mjaa, overal eigenlijk manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meeste zigeuners uit Italianen wonen in Boekarest toch.
Ricardo is trots op dat ie zwervers als familie heeftquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
mjaa, overal eigenlijk man
me familie (sarov) heb je echt overal
Dan heb ik meerdere mensen uit jou familie geneuktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
mjaa, overal eigenlijk man
me familie (sarov) heb je echt overal
wie ben jij? waar woon je?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan heb ik meerdere mensen uit jou familie geneukt
Als ik fittie heb op straat of met uitgaan en komen boys stoer doen omdat ze uit een wijk in Nederland komt die bekend staat als een achterstandswijk.quote:
M'n lul wijst af en toe in zijn richting...quote:
Als je echt zoveel met god ophebt zou ik maar eens de bijbel gaan lezen. Stuk zinniger dan die Engels gekopieerde tokkie quotesquote:
Daar doe ik geen uitspraken over, want ik haat mijn ex schoonfamilie('s) en dan komen ze weer jankend en krijsend achter me aanquote:
tuurlijk man, oostblokkers zijn echte straat.. leven met oorlogquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ik fittie heb op straat of met uitgaan en komen boys stoer doen omdat ze uit een wijk in Nederland komt die bekend staat als een achterstandswijk.
Waar ik vandaan kom waren niet eens wegen of warm water en verwarming en komen die nederlandse tokkies stoer doen, ik heb er scheit aan.
Zie je ze altijd zo raar kijken en lopen ze weg haha
ben ik allang mee begonnenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Als je echt zoveel met god ophebt zou ik maar eens de bijbel gaan lezen. Stuk zinniger dan die Engels gekopieerde tokkie quotes
Ricardo is nep en snapt dit niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, want ik haat mijn ex schoonfamilie('s) en dan komen ze weer jankend en krijsend achter me aan
Nu nog leren lezenquote:
je lult gwn bradda, sowieos met jouw 'demon' plaatjes en text kom je nie ver bij me la familiaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, want ik haat mijn ex schoonfamilie('s) en dan komen ze weer jankend en krijsend achter me aan
la familiaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
je lult gwn bradda, sowieos met jouw 'demon' plaatjes en text kom je nie ver bij me la familia
Er ligt een bijbel op mijn bureau.... gebruik ik meestal als snuif tafeltje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Als je echt zoveel met god ophebt zou ik maar eens de bijbel gaan lezen. Stuk zinniger dan die Engels gekopieerde tokkie quotes
gast.. jij bent ziek in je hoofd manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Er ligt een bijbel op mijn bureau.... gebruik ik meestal als snuif tafeltje.
Ik trek me af op de maagd mariaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:47 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
gast.. jij bent ziek in je hoofd man
Wait whut?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
weet dat wie niet 2 keer denken om te schieten
Ben je nu een redneck?quote:
en lekker wakker blijven.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Er ligt een bijbel op mijn bureau.... gebruik ik meestal als snuif tafeltje.
Ik fantaseer over de maagd mariaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
en lekker wakker blijven.
hop hop gas erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |