Hoeveel bar?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvdmaar hij heeft druk dus valt mee
Hakkebarquote:
Hier moest ik toch wel zachtjes om grinniken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:43 schreef Germano het volgende:
Naamtopic.
Dit maakt alles goed, sappige rolmops van mij.
Wise in het topiquequote:
quote:
1 van mijn specialiteiten. Wel fijn dat je niet hoefde te huilen.. dat is toch een pluspunt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Kon een glimlach niet onderdrukken, ondanks dat het slaat als een tang op een varken.
Niet verwacht dat je zachtaardig kon zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 van mijn specialiteiten. Wel fijn dat je niet hoefde te huilen.. dat is toch een pluspunt.
normaal is hij zo hard als blauwe ballen na een zaterdagnachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet verwacht dat je zachtaardig kon zijn.
quote:
Ja dan hoeft de lamp ook niet meer aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 van mijn specialiteiten. Wel fijn dat je niet hoefde te huilen.. dat is toch een pluspunt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
normaal is hij zo hard als blauwe ballen na een zaterdagnacht
Verrassingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet verwacht dat je zachtaardig kon zijn.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
Dat soort taal mag hier.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
Maar ze vervuilen de rest van NL met hun vieze dialectje en suffe gedachten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja dan hoeft de lamp ook niet meer aan.
Milieubesparend zijn ze in dat Limburg hoor.
Okequote:
Dat noemt men spaarlampen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dan hoeft de lamp ook niet meer aan.
Milieubesparend zijn ze in dat Limburg hoor.
Net als Friezen..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ze vervuilen de rest van NL met hun vieze dialectje en suffe gedachten.
Oh ik dacht een grote dynamo en tien turken op racefietsen om dat aan te drijven.quote:
Alsof dat plat Gronings van jou een verrijking voor dit land isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ze vervuilen de rest van NL met hun vieze dialectje en suffe gedachten.
Walgelijk idd.quote:
Goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
* ploft neer in een hoekje.
Misselijkmakend idee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht een grote dynamo en tien turken op racefietsen om dat aan te drijven.
U mad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof dat plat Gronings van jou een verrijking voor dit land is.
Nee, totaal niet, maar alle dialecten klinken als een spraakgebrek tenzij je het zelf beheerst.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar alle dialecten klinken als een spraakgebrek tenzij je het zelf beheerst.
De geur zal niet echt lekker zijn nee.quote:
Ruik je toch niet als ze in de kelder zitten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De geur zal niet echt lekker zijn nee.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ruik je toch niet als ze in de kelder zitten.
Vind je ui vies?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De geur zal niet echt lekker zijn nee.
Zag het vanmorgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:58 schreef Germano het volgende:
De slettenketting.
http://www.vkmag.com/magazine/leuke_ketting_voor_de_echte_slet/
Mijn ogen gaan er van tranen.quote:
Gaat de geur niet door weg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook met een honkbalknuppel in de hand.
Hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn ogen gaan er van tranen.
Gebakken ui ruikt dan wel weer lekker.
Haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo'n voorraad inkopen en na elke onenightstand zo'n ketting achterlaten op haar nachtkastje.
Ja man.. had twee jaar geleden een turk in de klas van een andere opleiding en alle ramen gingen open als we met hem les hadden hoor..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Dus actieve turken maken jou huilende, zeg maar.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja man.. had twee jaar geleden een turk in de klas van een andere opleiding en alle ramen gingen open als we met hem les hadden hoor..
Met z'n plastic jas
Omg 4equote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja man.. had twee jaar geleden een turk in de klas van een andere opleiding en alle ramen gingen open als we met hem les hadden hoor..
Met z'n plastic jas
gewoon briefje van 10quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo'n voorraad inkopen en na elke onenightstand zo'n ketting achterlaten op haar nachtkastje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |