ja maar geen LM+LW+RM+RW in 1 team, dan heb ik 4 buitenspelers voor mn gevoel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar je wilde toch 2 buitenspelers?
die heb je dan al in die RM/LM posities.
post anders ff welke spelers je voor ogen heb, dan probeer ik wel wat
maar in 4-1-2-1-2 heb je geen LW, LM, RW en RW. Je hebt alleen LM en RMquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:37 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
ja maar geen LM+LW+RM+RW in 1 team, dan heb ik 4 buitenspelers voor mn gevoel.
voor de LM en RM heb ik liever CM spelers, betere opties in dit geval.
probeer een eredivisie/nl/silver team te maken maar loop een beetje vast, wil sowieso Overtoom, Duarte, Castaignos er in hebben.
oh ja, dat was in reactie op de 343 tip.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar in 4-1-2-1-2 heb je geen LW, LM, RW en RW. Je hebt alleen LM en RM
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:44 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
oh ja, dat was in reactie op de 343 tip.
waar staat hij? ST?quote:
Donk (CB), Emnes (ST), Depay (heb ik op LV) en SNO als CVM en Barazite als CAM spelen ook erg lekker! En als je een keeper wil die snel uit zijn doel komt -> Padtquote:
dit is voor zo'n heracles-fan, hij wil per se Duarte en Overtoomquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Donaldo het volgende:
[..]
Donk (CB), Emnes (ST), Depay (heb ik op LV) en SNO als CVM en Barazite als CAM spelen ook erg lekker! En als je een keeper wil die snel uit zijn doel komt -> Padt
SOWIESO BESTE SPITS CHECKquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is voor zo'n heracles-fan, hij wil per se Duarte en Overtoom
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
SOWIESO BESTE SPITS CHECK
http://www.futhead.com/fifa/players/8241/
tuulkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is voor zo'n heracles-fan, hij wil per se Duarte en Overtoom
Geen grappenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]DIE ZOU NIET MISSTAAN TUSSEN GROTE NAMEN ALS MESSI AGUERO ROONEY RONALDO ECHTE WERELDKLASSE SPELER
SUK > REST OF THE WORLD
ik zou die CB van PSV vervangen voor Dingsdag van FC Sionquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
tuulkik was al bezig, wat vinden jullie hiervan? http://www.futhead.com/fifa/squads/3307608/#squad-player
is beter idd, maar dan krijgt depay geen 9 chemquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zou die CB van PSV vervangen voor Dingsdag van FC Sion
jawel want allemaal nederlands toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:12 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
is beter idd, maar dan krijgt depay geen 9 chem
ah ok, ik had eerst Viergever daar staan en toen kreeg Depay 7. maar dat komt dus door de positiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel want allemaal nederlands toch?
EDIT: ja, dat krijgt hij wel, je moet hem alleen nog omzetten van LW naar LM, anders kan hij in de console volgens mij niet eens op 9 chem. komen
graag gedaan, succes ermeequote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:17 schreef Reuv82 het volgende:
morgen maar eens maken. bedankt voor de tips / hulp!
Eerder weer goed mag ik hopen voor jequote:Op zaterdag 5 januari 2013 05:53 schreef BDIL het volgende:
Van 6 uur gister tot nu geslapenEr is iets mis
![]()
FA Cupquote:Op zaterdag 5 januari 2013 07:31 schreef poker4lifee het volgende:
hoezo geen PL dit weekend?
[..]
Eerder weer goed mag ik hopen voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |