SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
Kan je dat laatste plaatje ff verwijderen? Thanksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:25 schreef badschaap het volgende:
Wat is het verschil tussen Whitney Housten en een jood? De één gaat dood in de douche en de ander in bad.
alsjeblaftquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je dat laatste plaatje ff verwijderen? Thanks
Die humor kan ik dan weer niet waarderenquote:
haha hoe komttquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die humor kan ik dan weer niet waarderenLigt iets te gevoelig
Oh niet nodig om dat helemaal te vertellenquote:
okayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh niet nodig om dat helemaal te vertellenjust that you know
Dat is wel degelijk nodig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh niet nodig om dat helemaal te vertellenjust that you know
Wat haal jij daar voor voldoening uit?quote:
Meer dan je zou verwachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat haal jij daar voor voldoening uit?
Oh, fap je daar ook al op?quote:
Maar dat kan ik je helaas niet vertellen, straks ben ik de freak of nature van deze SCquote:
PM dan maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat kan ik je helaas niet vertellen, straks ben ik de freak of nature van deze SC
Dan was het een bazenmeet gewordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 07:32 schreef Beach het volgende:
jammer dat ik niks wist van dem eet
was graag erheen gegaan
Kutnummer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
morning has broooooooooooooooooooken
Heel veel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:31 schreef badschaap het volgende:
Ik snap 1 ding niet. Wat doet n 16 jarige om fucking half 4 in het midden van amsterdam
Heppie is ijskoud joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heppie is warm dus dat scheelt
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heppie is warm dus dat scheelt
Ik ben een ijskoninginquote:
Ik ben emotioneel instabiel. Vraag Hypo maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wist niet dat je een meisje was
Is wel schattig dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel instabiel. Vraag Hypo maar.
'Koetsjiekoe'quote:
'Waarom heeft zij zo'n leuke vriend en ik niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!
Iedereen in de trein kijkt chagrijnigvolgens mij vinden ze me stom
Iedereen vindt je stom.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!
Iedereen in de trein kijkt chagrijnigvolgens mij vinden ze me stom
Moet je even tandjes komen tuffen?quote:
Dat lijkt me dan net weer niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Waarom heeft zij zo'n leuke vriend en ik niet?'
jaquote:
Oh nou dank je wel hoor. Even mijn bergschoenen aantrekken.quote:
Geef ze aan.quote:
Alsof je mij aan kanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je even tandjes komen tuffen?
Ik ga terug om mijn uggs te halen hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh nou dank je wel hoor. Even mijn bergschoenen aantrekken.
Ik kan je al aan puur met mijn gewichtquote:
Doe maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ga terug om mijn uggs te halen hoor.
Maar dat kan wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef Hypocriet het volgende:
AJ zeg eens tegen Heppie dat bergschoenen echt niet kunnen.
True.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan je al aan puur met mijn gewicht
hahaha oke die is leukquote:
Ik weet niet precies wie het was us schiet niet veel op. Bovendien vind ik dat zieligquote:
Heppie, doe jouw bergschoenen uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef Hypocriet het volgende:
AJ zeg eens tegen Heppie dat bergschoenen echt niet kunnen.
Dit kan ik bevestigenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan je al aan puur met mijn gewicht
Jij bent mijn vader niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heppie, doe jouw bergschoenen uit.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heppie, doe jouw bergschoenen uit.
quote:
Geen autoriteit heb jij, ben al volwassen.quote:
Ho, ga niet te ver.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent de zwakke hierje kon niet eens een fles open krijgen
Hah nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ho, ga niet te ver.
Alleen ik mag haar hiermee pesten vanaf nu.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent de zwakke hierje kon niet eens een fles open krijgen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen autoriteit heb jij, ben al volwassen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ho, ga niet te ver.
Alleen ik mag haar hiermee pesten vanaf nu.
Nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]dit is dan wel weer een beetje gemeen.
Wettelijk.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nieten niet zeuren anders mag je lopen
Nee. En nu ben ik weg, Hypo ophalen, we doen straks wel klef samen op FOK! houdoe.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Zeg haal je me wel een beetje op tijd op?niet te laat komen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee. En nu ben ik weg, Hypo ophalen, we doen straks wel klef samen op FOK! houdoe.
Ik ben verantwoordelijk voor je als je geestelijk gehandicapt bentquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee. En nu ben ik weg, Hypo ophalen, we doen straks wel klef samen op FOK! houdoe.
Klootzak.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
![]()
Een schatje die wel flessen open krijgt!!! Hahahahahahaha![]()
![]()
Missie Geslaagd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen zak, wat gemeen van je om het te zeggen.
aaawh : (quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Jullie zijn wel allemaal lief tegen mij zeg
Nee jij dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:02 schreef Angel-Joy het volgende:
zekerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:02 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:
LET ME IN.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg je jouw naam als Let me in of als letmein ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ik had er nooit zo over nagedacht eigenlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De naam komt eigenlijk van de film Let Me In, maar je kan het ook anders zien natuurlijk...
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen Vinniiee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Er is goed over deze naam nagedacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had er nooit zo over nagedacht eigenlijk
Goedemorgen Vinniiee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True story
sorry : (quote:
Goedemorgen Vinniiee
Goeiemiddag HuppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen Vinniiee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat blijkt wel weerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er is goed over deze naam nagedacht.
Heb jij al ontbijt voor iedereen gemaakt? Je moet de mannen jochies wel voorzien van ontbijt op bed natuurlijk!quote:
quote:
Goedemorgen Vinniiee
ze weten waar de keuken isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij al ontbijt voor iedereen gemaakt? Je moet de mannen jochies wel voorzien van ontbijt op bed natuurlijk!
[..]
Wat ben je nou voor nepvrouwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze weten waar de keuken is
Doe dat maar niet inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet over 3 mensen heen lopen om er te komen, teveel moeite enzo.
Hey schaapquote:
Ik ben moequote:
t werd half 7quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet zo vreemd als je half 4 nog wakker bent
quote:
haha ook al laat zat toch xdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik ging pas om half 5 slapen
Pfft niet voor herhalibg vatbaarquote:
hihihihi xdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach mannetje toch, wat een nachtbraker
Awhquote:
moet ik alvast de ambulance bellen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:01 schreef Faux. het volgende:
Ik moet vanavond koken. Dat wordt een feest.
Beterschap!quote:
Ik heb zin om te koken, waz deze?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:01 schreef Faux. het volgende:
Ik moet vanavond koken. Dat wordt een feest.
Ik werd vandaag wakker met turn around op de radioquote:
Nounou, jouw dag kan niet meer stukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werd vandaag wakker met turn around op de radio![]()
![]()
hahaaquote:
Gaan je eierstokken rammelen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb zin om te koken, waz deze?
Dus jij was om 10.00 wakker en luisterde QMusic?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werd vandaag wakker met turn around op de radio![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gaan je eierstokken rammelen?
Ja hoe weet jij dat nouquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus jij was om 10.00 wakker en luisterde QMusic?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb een camera in jouw hoofd geplaatst die registreert alles wat jij doet.
Gelukkig maarquote:
Je plaatst ergens op supersof een camera, en dan kies je voor haar hoofd? GAYALERTquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb een camera in jouw hoofd geplaatst die registreert alles wat jij doet.
Brandweer eerderquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
moet ik alvast de ambulance bellen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je plaatst ergens op supersof een camera, en dan kies je voor haar hoofd? GAYALERT
[..]
Je plaatst ergens op supersof een camera, en dan kies je voor haar hoofd? GAYALERT
[..]
Oh uhm, weet niet. Misschien omdat ik het hier postte?quote:
Maar je postte het niet om 10.00 en je zei ook niet QMusic ;pquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh uhm, weet niet. Misschien omdat ik het hier postte?
Heb je dat al opgezocht danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar je postte het niet om 10.00 en je zei ook niet QMusic ;p
Halloquote:
Alles goed?quote:
Mwa ik ben moe en moet nog dingen vior school doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja hoor, straks werken. En met jou?
Dat is vervelend danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mwa ik ben moe en moet nog dingen vior school doenWat voor werk heb je?
Ah hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is vervelend danwerk bij de AH to go op het station, middag/avonddienstje knallen
Hoin Biettarlejmownquote:
Moe? Noob.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mwa ik ben moe en moet nog dingen vior school doenWat voor werk heb je?
Jij niet dan?quote:
NEEE JOUW UI WAT IS DEZEN!!!!!!!!!?????????quote:
JA IK WEET HET OOK NIET!!!11!!!!!EINZ!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NEEE JOUW UI WAT IS DEZEN!!!!!!!!!?????????
Whut hoe?quote:
Koffie op?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik functioneer met 4 uur slaap ook nog wel.
Heks, magisch dit dat.quote:
Oh, da's niet echt goed..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, al jaren slaaptekort. Ik ben er aan gewend.
Omdat ik wakker werd. En zodra ik wakker word, kom ik niet meer in slaap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
whyy zo vroeg opstaan dan
Blijf graven, Watson.quote:
zo herkenbaar en irritantquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat ik wakker werd. En zodra ik wakker word, kom ik niet meer in slaap.
ik hoorde hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:21 schreef Ro-ald het volgende:
Ik slaap altijd goed en diep. Rare dromen
Ik zeg dat ik geen boerenkool wil eten in mijn slaap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
Ik scheld mn broertjes uit in mn slaap.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
Ik scheld mn broertjes uit in mn slaap.
quote:
Ja vooral als mn moeder 's nachts wakker wordt en mij hoort scheldenquote:
Neem het opquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vooral als mn moeder 's nachts wakker wordt en mij hoort schelden
Al die leuke opmerkingen die hier bij passen ehhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:38 schreef Monsieursander het volgende:
Mijn zusje schreeuwde altijd twee euro twee euro in haar slaap
Niet zo'n zin in hehequote:
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Al die leuke opmerkingen die hier bij passen ehh
Werksequote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om naar het werk te gaan, kusjes
Werkse.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om naar het werk te gaan, kusjes
Sorryquote:
Ben jij homo ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Viezerik, gelijk daar aan denken
Dat jij dat vies vind is wel een beetje homoachtig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij kan goed verbanden trekken ja?
Jij denkt dat ik tieten vies vind?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat jij dat vies vind is wel een beetje homoachtig.
Jij zei toch viezerik?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik tieten vies vind?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen sperma in mijn mond.
Jep.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf? Is dat Limburgs ofzo
okiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik hou niet van tieten
Als ik een meisje was zou ik de hele tijd aan mijn tieten zitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik hou niet van tieten
Nee ik reageer er gewoon op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij beschouwde die opmerking als een dreiging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |