 ze hebben t over t kaartje zelf... sjips..nee ik moest de afmetingen van dat barcode ding hebben zodat ik t kan importeren in psd zo
quote:Dikke lol in zaandam als je kaart wordt opgestuurd omdat een of ander iemand hem heeft gevonden.
Op zondag 01 september 2002 15:51 schreef Verdicampo het volgende:
Mijn bonuskaart:
dit is wat ik heb gemaakt...maar ik weet niet of het wel goed is .. en die psd file heeft echt een abnormaal grote resolutie om welke grootte moet ik hem printen?
ok me meestwerk:
voor:
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=11871&size=384
a8er:
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=11872&size=384
heeeeelp me om de puntjes op de i te zetten..thnx
-edit- Lees het thumbnail gedeelte nog maar eens van dit topic: Digital Corner - Rules & Regulations
[Dit bericht is gewijzigd door Raven op 01-09-2002 16:40]
quote:klopt ik had gehoopt dat ie er klein op zou komen maar ik had dus net me message ge edit naar 600,400
Op zondag 01 september 2002 16:39 schreef Aardige_Jongen het volgende:
-edit- Lees het thumbnail gedeelte nog maar eens van dit topic: Digital Corner - Rules & Regulations
en btw: moet ik het plaatje van uit ps eerst resizen en dan printen ofzo of moet ik hem opslaan als bmp en dan uit paint ofzo printen?
voor:
a8er:
[Dit bericht is gewijzigd door Aardige_Jongen op 01-09-2002 16:58]
quote:Maar ik heb nu een geodriehoek
Op zondag 01 september 2002 16:44 schreef blieblie het volgende:
Ik bedenk me idd net, dat de grootte van het kaartje zelf geen hond uitmaakt, en de vorm ook nie
quote:nee he...t gaat gewoon om die barcode...dus we kunne een mini pasje maken..en een supergrote
Op zondag 01 september 2002 16:44 schreef blieblie het volgende:
Ik bedenk me idd net, dat de grootte van het kaartje zelf geen hond uitmaakt, en de vorm ook nie
quote:ja hebbik ook ..vraag ik me ook af eiglijk..maar geeft nie denk ik
Op zondag 01 september 2002 16:52 schreef blieblie het volgende:
Maar bij mij valt het eerste cijfer van de code net buiten de barcode, dan komt een een streepje tot op cijferhoogte, dan de rest van de code en dan weer een "afsluit" streepje.
Gaat dat wel goed?
quote:Als ie gewoon goed scant is er nix aan de hand
Op zondag 01 september 2002 16:56 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
ja hebbik ook ..vraag ik me ook af eiglijk..maar geeft nie denk ik
quote:Maakt niets uit. De grootte is niet van belang, als hij in verhouding maar goed is.
Op zondag 01 september 2002 16:58 schreef blieblie het volgende:
Ennn, als ie iets groter is dan de officiele barcode?
(want volgens mijn meetkunsten issie op de bonuskaart 57 pixels hoog en 77 breed, maar daar komt wel een errug verneukte barcode uit)
quote:tjah en das de vraag
Op zondag 01 september 2002 16:58 schreef Mmore-323 het volgende:[..]
Als ie gewoon goed scant is er nix aan de hand
quote:Ik heb hier een barcode-scanner. Je mag een afbeelding opsturen, dan probeer ik 'm hier wel even (mits ik die scanner nog kan vinden, want ik gebruik 'm niet dagelijks..)
Op zondag 01 september 2002 17:00 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
tjah en das de vraag
dat je niet voor lul staat bij de kassa met zo een nepding dat niet werkt
quote:waarom 2x printen??? of bedoel je van 1 elke kant = 2
quote:http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=11872&size=384
Op zondag 01 september 2002 17:02 schreef qltel het volgende:[..]
Ik heb hier een barcode-scanner. Je mag een afbeelding opsturen, dan probeer ik 'm hier wel even (mits ik die scanner nog kan vinden, want ik gebruik 'm niet dagelijks..)
deze
quote:En het de hoogte maakt ook niet uit??
Op zondag 01 september 2002 16:59 schreef qltel het volgende:[..]
Maakt niets uit. De grootte is niet van belang, als hij in verhouding maar goed is.
Voor de TOOL-fans onder ons... heb alleen de voorkant niet opgeslagen als PSD. Nu ook geen zin om hem weer te gaan maken... maar het idee is er
Mijn barcode lijkt eigenlijk niet zo heel erg op de barcode op de Bonuskaart... Maar gewoon maar eens proberen bij de AH of ie werkt.
[Dit bericht is gewijzigd door Kos op 01-09-2002 17:08]
quote:Nope, er zijn kleine verpakkingen waar barcodes opstaan van zo'n 5 mm hoogte.
Op zondag 01 september 2002 17:06 schreef blieblie het volgende:[..]
En het de hoogte maakt ook niet uit??
dus als ik de barcode qua hoogte iets korter maak?
Overigens, ik gebruik een pen, Ah een venster, ik weet niet wat de minimale maten van zo'n venster zijn. Zo'n venster moet de barcode namelijk opzoeken. En ik had een keurig boekje met alle barcode-specs erin, maar ja, die had ik niet meer nodig en dus maar weggegooid..
quote:Ik heb de mijne net naar je gemeeld.
Op zondag 01 september 2002 17:02 schreef qltel het volgende:[..]
Ik heb hier een barcode-scanner. Je mag een afbeelding opsturen, dan probeer ik 'm hier wel even (mits ik die scanner nog kan vinden, want ik gebruik 'm niet dagelijks..)
quote:Dan ga ik wel naar de finiaalmanager
Op zondag 01 september 2002 17:08 schreef qltel het volgende:[..]
Nope, er zijn kleine verpakkingen waar barcodes opstaan van zo'n 5 mm hoogte.
Overigens, ik gebruik een pen, Ah een venster, ik weet niet wat de minimale maten van zo'n venster zijn. Zo'n venster moet de barcode namelijk opzoeken. En ik had een keurig boekje met alle barcode-specs erin, maar ja, die had ik niet meer nodig en dus maar weggegooid..
quote:In de winkel hangt vaak een scanner om producten mee te scannen. Die zou hem ook moeten lezen. Dan kan je hem daar eerst testen voordat je naar de kassa gaat.
Op zondag 01 september 2002 17:00 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
tjah en das de vraag
dat je niet voor lul staat bij de kassa met zo een nepding dat niet werkt
quote:Zou kunnen werken, maar ik heb ooit ergens gelezen dat er een minimum rand 'wit' omheen moet (van drie mm ofzo). Maar weet ik niet zeker. Ik zou zeggen: probeer het, en let us know.
Op zondag 01 september 2002 17:07 schreef Kos het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Voor de TOOL-fans onder ons... heb alleen de voorkant niet opgeslagen als PSD.
Nu ook geen zin om hem weer te gaan maken... maar het idee is er
Mijn barcode lijkt eigenlijk niet zo heel erg op de barcode op de Bonuskaart... Maar gewoon maar eens proberen bij de AH of ie werkt.
[blieblie & Aardige_Jongen: veel vragen van jullie zijn in dit Topic al een keer behandeld óf te vinden op de website]
quote:Ik heb al gekeken op je pagina
Op zondag 01 september 2002 17:19 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
In de winkel hangt vaak een scanner om producten mee te scannen. Die zou hem ook moeten lezen. Dan kan je hem daar eerst testen voordat je naar de kassa gaat.
[..]Zou kunnen werken, maar ik heb ooit ergens gelezen dat er een minimum rand 'wit' omheen moet (van drie mm ofzo). Maar weet ik niet zeker. Ik zou zeggen: probeer het, en let us know.
[blieblie & Aardige_Jongen: veel vragen van jullie zijn in dit Topic al een keer behandeld óf te vinden op de website]
[Dit bericht is gewijzigd door JedaiNait op 01-09-2002 17:38]
quote:Gewoon Arial.
Op zondag 01 september 2002 17:28 schreef JedaiNait het volgende:
Geinig ideetje zeg. Ik heb alleen nog een vraagje, welk lettertype lijkt het meeste op dat van de originele streepjescode?
quote:hijs fijn
Op zondag 01 september 2002 17:37 schreef Slarioux het volgende:
Voor de echte fans:plaatje
plaatjeLuis Royo
quote:Klopt. En die van aardige jongen heb ik ook even getest.
Op zondag 01 september 2002 17:13 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik heb de mijne net naar je gemeeld.
Ze gaven als resultaat:
2610464090523
2610448385508
In orde dus.
Als er nog anderen zijn die hun streepjescode willen laten testen, mail even ALLEEN DE STREEPJESCODE als JPG of GIF naar 't adres in m'n profiel.
quote:Super
Op zondag 01 september 2002 17:41 schreef qltel het volgende:[..]
Klopt. En die van aardige jongen heb ik ook even getest.
Ze gaven als resultaat:
2610464090523
2610448385508In orde dus.
Als er nog anderen zijn die hun streepjescode willen laten testen, mail even ALLEEN DE STREEPJESCODE als JPG of GIF naar 't adres in m'n profiel.
quote:wou ik net zeggen
Op zondag 01 september 2002 17:50 schreef blieblie het volgende:[..]
Super
thnx man!!! geweldig... en nu nog uitvinden met het uitprint gedoe
Die psd files zijn erug groot... Als ik er een plaatje in wil zetten (1280*1024) dan vult dat niet de hele kaart
Hoe moet ik dat zo krijgen???
Voor de echte fans
Edit: hmz...klere tripod
Edit2: heb hem hier nog 1337er :p met NICKNAME en WON-ID
[Dit bericht is gewijzigd door s0k op 01-09-2002 18:29]
quote:choed he
Op zondag 01 september 2002 18:40 schreef blieblie het volgende:
En de sleutelhanger!!!Voor:
[afbeelding]Achter:
[afbeelding]
quote:Bewaar je streepjescode op een hogere DPI... PSD is op 600 DPI dus dat zou je kunnen proberen. Geloof dat ik dat ook gedaan heb.
Op zondag 01 september 2002 18:06 schreef WebForce het volgende:
Kheb ff een vraagje...Die psd files zijn erug groot... Als ik er een plaatje in wil zetten (1280*1024) dan vult dat niet de hele kaart
Hoe moet ik dat zo krijgen???
* s0k heeft een prob
hoe krijg je hem nou ooit in de goede formaat?
quote:Wat?
Op zondag 01 september 2002 18:53 schreef s0k het volgende:
Hmz..* s0k heeft een prob
quote:Volgens mij is dat geen probleem. De psd files zijn heel erg gedetailleerd, maar als je de 'image size' bekijkt, zie je dat het plaatje 8,89 cm bij 5,72 cm is. En dat is exact de goede maat. Ik kan me vergissen, het is voor mij al een tijdje geleden dat ik hem gemaakt heb
Op zondag 01 september 2002 18:53 schreef s0k het volgende:
Hmz..* s0k heeft een prob
Gewoon printen dus, en dan merk je het vanzelf! (please correct me if I'm wrong)
1. Maak iets enorm moois, en post hem in dit Topic. Als hij inderdaad erg mooi is zal hij geplaatst worden. óf:
2. Zet twee files ergens op internet (bijvoorbeeld via Picserver).
- De ene is een versie ter grootte van 525x675 pixels waarop zowel de voor- als achterkant te zien zijn.
- De andere is een 'thumbnail' (kleinere versie van hetzelfde plaatje) ter grootte van 150x193 pixels (.jpg).
- Mail de linkjes naar mij toe en dan wordt hij zsm geplaatst.
Op de site staan voorbeelden van het formaat waarin ik ze graag zou willen krijgen. PS ik behoud me het recht voor om plaatjes zonder reden te weigeren.
en die zijn 8,5cm bij 5,4cm
En jij zegt 2 andere maten
Edit: stupid me :p zit nog een witte rand omheen
[Dit bericht is gewijzigd door s0k op 01-09-2002 19:23]
quote:Ik kan evt een website in elkaar zetten, mocht dat nodig zijn. Tijd zat voorlopig
Op zondag 01 september 2002 19:15 schreef Mr_Shoot het volgende:
Ik heb een aantal bonuskaarten die ik op het forum tegenkwam op de website geplaatst. Omdat het me echter veel werk kost, kan ik dat niet blijven doen. Heb je echter iets moois gemaakt dat je ook op de website wil zetten, dan kan je dat op twee manieren regelen:1. Maak iets enorm moois, en post hem in dit Topic. Als hij inderdaad erg mooi is zal hij geplaatst worden. óf:
2. Zet twee files ergens op internet (bijvoorbeeld via Picserver).
- De ene is een versie ter grootte van 525x675 pixels waarop zowel de voor- als achterkant te zien zijn.
- De andere is een 'thumbnail' (kleinere versie van hetzelfde plaatje) ter grootte van 150x193 pixels (.jpg).
- Mail de linkjes naar mij toe en dan wordt hij zsm geplaatst.Op de site staan voorbeelden van het formaat waarin ik ze graag zou willen krijgen. PS ik behoud me het recht voor om plaatjes zonder reden te weigeren.
(ik heb die pds bestanden niet echt gebruikt vond het te veel memory vreten van mijn arme p2 350
)
quote:Het gaat niet om het pixelformaat, maar het formaat in centimeters. Gecombineerd met de DPI, levert dat weer een resolutie.
Op zondag 01 september 2002 19:37 schreef s0k het volgende:
hmz...iemand die de juiste pixel formaat heeft?
hoogte en breedte?(ik heb die pds bestanden niet echt gebruikt
vond het te veel memory vreten van mijn arme p2 350
)
Voorbeeld voor anderen die het niet snappen : De PSD zijn maar 8.6 bij 5.4 (oid) centimeter. De resolutie is wel heel hoog maar dat moet ook wel, met 600 DPI. Zet de DPI lager en het hele zaakje wordt kleiner, zij het wel minder gedetailleerd.
hoe stel je de DPI van een plaatje in in PSP?
Edit: die 2 hierboven zijn best stoer
quote:
Op zondag 01 september 2002 19:48 schreef _Albino_ het volgende:
Ik, lekker in een zomerse bui, resultaat:
[afbeelding][afbeelding]
Tell me what ya think
Deze zijn echt SUPER!!
quote:Image/imagesize
Op zondag 01 september 2002 19:49 schreef s0k het volgende:
hoe stel je de DPI van een plaatje in in PSP?
quote:resize bedoel je....maar dan veranderd ook weer (volgens de image-info) de werkelijke afmetingen :S
Op zondag 01 september 2002 19:53 schreef BDisOKE het volgende:[..]
Image/imagesize
quote:Als je ff terug bladerd staat hij er al
Op zondag 01 september 2002 20:08 schreef BDisOKE het volgende:
Nou waar blijftie dan! UPloaden die handel!
quote:Das pas lekker boodschappen doen
Op zondag 01 september 2002 20:15 schreef s0k het volgende:
DOA![]()
![]()
quote:En nu kappen jongens
Op zondag 01 september 2002 20:14 schreef Slarioux het volgende:
Ikke weerEn
quote:Zie boven, ik wil het best van je overnemen en een andere leuke site in elkaar zetten
Op zondag 01 september 2002 20:18 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
En nu kappen jongens
! Ik word helemaal gek van het uploaden van mooie plaatjes naar de site. Ik ga morgen wel even verder, want moet echt nog even wat aan de studie doen! Maar het ziet er weer erg strak uit allemaal! Nu natuurlijk ook plastificeren en testen hè!
Als ik ook kan helpen moet je het maar zeggen
(niet dat ik ws heel zal kunnen doen voor je, maar ff om het gebaar ^_^)
quote:Gelukkig gaat het nog wel hoor
Op zondag 01 september 2002 20:21 schreef Slarioux het volgende:[..]
Zie boven, ik wil het best van je overnemen en een andere leuke site in elkaar zetten
quote:Hee s0k! Bedankt voor het aanbod
Op zondag 01 september 2002 20:25 schreef s0k het volgende:
nou nouovernemen
wel eerlijk delen heh?
Als ik ook kan helpen moet je het maar zeggen
(niet dat ik ws heel zal kunnen doen voor je, maar ff om het gebaar ^_^)
quote:jah over nemen is een groot woord misschien
Op zondag 01 september 2002 20:30 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
Gelukkig gaat het nog wel hoor
. Maar heb vanaf aanstaand weekend pas tijd om er echt iets moois van te maken. Tot die tijd is het een beetje behelpen. Maar als je net zo goed bent in het maken van internetpagina's als het maken van bonuskaarten, dan kan ik je hulp zeker gebruiken
[..]Hee s0k! Bedankt voor het aanbod
Wat mij betreft is iedereen die iets wil maken/ ergens mee wil helpen van harte welkom.
quote:ah mooi, jij hebt een host die toch maar nutteloos word gebruikt
Op zondag 01 september 2002 20:59 schreef Slarioux het volgende:[..]
jah over nemen is een groot woord misschien
, ik dacht dat je echt weinig tijd had, maar als je dit weekend weer tijd over hebt dan red je dat wel denk ik
... en check anders mn hoompeetsj even
quote:hehehe
Op zondag 01 september 2002 21:01 schreef s0k het volgende:[..]
ah mooi, jij hebt een host die toch maar nutteloos word gebruikt
![]()
![]()
quote:Hehe! Ik ook hoor! Ik had anders tussen de 0 en 4 bezoekers op een dag, en dat zijn er voor vandaag al bijna 500 geworden! Ergens zuigt dat wel. Als straks die hype is afgelopen heb ik dus helemaal niets meer aan dat grafiekje
Op zondag 01 september 2002 21:01 schreef s0k het volgende:[..]
ah mooi, jij hebt een host die toch maar nutteloos word gebruikt
![]()
![]()
Ben benieuwd wanneer mijn 'host-provider' gaat klagen. Eerst maar eens kijken of ik die psd's ergens anders kan dumpen
quote:Bedankt! Ga ik meteen even kijken. Er was nl. een probleem dat je bij sommigen niet meer dan 1500 kb (per file) kan uploaden <zucht>
Op zondag 01 september 2002 21:19 schreef s0k het volgende:
voor die psd's moet je gewoon zo veel mogelijk freewebspace zoeken
quote:Da's gaar :/
Op zondag 01 september 2002 21:21 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
Bedankt! Ga ik meteen even kijken. Er was nl. een probleem dat je bij sommigen niet meer dan 1500 kb (per file) kan uploaden <zucht>
Voor die sleutelhanger had BlieBlie ookal 1tje ontworpen
moet je maar ff terug bladeren
quote:Pagina 6, en ik heb em zelfs al gemeeld naar Mr_shoot...
Op zondag 01 september 2002 21:22 schreef s0k het volgende:[..]
Da's gaar :/
Voor die sleutelhanger had BlieBlie ookal 1tje ontworpen
moet je maar ff terug bladeren
heb je er ookal een .psd van gemaakt?
quote:
Op zondag 01 september 2002 21:27 schreef blieblie het volgende:[..]
Pagina 6, en ik heb em zelfs al gemeeld naar Mr_shoot...
Maar och, ben onzichtbaar he
quote:Precies. Hij is wel mooi, maar ik ben nog op zoek naar een .psd met meerdere lagen (een laag voor de barcode, de letters, het AH teken, en de tekening). Op die manier kunnen andere mensen gemakkelijk hun eigen tekening/ barcode invoeren.
Op zondag 01 september 2002 21:30 schreef s0k het volgende:
haha, lolheb je er ookal een .psd van gemaakt?
![]()
![]()
quote:Ik pak hem tglijk met mn bankpas, is wel handig hoor
Op zondag 01 september 2002 21:20 schreef blieblie het volgende:
Maar gebruikt iedereen hier dan dat kaartje?
Ik lever altijd mijn sleutelbos in, vink fijner
Al mensen die reacties hebben gekregen op hun kaart? Ben benieuwd!
Ben benieuwd hoeveel kaarten er straks IRL gebruikt gaan worden
22.09
Alleen ff nog voorkant, dit is namelijk mijn eerste Photoshop werk, ik vond het resizen van het achtergrondplaatje dus al moeilijk!
MOrgen ga ik me er eens in verdiepen, maar het is erug koel!
quote:ik zou er best wel 1 willen van fok!
Op zondag 01 september 2002 22:08 schreef Khalein het volgende:
Cool! Hebben ze toch redelijk snel opgepikt![]()
Ben benieuwd hoeveel kaarten er straks IRL gebruikt gaan worden
22.09
quote:.psd files please!!!
Op zondag 01 september 2002 18:40 schreef blieblie het volgende:
En de sleutelhanger!!!Voor:
[afbeelding]Achter:
[afbeelding]
quote:Lijkt me een geval van 'wanneer'...
Op zondag 01 september 2002 22:09 schreef nikky het volgende:
ik zou er best wel 1 willen van fok!
'k Ga nu ff iets doen met een cartoon of zo...
quote:carfield???
Op zondag 01 september 2002 22:11 schreef Khalein het volgende:[..]
Lijkt me een geval van 'wanneer'...
mijn brouwseltje. vindt stellar stuff altijd wel leuk
quote:ik ga het ook proberen of het me lukt
Op zondag 01 september 2002 22:11 schreef Khalein het volgende:[..]
Lijkt me een geval van 'wanneer'...
quote:Enorm gaaf dit! Volgens mij is dit een nieuwe hype aan het worden!! Mijnkopthee heeft er ook al een berichtje over geschreven!
Op zondag 01 september 2002 22:06 schreef BDisOKE het volgende:
Word gelinkt he, vanaf planet.
of was dat al bekend?
geinig toch!?
[edit]ps. kan iemand dit niet submitten op de Fok! frontpage; deze nieuwe rage dient daar toch zeker ook gemeld te worden. Hehe Fok! Start landelijke rage [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Shoot op 01-09-2002 22:31]
quote:Werkt voor alles waar men gebruik maakt van een streepjescode, ja..
Op zondag 01 september 2002 22:29 schreef matthijst het volgende:
Zelfde geintje werkt ook voor airmilespasjes neem ik aan?
quote:its easy and it rulez
Op zondag 01 september 2002 22:14 schreef nikky het volgende:[..]
ik ga het ook proberen of het me lukt
quote:volgens mij niet
Op zondag 01 september 2002 22:29 schreef matthijst het volgende:
Zelfde geintje werkt ook voor airmilespasjes neem ik aan?
wat doe ik fout?
quote:moet je patent op vragen drol :p
Op zondag 01 september 2002 22:34 schreef Aardige_Jongen het volgende:
kga dit ff gelijk registreren bij de kvk .. kan lekker niemand die dinge gebruike(is volgens mij bull**** maaja)
quote:opslaan als bmp he
Op zondag 01 september 2002 22:34 schreef nikky het volgende:
ik krijg die steepjescode niet voor elkaar. ik heb het progje gedownload maar als ik hem wil opslaan en later open kent hij hem niet. bij microsoftfotoblabla zie ik hem wel in het lijstje staan maar wil hij hem niet openen en bij een ander progje waar ik mijn gigicam voor gebruik ziet hij hem niet eens.....wat doe ik fout?
quote:dat doe ik ook maar hij ziet hem niet en bij de ander zegttie datie niet geopend kan worden
Op zondag 01 september 2002 22:37 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
opslaan als bmp he
quote:kweet niet hoor maar volgens mij weet jij vrij weinig van pc's etc.
Op zondag 01 september 2002 22:37 schreef nikky het volgende:[..]
dat doe ik ook maar hij ziet hem niet en bij de ander zegttie datie niet geopend kan worden
quote:thats FOK!king weird... opnieuw maken (30 sec, maar) en opnieuw opslaan maar nu op je desktop ofzo
Op zondag 01 september 2002 22:37 schreef nikky het volgende:[..]
dat doe ik ook maar hij ziet hem niet en bij de ander zegttie datie niet geopend kan worden
quote:jij ook niet toen je d'r mee begon toch? of wist jij alles in een dag?
Op zondag 01 september 2002 22:38 schreef The-Puck het volgende:[..]
kweet niet hoor maar volgens mij weet jij vrij weinig van pc's etc.
quote:en dank je wel
Op zondag 01 september 2002 22:38 schreef The-Puck het volgende:[..]
kweet niet hoor maar volgens mij weet jij vrij weinig van pc's etc.
vragen staat vrij toch?
quote:zal hem wel op me desktop zetten en kijken of het dan wel wil. maar toen ik dus later terrug ging om te kijken naar het opgeslagen bestand van de ean code issie leeg. dat vink vreemd... maar we proberen het nog een keer
Op zondag 01 september 2002 22:38 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
thats FOK!king weird... opnieuw maken (30 sec, maar) en opnieuw opslaan maar nu op je desktop ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 01-09-2002 22:44]
quote:nee, maar ga dan eerst onderzoek doen naar hoe je iets op je pc opslaat en hoe je het dan terug kunt vinden etc.
Op zondag 01 september 2002 22:40 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
jij ook niet toen je d'r mee begon toch? of wist jij alles in een dag?
quote:wat nou??? ik weet toch dat ik hem onder "mijn afbeeldingen heb gezet? dat is toch niet zo moelijk terug te vinden? of wel dan? mag dan misschien niet veel van pc's weten maar ik weet echt wel wat hoor
Op zondag 01 september 2002 22:43 schreef The-Puck het volgende:[..]
nee, maar ga dan eerst onderzoek doen naar hoe je iets op je pc opslaat en hoe je het dan terug kunt vinden etc.
of kijk voor dit soort vragen op het tweakers forum.
maar tis toch beetje onzinnig om in dit topic uit te gaan vinden wat deze persoon niet goed doet. het staat opzich gewoon los van wat we hier aan het doen zijn.
just my opinion. en ik val de persoon in kwestie niet aan ofzo!
quote:en voor je het weet heeft ie je al ger00t
Op zondag 01 september 2002 22:46 schreef nikky het volgende:[..]
wat nou??? ik weet toch dat ik hem onder "mijn afbeeldingen heb gezet? dat is toch niet zo moelijk terug te vinden? of wel dan? mag dan misschien niet veel van pc's weten maar ik weet echt wel wat hoor
quote:rofl
Op zondag 01 september 2002 22:51 schreef The-Puck het volgende:
ok ok rustig maar
neem alles wat ik zei wel terug.klaar zo
quote:... tis gewoon copy paste print..beetje te easy...maar hijs wel sexy
Op zondag 01 september 2002 22:52 schreef Khalein het volgende:
Fractaltje...
quote:Ik ga jou niet tegenspreken... Jij werkt met gewichten...
Op zondag 01 september 2002 23:00 schreef Aardige_Jongen het volgende:
... tis gewoon copy paste print..beetje te easy...
quote:dat kost je je leven jonge
Op zondag 01 september 2002 23:13 schreef Khalein het volgende:
Herstel: ik spreek wel ff tegen...Grootste deel is idd copy paste, maar verder nog wat aankloten met levels, lichteffecten, transparantie, saturation e.d.
neuh dr staat aardige_jongen
maar je hebt ook nog een beetje moeten kloten zie ik.. ook niet al te moeilijk d8 ik zo?
quote:Mooi, je maakt je naam waar...
Op zondag 01 september 2002 23:20 schreef Aardige_Jongen het volgende:
dat kost je je leven jongeneuh dr staat aardige_jongen
maar je hebt ook nog een beetje moeten kloten zie ik.. ook niet al te moeilijk d8 ik zo?
Enneh, ff onder ons...
het was inderdaad niet echt moeilijk...
quote:die is heel erg mooi
Op zondag 01 september 2002 23:11 schreef matthijst het volgende:
De 2e dan maar:
quote:Humor...
Op zondag 01 september 2002 23:42 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:
Ik ga met mijn bonuskaart voor hele lange rijen achter de kassa zorgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:moet je wel ff een blonde cassiere zoeke
Op zondag 01 september 2002 23:42 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:
Ik ga met mijn bonuskaart voor hele lange rijen achter de kassa zorgen.
Er zijn minimum witruimtes e.d. gespecificeerd voor de EAN13 barcodes, zorg dat je ongeveer 0,5 CM vrijhoudt aan beide zijkanten.
Ook zag ik ergens dat BDisOKE de barcode negatief gemaakt heeft, helaas gaat dat niet werken.. Zwart en wit kun je bij een barcode niet omdraaien jammer genoeg (wel leuk om als je het weet een kassamiep mee te plagen!)
quote:Een originele kaart maken met alleen de barcode andersom
Op zondag 01 september 2002 23:52 schreef plankie het volgende:
Een kleine hint voor de bruikbaarheid van de kaarten:Er zijn minimum witruimtes e.d. gespecificeerd voor de EAN13 barcodes, zorg dat je ongeveer 0,5 CM vrijhoudt aan beide zijkanten.
Ook zag ik ergens dat BDisOKE de barcode negatief gemaakt heeft, helaas gaat dat niet werken.. Zwart en wit kun je bij een barcode niet omdraaien jammer genoeg
(wel leuk om als je het weet een kassamiep mee te plagen!)
quote:stouterikken
Op maandag 02 september 2002 00:07 schreef blieblie het volgende:[..]
Een originele kaart maken met alleen de barcode andersom
en als link de thumb http://members.lycos.nl/freek999/FOK/PICS/smcalvhobbes.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door MRGEKKIE op 02-09-2002 00:30]
ik moet ff een andere printer aansluiten, ben erachter dat mn hp een beetje leeg is (inkt).
wat half Nederland zich dus (imiddels ) afvraagt: doet het het of niet..?!
en als link de thumb http://members.lycos.nl/freek999/FOK/PICS/smmonster.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door MRGEKKIE op 02-09-2002 01:45]
Het ISS op de voorkant...
En "Dangergirl" op de achterkant
Barcode moet er alleen nog effe op...
quote:mmmh dat ziet er ook lekker uit, ik ga maffen, moet vandaag weer werken.
Op maandag 02 september 2002 01:44 schreef Sjaakman het volgende:
Leuk idee/topic enzoHet ISS op de voorkant...
[afbeelding]En "Dangergirl" op de achterkant
[afbeelding]Barcode moet er alleen nog effe op...
resultaten op FOK zijn trouwens heel erg mooi, veel talent hier, ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen
quote:De link is http://www.wittkampf.nl/bonuskaart
Op maandag 02 september 2002 03:41 schreef PHOBoS het volgende:
ik kom eigenlijk nooit bij de AH, maar ik wil ook spelen met zo'n PSD'tje, alleen ik kom niet op http://www.wittkampf.nl/(staat die PSD nog ergens anders ?)
resultaten op FOK zijn trouwens heel erg mooi, veel talent hier, ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen
[ben nu ff weg tot vanavond, maar zal dan weer wat kaarten toevoegen ]
[kos & amigo.... als jullie de psd files kunnen hosten graag, dan zet ik jullie vanavond als mirror op de site !!]
quote:?en?
Op maandag 02 september 2002 01:06 schreef MeAndMyself het volgende:
genoeg geluld...is er nu ook iemand die het ook daadwerkelijk heeft geprobeerd?! zo niet..vandaag doen he...
ik moet ff een andere printer aansluiten, ben erachter dat mn hp een beetje leeg is (inkt).
wat half Nederland zich dus (imiddels
) afvraagt: doet het het of niet..?!
toch?!
[edit]
al opgelost nu ik een photoshopje heb gebruikt.
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 02-09-2002 08:43]
quote:Huh, erin? Als je 'm zelf hebt gemaakt bedoel je, of op je originele kaart? Want hij voldoet dan inieder geval niet aan de specs.
Op maandag 02 september 2002 09:43 schreef EbA het volgende:
Ik krijg die streepjescode niet goed! Hier zie ik allemaal barcodes met het nummer eronder maar bij mij staat het nummer in de barcode
Overigens, bij twijfel over streepjescodes, ik kan ze testen. Stuur hiervoor alleen de streepjescode (verder zonder pas e.d. ik moet 'm afprinten, vandaar) naar
quote:Je kunt heel eenvoudig in je tekenprogramma dat cijfer eruit knippen en dan de barcode uitrekken tot de correcte hoogte/ breedte.
Op maandag 02 september 2002 09:43 schreef EbA het volgende:
Ik krijg die streepjescode niet goed! Hier zie ik allemaal barcodes met het nummer eronder maar bij mij staat het nummer in de barcode
Als je het originele PhotoShop bestandje gebruikt, kun je je eigen barcode hierop aanpassen (aan het voorbeeld).
PS het PhotoShop origineel is extra zoveel groter om een hoog genoege resolutie te krijgen bij het afdrukken !
Als ik deze alleen vergelijk met wat er op mijn pasje staat dan heb ik iets anders kwa streepjes, plus dat ut iets groter is op mijn pasje.
Welke instellingen heb ik fout?
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 02-09-2002 13:56]
ik heb er ook even een gemaakt.
'k hoop dat deze ook op de site van wittkamp.nl mag komen te staan :D
groeten Rifmaster
www.project-alpha.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |