abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121135569

's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!

Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:

Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstarten

SPOILER
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!

pi_121137939
Nog tips voor welke games het geld waard zijn die op dit moment in de sale zijn ?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 01:33:25 #3
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_121138032
To the Moon, nu al een heerspel spel _O_

Niet voor iedereen weggelegd overigens, maar ik vind het zalig, wat een rust en verhaal.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_121138054
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:33 schreef Salt_Seafood het volgende:

Niet voor iedereen weggelegd overigens, maar ik vind het zalig, wat een rust en verhaal.
Hehe ja :). Moet um ook nog steeds verder spelen haha.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 02:02:50 #5
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_121138597
Als iemand vanaf donderdag zin heeft om Magicka co-op samen met mij te spelen dan hou ik me aanbevolen, helemaal vanaf het begin wel te verstaan.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_121139312
quote:

Zit er nu een uur in. Echt geweldig! Die muziek ook O+ Ik heb gewoon 5 minuten stilgestaan toen 'For River' werd gespeeld.

SPOILER
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_121143507
quote:

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:55 schreef Metonae het volgende:

[..]

Zit er nu een uur in. Echt geweldig! Die muziek ook O+ Ik heb gewoon 5 minuten stilgestaan toen 'For River' werd gespeeld.

SPOILER
Told you so! Maar het is absoluut niet weggelegd voor mensen die alleen dingen kapot willen schieten. :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_121144052
ik heb em niet meegenomen, vooral omdat ik nog een zooi rpg's te doen heb (wat oudere, op gog verkrijgbaar)

even een vraagje: ik heb farcry 3 via steam, anno 2070 en settlers 7 vinden het ook nodig om uplay op te starten, waarom zie ik die niet tussen mijn games in uplay staan? (als ik uplay los opstart)
ik heb ze wel gekoppeld aan mijn account..
pi_121146033
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 11:09 schreef mschol het volgende:
ik heb em niet meegenomen, vooral omdat ik nog een zooi rpg's te doen heb (wat oudere, op gog verkrijgbaar)

even een vraagje: ik heb farcry 3 via steam, anno 2070 en settlers 7 vinden het ook nodig om uplay op te starten, waarom zie ik die niet tussen mijn games in uplay staan? (als ik uplay los opstart)
ik heb ze wel gekoppeld aan mijn account..
Omdat Uplay zaad is? :).
pi_121146701
schijtUplay inderdaad.. ik heb nu steam (98% van al mijn games), origin (1.9% van al mijn games) en nu ook uplay :{

ik wil gewoon al mijn games op 1 centrale plek verdomme
There are only 151 Pokémon.
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 12:28:54 #11
8781 crew  Frutsel
pi_121146841
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:29 schreef loservince het volgende:
Nog tips voor welke games het geld waard zijn die op dit moment in de sale zijn ?
Left 4 Dead bundle... en Civilization...

mits je natuurlijk van (Zombie)Shooters houdt en Turnbased-Strategy O+
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 12:29:30 #12
8781 crew  Frutsel
pi_121146859
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:25 schreef Eenskijken het volgende:
schijtUplay inderdaad.. ik heb nu steam (98% van al mijn games), origin (1.9% van al mijn games) en nu ook uplay :{

Ik vond Origin vergeleken met Steam ook retetraag :{
Als ik Origin opstart lijkt de pc wel te "freezen".... en zo slecht is mijn systeem nu ook weer niet :{
pi_121147102
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Omdat Uplay zaad is? :).
uplay is niet zaad, het is (in de basis) hetzelfde als origin en steam.. alleen met een ander naampje, en een andere developer/publisher erachter

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik vond Origin vergeleken met Steam ook retetraag :{
Als ik Origin opstart lijkt de pc wel te "freezen".... en zo slecht is mijn systeem nu ook weer niet :{
origin kan af en toe traag zijn bij opstarten, maar steam doet dat weer bij afsluiten door de synchronisatie van de cloud saves
pi_121147141
Ik weet nog dat ik Anno 2070 hardcopy had gekocht. Stond netjes geïnstalleerd, toen ik het na een paar maanden wou installeren ging uplay updaten, en toen stond Anno opeens niet meer bij de games die ik bezit..... Na dat gefixt te hebben wou uplay dat ik de game opnieuw ging downloaden.... (stond gewoon geïnstalleerd)....

Zaadprogramma...

@Frutsel, dat "freezen" met Origin heb ik ook, strontvervelend, maar ik maak me dr niet heel druk om. Valt me wel op dat als je eenmaal het hebt opgestart met "freezen", als je Origin compleet afsluit en weer opstart, start ie gewoon normaal op :).
pi_121147170
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:25 schreef Eenskijken het volgende:

voeg al je games aan steam toe en alles staat op 1 plek... ;) (dat er e.v.t. een extra client wordt opgestart tja..)
laat ik het zo zeggen: meerdere clients hebben niet mijn voorkeur, maar vind het ook geen ramp.
elke client heeft zo zijn plussen en minnen.
pi_121147241
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:36 schreef VelitoX het volgende:
Ik weet nog dat ik Anno 2070 hardcopy had gekocht. Stond netjes geïnstalleerd, toen ik het na een paar maanden wou installeren ging uplay updaten, en toen stond Anno opeens niet meer bij de games die ik bezit..... Na dat gefixt te hebben wou uplay dat ik de game opnieuw ging downloaden.... (stond gewoon geïnstalleerd)....

Zaadprogramma...
dat probleem ben ik met origin wel eens tegengekomen..., en dan vooral de oude gameinstallers die hij niet herkent..., waarom ze dan nog bewaren? :')
pi_121149464
Origin heeft een veel strakkere vormgeving dan Steam vind ik.
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als iemand vanaf donderdag zin heeft om Magicka co-op samen met mij te spelen dan hou ik me aanbevolen, helemaal vanaf het begin wel te verstaan.
Ik wil wel.

Kon er nooit helemaal inkomen, maar in je eentje is er ook geen zak aan :N
Masturbatie is goed voor de prostaat.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 13:54:35 #18
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_121150019
Rocksmith in de dailies,

Jammer genoeg alleen de game en niet de dlc. :'(
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_121150347
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Rocksmith in de dailies,

Jammer genoeg alleen de game en niet de dlc. :'(
Meeste DLC is -35%. Niet veel, maar toch wat :)
pi_121158178
Goede thread vol aanraders onder de 2, 5 en 10 euro!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=506729

Zeker handig nu het einde van de sale eraan komt
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_121158782
NIEMAND hier die tower wars heeft gekocht om mij bij te staan? :D
pi_121158896
The Holiday Spirit
Buy a gift on Steam

nog niet gehad, terwijl ik 2 torchlights heb weggegeven, goed systeem :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:14:15 #24
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_121158944
Ik heb geen werkende pc ;(
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:21:43 #25
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_121159268
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:12 schreef Ame_thyst het volgende:
The Holiday Spirit
Buy a gift on Steam

nog niet gehad, terwijl ik 2 torchlights heb weggegeven, goed systeem :')
Waarschijnlijk moet je een game specifiek als gift kopen. Dus geen 4pack oid want daar zit nog 1 voor jezelf bij.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')