Bij plaatje 5, hoe komt dat zwaard van Morgul weer bij de Witch King dan als hij daar nog bij de council is?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:46 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
wat leuke weetjes(ook van 9gag ja) , van die 3 trollen is me nooit opgevallen
Dat heeft Jackson nog niet geopenbaard en dat dat ding überhaupt eerder in handen van de wijzen is, is toch echt zijn verzinsel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bij plaatje 5, hoe komt dat zwaard van Morgul weer bij de Witch King dan als hij daar nog bij de council is?
Zelfde rekwisiet. Crisis, bezuinigingen jeweetsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:41 schreef Jivis het volgende:
Waarom PJ per se wil dat het die bewuste Morgul blade is is me niet echt duidelijk. Net alsof er niet meerdere zijn. Het zorgt alleen maar voor extra plotholes.
Ze hebben het toch ook over 'a' Morgul blade? Dat plaatje gaat er vanuit dat het hetzelfde ding is, dat betekent niet dat het zo is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:41 schreef Jivis het volgende:
Waarom PJ per se wil dat het die bewuste Morgul blade is is me niet echt duidelijk. Net alsof er niet meerdere zijn. Het zorgt alleen maar voor extra plotholes.
Ja, ik ging ook uit van het plaatje. Vond het al vreemd, omdat in de film niet duidelijk naar voren komt dat het dezelfde blade is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze hebben het toch ook over 'a' Morgul blade? Dat plaatje gaat er vanuit dat het hetzelfde ding is, dat betekent niet dat het zo is.
Lijkt mij ook dat er wel meerdere morgul-baldes zijn. Alle Nazgul hadden er eentje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze hebben het toch ook over 'a' Morgul blade? Dat plaatje gaat er vanuit dat het hetzelfde ding is, dat betekent niet dat het zo is.
Heeft er mee te maken dat het verhaal van Azog òf is toegevoegd òf is uitgebreid omdat ze hebben besloten er drie films van te maken. Hem digitaal ontwerpen was waarschijnlijk goedkoper dan extra opnames te maken met een acteur. Bolg, de zoon van Azog, is wel weer een acteur met prosthetics. Die zien we in film twee, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef Armani XL het volgende:
Gisteren gezien in Pathé Arena en ik heb me goed vermaakt.
De enige minpuntjes die ik had waren dat er naar mijn smaak té veel CGI wordt gebruikt. Azog en vooral de Aardmankoning vond ik daardoor té nep. Voor beide hadden ze toch ook wel een gewone acteur kunnen nemen en die bewerken met prostetics en make-up.
Dat kan best zijn maar de keuze vind ik jammer. Van de Uruk-Hai in TTT ging naar mijn gevoel meer dreiging uit omdat ze écht waren en ik kon me daar dus wat meer inleven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heeft er mee te maken dat het verhaal van Azog òf is toegevoegd òf is uitgebreid omdat ze hebben besloten er drie films van te maken. Hem digitaal ontwerpen was waarschijnlijk goedkoper dan extra opnames te maken met een acteur. Bolg, de zoon van Azog, is wel weer een acteur met prosthetics. Die zien we in film twee, als ik me niet vergis.
Ik denk niet dat dat aangekondigd wordt, maar die er op een dag gewoon staatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:15 schreef andreas612 het volgende:
Enig idee wanneer de eerste productiefilm er weer komt?
Kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:22 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat kan best zijn maar de keuze vind ik jammer. Van de Uruk-Hai in TTT ging naar mijn gevoel meer dreiging uit omdat ze écht waren en ik kon me daar dus wat meer inleven.
Ik ga steeds meer denken dat radagast heel krachtig is. Immers:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef Armani XL het volgende:
Ook Radegast vond ik wat tegenvallen, ik had er juist het beeld bij van een rustige tovenaar die zich liever bezighield met flora en fauna dan met de andere volken maar nu werd het een beetje een hyper-mannetje.
Natuurlijk is hij heel krachtig (in potentie), hij is hetzelfde 'ras' als Gandalf, Saruman en Sauron.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:10 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer denken dat radagast heel krachtig is. Immers:
Sauron is een Ainur.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij heel krachtig (in potentie), hij is hetzelfde 'ras' als Gandalf, Saruman en Sauron.
Welnee, hoe kom je daar nu bij? De baas van Sauron, dat was één van de Ainur, Sauron niet, dat was ook maar aan maia.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Sauron is een Ainur.
Gandalf, Saruman en Radaghast zijn Maiar, toch een trede lager dan Ainur.
Het staat fout op Wikipedia.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je daar nu bij? De baas van Sauron, dat was één van de Ainur, Sauron niet, dat was ook maar aan maia.
Nou ja, niet helemaal, technisch gezien zijn maiar ook ainur, maar dan van een veel lagere orde dan waar de Valar deel van uitmaakten.quote:
Nou vooruitquote:Those of the Ainur who felt concern for the Creation entered it, and became the Valar and the Maiar, the guardians of Creation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |