Ik ook... ben met NSMBU een beetje door de eerste 6 werelden heen gerushed en al een paar dagen niet aangeraakt nu. Moet nu verder met de luchtwereldquote:
Ja die heb ik ook, kut is dat inderdaad, had ik dat geweten had ik gewoon 8 gekocht toenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:12 schreef So_Surreal het volgende:
Ben echt benieuwd naar Mario party 10.
Mario party 9 op de Wii hebben ze echt verneukt door dat je niet los op een bord loopt, maar iedereen bij elkaar in een wagentje zit.
Ik had wel ergens gelezen dat ze dat nu weer aangepast hebben.
Zijn er niet heel veel nog. Uit mijn hoofd:quote:Op zondag 6 januari 2013 14:55 schreef DJ_ het volgende:
Weet iemand ergens een lijst te vinden met alle games uit de E-shop die je op de wii-u kan downloaden ?
Zit er over te twijfelen eentje aan te schaffen, maar om hem nu voor alleen mario-u al te kopen
is iets teveel van het goede.
Maar als er nu veel classics te downloaden zijn, komt die er miss toch eerder
http://www.nintendolife.com/wiiu-eshop/gamesquote:Op zondag 6 januari 2013 14:55 schreef DJ_ het volgende:
Weet iemand ergens een lijst te vinden met alle games uit de E-shop die je op de wii-u kan downloaden ?
Mm toch nog maar even wachten tot na de E3 dan.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn er niet heel veel nog. Uit mijn hoofd:
Puddle
Nano Assault
Might Switch Force
Trine 2
Little Inferno
Chasing Aurora
Wat betreft Virtual Console: via het Wii-menu heb je toegang tot de Wii Virtual Console. Wii U heeft er zelf nog geen.
'Waarom het wiel opnieuw uitvinden' zal Nintendo waarschijnlijk gedacht hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef DJ_ het volgende:
en het dat hele wii emulatie gebeuren om je virtual console te gebruiken vind ik ook belachelijk
Ik zou ze graag op de Gamepad spelen. Dus ik hoop dat Nintendo daar iets op vindt.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'Waarom het wiel opnieuw uitvinden' zal Nintendo waarschijnlijk gedacht hebben.
De Virtual Console spellen zijn in een emulator verpakt die op Wii-code draait en de Wii U heeft een speciale mode daarvoor. Het verpakken in een nieuw Wii U jasje is dus eigenlijk onnodige moeite.
dit dus, en daarbij is de classic controller van de wii maar onhandig met dat hele koppel gebeuren aan je wiimote.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou ze graag op de Gamepad spelen. Dus ik hoop dat Nintendo daar iets op vindt.
Alleen om die reden is het al leuk om zo'n beest heel de wereld mee door te slepen iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Baby yoshi's zijn ook zo leukvooral omdat ze op dat muziekje meezingen
Oh jaa, zo leuk idd! Want ik vind ze niet altijd even handig tbh, maar door dat meezingen neem ik die schattige beeb dan toch maar mee!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Alleen om die reden is het al leuk om zo'n beest heel de wereld mee door te slepen idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |