Wij sponsoren BelSimpel niet, daarvoor moet je bij Tweakers zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:01 schreef ex het volgende:
Misschien de start post even updaten met een linkje naar -> http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-4-black/abonnement#abo
Mijne komt vandaag binnen (van belsimpel dus), maandag die uit de US playstore, die tweede gaat naar mijn vriendin.. Verder deze er maar bij besteld -> http://www.zagg.com/invis(...)rs-skins-shields.php
Wat heeft dat nou met BelSimpel sponsoren te maken? Voor mensen die geld iets minder belangrijk vinden dan het toestel is het een prima oplossing, en wel zo relaxed voor complete informatie verschaffing.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij sponsoren BelSimpel niet, daarvoor moet je bij Tweakers zijn.
Mijn InvisibleShield is zojuist binnengekomen, zo de achterkant er maar eens opprutsen.
Omdat in het levertijdentopic van Tweakers laatst alleen de Nederlandse beschikbaarheid besproken mocht worden, die van BelSimpel dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef ex het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met BelSimpel sponsoren te maken? Voor mensen die geld iets minder belangrijk vinden dan het toestel is het een prima oplossing, en wel zo relaxed voor complete informatie verschaffing.
quote:Hallo Herr ......,
laut Info sollen wir um den 15.-20. Januar die nächste Lieferung erhalten.
Viele Grüße,
Ralf Gravemeier
Prijs?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef Xu het volgende:
Ik heb nog wat fullbody screenprotectors van xtremeguard te koop voor de geintresseerden.
Nog niet. Ik heb er wel Prey op staan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:45 schreef nodig het volgende:
Wie heeft ceberus eral op gezet tegen diefstal? Even geprobeerd en kan via PC foto's schieten, video's maken, locatie etc etc. Als je hem Root en goed insteld ziet de jatter er niks van en zelfs bij een volledige sweep van de telefoon blijft ceberus actief,
Cool, ik heb momenteel nog proef versie maar ga denk ik ook wel upgraden (kan ook via paypal via hun site). Heb nog nooit geflashed of geroot dus op dat gebied heb ik weinig verstand maar ben wel iemand die zich in dat soort dingen goed wil verdiepen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog niet. Ik heb er wel Prey op staan.
Edit; meteen maar even gekocht en geflashed. Toffe app
370k. Lekker exclusieve telefoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:51 schreef delano.888 het volgende:
Lol ik las deze TT en dacht dat er 3770k stond, ik dacht echt WTF jahoor
Max een paar duizend, kijkend naar de MM-voorbestellingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:05 schreef enilnomrow het volgende:
Hoeveel zouden er inmiddels in Nederland zijn, denken jullie? Kunnen er nooit veel zijn.
De mijne is nog niet bij mij binnengekomen, trouwens, maar de Track&Trace van Royal Mail is wel weer geupdate: hij is nu in Amsterdam.
Ik zeg, juist niks overzetten, schoon beginnen, dan leer je gelijk met het toestel omgaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef enilnomrow het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens een handige tip voor de overstap van iOS naar Android? Ik heb nu nog een iPhone 4, en het zou ideaal zijn als ik zoveel mogelijk dingen over kan zetten, natuurlijk.
Het gaat mij dan vooral om de contacten en eventueel foto's, want muziek heb ik nauwelijks op mijn telefoon (Spotify). Het liefst ook mijn sms-conversaties.
Ach ja, het is niet eens heel veel werk, want het komt uiteindelijk neer op mijn telefoonboek, en dat zijn maar 89 mensen zie ik, waarvan er vast een aantal de schifting niet gaan overleven. Maar ik ga even kijken hoe ik het allemaal kan exporteren naar Gmail, dank je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zeg, juist niks overzetten, schoon beginnen, dan leer je gelijk met het toestel omgaan![]()
Of als je toch makkelijk wil doen, alles exporteren naar gmail & dropbox en op de android weer inloggen.
Microsims zijn exact even dun, alleen nanosims (iphone5) zijn dunner. Waarschijnlijk was het knippen niet helemaal glad gegaan en zijn er dus uitsteeksels die je moet veilen. Al er mee geschud enz?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:29 schreef nodig het volgende:
Ik heb een probleem... had mijn normale sim kaart geknipt en in de tray gelegd em deze vervolgens in de nexus 4 gedaan. Telefoon gaf nog steeds aan dat er geen sim in zat dus wou de tray er weer uit hebben, wil niet.... ben bang dat als ik nog harder ga drukken ik de phone sloop..
Las ook iets dat microsims dunner zijn dan normale, niet opgelet...
Gaat dit gewoon in de garantie, valt er zelf nog wat aan te doen?
Ik niet, kan je niet een foto maken en het ons laten zien?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef ex het volgende:
Hebben jullie ook "last" van led bleeding? Met brightness op vol zie ik rechts boven in me scherm licht schijnen.. Wel alleen op zwarte achtergronden.
Heb niks geveild of wat dan ook, moest hem echt in de tray drukken, heb trouwens het printplaatje naar boven wijsend geloof ik, probeerde hem eerst andersom maar dat wou niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Microsims zijn exact even dun, alleen nanosims (iphone5) zijn dunner. Waarschijnlijk was het knippen niet helemaal glad gegaan en zijn er dus uitsteeksels die je moet veilen. Al er mee geschud enz?
Je had m dus wel moeten veilen zodat hij er gewoon in kon vallenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb niks geveild of wat dan ook, moest hem echt in de tray drukken, heb trouwens het printplaatje naar boven wijsend geloof ik, probeerde hem eerst andersom maar dat wou niet.
Openmaken is volgens mij ook een hele tour.
Ik dacht; zodadelijk valt dat ding eruit en heb ik hem in het apparaat rommelen. dus lekker strak zou vast niet verkeerd zijn. Eerste telefoon met zo'n "tray" systeem overigens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je had m dus wel moeten veilen zodat hij er gewoon in kon vallen
Lol dan weet je t voor de volgende keer, ze liggen altijd redelijk los. Niet los dat ze rommelen ofzo maar wel dat je als je de tray ondersteboven houd, hij er uit valt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik dacht; zodadelijk valt dat ding eruit en heb ik hem in het apparaat rommelen. dus lekker strak zou vast niet verkeerd zijn. Eerste telefoon met zo'n "tray" systeem overigens.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik niet, kan je niet een foto maken en het ons laten zien?
Vandaag nog even wat geprobeerd maar heb hem er niet uit gekregen.. Ga kijken of ik hem naar een (Nederlandse) mediamarkt in de buurt mag brengen (mail ik eerst even met Duitsland of NL)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lol dan weet je t voor de volgende keer, ze liggen altijd redelijk los. Niet los dat ze rommelen ofzo maar wel dat je als je de tray ondersteboven houd, hij er uit valt.
Geen idee. Sims knippen doen ook genoeg winkels zelf. Maar volgens mij berekenen ze je nooit geld zonder eerst jou akkoord te vragen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Vandaag nog even wat geprobeerd maar heb hem er niet uit gekregen.. Ga kijken of ik hem naar een (Nederlandse) mediamarkt in de buurt mag brengen (mail ik eerst even met Duitsland of NL)
Denk je dat mij dit wat gaat kosten aangezien ik aan het prutsen ben geweest (geknipte sim)? Of zal het gewoon onder de garantie vallen? Geen zin om achteraf opeens 200 euro te moeten betalen..
Ben wel binnen die 2 weken, maakt dat nog verschil?
Waarom schroef je hem niet even uit elkaar om de SIM eruit te halen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Vandaag nog even wat geprobeerd maar heb hem er niet uit gekregen.. Ga kijken of ik hem naar een (Nederlandse) mediamarkt in de buurt mag brengen (mail ik eerst even met Duitsland of NL)
Denk je dat mij dit wat gaat kosten aangezien ik aan het prutsen ben geweest (geknipte sim)? Of zal het gewoon onder de garantie vallen? Geen zin om achteraf opeens 200 euro te moeten betalen..
Ben wel binnen die 2 weken, maakt dat nog verschil?
Dan ben je sowieso je garantie kwijt slimmerd. Er zitten vrijwel altijd stickers over de schroeven.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom schroef je hem niet even uit elkaar om de SIM eruit te halen?
Hmm dat heb ik ook wel een beetje op full brightness in het donker, gelukkig zet ik hem persoonlijk nooit op full brightness in het donkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:29 schreef ex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen te zien in het donker, en met hoge brightness en een zwarte achtergrond. Je ziet het dus naast de tijd in de notification bar.
Nog nooit stickers gezienquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso je garantie kwijt slimmerd. Er zitten vrijwel altijd stickers over de schroeven.
Deze man haalt bij het eraf halen eerst de sim tray eruit:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit stickers gezien
Onderste twee schroefjes losschroeven en dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En klaar.
Jeetje, ik dacht dat je hem nooit meer zou krijgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Whoooehoooe!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 4
Zijn we eindelijk van dat gezeur afquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Whoooehoooe!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 4
quote:Confirmed. Had the same problem, but just pushed really hard and it worked.
Fucking awful design really, from supposedly the masters of design.
Sometimes I love Apple, sometimes I really hate the bastards.
quote:PUSH HARDER IT WORKSSS!! I JUST DID IT
quote:Thank you so much guys finally I got the tray open after pushing it real hard with a push pin
quote:Thanks too all the people that commented with the suggestion of pushing really hard it just popped easily
quote:Hey bud, u just have to force it it will work
quote:Confirmed. Had the same problem, but just pushed really hard and it worked.
Fucking awful design really, from supposedly the masters of design.
Sometimes I love Apple, sometimes I really hate the bastards.
quote:I had the same problem- lots of pressure made it pop open. Way more pressure than a expected, though!
quote:It's very simple just apply lots of pressure and then the tray will pop out
quote:Get a paper clip nd press with balls!, it worked for me.
quote:Yes force it a little dnt worry about breaking it becuz sim tray does not make contact with lcd
Nodig gaat zodadelijk even keihard drukkenquote:just gotta force it in, mine was little hard too but i forced it in, and it popped out
Nu is de hele plezier van dat zinnetje afquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Whoooehoooe!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 4 met werkende SIM tray
Ik hoor hem wel eens rammelen ja, maar niet door het schudden, had ik ook bij mijn vorige telefoon en dacht altijd dat het door de losse knoppen kwam.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
WOOOOOOHOOOOOOOO
JAJAJJAJJAJAJJAJJAJJAJAA
Iets harder gedrukt en hij kwam er een halve centimeter uit! Ik voelde de overwinning en trok hem naar buiten! (wat een raare zin eigenlijk..)
Zag trouwens na de daad dat het pinnetje wel verbogen was, heb dus wel abnormaal hard moeten drukken.
Nu wel een kras en een dut op de buitenkant van de simtray maarja daar gaat een case overheen en krassen krijg je toch vanzelf (had al met speld proberen te bewegen vandaar die krassen)
Speciale bedank naar Delano.888 en Pino112!
YESYESYESYESYES
Verstuurd vanaf mijn PC door een blije Nexus 4 bezitter met een goed werkende sim tray!
Horen jullie trouwens jullie Nexus ook rammelen als je ermee schud? Dat geluidje hoor je soms ook als je hem alleen al neerlegt of 1 centimer boven je hand op je hand laat vallen. Las iets dat bijna elke telefoon dat wel heeft, iets met de camera, niet dat het mij heel erg stoort ofzo maar toch.. Ander minpuntje vind ik het krakende gedeelte iets boven de volumeknoppen (zag op Dissasemply video dat daar net een clipje zit, die zal dus wel mee kraken). Voor de rest heel erg solide behalve de buttons die ook graag lekker kraken.
Mijn andere telefoon heeft het niet (tenminste niet zo overduidelijk dat ik het merk)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik hoor hem wel eens rammelen ja, maar niet door het schudden, had ik ook bij mijn vorige telefoon en dacht altijd dat het door de losse knoppen kwam.
Ik schud er normaal ook niet mee maar valt me hier wel bij op, ik maak me er ook niet druk om zolang er maar niks opeens uit mijn 3,5mm jack vliegtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Goed bezig nodig![]()
Ik schud nu voor het eerst in twee weken met deze telefoon (schud er nooit mee), en ik hoor inderdaad iets. Maar daar ga ik me niet druk om maken.
Leg dat kernel gebeuren is uit :p heb nog nooit een phone geroot, alleen maar iPod gejailbreaked.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:10 schreef Pino112 het volgende:
Met de juiste kernel gaat je accu het lang genoeg volhouden.![]()
En ik heb vrijwel elke dag mn laptop bij me dus dan kan ik zo opladen.
Nee, nu ga ik nog meer zeurenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk van dat gezeur af.
Nee tof man, hoe is je eerste indruk?
http://www.androidworld.n(...)tle=Begrippen:Kernelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Leg dat kernel gebeuren is uit :p heb nog nooit een phone geroot, alleen maar iPod gejailbreaked.
Dat magquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee, nu ga ik nog meer zeuren
Eerste indruk is prima tot nu toe. Lekker snel, kan eindelijk fatsoenlijk apps installerenJeej!
Maar nee, tot nu toe erg goed. Nu ff op zoek naar een leuke bumper/case...
Kijks eens naar de ringke slim case en dan screenprotectors van bestscreensever. Die heb ik gekocht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee, nu ga ik nog meer zeuren
Eerste indruk is prima tot nu toe. Lekker snel, kan eindelijk fatsoenlijk apps installerenJeej!
Maar nee, tot nu toe erg goed. Nu ff op zoek naar een leuke bumper/case...
En dan geen screenprotector?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zagg is goed inderdaad! Maar ik wil eerder een soort case denk ik. Had op mijn Desire een TPU, prettig materiaal!
Ik doelde met 'screenprotector' op de N4, omdat je zegt dat je geen Zagg wilt maar een case.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Bij mijn Desire niet nee. Maar die was vrij oud al
Maar dan heb je nog weinig bescherming, hij valt waarschijnlijk op een moment wanneer je hem uit de pouch hebt. Zagg heel leuk en aardig maar alleen al het opscheppen met "hetzelfde materiaal als de Amerikaanse leger gebruikt in zijn vliegtuigen" En volgens mij is het ook aardig aan de prijzige kant.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan geen screenprotector?
Ik vind het persoonlijk enorm zonde om een lelijke case om de N4 te doen. Die achterkant![]()
.
Heb hem in een pouch zitten, plaatje circuleert wel ergens in het vorige topic.
Als je maar genoeg van dat vloeistof op het toestel + vingers + screenprotector doet weet ik uit ervaring dat je genoeg tijd/mogelijkheden hebt om hem er netjes op te bevestigen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh ik wil best Zagg hoor, maar ik weet uit ervaring dat het lastig is om er mooi op te zetten...
Heb nog geen enkele telefoon de afgelopen 5 jaar laten vallen van een dermate hoogte dat ie kapot kan gaan en daar ga ik nu ook niet vanuit. Ben eerder bang dat ie door stoten schade krijgt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog weinig bescherming, hij valt waarschijnlijk op een moment wanneer je hem uit de pouch hebt. Zagg heel leuk en aardig maar alleen al het opscheppen met "hetzelfde materiaal als de Amerikaanse leger gebruikt in zijn vliegtuigen" En volgens mij is het ook aardig aan de prijzige kant.
Out of stock, dat bedrijf verkoopt ze ook op eBay voor 15 dollar met verzendkosten en dan sturen ze hem binnen een dag op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik ga deze in het wit proberen denk ik
Ben mobiel anders had ik het even opgezocht maar zoek maar is op ringkle slim case of rearth of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee, vind ik erg vervelend
Linkje van eBay?
Jup is onderweg, 31e besteld. Voor een review moet je dus nog even wachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh zoek ik wel ff. Heb jij die ook al besteld dan?
Ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Out of stock, dat bedrijf verkoopt ze ook op eBay voor 15 dollar met verzendkosten en dan sturen ze hem binnen een dag op.
Hebben jullie trouwens ook het trillen bij typen aanstaan?
Ik ook, achterkant is al iets los gegaan, net even trillen uitgezet, veel beter zo!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Prima.
Heb momenteel nog op de voor- en achterkant het plastic zittenZie je weinig van.
Kan je vast nog wel wijzigen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:07 schreef Xu het volgende:
Ik had ook een Rearth Ringke besteld, laten afleveren bij een vriend die 8 januari terug komt van uit Amerika om de verzendkosten te besparen. Geeft die knuppel het verkeerde adres op, nou ben ik mijn 10 dollar kwijt en moet alsnog een nieuwe kopen van ongeveer 18 dollar incl verzenden naar nederland
Vriend komt binnenkort alweer terug en case kan niet zo snel op het goede adres bezorgd worden.quote:
Zou niet weten waarvoor ik hem moet gebruiken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat vinden jullie de beste batterij app? Of gebruiken jullie die niet?
Voor je batterijquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarvoor ik hem moet gebruiken.
Ik heb mijn Bugatti Pouch maar die heb je al wel gezien denk ikquote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nouja als ik op 3G zat had ik vaak slechte dekking/überhaupt geen bereik of erg langzaam internet. Vodafone is gewoon stukken beter merk ik
Iemand al een mooi hoesje binnen voor de N4?
Trouwens: Heeft iemand deze truc al gedaan? En zo ja, hoe moet je dat invoeren deze truc? Snap het niet:
http://www.lgnexus4.com/algemeen/camera-nexus-4-te-optimaliseren
Nope, nog geen status update, laatste melding is dat die sorteercentrum verlaat vanuit Coppel (4 jan)quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nouja als ik op 3G zat had ik vaak slechte dekking/überhaupt geen bereik of erg langzaam internet. Vodafone is gewoon stukken beter merk ik
Iemand al een mooi hoesje binnen voor de N4?
Trouwens: Heeft iemand deze truc al gedaan? En zo ja, hoe moet je dat invoeren deze truc? Snap het niet:
http://www.lgnexus4.com/algemeen/camera-nexus-4-te-optimaliseren
Jij als FOK!Fotograaf hebt toch altijd een spiegelreflex op zak!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Camerahack ding heb ik gezien, maar daar is root voor nodig denk ik? Ik doe er liever niet aan dat soort dingen. Stock loopt erg goed imo
Wat kan er mis gaan als je root?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Camerahack ding heb ik gezien, maar daar is root voor nodig denk ik? Ik doe er liever niet aan dat soort dingen. Stock loopt erg goed imo
Softbrick?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat kan er mis gaan als je root?
Vindt root sowieso al ideaal alleen om het feit dat ik ClockSync kan gebruiken omdat de netwerktijd van Vodafone achterloopt.
Werd ook altijd boos op mensen die zeiden dat ze geen jailbreak wouden omdat die dan kapot kon gaan, ik hield van mijn jailbreakquote:Op zondag 6 januari 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad en ook niemand gezien die door rooten een softbrick heeft gekregen.
Ik heb mijn SGS misschien minder dan een week stock gehad, sindsdien altijd een Custom ROM (+ dus ook root).quote:Op zondag 6 januari 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Werd ook altijd boos op mensen die zeiden dat ze geen jailbreak wouden omdat die dan kapot kon gaan, ik hield van mijn jailbreak
Denk dat ik wel ga rooten maar wil eerst even alle functies van android doorhebben dus blijf nog even op ''Stock'' zitten. Maar als ik ceberus neem dan wil ik wel rooten en dat eroverheen gooien zodat cerbures er altijd op blijft staan.
Hele leuke column hierover, enige waar de nexus 4 minder is ivm de iPhone 5 is accuduur en camera kwaliteit. Hier het stuk: http://m.gizmodo.com/5973(...)e-nexus-4-completelyquote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef Peunage het volgende:
Nog iemand die van een iPhone is overgestapt? Bevalt dat?
Ik weet niet hoe het nu is, maar dat is wel eens een paar minuten geweest dat ie achterloopt. En dat is net het verschil tussen het halen of missen van je bus.quote:
Android heeft ook ruimte nodigquote:Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef harmenst het volgende:
Hoeveel GB geeft de Totale ruimte in Opslagruimte instellingen bij jullie weer?
Bij mij totale ruimte: 12,92 GB toch erg afwijkend van de beloofde 16GB
Oke.quote:
Maar dat probleem los je toch gewoon op door te rooten en er stock Android op te zetten?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef Devolution het volgende:
Het (voor mij) belangrijkste verschil is dat je bij die telefoon afhankelijk bent van LG en als LG ergens slecht om bekend staat dan is het wel vanwege hun software. Bij de Nexus 4 zorgt Google voor de software.
Klopt. Maar de Nexus kost hier ruim 500 euro en 16GB is wel erg weinig opslag.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tsjah, nu hoef je niet te rooten...
Dat kan niet, je komt altijd bij een custom rom uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar dat probleem los je toch gewoon op door te rooten en er stock Android op te zetten?
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Werkte meteen. Ook geen probleem bij het klepje...
Is dat een vereiste dan?quote:
dammit, bij mij pakt die hem nietquote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Werkte meteen. Ook geen probleem bij het klepje...
Kan ook zijn dat je verkeerd geknipt hebt inderdaad. Vodafone gaf me gewoon een microsim, ideaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:21 schreef nodig het volgende:
[..]
dammit, bij mij pakt die hem niet![]()
Ik hoop dat het een defecte simkaart is ipv defect aan mijn sim kaart reader... Heb al een mail gestuurd voor een nieuwe sim kaart.
EDIT:
Misschien dat ik hem zelf wel gemold heb met die bijgeknipte sim![]()
Nee ik bedoel dat ik met mijn geknipte sim kaart die er toen vast in zat de contactpinnetjes misschien heb gemold, probeer het nu met een micro sim van bliep die ik dus niet zelf geknipt hebquote:Op maandag 7 januari 2013 18:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je verkeerd geknipt hebt inderdaad. Vodafone gaf me gewoon een microsim, ideaal.
Ach beter met een defecte sim kaart reader terug moeten naar de winkel dan met een vaste geknipte simkaart erin, sta je ook zo voor gekquote:
Ja ongeveer 10x gok ikquote:Op maandag 7 januari 2013 19:57 schreef Vanyel het volgende:
Wel aan- en uitgezet? Mijn geknipte Vodafonesim leek het niet te doen tot restart.
Dat sowiesoquote:
Ik denk niet dat zij het hebben gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar wtf heeft het voor hun toegevoegde waarde om alle doosjes open te maken (dus de zegel te verbreken??) en de oplader te vervangen?
Nope, dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij het hebben gedaan
Misschien hebben ze de telefoons zo ontvangen van LG?
Dit zal het dan wel zijn. Hoeveel geld verdienen ze hier wel niet opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:53 schreef Pino112 het volgende:
Misschien dat ze ze uit de VS hebben geimporteerd..
Dat kan natuurlijk, maar het blijftdat ze er zo'n oplader hebben ingedaan.
Haha, Sonyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef Devolution het volgende:
Ik heb nog nooit een smartphone gezien waarvan ik echt dat "wow, wat een mooi design!", op de Sony Xperia S na dan.
iPhone 5quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef Devolution het volgende:
Ik heb nog nooit een smartphone gezien waarvan ik echt dat "wow, wat een mooi design!", op de Sony Xperia S na dan.
Nope, daar vind ik niks aan en ik snap ook totaal niet wat veel mensen er zo mooi aan vinden.quote:
Mediamarkt leverde het toestel ook zonder zegel bij mijnequote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar wtf heeft het voor hun toegevoegde waarde om alle doosjes open te maken (dus de zegel te verbreken??) en de oplader te vervangen?
Dat lijkt alleen maar zo. Toen de iPhone 5 aangekondigd werd, vond ik het echt een faaltoestel. Maar als je het toestel in je handen hebt is het design echt verschrikkelijk indrukwekkend. Hij lijkt zelfs kleiner dan de iPhone 4(S), ondanks dat hij langer is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:42 schreef nodig het volgende:
Om nog even te reageren op de andere reacties.
Nee, nog steeds geen hoesje of screenprotectors binnen.
Zelf vind ik het design van de Nexus 4 prima, lekker premium![]()
iPhone4 vind ik in verhouding mooier dan de iPhone5 omdat dat zon langwerpig geval is, of lijkt dat alleen maar zo
Simkaart update:
Werkt nog steeds niet, bliep geeft zelf aan in een mail dat ze storing hebben. Zag op twitter dat iemand ook al zat met een sim die op 2 telefoons allebei de melding no sim gaf. Ik heb hoop. Morgen even naar ''Thephonehouse'' vragen of ze het kaartje willen testen.
EDIT2:
Op een Nexus device was je toch vrij om te rooten en doen wat je ermee wil? Dus dat je garantie nog gewoon geld?
Is dat zo ja? Bron?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:42 schreef nodig het volgende:
EDIT2:
Op een Nexus device was je toch vrij om te rooten en doen wat je ermee wil? Dus dat je garantie nog gewoon geld?
Ik haal hem alleen in huis als ie goed betaalbaar is, 20 euro kan nog net. 40 euro is sowiezo teveel.quote:
Mjah afwachten nog maar. Nog niks over de verkrijgbaarheid gehoord.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik haal hem alleen in huis als ie goed betaalbaar is, 20 euro kan nog net. 40 euro is sowiezo teveel.
Wow Qi oplader voor 20 euro, nooit gedacht dat ik er nog eentje zo goedkoop zou vindenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef ex het volgende:
Nou, je kan hem terug flashen en weer locken. Dus dat klopt. Ook is het zo dat ze voor hardware problemen niet zullen zeuren over gerootte toestellen. Ik heb een kapotte USB connector gehad in me Nexus S, en me scherm was gaar. Om deze 2 reden terug gestuurd en gewoon netjes vervangen zonder gezeur om root. Zeker Google doet hier niet moeilijk over.
Bron: Dit is me 4de 6de nexus device![]()
Btw -> http://www.philips.nl/c/a(...)/dlp7210b_10/prd/nl/ 20 euro nu bij de Paradigit.
Net even 2 gehaald en werken echt prima, opladen is ongeveer 35% per uur, hij gaat hier op het nacht kastje.
Idd. Ik heb hem 21 december besteld dus ik hoop ook dat we in loop van volgende week telefoontje of mail krijgen dat we hem mogen gaan afhalenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef Srbin het volgende:
Ben benieuwd of we volgende week de nexus 4 mogen ophalen bij de mediamarkt, op de site staat nog steeds 15-1 aangegeven dus verwacht wel dat ze er genoeg binnenkrijgen.
Die hoes hoef je niet per se te gebruiken, je GN werkt er gewoon op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:37 schreef Devolution het volgende:
Jammer dat ze bij die Qi lader alleen zo'n gare iPhone hoes leveren, anders kon ik deze mooi gebruiken om mijn Galaxy Nexus op te laden
Yup. Erg tof dingentje. Me telefoon was van 40% -> 100% in 1,5 uur geladen. Best prima.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat is deze toch?
www.paradigit.nl/paradigi(...)210b_10/default.aspx
Die hoes is toch voor telefoons die geen Qi-ondersteuning hebben? En de Galaxy Nexus heeft toch geen Qi-ondersteuning?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die hoes hoef je niet per se te gebruiken, je GN werkt er gewoon op.
Dat is snel! Moet je dan nog iets instellen op je phone?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:38 schreef ex het volgende:
[..]
Yup. Erg tof dingentje. Me telefoon was van 40% -> 100% in 1,5 uur geladen. Best prima.
Ow wacht, je hebt gelijk. Dat de GN geen Qi heeft wist ik niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:40 schreef Devolution het volgende:
[..]
Die hoes is toch voor telefoons die geen Qi-ondersteuning hebben? En de Galaxy Nexus heeft toch geen Qi-ondersteuning?
Nope, gewoon er op leggen, dan gaat het blauwe lampje aan op het matjequote:Op woensdag 9 januari 2013 10:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dat is snel! Moet je dan nog iets instellen op je phone?
Je kan hem altijd nog laten opsturenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Cool. Nu ff kijken waar ik zo'n ding op zou kunnen halen. Jammer dat de Paradigit in Enschede net gesloten is.
Yes, goedkoopste uit het buitenland zijn volgens mij rond de 40,- en een stuk lelijker. Het is gewoon een mooie aanbieding, ook met die verzend kosten erbijquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja ik zie het. Kost ¤4,95. Dan is het nog een koopje toch?
http://www.norrod.nl/gsm_(...)opladen/details.aspxquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:47 schreef ex het volgende:
[..]
Yes, goedkoopste uit het buitenland zijn volgens mij rond de 40,- en een stuk lelijker. Het is gewoon een mooie aanbieding, ook met die verzend kosten erbij.
Dat is dezelfde maar dan voor 9 euro duurderquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.norrod.nl/gsm_(...)opladen/details.aspx
Klopt, dus zo'n koopje is het opzich niet. Zeker niet als je naar die adviesprijs bij Paradigit kijkt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:54 schreef ex het volgende:
[..]
Dat is dezelfde maar dan voor 9 euro duurder?
Nou ja, bijna een derde van de prijs af vind ik nog steeds de moeite waard. Bij die winkel van jou komt er ook gewoon 4,95 verzend kosten bij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, dus zo'n koopje is het opzich niet. Zeker niet als je naar die adviesprijs bij Paradigit kijkt.
Heb je weer mooi geluk meequote:Op woensdag 9 januari 2013 12:27 schreef nodig het volgende:
Oké, het lag aan de sim en niet aan de telefoon. Heb even sims omgewisseld met iemand anders phone en die deed het wel en mijne niet op zijn.
Klopt!, nu klagen bij MN provider en nieuwe sim lospeuteren.quote:
Denk niet dat iemand dat gare hoesje wilt hebben. Ik zit er zelf ook mee :pquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:21 schreef nodig het volgende:
Hmm, vind dat Philips dingetje toch wel gaaf, misschien stiekem toch maar halen dan en het iPhone hoesje verkopen
Als beide partners een iPhone hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:26 schreef Xu het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat gare hoesje wilt hebben. Ik zit er zelf ook mee :p
18 dollar en nog wat cent incl verzenden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vind zo'n sleeve altijd zo groot. Het maakt je telefoon een stuk dikker.
Nodig: die van Rearth, wat heb je daarvoor betaald?
Stuk dikker?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vind zo'n sleeve altijd zo groot. Het maakt je telefoon een stuk dikker.
Nodig: die van Rearth, wat heb je daarvoor betaald?
Mijn Bugatti-pouch maakt hem max een halve centimeter dikker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja maar je hebt dan zo'n bult in je broek (:+) bedoel ik. Die case van Rearth is superdun
Hier nog een ander merk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja maar je hebt dan zo'n bult in je broek (:+) bedoel ik. Die case van Rearth is superdun
Die Rearth-case maar een creditcard diktequote:Op donderdag 10 januari 2013 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn Bugatti-pouch maakt hem max een halve centimeter dikker.
Netjes! Denk dat ik gewoon de verkeerde MM had gekozenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef Waffle het volgende:
Ik heb net ook een mailtje gekregen. Heb de telefoon 4 januari bestelt bij Media Markt Papenburg.
Goede keusquote:
Hoe icm met case?quote:
Werkt gewoon met de cases die ik hebquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe icm met case?
enmilnomrow meld dat het kan maar weet niet wat voor case hij precies heeft. Dus met welke case gebruik je hem?
Of misschien gebruik je hem stiekem wel naakt![]()
Danku, wil liever toch 100% zeker weten dat mijn Ringlke ook werkt maar zo te zien gaat het lukken, misschien eens een tochtje naar de paradigit inplannen en even uittesten als dat mag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:43 schreef Xu het volgende:
[..]
Werkt gewoon met de cases die ik heb
respectievelijk:
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2c6ad762f6
en
http://www.ebay.com/itm/b(...)sd%3D190771061494%26
Allebei minimaal 1 mm en maximaal 2 mm dik zou ik zo schatten. Ik zou niet weten of de laadsnelheid hierdoor omlaag gaat, maar het gaat naar mijn mening prima
Ringke is heel dun, ik zou bijna zweren dat het gaat werken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Danku, wil liever toch 100% zeker weten dat mijn Ringlke ook werkt maar zo te zien gaat het lukken, misschien eens een tochtje naar de paradigit inplannen en even uittesten als dat mag.
De ''coil'' zit ook aan de achterkant heb ik eens ergens gezien op een plaatjequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:50 schreef Xu het volgende:
[..]
Ringke is heel dun, ik zou bijna zweren dat het gaat werken.
Ik kan wel vertellen dat hij op zijn kop niet werkt, dus met het scherm op het matje. Wel een beetje jammer
De coil zit inderdaad aan de achterkant, het was ook meer om aan te geven dat je geen magische afstanden moet gaan verwachten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
[..]
De ''coil'' zit ook aan de achterkant heb ik eens ergens gezien op een plaatje![]()
Is wel een leuke gadget voor op het bureau, geen gezeur met kabeltjes die naar achter het bureau flikkert waardoor ik het bureau weer van zijn plaats moet halen of eronder moet duiken.. Word de Nexus 4 ook niet (te) warm bij het opladen op deze manier?
Vind wel een nadeel dat het ding niet zo snel oplaad als een snoertje, toch een belangrijk punt..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ja ik wil toch ook wel zo'n dingetje
De Orb van Google bedoel je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Vind wel een nadeel dat het ding niet zo snel oplaad als een snoertje, toch een belangrijk punt..
Maar het ''wow-wat-een-coole-gadget-die-moet-ik-hebben'' gehalte is heel erg hoog bij dat dingetje
Ik kan mezelf ervan weerhouden... Tot nu toequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef Waffle het volgende:
Ik heb die oplader stiekem ook maar besteld. Ben toch wel een erge gadget freak
Toch heeft Nordhorn als eerste toestellen geleverdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:35 schreef Rivalo het volgende:
Nooit bij Nornhorn moeten bestellen. Eerst begin december gedaan, maar nooit een mail terug gekregen. Toen nog een keer op de 28ste. Maar ja, kan zo te zien wel Februari worden terwijl Papenburg al ligt bij bestellingen van 5 Januari.
Nah die eerste keer is gewoon een fuckup geweest. Kreeg geen bevestigingsemail terug.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch heeft Nordhorn als eerste toestellen geleverd![]()
Je bent gewoon te laat![]()
Dan is er echt iets fout gegaan ik heb hem op 12-12 gereserveerd en kon hem gister ophalen, ik zou even bellen als ik jou was, want je bent namelijk wel al aan de beurdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:35 schreef Rivalo het volgende:
Nooit bij Nornhorn moeten bestellen. Eerst begin december gedaan, maar nooit een mail terug gekregen. Toen nog een keer op de 28ste. Maar ja, kan zo te zien wel Februari worden terwijl Papenburg al ligt bij bestellingen van 5 Januari.
Dat is nou het probleem, ik kreeg nooit een bevestigingsmail de eerste keer. De tweede keer wel. Maar ja dat was de 28ste.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:47 schreef Srbin het volgende:
[..]
Dan is er echt iets fout gegaan ik heb hem op 12-12 gereserveerd en kon hem gister ophalen, ik zou even bellen als ik jou was, want je bent namelijk wel al aan de beurd
Even een vraagje, deze wil ook ook bestellen maar via welke site heb je dat gedaan en hoeveel is de bezorgkosten dus de totaalplaatje van de kosten?quote:
Ebay , 14 euro's incl verzenden naar Nederland.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:00 schreef Srbin het volgende:
[..]
Even een vraagje, deze wil ook ook bestellen maar via welke site heb je dat gedaan en hoeveel is de bezorgkosten dus de totaalplaatje van de kosten?
Bij mij iets later maar wat wil je als je s'avonds 31 dec besteld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hij werd ook dezelfde dag nog verzonden bij mij
http://www.allaboutphones(...)hones+Nieuws+feed%29quote:'LG werkt aan een Nexus 4+ met betere processor'
Door Bart Vuijk, vrijdag 11 januari 2013 17:55 | 3 reacties
Volgens diverse bronnen op internet is de levering van de LG Nexus 4 zo moeizaam omdat de Koreaanse fabrikant ze niet meer maakt. In plaats daarvan zou LG alweer bezig zijn met de opvolger van de Nexus 4, de Nexus 4+, met wat betere hardwarespecificaties.
De Nexus 4 wordt in Nederland niet eens officieel geleverd door LG. Alleen via grijze import is het toestel tegen een flinke meerprijs te krijgen in ons land. In de landen waar het toestel wel officieel wordt verkocht, is het veelal uitverkocht. Klanten die het toestel van Google willen hebben staan machteloos; het is voortdurend onverkrijgbaar, ook via de Play Store.
Het verhaal gaat nu dat LG alweer bezig is met de opvolger van het succesvolle toestel. Binnenkort zou er een versie met een 2Ghz-quadcore processor het licht zien, wellicht net op tijd voor het Mobile World Congress in Barcelona eind februari. De theorie is nog maar een gerucht, en lijkt niet erg waarschijnlijk. Maar de tablet Nexus 7 is ook zeer kort na de lancering opgevolgd door een versie met betere hardwarespeficicaties, dus onmogelijk is het niet. Google zou volgens de geruchten ook eind februari een nieuwe Androidversie willen presenteren, Key Lime Pie, en dat wil de zoekgigant doen op een nieuw toestel. De Nexus 4+ dus.
Zo lang LG noch Google hier officieel iets over melden, moet dit gerucht echter met een paar korrels zout worden genomen, want zekerheid hierover is allerminst te geven op dit moment.
Bron: Pocketnow
Thnx heb hem net gelijk besteld via ebay, zat eerst te kloten met amazon daar waren de bezorgkosten beetje onduidelijk vandaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ebay , 14 euro's incl verzenden naar Nederland.
goh...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef nodig het volgende:
Heb soms dat die even slecht reageerd op touch input, kan ook aan het beschermfolietje liggen die ik er nog steeds op heb zitten.
Anders heb ik de allernieuwste niehiettt! Je wilt nu toch ook niet gezien worden met een iPhones 4S nu de 5 uit is?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:10 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk komt de N4+ niet, en anders; so what?
Ik heb hem er ook nog op zitten, terwijl ik de Zagg InvisibleShield al in huis hebquote:
lol @ dat verbergenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem er ook nog op zitten, terwijl ik de Zagg InvisibleShield al in huis heb.
In het openbaar gaat er nog wel eens een vingertje over de + en - op het scherm, valt het wat minder op.
De camera voor is de truc. Die zie je rechtsboven best goed zitten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:40 schreef Xu het volgende:
Ik heb dat folietje vandaag eraf gehaald, na 3 weken. Was weer even zoeken naar wat boven en onder is
Heb ik ook weleens als ik van landscape terug wil naar normaal, draai ik hem heel vaak op de kop en dat werkt dan niet.. Ik kijk altijd naar de oorluidspreker ding.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 07:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De camera voor is de truc. Die zie je rechtsboven best goed zitten.
Kan ja, ik zie het gewoon staan onder 'Over de telefoon'.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 07:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Bij mijn Desire kon ik op het info scherm zien welke processor er in zat en hoeveel ram je hebt. Bij de N4 staat dat nergens. Kwam dit door mijn root bij de Desire?
Aldi zit ook een straat verderquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Rivalo het volgende:
Zojuist telefoontje van Nordhorn gekregen. Aardige gast, kon zelfs Engels. Daarna ff mail bekeken en er is ook een bevestigingsmail gestuurd. 28 december besteld.
Gelukkig tot 8 uur open vanavond, dus over een paar uur er maar eens naar toe rijden. Ook nog ff goodkoop een paar flessen drank inslaan bij de Real/Kaufland
Daar waren wij ook langs geweest hehe.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aldi zit ook een straat verder
Die bronwebsite is niet betrouwbaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Dat 'plus' verhaal lijkt me bullshit, daar maken ze zich wel zo impopulair mee als ze dat flikken, beetje als HTC met de One X+ heeft gedaan maar een slag erger nog. Het is namelijk gewoon een klap in het gezicht van de mensen die (vooral bij deze telefoon) heel veel moeite gedaan hebben er eentje in het bezit te krijgen. En dan zou je een paar maanden later alweer 'achterlopen' omdat er een wel goed verkrijgbare 'plus' versie komt?
Denk sowieso dat de LG / Google relatie wel wat bekoeld is door dit hele fiasco, ze hadden zo'n onwijze klapper kunnen maken als deze telefoon goed verkrijgbaar was. En LG werkt volgens mij ook gewoon bewust niet heel erg mee, want die pluggen toch liever hun Optimus telefoon.
Denk dat de volgende Nexus van Sony of Motorola makelij gaat zijn.
Alleen maar omdat je wil dat jouw telefoon de beste is?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:03 schreef nodig het volgende:
Hopelijk houd de oude Nexus 4 dan een voordeel boven de + versie, bijv. Beter scherm
Ja, duhquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je wil dat jouw telefoon de beste is?
Waarom zouden ze geen betere telefoon mogen maken, en waarom zou jij dat niet leuk vinden?
Misgun reactie natuurlijk. Het staat zowel Google als LG vrij om een beter verkrijgbaar en meteen een beter toestel neer te zetten. Wat is daar "erg" aan? Het geeft alleen maar het streven aan van deze 2 concerns om "up-to-date" te blijven met hun toestellen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Dat 'plus' verhaal lijkt me bullshit, daar maken ze zich wel zo impopulair mee als ze dat flikken, beetje als HTC met de One X+ heeft gedaan maar een slag erger nog. Het is namelijk gewoon een klap in het gezicht van de mensen die (vooral bij deze telefoon) heel veel moeite gedaan hebben er eentje in het bezit te krijgen. En dan zou je een paar maanden later alweer 'achterlopen' omdat er een wel goed verkrijgbare 'plus' versie komt?
Denk sowieso dat de LG / Google relatie wel wat bekoeld is door dit hele fiasco, ze hadden zo'n onwijze klapper kunnen maken als deze telefoon goed verkrijgbaar was. En LG werkt volgens mij ook gewoon bewust niet heel erg mee, want die pluggen toch liever hun Optimus telefoon.
Denk dat de volgende Nexus van Sony of Motorola makelij gaat zijn.
Kijk dat snap ik persoonlijk dan echt niet. Wat is er minder cool aan? Dat er een nieuwere is? Dat weet je toch al wanneer je hem koopt? Binnen +-2 maanden zijn er weer nieuwere/betere/snellere toestellen. Je toestel word echt niet minder ervan hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:06 schreef nodig het volgende:
Het is gewoon logisch dat je liever geen Nexus 4 plus hebt wanneer je de Nexus 4 hebt, dan heb je gewoon niet meer het nieuwste toestel en is ie minder cool wanneer die ene collega een week later opeens een Nexus 4 plus heeft. Is eigenlijk heel logisch toch.. Maar als niet telefoon bezitter heb je natuurlijk het liefst dat ze er zoveel mogelijk uitbrengen zodat je lekkere keuze hebt.
Is toch logisch, het liefst hoop je dat de Nexus 4 een goede 2 jaar in de top blijft meedraaien, is je toestel ook niet zo snel verouderd ed. Met heel veel vooruitgang is ie al sneller verouderd (apps gaan meer vragen, Nexus 4 kan het niet meer aan). Ik juig de innovatie ook alleen maar toe maar het is gewoon cool om zo lang mogelijk het ''beste en snelste'' toestel te hebben, anders komt je collega eraan; ''hé jopie, ik heb een Nexus 4+, dat ding van jou kan je wel afschrijven''quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik persoonlijk dan echt niet. Wat is er minder cool aan? Dat er een nieuwere is? Dat weet je toch al wanneer je hem koopt? Binnen +-2 maanden zijn er weer nieuwere/betere/snellere toestellen. Je toestel word echt niet minder ervan hoor.
Je zal evenveel kracht uit je processor kunnen halen (misschien nog wel meer, als je de software tweaks van de 4+ kan toepassen), je scherm blijft net zo mooi, en je geheugen word er ook niet minder van.
Als telefoon liefhebber kan ik de innovatie/evolutie alleen maar toejuichen. Dat jezelf altijd het beste wil is logisch, maar andere een betere telefoon misgunnen vind ik dan redelijk egoïstisch.
Ik heb een Nexus 4. Al een hele tijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Is toch logisch, het liefst hoop je dat de Nexus 4 een goede 2 jaar in de top blijft meedraaien, is je toestel ook niet zo snel verouderd ed. Met heel veel vooruitgang is ie al sneller verouderd (apps gaan meer vragen, Nexus 4 kan het niet meer aan). Ik juig de innovatie ook alleen maar toe maar het is gewoon cool om zo lang mogelijk het ''beste en snelste'' toestel te hebben, anders komt je collega eraan; ''hé jopie, ik heb een Nexus 4+, dat ding van jou kan je wel afschrijven''
Ik gun een toestel niet aan een ander mis, laat ze ook maar lekker de Nexus 4 kopen
Het is hardstikke logisch dat je denk wat in jouw geval het best is. Heb jij eigenlijk een Nexus4 ?
Nieuwere en betere toestellen inderdaad. Maar niet een upgrade van hetzelfde toestel. Dat zou een klap in het gezicht zijn van veel mensen die er zo lang op gewacht hebben en zo veel moeite hebben gedaan om het toestel te kopen. Dan hadden ze dat net zo goed niet kunnen doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Kijk dat snap ik persoonlijk dan echt niet. Wat is er minder cool aan? Dat er een nieuwere is? Dat weet je toch al wanneer je hem koopt? Binnen +-2 maanden zijn er weer nieuwere/betere/snellere toestellen. Je toestel word echt niet minder ervan hoor.
Dit is ook zo. Wat al vermeld is met de prijs, voor 600euro spreek je opeens een heel ander gedeelte van de markt aan maar als opeens jouw collega een maand later precies hetzelfde voor de telefoon betaald en hem veel beter heeft voel je je echt genaaid hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nieuwere en betere toestellen inderdaad. Maar niet een upgrade van hetzelfde toestel. Dat zou een klap in het gezicht zijn van veel mensen die er zo lang op gewacht hebben en zo veel moeite hebben gedaan om het toestel te kopen. Dan hadden ze dat net zo goed niet kunnen doen.
Wanneer is een nieuwe telefoon een 'upgrade van hetzelfde toestel' en wanneer is een nieuwe telefoon een op zichzelf staande telefoon? Is de S3 een upgrade van de S2 of een op zichzelf staand toestel? En de iPhone 4/4S? En de Galaxy Nexus/Nexus 4?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nieuwere en betere toestellen inderdaad. Maar niet een upgrade van hetzelfde toestel. Dat zou een klap in het gezicht zijn van veel mensen die er zo lang op gewacht hebben en zo veel moeite hebben gedaan om het toestel te kopen. Dan hadden ze dat net zo goed niet kunnen doen.
Zelfde design van het toestel of iets met minimale verschillen. Dus wel zelfde schermgrootte etc.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wanneer is een nieuwe telefoon een 'upgrade van hetzelfde toestel' en wanneer is een nieuwe telefoon een op zichzelf staande telefoon? Is de S3 een upgrade van de S2 of een op zichzelf staand toestel? En de iPhone 4/4S? En de Galaxy Nexus/Nexus 4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |