Ja ok, maar ingame niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
streams zijn wel gratis, via internet:
http://nl.twitch.tv/beyondthesummit
mwhoa trilane strat wordt veel gebruiktquote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ja ok, maar ingame niet.
Anyways, wat is de meta hier?2 junglers ofzo?
Trilane waar, mid? Raar, maar wel leuk dat de meta hier situationeler is afhankelijk van team comp (van wat ik gelezen heb) Maar op lvl 1 denk ik niet dat meta nog van toepassing is, de rest komt nog wel denk ikquote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
mwhoa trilane strat wordt veel gebruikt
meestal 1 mid, tri lane, en 1 solo. en soms in de trilane een jungler die de hele tijd gankt om zo 3 op de lane te halen.
verschilt heel erg per potje. soms ook gewoon duo lane mid solo offlane, solo easy lane + hulp van jungler.
trilan zit vaak in de side lanes, zodat je de wood creeps in de lanes kan pullen en zo een beetje meer exp kan krijgenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Trilane waar, mid? Raar, maar wel leuk dat de meta hier situationeler is afhankelijk van team comp (van wat ik gelezen heb) Maar op lvl 1 denk ik niet dat meta nog van toepassing is, de rest komt nog wel denk ik
Heb ik al gelezen, met een snelle blik. lasthitten en denyen snap ik wel. Creep aggro, geen idee. Wat bedoel je met game vision?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
trilan zit vaak in de side lanes, zodat je de wood creeps in de lanes kan pullen en zo een beetje meer exp kan krijgen
zorg eerst maar dat je creep aggro snapt, lasthits en denys, en game vision
misschien handig om te lezen: welcome to dota you suck
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
creep aggro bedoel ik zeg maar wanneer je een hero aanvalt, dan ben je een high priority target wanneer je bij de creeps staat. Dus wanneer je een enemy hero aanvalt in de laning phase, dan hit je hem 1x voor 50-70 dmg, maar als 3 creeps jou hitten ben je ook 50 hp kwijt, dus je moet zorgen dat je niet "jezelf harrast" door creep aggro te pakken.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Heb ik al gelezen, met een snelle blik. lasthitten en denyen snap ik wel. Creep aggro, geen idee. Wat bedoel je met game vision?
Oh zo, in league zijn de minions underpowered als fuck en heb je al gauw 1500 - 2000 hp als squishy zijnde. Maar ik moet toegeven dat de interactive terrain en de teamfights en al gauw de animaties / map, en uberhaupt visueel alles wel spannender en leuker uit ziet. In LoL zijn de animaties en alles snel, flashy, en makkelijk, maar vergelijkbaar met dit, geeft LoL toch wel iets meer zo'n clunky gevoelquote:Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
creep aggro bedoel ik zeg maar wanneer je een hero aanvalt, dan ben je een high priority target wanneer je bij de creeps staat. Dus wanneer je een enemy hero aanvalt in de laning phase, dan hit je hem 1x voor 50-70 dmg, maar als 3 creeps jou hitten ben je ook 50 hp kwijt, dus je moet zorgen dat je niet "jezelf harrast" door creep aggro te pakken.
maar aller belangrijkste in het begin is om tegen de flame te kunnen, en zorgen dat je een beetje kan lanen, en dan is het gewoon steamroll in teamfights ; aangezien de enemy gewoon minder items hebben.
Slimme marketing van dota, massief keys verspreidenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zit ik midden in een game, vliegt er een pop up in beeld van Steam dat ik nog meer Dota2 invites heb gekregen
[ afbeelding ]
Alleen Chaos Knight en Meepo en zelfs die zijn nog anders.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom heeft elke hero in godsnaam dezelfde ultimate, Dit is nu al de 4e hero die ik zie die zichzelf kan multiplyen. Niks innovatiefs aan.
zijn gyro en timber al geen techies?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:28 schreef Seam het volgende:
Wacht maar tot Techies, abaddon en troll komen. Die ulti's zijn genieten
Techiesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
zijn gyro en timber al geen techies?
Dat heb ik met vrijwel elke held die ik speel, ik schijn dat aan te trekken. Vandaar dat ik vaak high HP helden speel. Een bloodstone of een Skeleton King begint bijna een must te worden voor mijquote:Op zondag 6 januari 2013 12:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Pugna vind ik zo ruk he, zelfs al bestaat mijn team uit 4 carries en mij al Pugna, dan nog raggen ze mij eerst neer.
The good old days, een ironwood branch op de river met heeel veeeel mijnen erop en dan wachten tot iemand erin traptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef hehehe het volgende:
Dat zijn Goblins (hoewel... in Dota 2 weet ik het niet) maar geen Goblin Techies.
Techies zijn 3 goblins met mijnen enzo. Ragequitters gegarandeerd.
Force staff op techies blijft gewoon klote. En zeker nu er veel meer verberg plekken zijn zal het nog meer irritant wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:43 schreef hehehe het volgende:
Blink suiciding met Aegisik snap niet waarom er zoveel haters zijn. Een gem, range dude en eventueel een blademail countert het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |