Ik draag een collar, handige SM shit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
if i had a million dollarssssss
i'd cop more pink polos, and pop those collarsssssssss
Welke taal is dit?quote:
Edoch gewoon weer door het vuistje halen, of het trekpaard die voor het huis staat even lief aankijken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:36 schreef Ricardo1989 het volgende:
I FEEL LIKE BITCHES STILL OWE ME SEX
Ontoerekeningsvatbaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hij is kennelijk geestelijk niet 100% bij het volle verstand.
Ik heb een vaste relatie met iemand die danst en super geil is. Jij koopt schoenen voor chicks die je niet willen.quote:
Fixedquote:
sorry he? dat melouwa liever voor een rijke modieuse boy kiest dan voor n sloeberquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:40 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ricardo kan niet normaal omgaan met meisjes. Hij is een autist die op het internet een beetje loopt te slijmen.
Ik heb net een glaasje Oezo ingeschonken! Proost! Mag ik nu je GHB lenen, vind ik geil.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
Lets have a toast for the douchebagsss
Je bent part-time auto monteurquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
sorry he? dat melouwa liever voor een rijke modieuse boy kiest dan voor n sloeber
Zigeuners rijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
sorry he? dat melouwa liever voor een rijke modieuse boy kiest dan voor n sloeber
Op je boerenkarquote:
Dus? Ik heb gevoel voor mode en de chicks waarderen datquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je bent part-time auto monteur
Met je hempje en pantalon bij een fontein.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:42 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Dus? Ik heb gevoel voor mode en de chicks waarderen dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |