Inderdaad!quote:
Die laatste van Apparat was echt verschrikkelijk inderdaad, een soort Coldplay goes electronic.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
Apparat ben ik niet zo benieuwd meer naar na die laatste drol van 'm
Wel een nieuw Autechre album in maart
Ow en een nieuwe van Kauan zou uit moeten komen.
Tja.....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:54 schreef FL_Freak het volgende:
Nieuw album van Boards of Canada zou wel behoorlijk welkom zijn dit jaar..
Nou ja 'nieuw', zelfde verhaal als met Pink van vorig jaar maar dan dit keer met veel ouder materiaal (1997-2001)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef CrushedTinBox het volgende:
Four Tet heeft een nieuw album uitgebracht!
Hier te vinden: https://soundcloud.com/four-tet/0181-1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:26 schreef Tchock het volgende:
Hoe heet het?Niets te vinden op Fourtet.net, Discogs, wiki of wat dan ook
Zou NOC/// ook met een album komen dit jaar? Of een EP, zou daar ook naar uitkijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:49 schreef Tchock het volgende:
Helemaal vergeten: Vondelpark - Seabed (01/04/13). Debuutalbum van deze Britse band. Hun laatste EP's Sauna en NYC Stuff and NYC Bags zijn heel erg sterk, dus heb er hoge verwachtingen vanZe maken een hele gelaagde mix van dromerige gitaren, nostalgische soundscapes en simpele beats. Genietmuziek.
Ik hoop het enorm, maar ik heb al een tijd niets van ze gehoord. Geen nieuwe nummers, geen liveshows aangekondigd behalve SXSW half maart, geen interviewsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zou NOC/// ook met een album komen dit jaar? Of een EP, zou daar ook naar uitkijkenMeer dan naar jouw rare Vondelpark
Hmm, spijtigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop het enorm, maar ik heb al een tijd niets van ze gehoord. Geen nieuwe nummers, geen liveshows aangekondigd behalve SXSW half maart, geen interviews
Komt die met nieuw werk?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Breach het volgende:
Verbaast me dat Caribou nog niet genoemd is..
Maar als je dat doet word je weer verweten dat de muziek er onder lijdt omdat je té veel niet op je band wil lijken (Phil Selway). Het is ook nooit goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:47 schreef Stofje het volgende:
Overigens, reeds uit: De debuut soloplaat van Huey Morgan, frontman van de Fun Lovin Criminals. Prima cd'tje, hoewel het toch ook wel heeeeeeel erg op FLC lijkt. (als je dan toch solo gaat, doe het dan eens compleet anders, denk ik dan).
Klopt ook, maar echt elk nummer zou een FLC-nummer kunnen zijn. Echt een prima cd'tje hoor, vind het een prettige zanger en hele vette muziek, dus geen klachten hier. Ik zou het best tof vinden als Huey eens bijvoorbeeld een hiphopalbum maakt. Prima rapper, zou mij benieuwen hoe dat klinkt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je dat doet word je weer verweten dat de muziek er onder lijdt omdat je té veel niet op je band wil lijken (Phil Selway). Het is ook nooit goed![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |