abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:53:18 #151
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_130292005
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:48 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Heb er ook niks tegen. Maar Zo'n 10 % die homo of lesbo's zijn is toch wel een beetje veel. Neem aan dat dat ze niet allemaal zo geboren worden. Kom maar met een bron als er in de Middeleeuwen ook 5 tot 10 % van de bevolking homo of lesbo was dan geef ik je gelijk.
Soms vraag ik mij af of je niet gewoon een trol bent. Kan eigenlijk niet anders.
pi_130292292
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:48 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Heb er ook niks tegen. Maar Zo'n 10 % die homo of lesbo's zijn is toch wel een beetje veel. Neem aan dat dat ze niet allemaal zo geboren worden. Kom maar met een bron als er in de Middeleeuwen ook 5 tot 10 % van de bevolking homo of lesbo was dan geef ik je gelijk.
Jawel, zo word je geboren.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:00:48 #153
18159 Dlocks
pi_130292443
Ook geinig:

quote:
Homoseksualiteit blijkt doodnormaal in de dierenwereld, seksuele selectie of niet. 'We kennen al meer dan 1.500 soorten met 'roze' dieren', zegt Petter Boeckman. 'Wist u dat orang-oetans houten dildo's maken? 'Mannelijke dikhoornschapen leven in homoseksuele groepen, likken elkaars genitaliën en lusten wel een portie anale seks. Homoleeuwen en lesbische bonobo's zijn geen witte raven. Mannelijke giraffen houden orgieën onder elkaar, net als tuimelaars, orka's en Caraïbische lamantijnen.
Bron: http://nieuws-uitgelicht.(...)teit-bij-dieren.html

En wat te denken van dat 20% van pinguïns die in gevangenschap leven homo.

quote:
Vooral onder de pinguïns lijkt homoseksualiteit heel normaal. Volgens studies is één pinguïn op vijf in gevangenschap homo.
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)-ook-homo-zijn.dhtml

Bij schapen is het overigens 10%:

quote:
One species in which exclusive homosexual orientation occurs, however, is that of domesticated sheep (Ovis aries).[8][9] "About 10% of rams (males) refuse to mate with ewes (females) but do readily mate with other rams
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexual_behavior_in_animals

Maar goed, jij je zin. Bij mensen komt het niet in de natuur voor en is het aangeleerd gedrag dankzij propaganda van de Illuminati. :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:01:11 #154
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130292459
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jawel, zo word je geboren.
Maar niet die 10 % eerder 1% en lager. Het is een foute van de natuur eigenlijk.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:01:56 #155
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130292515
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Dlocks het volgende:
Ook geinig:

[..]

Bron: http://nieuws-uitgelicht.(...)teit-bij-dieren.html

En wat te denken van dat 20% van pinguïns die in gevangenschap leven homo.

[..]

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)-ook-homo-zijn.dhtml

Bij schapen is het overigens 10%:

[..]

Maar goed, jij je zin. Bij mensen komt het niet in de natuur voor en is het aangeleerd gedrag dankzij propaganda van de Illuminati. :')
Allemaal MSM bronnen. Dat is geen bewijs voor mij sorry. Die laatste is nog wel wat betrouwbaar.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:03:49 #156
18159 Dlocks
pi_130292713
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar niet die 10 % eerder 1% en lager. Het is een foute van de natuur eigenlijk.
Waarom geen 10%? Bijvoorbeeld bij schapen is het ook 10%. En bij pinguïns is het 20%.

Geef maar een bron dat het bij mensen onmogelijk 5 a 10% kan zijn en dat de Illuminati er achter zit. Beide kun jij niet aantonen en dat maakt het dus enkel en alleen een stompzinnige hersenspinsel in jouw hoofd.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:13:12 #157
18159 Dlocks
pi_130293274
quote:

[..]

Allemaal MSM bronnen. Dat is geen bewijs voor mij sorry. Die laatste is nog wel wat betrouwbaar.
Tuurlijk knul. Er is hier één bron uitermate onbetrouwbaar en dat is de bron tribalwars.Bewijs maar eens dat de info in die bronnen onjuist en onbetrouwbaar is. Exact dezelfde info staat overigens ook op de derde bron die jij wel redelijk betrouwbaar noemt. :')

Maar goed, die laatste bron vind jij dus wel redelijk betrouwbaar. Dus zit je met het feit dat 10% van de schapen homo is. Waarom kan het bij de mens dan niet 5 a 10% zijn?

Wat is jouw bron dat dit NIET mogelijk is? Wat is jouw bron dat het een complot van de Illuminati is om de mendheid tot homo te laten bekeren?

Afijnm laatste bron is dus redelijk betrouwbaar. Mooi, want op die zelfde pagina staat ook een heel verhaal over pinguïns en over dat er 1.500 soorten gevonden zijn waar men homoseksualiteit heeft gezien.

Ik geef niet voor niets speciaal voor jou drie verschillende bronnen. Waarvan de derde bron die jij wel redelijk betrouwbaar vindt nota bene de informatie van de eerste twee bronnen die volgens jou niet betrouwbaar zijn bevestigd. :')

Twee seconden googlen en je zal die informatie ook terug kunnen vinden op sites die volgens jou nog betrouwbaarder zijn.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:19:39 #158
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130293647
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:13 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Tuurlijk knul. Er is hier één bron uitermate onbetrouwbaar en dat is de bron tribalwars.Bewijs maar eens dat de info in die bronnen onjuist en onbetrouwbaar is. Exact dezelfde info staat overigens ook op de derde bron die jij wel redelijk betrouwbaar noemt. :')

Maar goed, die laatste bron vind jij dus wel redelijk betrouwbaar. Dus zit je met het feit dat 10% van de schapen homo is. Waarom kan het bij de mens dan niet 5 a 10% zijn?

Wat is jouw bron dat dit NIET mogelijk is? Wat is jouw bron dat het een complot van de Illuminati is om de mendheid tot homo te laten bekeren?

Afijnm laatste bron is dus redelijk betrouwbaar. Mooi, want op die zelfde pagina staat ook een heel verhaal over pinguïns en over dat er 1.500 soorten gevonden zijn waar men homoseksualiteit heeft gezien.

Ik geef niet voor niets speciaal voor jou drie verschillende bronnen. Waarvan de derde bron die jij wel redelijk betrouwbaar vindt nota bene de informatie van de eerste twee bronnen die volgens jou niet betrouwbaar zijn bevestigd. :')

Twee seconden googlen en je zal die informatie ook terug kunnen vinden op sites die volgens jou nog betrouwbaarder zijn.
morgen krijg je bronnen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:25:15 #159
18159 Dlocks
pi_130294012
Ook leuk, onderstaande komt ook van die bron die jij wel redelijk betrouwbaar vindt:

quote:
Studies have shown that 10 to 15 percent of female western gulls in some populations in the wild exhibit homosexual behavior.[43]

[..]

Mallards form male-female pairs only until the female lays eggs, at which time the male leaves the female. Mallards have rates of male-male sexual activity that are unusually high for birds, in some cases, as high as 19% of all pairs in a population.

[..]

Roughly 60% of all bonobo sexual activity occurs between two or more females. While the homosexual bonding system in Bonobos represents the highest frequency of homosexuality known in any species, homosexuality has been reported for all great apes (a group which includes humans), as well as a number of other primate species.[61][62][63][64][65][66][67][68][69] Dutch primatologist Frans de Waal on observing and filming bonobos noted that there were two reasons to believe sexual activity is the bonobo's answer to avoiding conflict.

[..]

Same-sex relations are common and frequent in both sexes, with Asiatic elephants in captivity devoting roughly 45% of sexual encounters to same-sex activity.

[..]

Such interactions between males have been found to be more frequent than heterosexual coupling.[76] In one study, up to 94% of observed mounting incidents took place between two males. The proportion of same sex activities varied between 30 and 75%, and at any given time one in twenty males were engaged in non-combative necking behavior with another male.

[..]

Male lions pair-bond for a number of days and initiate homosexual activity with affectionate nuzzling and caressing, leading to mounting and thrusting. About 8% of mountings have been observed to occur with other males.

[,,]

A survey of 11 species of damsel and dragonflies[91][92] has revealed such mating damages in 20 to 80% of the males too, indicating a fairly high occurrence of sexual coupling between males.

[..]

Als ik dat zo lees zou je juist verwachten dat het percentage van 5 a 10% bij mensen juist aan de lage kant zit. :Y
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:35:21 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130307488
quote:

[..]

mja.. stel voor er komt een homo in een cafe ... ow wacht daar mag je nog niet in..

je komt iemand tegen op straat die over duidelijk homo is?
je loopt er zeker omheen omdat hij.. niet normaal is zeker?
what a year!, and its only Januari!
pi_130307683
Waarom gaat het hier over homo's? Lees de TT nog eens :{
pi_130307976
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom gaat het hier over homo's? Lees de TT nog eens :{
Thanks Jokkebrok.
Maar komt omdat tribalwars in homoacceptatie ook propaganda ziet.
pi_130309364
quote:

[..]

_O- Nee, want de MSM wil naarstig achterhouden hoeveel homo's er eigenlijk zijn! Stel je voor zeg, dat ik weet hoeveel homo's er zijn! Ik kom meteen in opstand tegen de illuminati als ik dat weet :')

dom kind.
Conscience do cost.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:44:13 #164
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130314824
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

mja.. stel voor er komt een homo in een cafe ... ow wacht daar mag je nog niet in..

je komt iemand tegen op straat die over duidelijk homo is?
je loopt er zeker omheen omdat hij.. niet normaal is zeker?
[ afbeelding ]
Ja ik blijf bij mijn standpunt tien project kan niet. Zo grote foute maakt de natuur niet.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:48:20 #165
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_130314982
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja ik blijf bij mijn standpunt tien project kan niet. Zo grote foute maakt de natuur niet.
tien project nog wel..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:49:53 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130315030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

mijn oom is Homo.
mag ik hem langs sturen?
mijn oma en opa waren ook katholiek en dus ook nogal zoals jij nu doet, toen ze het voor het eerst hoorden.
later hebben ze gewoon geaccepteerd dat hij op mannen valt, en na enkele jaren er wat moeite mee te hebben gehad hebben ze hem gewoon geacepteerd zoals hij is, het is geen enge ziekte hoor.
en JA het komt veel meer voor als je denkt.
heel veel ook in de dieren wereld!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:51:12 #167
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130315082
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

mijn oom is Homo.
mag ik hem langs sturen?
mijn oma en opa waren ook katholiek en dus ook nogal zoals jij nu doet, toen ze het voor het eerst hoorden.
later hebben ze gewoon geaccepteerd dat hij op mannen valt, en na enkele jaren er wat moeiete mee te hebben gehad hebben ze hem gewoon geacepteerd zoals hij is, het is geen enge ziekte hoor.
en JA het komt veel meer voor als je denkt.
heel veel ook in de dieren wereld!
Ik accepteer dat ook. Maar ik geloof niet dat 10 % van natuur homo of lesbienne is. Het is wel makkelijk voor de NWO als dadelijk 20 tot 25 project homo of lesbienne is krijg je meteen een geboortedaling. Want daar zijn ze natuurlijk op uit.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:52:36 #168
45206 Pietverdriet
pi_130315146
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik accepteer dat ook. Maar ik geloof niet dat 10 % van natuur homo of lesbienne is.
Wat jij gelooft is volledig onbelangrijk. Het gaat erom wat jij aannemelijk kan maken.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:54:04 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130315196
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik accepteer dat ook. Maar ik geloof niet dat 10 % van natuur homo of lesbienne is. Het is wel makkelijk voor de NWO als dadelijk 20 tot 25 project homo of lesbienne is krijg je meteen een geboortedaling. Want daar zijn ze natuurlijk op uit.
... oke je kan geen Homo maken of zo...
en ooit gehoord van adoptie, de meeste homo's lesbiennes adopteren, vaak een kindje uit ander land wat misschien zonder hun niet overleefd zou hebben.
en ... beginnen we weer met beperken van de mensheid want, daar is nog steeds geen sprake van hoor.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:54:42 #170
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130315214
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

... oke je kan geen Homo maken of zo...
en ooit gehoord van adoptie, de meeste homo's lesbiennes adopteren, vaak een kindje uit ander land wat misschien zonder hun niet overleefd zou hebben.
en ... beginnen we weer met beperken van de mensheid want, daar is nog steeds geen sprake van hoor.
nog niet maar over een aantal jaren wel. Kan heel snel gaan.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:56:57 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130315299
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:54 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ehm nee...
je kan niet iemand programeren.
je kan niet iemand dwingen tot iets lief hebben.
ben je ooit verliefd geweest?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:01:41 #172
45206 Pietverdriet
pi_130315489
quote:

[..]

Ik ben tribalwars, ben 17 jaar en doe donald duck na
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130316676
quote:

[..]

Welnee joh. Maak je daar nu niet zo druk om.
Gewoon accepteren dat we niet allemaal hetzelfde zijn. Is niet eng, is gewoon.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:50:28 #174
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130318979
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welnee joh. Maak je daar nu niet zo druk om.
Gewoon accepteren dat we niet allemaal hetzelfde zijn. Is niet eng, is gewoon.
Maar het valt heel erg op dat ze homo en lesbienne zijn proberen aan te smeren. Het onderwerp komt wel heel vaak op tv en in de krant en op reclame borden. We weten nu wel dat sommige mensen op andere geslacht vallen. Dan hoeven we het niet elke dag opnieuw te horen . Elke week lees je wel iets over homo of lesbien. Iemand tot een mening aan zetten is ook een vorm van propaganda hetzelfde als manipulatie.
pi_130319070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar het valt heel erg op dat ze homo en lesbienne zijn proberen aan te smeren. Het onderwerp komt wel heel vaak op tv en in de krant en op reclame borden. We weten nu wel dat sommige mensen op andere geslacht vallen. Dan hoeven we het niet elke dag opnieuw te horen . Elke week lees je wel iets over homo of lesbien. Iemand tot een mening aan zetten is ook een vorm van propaganda hetzelfde als manipulatie.
Helaas is het nodig nu we te maken hebben met een renaissance van homohaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')