Ohja?quote:
Hoe weet jij dat nouquote:
Oh haha dat heb je goed gezien jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat je icoontje aangeeft dat je nog on was om 23:09:??
Mijn naam betekent wijsheid. Heb ik even geluk dat ik daar geen moeite voor hoef te doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na jaren lange ervaring op fok heb ik wijsheid opgebouwd.
Maar heb je dan ook de ervaring?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn naam betekent wijsheid. Heb ik even geluk dat ik daar geen moeite voor hoef te doen
hahaha nee, dat dan weer niet he.quote:
hehe ja, afsluiten is moeilijk he.quote:
Beter want het is saai hier zonder jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe ja, afsluiten is moeilijk he.
Tja, je kunt niet alles hebben hequote:
Nou dat valt ook wel weer mee hoor. Maar nu is het gewoon rustig omdat iedereen in tc zit en op de meet is enzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beter want het is saai hier zonder jou
omg is er een meet, nu?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet alles hebben he
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee hoor. Maar nu is het gewoon rustig omdat iedereen in tc zit en op de meet is enzo.
haha jaquote:
Nee, geen geld enzo. En mn ouders vinden dat toch niet goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
en daar ga jij niet heen ;p
waar is het dan?
Alsof ik zoiets tegen mijn ouders zou zeggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, geen geld enzo. En mn ouders vinden dat toch niet goed
ergens in noord holland ofzo:P
hahaah nee mn moeder weet het, maar die denkt dat ik er nu niet meer op zit volgens mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alsof ik zoiets tegen mijn ouders zou zeggen![]()
Niemand mag weten dat ik een fok!ker ben
huh is ut 3 dagen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaah nee mn moeder weet het, maar die denkt dat ik er nu niet meer op zit volgens mij.
En ik ga niet tegen mn ouders liegen dat ik drie dagen ergens bij een vriendin zit en dat ik dan op een meet ben met 'onbekenden' ergens aan de andere kant van het land
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |