Jij denkt dat je rond die tijd voor 25 euro heen en weer vliegt? Heb 160 euro betaald.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef DutchieBre het volgende:
Om je 25 euro voor de vlucht terug te krijgen ?
annulerings verzekering of reisagent hoef je niet op te rekenen, ik heb twee jaar geleden een "jackpot" vertraging gehad met Air France, Ondanks dat ik heel goed contact heb met mijn reis agent (ivm zakelijke vluchten) niets bereikt, annulerings verzekering gaat er ook niet over.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Jij denkt dat je rond die tijd voor 25 euro heen en weer vliegt? Heb 160 euro betaald.
Heb al contact gehad met Ryanair en ga ze z.s.m. faxen![]()
Daarnaast ga ik nog contact opnemen met de verzekeringsagent van mijn doorlopende reis- en annuleringsverzekering, wie weet of die me nog kan helpen![]()
Dat denk ik jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Jij denkt dat je rond die tijd voor 25 euro heen en weer vliegt? Heb 160 euro betaald.
Heb al contact gehad met Ryanair en ga ze z.s.m. faxen![]()
Daarnaast ga ik nog contact opnemen met de verzekeringsagent van mijn doorlopende reis- en annuleringsverzekering, wie weet of die me nog kan helpen![]()
Had je moeten kijken rond kerst en oud en nieuw.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dat denk ik ja.. Heb ik ook gedaan namelijk. Wel dure vlucht dan. Ik ben in November met KLM gevlogen 100 euro retour
.. Toch een stukje voordeliger ..
Het zou inderdaad krom zijn om 200 euro te krijgen voor een vlucht ter waarde van 50 euro, alleen laat ryanair nou net elke passagier een extra heffing betalen omwille van deze EU regels.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef Roger_ het volgende:
op zich er zijn regels voor, en kun je een behoorlijk bedrag claimen. Maar Ryanair, zal het je moeilijk maken deze claim te cashen. Maar in principe heb je wat geld claimen betreft, hier de jackpot.
van de andere kant, als je voor een bedrag vliegt wat misschien wel 10% is van het geld wat je waarschijnlijk kan claimen. vind ik persoonlijk dat je misbruik maakt van de regels die opgesteld zijn om de duurdere luchtvaart maatschappijen die misbruik maken van het feit dat je bepaalde bestemmingen alleen met hun bereikt.
maar als je voor 50,- tot 100,- retour spanje vliegt, ja duh, dan weet je ook van te voren dat je verder geen service moet verwachten. en mag je blij zijn dat je niet mee hoeft te fladderen.
Maar dat ze je die hotel overnachting hebben onthouden vind ik wel schandalig.
Ik snap dat eigenlijk niet, je leeft toch onder een steen als je niet door hebt dat Ryanair zo goedkoop is, omdat ze je op andere plaatsen wel het geld uit de beurs kloppen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef artm het volgende:
Misschien een leuke manier om Ryanair in beeld te gaan krijgen: neem contact op met het team van KRO Reporter om het volgende probleem van Ryanair aan te tonen!
Ze hebben zich aan dezelfde regels te houden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:44 schreef Roger_ het volgende:
[..]
Ik snap dat eigenlijk niet, je leeft toch onder een steen als je niet door hebt dat Ryanair zo goedkoop is, omdat ze je op andere plaatsen wel het geld uit de beurs kloppen.
Voor 25,- meer vlieg je naar dezelfde bestemming met een degelijke maatschappij van af een vliegveld, waar je niet 3 uur voor hoeft te reizen. Waar mee je dat prijs verschil direct weer terug gewonnen hebt.
¤ 0,58 zelfsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ze hebben zich aan dezelfde regels te houden.
Bovendien, de prijsverschillen zijn soms veel groter. Vlieg nu maar eens naar Warschau voor 20 euro retour, zonder Ryanair te gebruiken.
Ik ben het wel met je eens van de ene kant dat een vliegmaatschappij zich heeft te houden aan bepaalde regels, en die regels moeten ook worden na geleefd. Maar ik vind het scheef dat als je dan 3½ uur vertraging hebt op je vlucht naar Warschau voor ¤ 25,- ,dat je dan recht hebt op ¤ 250,-quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ze hebben zich aan dezelfde regels te houden.
Bovendien, de prijsverschillen zijn soms veel groter. Vlieg nu maar eens naar Warschau voor 20 euro retour, zonder Ryanair te gebruiken.
Het is nog veel vervelender als je het vliegtuig moet verlaten nadat het wel vertrokken is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wij met zijn allen om 11 uur het vliegtuig in, totdat tot onze verbazing wederom gezegd werd dat we het vliegtuig moesten verlaten, hoewel het nog niet vertrokken was.
Dat was dus de eerste keer gebeurd, nadat we een uur onderweg waren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:47 schreef jaco het volgende:
[..]
Het is nog veel vervelender als je het vliegtuig moet verlaten nadat het wel vertrokken is.
Lees nog eens goed...quote:Op zondag 6 januari 2013 17:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat was dus de eerste keer gebeurd, nadat we een uur onderweg waren.
Dat Ryanair zich daar niet aan houdt, is dan wel weer lastig...quote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef Xetran het volgende:
als je een Ryanair ticket koopt ga je akkoord met de Europese regeling van geld terug bij vertraging. had je het doorgelezen bij het bestellen dan had je het geweten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |