Zo had ik het inderdaad niet bekeken...en als ze zelfs de familie niets verteld hebben dan kan je weleens heel groot gelijk hebben over opgekropte frustraties.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zie je verkeerd denk ik, je moet nog tijd met elkaar doorbrengen (met je zoon, nu op een feestje voor O&N), dan kun je elkaars bloed wel drinken ten tijde van zo'n scheiding.
Als je mij betaald wat Sylvie betaald aan Sarina wil ik best dagelijks vertellen dat je geweldig bent en alles wat je doet een succes wordt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook een medium om mijn beslissingen te nemen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je mij betaald wat Sylvie betaald aan Sarina wil ik best dagelijks vertellen dat je geweldig bent en alles wat je doet een succes wordt!
Froukje is net zo'n Goois matras, die moeten elkaar natuurlijk wel beschermen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef TheVulture het volgende:
Nikkie Plessen wordt zo wel bekend in Duitsland
Vriendin Froukje neemt het nog even voor d'r op nu
Nou zeg!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef TheVulture het volgende:
Nikkie Plessen wordt zo wel bekend in Duitsland
Vriendin Froukje neemt het nog even voor d'r op nu
Waar Rook is is vuurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Froukje is goed bevriend met Danny Rook de halfbroer van Roy van Iersel offtopic:
Die moest ik serieus even googlen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Froukje is goed bevriend met Danny Rook de halfbroer van Roy van Iersel offtopic:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |