Hij kon naar elke club maar bleef AZ trouw.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:47 schreef Equites het volgende:
Helemaal niet. Meneer krijgt prima brtaald en moet niet janken. AZ wil gewoon veel geld zien en dat is hun recht.
Voor zijn eigen ontwikkeling bleef hij bij az ja. Lekker veilig bij pa en ma, klein stadje, veel speelminuten. En nou mijnheer meent te kunnen voetballen denk hij dat hij zomaar weg kan naar een andere omhoog gevallen provincie-club.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kon naar elke club maar bleef AZ trouw.
Het zit diep hèquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:06 schreef mister_popcorn het volgende:
een andere omhoog gevallen provincie-club.
Jankjong moet gewoon z'n muil houden en voetballenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat ze hem die kans moeten geven
Hij is wel miljoentje of acht waard lijkt me zo. Meer dan Wijnaldum en Fer iig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat ze hem die kans moeten geven
Als mijn baas dat tegen mij zou zeggen, zou ik zeggen: weet je wat, ik blijf hier nog een paar jaar voetballen, en dan ga ik transfervrij naar Engeland of Spanje. Even goede vrienden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jankjong moet gewoon z'n muil houden en voetballen
Ik denk dat jou baas geen klein kapitaal in je heeft geinvesteerd en je geen paar ton salaris geeft op je 19e, is 't wel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:03 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Als mijn baas dat tegen mij zou zeggen, zou ik zeggen: weet je wat, ik blijf hier nog een paar jaar voetballen, en dan ga ik transfervrij naar Engeland of Spanje. Even goede vrienden.
Hoe kom jij erbij dat dat niet zo is? Niet zo vooringenomen man!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk dat jou baas geen klein kapitaal in je heeft geinvesteerd en je geen paar ton salaris geeft op je 19e, is 't wel?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:58 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat dat niet zo is? Niet zo vooringenomen man!
Hij heeft gewoon een contract, het is niet aan hem om te beslissen voor hoeveel dat contract afgekocht kan worden. Hij heeft in deze niks te willen, gewoon te accepteren dat AZ, terecht, voor hem de hoofdprijs vraagt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kon naar elke club maar bleef AZ trouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |