Hoezo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:37 schreef blessed19 het volgende:
Heb het idee dat je het nu zelf helemaal aan het verpesten bent.
kom op, maak een afspraakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:38 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoezo?
Nee hoor, ze heeft gereageerd en valt reuze goed mee.
Wel ff de andere delen koppelen nu
Ja zag het. Waar woon jij dan?quote:
Homo.quote:
Belgiëquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja zag het. Waar woon jij dan?
Dat had ik door, maar omdat zij nadrukkelijk Antwerpen noemde.quote:
Ok?quote:
Is niet meteen in de buurt, maar goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat had ik door, maar omdat zij nadrukkelijk Antwerpen noemde.
[..]
Ok?
Ja ik denk dat ze je op dit moment niet wil, want ze weet niks van je, hoe klink je, hoe zie je eruit, who de fuck ben je? Snap je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef LasTeR het volgende:
Ze wil je niet. En ja, dat baseer ik uit haar berichtjes die ik alleen in dit topic zie.
X.
Echter zegt ze niet zomaar nee, maar zegt ze wel dat ze naar Noxx gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:18 schreef madeliefff het volgende:
Dus je hebt haar al 2 keer gevraagd op een specifieke datum met je af te spreken en ze Zegt beide keren nee omdat ze al wat heeft. Tja daarom zei ik ook tegen je kies SAMEN een datum . En zorg dat ze jouw foto van te voren ziet ( zie je er een beetje redelijk uit?) of bel met haar. meiden willen eerst weten met wie ze te maken hebbenvoor ze af spreken! duh met alle gekken in deze wereld, wil je wel iets kunnen filteren.
nu heb je haar 2 keer half uit gevraagd en ben je twee keer afgewezen terwijl je niet zeker weet of je afgewezen bent of ze echt niet kan. hoe vaker je haar uit vraagt hoe wanhopiger het word, doe het in 1 keer goed dan.
o goed zo. Kijk dan krijgt ze ook een beeld van jou( k neem aan dat je een foto op fb hebt). En heeft ze die voor of haar laatste sms aanvaard?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef einzeinz het volgende:
Vriendschapsverzoek verstuurd en aanvaard
Ja, heb foto's op m'n Facebook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o goed zo. Kijk dan krijg ze ook een beeld van jou( k neem aan dat je een foto op fb hebt). En heeft ze die voor of haar laatste sms aanvaard?
en heeft ze jou voor of na haar laatste sms aanvaard??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, heb foto's op m'n Facebook.
Zij ook, en ook haar nummer
Dus nu heb je 2 keer haar nummerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je stuurt haar een bericht en vraagt haar wanneer ze iets wil drinken met je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
ZE WIL JE NIET.quote:
Ze typt hoor je nog welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
ZE WIL JE NIET.
Nu komt je gedrag zelfs over als stalkerig. Ze vindt je grapjes niet leuk, ze ontwijkt je en jij blijft als een bedelende hond met hangende pootjes er achteraan lopen.
Eerlijk gezegd interesseert het me weinig, gaat toch niets van komen.quote:
Dit. Maar TS trekt zich volgens mij niks aan van al die reacties hier.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:18 schreef madeliefff het volgende:
Dus je hebt haar al 2 keer gevraagd op een specifieke datum met je af te spreken en ze Zegt beide keren nee omdat ze al wat heeft. Tja daarom zei ik ook tegen je kies SAMEN een datum . En zorg dat ze jouw foto van te voren ziet ( zie je er een beetje redelijk uit?) of bel met haar. meiden willen eerst weten met wie ze te maken hebbenvoor ze af spreken! duh met alle gekken in deze wereld wil je wel iets kunnen filteren.
nu heb je haar 2 keer half uit gevraagd en ben je twee keer afgewezen terwijl je niet zeker weet of je afgewezen bent of ze echt niet kan. hoe vaker je haar uit vraagt hoe wanhopiger het word, doe het in 1 keer goed dan.
Ze gaat uit naar de Noxx in Antwerpen. Als iemand vanavond ook gaat. Doe haar de groetjes en zeg dat ze op FOK! staatquote:
Dit had je dan weer liever kunnen laten . Probeer niet steeds uit te leggen waarom je iets doet, dat komt onzeker over. Je had liever een move kunnen wagen. Hoe vaker je met haar over koetjes en kalfjes praat ( is dat ook Belgisch :p? Zo niet: onzinnige dingen) hoe minder kans je maakt omdat de spanning ( als die er is) zakt.quote:
Die fb-chat is nep. Helemaal door je poes-opmerking.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
ZE WIL JE NIET.
Nu komt je gedrag zelfs over als stalkerig. Ze vindt je grapjes niet leuk, ze ontwijkt je en jij blijft als een bedelende hond met hangende pootjes er achteraan lopen.
Op het einde zegt ze dat ze ervandoor gaat, lijkt me dat de richting antwerpen gaan. nog steeds een mogelijkheid...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die fb-chat is nep.
1. Ze is bij een vriendin in Antwerpen.
2. Ze gaat daar echt niet op FB inloggen.
3. Ze doet dit ook niet op haar mobiel: ze heeft geen whatsapp --> dus zeer hoogstwaarschijnlijk ook geen internet op haar mobiele telefoon.
4. Als ze wel internet had, had ze 100% wel whatsapp.
ok, bedankt voor de melding.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die fb-chat is nep. Helemaal door je poes-opmerking.
Een fake profiel aanmaken gaat wel wat ver in deze grap.
1. Ze is bij een vriendin in Antwerpen.
2. Ze gaat daar echt niet op FB inloggen.
3. Ze doet dit ook niet op haar mobiel: ze heeft geen whatsapp --> dus zeer hoogstwaarschijnlijk ook geen internet op haar mobiele telefoon.
4. Als ze wel internet had, had ze 100% wel whatsapp.
Misschien omdat privacyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Skippy_ball het volgende:
Waarom bestaat die Michelle De*****er niet op facebook TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |