Haha ze zegt al 3 min niks meerquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik wil nu een bericht zien waar je haar afwijst. Anders op rotten met je stoere topics.
Ze is 20. Niet 13. Ja ik weet ook niet misschien als weer dronken ben ofzoquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Haha ze zegt al 3 min niks meer
[ afbeelding ]
Als je dronken bent, zakken je eisen drastisch? Sad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ze is 20. Niet 13. Ja ik weet ook niet misschien als weer dronken ben ofzo
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:06 schreef anti_kneus het volgende:
Als je een echte baas bent TS, dan moet je ff de link van dit topic naar d'r appen
No man kijk die foto dan zeker is ze jonger dan 16.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef durrrr het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst vrouwen aansprekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarom word er nou nooit zo tegen mij gepraat op whatsapp?
Dat kan jij zien van een foto welke 6 bij 6 pixels? knap hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
No man kijk die foto dan zeker is ze jonger dan 16.
Als je een echte baas bent TS, dan moet je ff de link van dit topic naar d'r appen
Jij dacht dat ik dat niet deed?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst vrouwen aanspreken
Het kriebeltttttt, !! Na het weekend misschien als HET dus echt 0.0% neukmateriaal isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:06 schreef anti_kneus het volgende:
Damn, dat is een zwakzinnige 20-jarige.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:05 schreef durrrr het volgende:
[..]
Heb niks te verbergen hoorquote:
Als ik zo die kleine foto bekijk ziet ze er nu niet echt uit als een trol, dus hoe dat kan snap ik niet helemaal, tenzij ze natuurlijk een oerwoud onder d'r armen heeft hangen en schaamhaar dat boven d'r broek uit komtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef durrrr het volgende:
[..]
Het kriebeltttttt, !! Na het weekend misschien als HET dus echt 0.0% neukmateriaal is
Eens even kijken of we die chick ook kunnen vindenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:11 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Hij heeft wel een spange zonnebril hoor. En een bontkraagje
Iemand is jaloers.....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:11 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Hij heeft wel een spange zonnebril hoor. En een bontkraagje
Ik vermoed dat TS nog uit de kast moet komenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef SchoneZoon het volgende:
Waarom is ze niet neukbaar?
Dat meisje geeft alle hints dat ze verder wil.
fixedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hoe meer "vrienden" hoe beter, goed voor mijn status wanneer voeg je mij toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |