Kutbelg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onterechte klacht nu op optyfen kutmongool
Kutnederlanderquote:
Kutbelgquote:
kut nederlanderquote:
Kutbelg ondergaat een hypomaniequote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kut nederlander
vintj je got nie up mien zenuwn moetn werkn wi. Want kgon ki je goed je mulle bewerkn wi kzien joen stroate moee en je moe nie peisn dak benauld zien van joen wi. gie achterlijkn
2-10
gewonnen
Mannetje, je moet niet langer op mijn zenuwen werken. Anders zal ik je gezicht onderhanden nemen door er op te slaan en je moet niet denken dat ik bang ben van je! Je bent echt achterlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kut nederlander
vintj je got nie up mien zenuwn moetn werkn wi. Want kgon ki je goed je mulle bewerkn wi kzien joen stroate moee en je moe nie peisn dak benauld zien van joen wi. gie achterlijkn
2-10
gewonnen
Die kerel heeft me gemeente achterhaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:12 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Mannetje, je moet niet langer op mijn zenuwen werken. Anders zal ik je gezicht onderhanden nemen door er op te slaan en je moet niet denken dat ik bang ben van je! Je bent echt achterlijk.
Ga Michelle es SMSen, joh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:12 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Mannetje, je moet niet langer op mijn zenuwen werken. Anders zal ik je gezicht onderhanden nemen door er op te slaan en je moet niet denken dat ik bang ben van je! Je bent echt achterlijk.
hihi ik kan ook stads gaan praten als je wil. Ken ook genoeg mannen van 't stad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kut nederlander
2-10
gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |