Mijn pik heeft z'n ongeboren neefje/nichtje overigens vermoord.quote:
Ik denk niet dat ie van het bestaan af weet zo dom is die gast,quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
In een willekeurig dorp in Friesland killen ze 'm nog
Hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahaahhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn pik heeft z'n ongeboren neefje/nichtje overigens vermoord.
Kon overigens ook z'n eigen kind zijn... of beidequote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahaahh
Z'n moeder is ook z'n tante en z'n halfzus.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:09 schreef fb12fb12 het volgende:
Ricardo heeft een huisdier aka varken aka moeder
Ik mag je grappen wel geniaalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Kon overigens ook z'n eigen kind zijn... of beide
Mischien ook wel zijn oom en is ze omgebouwdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Z'n moeder is ook z'n tante en z'n halfzus.
Dat zou kunnen, maar geen grappen over transseksualiteit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:10 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Mischien ook wel zijn oom en is ze omgebouwd
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:10 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Mischien ook wel zijn oom en is ze omgebouwd
Teveel lagen van vet door gestolen voedselquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar geen grappen over transseksualiteit.
Overigens zie je bij zijn familie sowieso niet wat het is.
En door gebrekkig wassen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:12 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Teveel lagen van vet door gestolen voedsel
Pure inteelt ditquote:
Heeft hij in z'n broek gekakt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:13 schreef fb12fb12 het volgende:
Die broek van hem staat op ontploffen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:58 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ricardo ben jij nog steeds niet opgedondert?
Nee de baby wil eruitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heeft hij in z'n broek gekakt?
Slapen allemaalquote:
Mods liggen om 10 uur in bedquote:
Ja, anders worden pappie en mammie boos.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:17 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mods liggen om 10 uur in bed
Sowieso modsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, anders worden pappie en mammie boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |