Froukje nam het nogal op voor het medium Sarina.... het was allemaal niet zo erg als de media suggereren... en ze liet en passant ook nog even vallen dat ze zelf ook wel eens bij Sarina is geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:48 schreef Lutte het volgende:
Net te laat ingetuned, wat is er gebeurd?

Had die niet kunnen voorspellen dat zulke wenkbrauwen echt niet kunnen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Froukje nam het nogal op voor het medium Sarina.... het was allemaal niet zo erg als de media suggereren... en ze liet en passant ook nog even vallen dat ze zelf ook wel eens bij Sarina is geweest

Ook lekkere reclame voor Sarina, zou ze Froukje ook begeleid hebben bij het regelen van dat huwelijk dat niet doorging omdat Froukje alweer iemand anders had?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Froukje nam het nogal op voor het medium Sarina.... het was allemaal niet zo erg als de media suggereren... en ze liet en passant ook nog even vallen dat ze zelf ook wel eens bij Sarina is geweest

Dat zag ze even niet aankomen, want dat zit boven d'r ogenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had die niet kunnen voorspellen dat zulke wenkbrauwen echt niet kunnen?

Ze zei zelf dat het al 10 jaar geleden was... ik weet niet hoe ver zo'n medium vooruit kan kijken... maar gezien het aantal mannen dat ze al heeft versleten kun je je ook snel vergissenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook lekkere reclame voor Sarina, zou ze Froukje ook begeleid hebben bij het regelen van dat huwelijk dat niet doorging omdat Froukje alweer iemand anders had?

Royquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Froukje is goed bevriend met Danny Rook de halfbroer van Roy van Iersel offtopic:

Zowel die Roy als Danny zijn toch zo homo als de boa van Cher?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:53 schreef ejiraM het volgende:
[..]
RoyMaar heeft Nikkie hem ook gedaan?

Is het gek dat ik Danny wel ken maar Roy nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Froukje is goed bevriend met Danny Rook de halfbroer van Roy van Iersel offtopic:

Oh dat van die 10 jr miste ik, nee ik denk niet dat mediums dat zover kunnen zien, voor zover ze iets kunnen zien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat het al 10 jaar geleden was... ik weet niet hoe ver zo'n medium vooruit kan kijken... maar gezien het aantal mannen dat ze al heeft versleten kun je je ook snel vergissen

quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zowel die Roy als Danny zijn toch zo homo als de boa van Cher?

Ja, daarom vond ik het ook al zo vreemdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zowel die Roy als Danny zijn toch zo homo als de boa van Cher?
Volgens mij niet hoor, ging ook al zoeken of ik Roys grote doorbraak had gemistquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Is het gek dat ik Danny wel ken maar Roy niet

Mwah, daar hebben Geer en Goor ook nooit problemen mee gehad hoorquote:

Ohw Ok, daar kijk ik nooit naar. ..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het ook al zo vreemd
[..]
Volgens mij niet hoor, ging ook al zoeken of ik Roys grote doorbraak had gemistMaar hij heeft meegedaan aan op zoek naar Joseph, en in Joseph, Tarzan en Legally Blonde gespeeld

Ole ik heb ze zelf nooit in het echt gezien! Jawel Roy als Joseph de musical daar heb ik hem gezien.Nee gek is het niet denk ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:56 schreef Ole het volgende:

Is toch niet erg Olequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Ole het volgende:
Mwah, daar hebben Geer en Goor ook nooit problemen mee gehad hoor

Ik bedoel ook niet in het echtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ole ik heb ze zelf nooit in het echt gezien! Jawel Roy als Joseph de musical daar heb ik hem gezien.Nee gek is het niet denk ik.

Die hebben ook vrouwelijke partners gehad bedoelde ik.quote:

Same here.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:56 schreef Ole het volgende:
[..]

Danny Rook maakt ook gebruik van Sarina het medium.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Same here.
En in welk verband worden zij nu genoemd met Sylvie?

Volgens mij door Froukje (zijn vrienden van haar!) Omdat ook zij weleens gebruik hebben gemaakt van de coachingsskills van Sarina..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Same here.
En in welk verband worden zij nu genoemd met Sylvie?

Nee dat niet woon niet in Amsterdam hè !quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef Ole het volgende:
Ik bedoel ook niet in het echt![]()
Maar ik ben niet zo van de musicals, dus het is niet zo gek dat ik Roy niet ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |