Dankjewel, moest hardop lachenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]je zou mij serieus nooit alleen in dat huis moeten laten... Ik zou geheid kijken of ik zittend op de pot de pisbak zou kunnen redden
Olijfolie... Volgens mij Li ook wel (meerdere keren) zien posten dat olijfolie de vitamines beter opneembaar maken uit groente en fruit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ok meer muesli dus. Waar haal ik gezonde vetten uit, behalve vis en avocado? Ik wil anders best omega's gaan slikken in pilvormals dat makkelijker/goedkoper is (elke dag vis kan ik niet betalen, ook niet uit blik).
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Als tussendoortje af en toe een handje nootjes proberen? Zitten gelijk de goede vetten in en nog aardig wat calorieen, dus dietist ook blijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:10 schreef Phaidra het volgende:
GB: Ja, mijn onderhoud zit op ca. 1300. Daarbij 500 voor standaard beweging en 500 voor de borstvoeding. Natuurlijk een schatting, maar als ik wil aankomen zal ik toch echt die kant op moeten. Ik zit nu wel iets op ondergewicht, en gezien mijn falende weerstand moet er wel wat gebeuren.
Cots, het was idd nuttig. Water drinken zit er bijvoorbeeld zo in bij mij, dat ik echt niet op het idee kwam om iets anders te drinken.
Tnx iedereen!
Hier nog een olijfolie fanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Olijfolie... Volgens mij Li ook wel (meerdere keren) zien posten dat olijfolie de vitamines beter opneembaar maken uit groente en fruit.
Deed eerder nog wel eens voor hele werkweek een salade maken. Misschien dat een idee en dan blikje(s) makreel erbij door doen?
Oh kijk, dan kan een klein bakje popcorn in de bios heus wel!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:46 schreef Snaggletooth het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn eigen intro ook een beetje gemist, haha! Had me snel voorgesteld, maar niet heel uitgebreid.
Ik wil niets kwijt eigenlijk, op dit moment wil ik vooral controle hebben over wat ik eet (een stukje chocola ipv de hele reep, 1 bord pasta ipv 3, etc.). Ik denk dat lijstjes me daarbij een extra steuntje gaan geven, een overzichtje van wat ik naar binnen prop kan nooit verkeerd zijn!
Lijstje dat ik net postte is uitzonderlijk goed voor mijn doen.
Oja, dan moet je wel echt meer eten dan je gewend bent. Maar dat gaat je vast wel lukken, gewoon even een knop omzetten qua keuzes maken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:10 schreef Phaidra het volgende:
GB: Ja, mijn onderhoud zit op ca. 1300. Daarbij 500 voor standaard beweging en 500 voor de borstvoeding. Natuurlijk een schatting, maar als ik wil aankomen zal ik toch echt die kant op moeten. Ik zit nu wel iets op ondergewicht, en gezien mijn falende weerstand moet er wel wat gebeuren.
Cots, het was idd nuttig. Water drinken zit er bijvoorbeeld zo in bij mij, dat ik echt niet op het idee kwam om iets anders te drinken.
Tnx iedereen!
Ik kan een dergelijk huis iig niet betalen. En wij hebben het niet slecht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef _aurum_ het volgende:
An, ik wil niet belerend overkomen...masr verdienen jullie zoveel dat je een huis van 400k kan kopen? Dan betaal me je hypotheek toch nooit af?
Staan al op mijn standaard lijstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als tussendoortje af en toe een handje nootjes proberen? Zitten gelijk de goede vetten in en nog aardig wat calorieen, dus dietist ook blij2300 kcal lijkt best veel, maar je lichaam moet nu ook hard werken he.
Volgens is dat hier al eens eerder voorbij gekomenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef _aurum_ het volgende:
An, ik wil niet belerend overkomen...masr verdienen jullie zoveel dat je een huis van 400k kan kopen? Dan betaal me je hypotheek toch nooit af?
Spannend hoor. Succes met de bezichtiging.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maandag hebben we (of Baard eigenlijk, ik kan er door m'n werk niet bij zijn) een tweede bezichtiging met de aankoopmakelaar erbij. Als we dan echt actie ondernemen doe ik wel een groeps-PM..
Rijles net ging goed, bijna afrijden!
Dat afrijden vind ik bijna nog toffer voor jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maandag hebben we (of Baard eigenlijk, ik kan er door m'n werk niet bij zijn) een tweede bezichtiging met de aankoopmakelaar erbij. Als we dan echt actie ondernemen doe ik wel een groeps-PM..
Ga je helemaal afbetalen? Kom je wel in een hogere belastingschaal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben overigens blij dat ons huis daar lang niet bij de 4 ton de buurt komt (ondanks vrijstaand, groot huis, op 3 kwartier rijden van diverse grote steden, mooi gelegen met veel vrijetijdsbestedingen in de buurt). Nog een paar jaar, dan zijn we klaar met afbetalenVrijheid
IT-ers worden veel te dik betaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Volgens is dat hier al eens eerder voorbij gekomen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Natuurlijk ga ik helemaal afbetalen. Vrijheid is me meer waard dan een belastingschaal. Daarnaast hou ik volgens mij netto meer over als we geen hypotheek moeten afbetalenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga je helemaal afbetalen? Kom je wel in een hogere belastingschaal.
Die vrijheid lijkt me ook betrekkelijk. Of je nu aan de belastingdienst af draagt of aan je hypotheekverstrekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik helemaal afbetalen. Vrijheid is me meer waard dan een belastingschaal. Daarnaast hou ik volgens mij netto meer over als we geen hypotheek moeten afbetalen![]()
Als we minder hypotheek hoeven te betalen, kan je ook minder werken. De druk is er af. Werken voor de lol is veel leuker.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Die vrijheid lijkt me ook betrekkelijk. Of je nu aan de belastingdienst af draagt of aan je hypotheekverstrekker![]()
Maar als je daarna netto meer over hebt, snap ik het wel.
Haha...we gaan hier gelijk op zelfsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef V1z0R het volgende:
Voor nog geen 4 ton heb je hier in de buurt een herenhuis van bijna 400m2 met een half bunder grond
[..]
IT-ers worden veel te dik betaald
Baas maar eens porren
[..]
Hoeveel lessen nu gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |