ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Is dit wat voor je?
Dit is de link naar mijn 56 spulletjes
[ afbeelding ]
Je hebt DMquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef ohnee het volgende:
[..]
ziet er leuk uit. Past dir nog door de brievenbus? (anders in 2en versturen eventueel?) en wat voor prijs heb je in gedachten ??
Danic, heb het gevonden hoor. Vind je rode setje leuk maar wacht eerst even antwoord van Isis af. :
Wat is je smaak?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef mrien het volgende:
Ik zoek pyama's in maat 98/104 voor een jongen
prima, ik hoor het wel als je ergens interesse in hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef ohnee het volgende:
[..]
ziet er leuk uit. Past dir nog door de brievenbus? (anders in 2en versturen eventueel?) en wat voor prijs heb je in gedachten ??
Danic, heb het gevonden hoor. Vind je rode setje leuk maar wacht eerst even antwoord van Isis af. :
Zal vandaag even voor je kijken. Heb zat pyjama's alleen de kids doen ze altijd uit 's nachts want vinden het te warm (zelfs midden in de winter)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:37 schreef mrien het volgende:
[..]
Voertuigen doen het altijd goed bij hem
De uiltjes, zwarte romper, hemapak en JNY (als kz niet geïnteresseerd is) graagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb nog een paar dingetjes!!
Smafolk roze uiltjes maat 68 ¤ 9,-
[ afbeelding ]
Name it zwarte romper maat 68 ¤ 2,- (nooit gedragen)
[ afbeelding ]
Lekker warm pak hema maat 68 ¤ 5,-
[ afbeelding ]
Gmk olijf korte mouwen maat 62-68 ¤ 5,-
[ afbeelding ]
Tuinbroek Nijntje maat 68 ¤ 5,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rompers hema maat 62-68 ¤ 2,- p.s.
[ afbeelding ]
Zacht broekje maat 68 ¤ 2.-
[ afbeelding ]
100% wollen tuinbroek van Disana, nieuwstaat, maat 62-68 ¤ 15,-
[ afbeelding ]
Setje Maxomorra, maat 62-68 ¤ 7,50
[ afbeelding ]
Jumpsuit JNY maat 68 ¤ 9,-
[ afbeelding ]
Jumpsuit imps&elfs (achterop staat finally arrived) maat 68 ¤ 7,50
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ophelia hij is voor jou
Durf het even niet aan ivm groeispurt. Past ze het misschien nog 2 weken, zo zonde
Neem jij hem maar, Hema valt wat groot natuurlijk dus dat zal misschien niet meer uitkomen qua seizoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:07 schreef Mineola het volgende:
Crap, ophelia, je bent me voorik wilde ook dat hemapak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |