quote:

quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dit serieus mooi vindt, hoop ik.

safe, i require sum of ur musical expertise matequote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:23 schreef krioro het volgende:
[..]
HAHAHA gvd
[..]
Nutten naw gwaan bruv. U?

Wel lekker hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dit serieus mooi vindt, hoop ik.

quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
safe, i require sum of ur musical expertise mate
Ik zoek deze instrumental, in de comments staat dat het "Term - Termoil Shine" is, maar daar kan ik ook niks op vinden.

Whehe, ja zo vond ik hem dus. Aardige zaagstep.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Aightik zocht net op "termoil shine" met quotes en toen vond ik hem ook
.

Ik vind die grime-achtige bars op dit soort beats wel hard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe, ja zo vond ik hem dus. Aardige zaagstep.

Joa precies, vind het met lyricist leuker klinken dan zonder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vind die grime-achtige bars op dit soort beats wel hard.

quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:10 schreef Pharkus het volgende:
Zeg is het nou eens afgelopen met dat topic openen zonder de lapo te hebben.

Wil niet stoken hoor, maar ik zou d'r een ban geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:10 schreef Pharkus het volgende:

Wow mooie UIquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat was duidelijk ja, pielewapper. Moest IK als dame gewoon het initiatief nemen. Kannie mang.

Je moet dit gelijk afstraffen hoor, anders leren ze het nooitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:10 schreef Pharkus het volgende:

quote:

jaja en dan de halve SC weer free Vas plaatjes makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet dit gelijk afstraffen hoor, anders leren ze het nooit

Dat is echt tering triest.. nojokequote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
jaja en dan de halve SC weer free Vas plaatjes maken
Wat?quote:

quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
jaja en dan de halve SC weer free Vas plaatjes maken

Mogguh Tliquote:

quote:

quote:

Eens.quote:

Wrom?quote:

Smooth.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zij is mooiste van FOK!
There i said it..

Thanksquote:

Ten eerste zou mijn loon er gister op staan en heb het nu nog steeds niet en nu kan ik niet Zara sale shoppen.quote:

Alleen jammer van haar haarkleur.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zij is mooiste van FOK!
There i said it..

Vandaag ook geen loon dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ten eerste zou mijn loon er gister op staan en heb het nu nog steeds niet en nu kan ik niet Zara sale shoppen.
En ten tweede zou de tnt een pakket afleveren tussen 9 en 12. Dus ik snel gedoucht etc. Is het opeens verplaatst naar morgen. Zo dat is er uit.

True.quote:

Ga zo eens bellen, en van mijn andere werk zie ik net dat ik honderd euro te weinig heb gekregenquote:

Eens. Al vind ik blond bij haar ook wel leuk en er zijn maar weinig meisjes waar ik dat echt leuk vind.quote:

Oh sorry, zal zo die andere 100 ook even overmaken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga zo eens bellen, en van mijn andere werk zie ik net dat ik honderd euro te weinig heb gekregen

Hoe krijgen ze het voor elkaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga zo eens bellen, en van mijn andere werk zie ik net dat ik honderd euro te weinig heb gekregen

Daar heb ik je een kwartier langer voor moeten pijpen ja!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh sorry, zal zo die andere 100 ook even overmaken.

Kieskeurige lul.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik blond bij haar ook wel leuk en er zijn maar weinig meisjes waar ik dat echt leuk vind.

Sorry hoor, ik vergeet ook wel eens iets.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heb ik je een kwartier langer voor moeten pijpen ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |