abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121174870
Wat studeer je eigenlijk sanasoufi??
pi_121174881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

JA! Alles tellen ze bij elkaar op! Ik doe uiteindelijk over de uni 6 jaar (denk het niet aangezien ik meer bezig ben met DUO)....dus maar 2 jaar meer....alleen met 4 jaar hbo erbij = het 10 jaar. Ik heb het HBO niet afgemaakt....ben uiteindelijk met mijn propedeuse naar de uni gegaan....STOM! Had ik het wel afgemaakt dan had ik dit probleem nu niet....
:(

Arm kindje.
pi_121174897
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

en wat nou als ik dan blijf leven stommerd? dan ben ik nog lelijk geworden ook en dus helemaal verloren. nu heb ik nog twee kansen: mijn ouders regelen alles (heeft mijn moeder me net al beloofd, maar ik vind die hele duo zo eng dus ik heb liever dat mijn ouders die monsters niet leren kennen) OF een rijke man die alles in 1 keer overmaakt of gewoon via een rechtszaak eist dat alles een gift wordt....immers:

4 jaar HBO (niet afgemaakt)
5de jaar WO Bachelor (nog bezig)

dit jaar 2012-2013 dus voor DUO negen jaar....vorig jaar 1 oktober 2011 eindigde mijn recht op stufi....

dus

1 oktober 2004: stufi + ov....
1 oktober 2008: lening + ov
1 oktober 2011: GEEN RECHT MEER.....en als ik de duo site lees betekent dit dat ik vanaf januari 2012 in de aanloopfase ben beland....IK STUDEER NOG! Dit jaar dus de tweede jaar en volgend jaar januari 2014 begint de aflosfase.....maar dan zit de tien jaar er nog niet op....dan zit ik nog op 9,5.....DUO = ENG!
En je hebt blijkbaar wel geleend een periode als ik het goed begrijp.

Bovendien is gewoon stufi ontvangen ook een soort van lening. Het wordt een gift als je je studie binnen 10 jaar haalt.
pi_121175093
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef Luxuria het volgende:
Jij bent 26? :')
Dikke trol.
klopt toch ? (havo)17+9(4 jaar hbo + 5 jaar wo )=26 ? als ts nu 26,5 is dan klopt het toch want zolang studeert ze
pi_121175148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

sans niet. haar broer moet alles voorkauwen
mijn broer is lief en leuk! 5 jaar bedrijfskunde gedaan....in 1 keer 600 euro overgemaakt aan duo..vertrokken naar egypte....daar een restaurant geopend....zijn eigen productiebedrijf voor muziek geopend....vorig jaar jurylid van de arabische idol....IK BEN JALOERS! mijn leven is dankzij duo een puinhoop!

IK WIL OOK NAAR EEN ANDER LAND!
pi_121175183
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef Luxuria het volgende:
Jij bent 26? :')
Dikke trol.
nee! 24! ik word 25 in mei!.....ik was 16 toen ik begon op het hbo (vroege leerling)
pi_121175244
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:24 schreef emzor1994 het volgende:

[..]

En je hebt blijkbaar wel geleend een periode als ik het goed begrijp.

Bovendien is gewoon stufi ontvangen ook een soort van lening. Het wordt een gift als je je studie binnen 10 jaar haalt.
NEE! gewoon 0 euro lening.
pi_121175289
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef superdrufus het volgende:

[..]

klopt toch ? (havo)17+9(4 jaar hbo + 5 jaar wo )=26 ? als ts nu 26,5 is dan klopt het toch want zolang studeert ze
Nee! ik was 15 in mei op het havo....op het hbo werd ik pas 16 in mei....tel daar 9 jaar bij op dan wordt ik dus over een paar maanden pas 25.
pi_121175306
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

NEE! gewoon 0 euro lening.
Waarom zeg je dan net dat je wel geleend hebt? (zie quote hiervoor).
En zoals ik al zei is gewoon stufi ontvangen ook een lening.
pi_121175438
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef emzor1994 het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan net dat je wel geleend hebt? (zie quote hiervoor).
En zoals ik al zei is gewoon stufi ontvangen ook een lening.
ik heb het ook over gewoon stufi ontvangen....er staat voorlopige lening.....kijk ik had het allemaal niet zo erg gevonden als ze echt 10 jaar bedoelen....maar het lijkt er toch echt op dat het niet klopt. ze trekken na 9,5 jaar al geld af...volgend jaar januari 2014 start voor mij de aflosfase....maar dan is mijn diplomatermijn nog niet voorbij....klopt niets van.
pi_121175456
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ik heb het ook over gewoon stufi ontvangen....er staat voorlopige lening.....kijk ik had het allemaal niet zo erg gevonden als ze echt 10 jaar bedoelen....maar het lijkt er toch echt op dat het niet klopt. ze trekken na 9,5 jaar al geld af...volgend jaar januari 2014 start voor mij de aflosfase....maar dan is mijn diplomatermijn nog niet voorbij....klopt niets van.
reageer eens op pm
pi_121175552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

reageer eens op pm
pm werkt niet....stuur me een bericht op fb! ik dm je de link
pi_121175636
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

reageer eens op pm
sorry werkt niet, want die van mij is prive! stuur me jou link eens...dan voeg ik je toe of stuur ik je een bericht.
pi_121175637
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Nee! ik was 15 in mei op het havo....op het hbo werd ik pas 16 in mei....tel daar 9 jaar bij op dan wordt ik dus over een paar maanden pas 25.
Heb je een klas overgeslagen ?
pi_121175700
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:38 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

sorry werkt niet, want die van mij is prive! stuur me jou link eens...dan voeg ik je toe of stuur ik je een bericht.
Dm dan gewoon
pi_121175758
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:38 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Heb je een klas overgeslagen ?
groep 2 + vroege leerling, want ik was niet 4 geloof ik toen ik begon in groep 1....
pi_121176423
Ik ben zo bang ;(
pi_121176528
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben zo bang ;(
ik kan het niet aan! ben je ook bang voor DUO? het zijn zulke monsters! ik hoor van marokkaanse vriendinnen altijd de engste horror verhalen over ze....hier net via FB een bericht ontvangen van een marokkaanse vriendin:

Nadine habibi, geen paniek... Ga morgen bij ze langs.
En uit ervaring kun je niet genoeg naar ze toe!

Ze werken zoooooo traaag geven niks door.. Ik zit sinds september in strijd met ze
en ik heb deze maand pas mijn gelijk gekregen.. Kun je nagaan hoelang ik bezig ben geweest.
Vorige week onnodig een deurwaarder naar mijn huis laten komen.. zulke dingen.
Terwijl ik zo vaak heb gebeld en langs ben geweest met bewijzen.. en nog geven ze niks door
en voeren ze niks in in het systeem.

Ik ben daar zoo kwaam om geweest. Dat iedere keer iemand het zelfde zegt maar niks doen GRRR!!!!

Dus ga langs bel ze... en het belangrijkste:
Bewaar alle letterlijk ALLE brieven die je van ze krijgt... al is het maar een verandering binnen de organisatie
Alles bewaren, want vandaag of morgen komen ze met de meest belachelijke eis of iets terwijl
dat helemaaal niet aan de orde is gekomen. En voor jezelf is dat goed want dan kun je het tegendeel
bewijzen aan ze. ZOnder brieven en datums kun je ze niet klem zetten en hun monden snoeren..
Anders zullen ze echt op een vieze manier geld van je aftroggelen...

Heel veel succes!!!

ik overleef dit niet! wat een monsters zijn het!
pi_121176653
Als je echt in je recht staat hoef je niet bang te zijn.
pi_121176829
Wat moet jij een zwaar leven hebben....

Je topic doet me denken aan dit nummer. Past wel bij je denk ik.

pi_121176852
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:00 schreef emzor1994 het volgende:
Als je echt in je recht staat hoef je niet bang te zijn.
wou dat mijn moeder nooit stufi had aangevraagd!

iets van 96 euro per maand die toch alleen voor de zorgverzekering was (letterlijk onnodig, want mijn vader betaalt nu mijn zorgverzekering en kon dat toen ook)
ov kaart is erg duur.....7500 euro schuld daarvan (ONNODIG, want ik ga nauwelijks naar colleges en als ik naar de uni moet dan ga ik meestal met de auto)

die hele DUO = eng en het was onnodig! mijn moeder heeft me net echter belooft dat ik me niet druk hoef te maken (stress maakt immers lelijk)
pi_121176943
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:04 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

wou dat mijn moeder nooit stufi had aangevraagd!

iets van 96 euro per maand die toch alleen voor de zorgverzekering was (letterlijk onnodig, want mijn vader betaalt nu mijn zorgverzekering en kon dat toen ook)
ov kaart is erg duur.....7500 euro schuld daarvan (ONNODIG, want ik ga nauwelijks naar colleges en als ik naar de uni moet dan ga ik meestal met de auto)

die hele DUO = eng en het was onnodig! mijn moeder heeft me net echter belooft dat ik me niet druk hoef te maken (stress maakt immers lelijk)
Als je misschien wat meer naar colleges was gegaan was er misschien nu geen reden tot paniek.
pi_121176976
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:04 schreef _Rooos_ het volgende:
Wat moet jij een zwaar leven hebben....

Je topic doet me denken aan dit nummer. Past wel bij je denk ik.

NEE! Mijn leven zou helemaal niet zwaar zijn als ik gewoon in Libanon woonde of Irak of een ander land in het midden-oosten waar emancipatie van vrouwen nooit belangrijk is geweest. Vrouwen zijn daar liever mooi en trouwen het liefst met een rijke oudere man.

Helaas hier in Nederland moet je een diploma hebben....ja zelfs wij arme vrouwen moeten studeren en werken...waarom? omdat vrouwen ontevreden waren....thuis zitten en voor de kinderen zorgen was niet genoeg....nee ze moesten gelijk zijn aan mannen en gaan werken. En daarom is mijn leven nu zwaar! Ik wil gewoon paraderen in een kort strak rood jurkje en mooi blijven.
pi_121177022
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

NEE! Mijn leven zou helemaal niet zwaar zijn als ik gewoon in Libanon woonde of Irak of een ander land in het midden-oosten waar emancipatie van vrouwen nooit belangrijk is geweest. Vrouwen zijn daar liever mooi en trouwen het liefst met een rijke oudere man.

Helaas hier in Nederland moet je een diploma hebben....ja zelfs wij arme vrouwen moeten studeren en werken...waarom? omdat vrouwen ontevreden waren....thuis zitten en voor de kinderen zorgen was niet genoeg....nee ze moesten gelijk zijn aan mannen en gaan werken. En daarom is mijn leven nu zwaar! Ik wil gewoon paraderen in een kort strak rood jurkje en mooi blijven.
Trol? :')
pi_121177065
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef emzor1994 het volgende:

[..]

Als je misschien wat meer naar colleges was gegaan was er misschien nu geen reden tot paniek.
colleges? hoezo? wat heb ik fout gedaan? 4 jaar hbo (niet afgemaakt, want ik wou geen stage lopen....ze dwongen me bij bureau jeugdzorg te gaan werken....ik ging daar kijken en zag een dik mens met kort rood haar met wie ik moest samenwerken...dus met mijn propedeuse naar de uni gevlucht)....als duo aardig blijft rond ik de uni binnen 6 jaar af(dus maar 2 jaartjes langer)

wat heeft dat met colleges te maken?
pi_121177103
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:10 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

colleges? hoezo? wat heb ik fout gedaan? 4 jaar hbo (niet afgemaakt, want ik wou geen stage lopen....ze dwongen me bij bureau jeugdzorg te gaan werken....ik ging daar kijken en zag een dik mens met kort rood haar met wie ik moest samenwerken...dus met mijn propedeuse naar de uni gevlucht)....als duo aardig blijft rond ik de uni binnen 6 jaar af(dus maar 2 jaartjes langer)

wat heeft dat met colleges te maken?
Maar 2 jaar langer? :') Are you kidding me :')
pi_121177117
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:05 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Bij low-end modellen ja, De high-end tv's zijn rond de ¤1000 a ¤1500 per stuk.
Dat hangt toch van de grootte af. Een klein scherm volstaat ook hoor als je alleen kijkt, pas wanneer je met een gezin kijk wordt een groter scherm interessant maar dan nog...erg veel Nederlanders hebben een scherm wat te groot is voor die kleine ruimte in dat rijtjeshuisje. :)

Ontopic, er wordt veel teveel een drama van gemaakt door sommigen. Natuurlijk leen je beter niet als je het niet nodig hebt (lees: als het niet ten koste gaat van je toekomstmogelijkheden dat je een bijbaan van 8-15 uur per week hebt) maar het is momenteel zeker geen drama om een studieschuld te hebben en die voorwaarden worden niet in negatieve zin met terugwerkende kracht aangepast.

Voor sanasoufi zou zo'n dienstplicht wel goed zijn geweest: een beetje ruggegraat en ballen kweken. Dan zou hij niet werkschuw zijn en niet een stage bij voorbaat opgeven omdat hij, oh wat erg, met een dikke vrouw met rood haar moet samenwerken. Grow a pair.
Als er al iets klopt van wat hij hier zegt want erg geloofwaardig komt het niet over.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_121177165
en die 2 jaartjes studievertraging komen gewoon doordat ik Nederland saai vind en elk jaar een maand in libanon verblijf en een maand bij mijn broer in egypte en zo nu en dan in saudi arabië samen met mijn moeder wat rijke mannen bevredig (aangezien mijn vader niet altijd bereid is in onze financiële behoeftes te voorzien).
pi_121177174
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Voor sanasoufi zou zo'n dienstplicht wel goed zijn geweest: een beetje ruggegraat en ballen kweken.
Dit
pi_121177218
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:12 schreef sanasoufi het volgende:
en die 2 jaartjes studievertraging komen gewoon doordat ik Nederland saai vind en elk jaar een maand in libanon verblijf en een maand bij mijn broer in egypte en zo nu en dan in saudi arabië samen met mijn moeder wat rijke mannen bevredig (aangezien mijn vader niet altijd bereid is in onze financiële behoeftes te voorzien).
Als je NL saai vindt en je weigert een stage te lopen dan moet je ook de consequenties aanvaarden van studievertraging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')