Telegraaf he...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:59 schreef Reismeis het volgende:
Ik vind dat er best wel veel verschil zit in het verslag van nu.nl en die twitteraarster van de Telegraaf..
Zal wel iets zijn van dat je niet verplicht bent mee te werken aan je eigen veroordeling.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:00 schreef TUFKAL het volgende:
kan Jasper niet worden verplicht om naar de foito's te kijken?
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
De rechter heeft wel gelijk dat hij het vreemd vindt dat Marianne zich volgens Jasper S niet heeft verzet. In een doodsstrijd doet ieder mens dat!
Tenzij iemand bewusteloos is...quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
De rechter heeft wel gelijk dat hij het vreemd vindt dat Marianne zich volgens Jasper S niet heeft verzet. In een doodsstrijd doet ieder mens dat!
Om haar vervolgens 3x de keel door te snijdenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:03 schreef TUFKAL het volgende:
'Ik heb bij het doorsnijden enige voorzichtigheid betracht, om haar niet te verwonden.'
Als je zo bang bent, en je bent onder bedreiging van een mes en dergelijke, lijkt het mij dat je wel rustig moet blijven.. de paniek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb het over het moment dat hij echt bezig was haar te doden. Het wurgen dus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:04 schreef Miam het volgende:
[..]
Als je zo bang bent, en je bent onder bedreiging van een mes en dergelijke, lijkt het mij dat je wel rustig moet blijven.. de paniek.
Verklaringen van de psychiater, die zijn niet ondertekend en kunnen niet gebruikt worden als bewijs. Maar vreemd is wel dat hij nu verklaart niet meer te weten wat ze zei.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hij heeft in eerdere verhoren gezegd dat Marianne zei dat ze zich rustig zou houden als hij maar weg zou blijven met dat mes.
Tja .. ze kon geen kant op lijkt me.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het over het moment dat hij echt bezig was haar te doden. Het wurgen dus.
Hoezo, is'ie al ergens voor veroordeeld dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik zie er tegenop om...".
Eh ja, je hebt weinig recht om zoiets niet te willen in jouw positie
Zegt hij...quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar dan spartel je toch, of schoppen, slaan, wat dan ook?
Ze bood geen enkel verzet zegt hij.
Waarom toch? Hij had een mes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat als je op het punt staat vermoord te worden, je levensdrang zich wel kenbaar maakt. Dan ga je denk ik niet rekening houden met het feit dat hij een mes heeft.quote:
Maar dat kan toch pure angst zijn geweest?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk simpelweg dat iedereen weer anders reageert in zo'n situatie: de één gaat zich heel erg verzetten en de ander durft niets meer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat als je op het punt staat vermoord te worden, je levensdrang zich wel kenbaar maakt. Dan ga je denk ik niet rekening houden met het feit dat hij een mes heeft.
Nah, ik denk dat dat geldt voor een niet-levensbedreigende situatie. Ik denk dat je als reflex je verzet tegen het gewurgd worden of enig andere actie waardoor je kan komen te overlijden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik denk simpelweg dat iedereen weer anders reageert in zo'n situatie: de één gaat zich heel erg verzetten en de ander durft niets meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |